Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
14.12.19 , 03:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 [168] 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 ... 288
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 320354 times)
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #1670 on: 30.05.18 , 19:05 »
Share

Да. Година на висадку, прибирання, посадку по Рахову. І львів'яни скажуть спасибі за графік ідеально під них...
Тут би й для чернігівчан було офігенно: Чернігів(19:00) - Львів (08:10)  та  Львів(20:05) - Чернігів (09:30). Група із 6 вагонів Чернігів - Львів (формування Львів).
Можна фантастично закрутити в обіг ще цікавіше (тригрупний, групи по 6 вагонів на 6 ночей, формування Львів):
Львів - Кременчук  ІІІ  Кременчук - Ворохта  ІІІ  Ворохта  -  Чернігів  ІІІ  (те ж саме у зворотному порядку).
Зараз причетні потренуються змінювати нумерацію вагонів по ІФ та Ворохті, а потім цей досвід перенесуть на пропонований тут варіант.

Розширене пояснення:
на ділянці Ворохта-Львів - двогрупний Ворохта-Чернігів (6 вагонів) та Ворохта-Кременчук (6 вагонів),
на ділянці Львів-Київ - тригрупний - додається група Львів-Кременчук (6 вагонів);
на ділянці Київ-Чернігів - одногрупний Ворохта-Чернігів (6 вагонів)
на ділянці Київ-Кременчук - двогрупний Ворохта-Кременчук (6 вагонів) та Львів-Кременчук (6 вагонів).

Усі 6 груп повинні бути ідентичні за схемою та рівнем комфорту у вагонах (згідно схеми).

На лівобережній Україні можливий варіант: 6+6 - до Чернігова та 6 до Кременчука... але я б надав перевагу Кременчуку через його більшу відлеглість від Заходу країни і більшу економічну значущість... в той же час 6 щоденних вагонів для Чернігова - це однозначно краще ніж нічого, а крім того Чернігів надто близький до Києва, що суттєво розширює коло можливих варіантів добирання із Чернігова на Захід.

Якщо пофантазувати глибше, то можна нафантазувати ще й черезденне сполучення Кременчук-Перемишль. Легенда така: три групи по 6 вагонів формує Львів, тому ці групи по завершенні 6-нічного циклу стоятимуть 12 год у Львові (від ранку до вечора), а "кременчуцькі вагони", за умови їх обслуги у Кременчуку, матимуть можливість через день мандрувати до Перемишля... це поки що фантазії, але мешканці Кременчука дуже бажають появи прямого сполучення з Перемишлем.

Оптимізація полягатиме у відсутності маневрів по ІФ - усі 12 вагонів зі Львова до Ворохти. Дочеплення у Львові 6 вагонів (до 12, які прямують з Ворохти) у напрямку Сходу найбільше відповідатиме попиту пасажирів. Все просто і зрозуміло... все решта - справа часу... щоб причетні осягнули 6-нічний обіг тригрупки. Всі маневри зводяться до причеплення/відчеплення 6 вагонів по Львову та Києву. Все решта - завдяки змінам нумерації вагонів. Для цього пропоную нумерувати так: 1,2,3,4,5,6  11,12,13,14,15,16  21,22,23,24,25,26... але це не принципово.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #1671 on: 30.05.18 , 20:05 »
Share

Ну і депо Івано-Франківськ треба розганяти.
43/44 витягувати до Рахова, а 1/2 вкорочувати до Львова, бо на ділянці ІФ - Львів він возить 50 чоловік.
а куди подіти десяток "жіночок зі швабрами"? https://youtu.be/MH0LtCpH7G0?t=103
Це ж який скандал зчиниться, коли ІФ втратить 10 робочих місць "висококваліфікованих фахівців із питань клінінгу рухомого складу".
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2671


View Profile
« Reply #1672 on: 01.06.18 , 19:06 »
Share

Офігенно!
да, отличная работа. Давно пора. Long time overdue.
And give the station in Tatariv some live. Let somebody rent it.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #1673 on: 10.06.18 , 18:06 »
Share

Тепер можна починати фантазувати на тему "Як прилаштувати обкатану нитку 357?". Якщо Шепетівка та інші станції північного ходу отримають щоденне сполучення з Раховом, то для Вінниці та усього Поділля можна призначати додатковий 157/158 на вихідні та святкові дні (замість 217 та опційно замість 249) приблизно так:

РОЗД. ПУНКТИ      НАЯВНИЙ 357       ПРОПОНОВАНИЙ 157
КИЇВ-ПАС.           -   -  14:34        -   -  14:34
ФАСТІВ-1        15:31   1  15:32    15:31   2  15:33
КОЗЯТИН-1           -   -  16:45    16:47   2  16:49
ВІННИЦЯ         17:37   5  17:42    17:42   5  17:47
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ    19:48  17  20:05    19:53   5  19:58
ТЕРНОПІЛЬ-ПАС.  21:56  39  22:35    21:49   6  21:55
КРАСНЕ              -   -      -        -   - (23:10)
ЛЬВІВ               -   -      -    23:50  20  00:10
ІВАНО-ФРАНК.        -   -      -    02:56  19  03:15
ЯРЕМЧЕ              -   -      -    04:49   2  04:51
ВОРОХТА             -   -      -    05:40   2  05:42
ЯСІНЯ               -   -      -    06:18   2  06:20
РАХІВ               -   -      -    07:05   -      -

...
ЧЕРНІВЦІ            -   -      -    06:45   -      -


Виглядає досить привабливо. Зі Львова до ІФ можна дещо заповільнити - на 25..35 хв., а приміський 6403 ІФ-Рахів змістити на +22хв, щоб мав узгоджену пересадку (10 хв.) із 668 Ковель-Чернівці. В горах можна додати Татарів та Кваси. Другу групу поїзда можна спрямувати до Чернівців (замість 249), з прибуттям до Чернівців о 6:45, що теж виглядає привабливим (обов'язково з якоюсь техзупинкою у Видинові).
При цьому 157 відправлятиметься із Києва усього на 40хв. раніше, ніж 217 (о 14:34 замість наявного відправлення о 15:14), однак суттєвою перевагою буде проходження усього Поділля.
У порівнянні із 249 - відправлення із Києва раніше усього на 47хв. (о 14:34 замість наявного відправлення о 15:21)... але з Фастовом, і з більш ранковим прибуттям до Чернівців о 6:45 (або раніше) замість наявного о 8:15.
Склад до 18 вагонів, 10-12 - на Рахів, а решту 6-8 - на Чернівці... буде гарний відсипний поїзд зі Львова до Чернівців. Також буде добра змінюваність пасажирів по Тернополю, а ще краща - по Львову. ... і ніхто не буде скиглити, що 57/58 проходитиме Тернопіль між 2 і 3 годинами ночі.

Годиться для пропонування причетним? Нитка вже добре накатана до Тернополя, тому не повинна безслідно пропасти, чи бути розбитою на уламки.
« Last Edit: 10.06.18 , 18:06 by Iwan » Logged
Doobey
Active user

Posts: 1468


View Profile
« Reply #1674 on: 10.06.18 , 18:06 »
Share

Овернайт зі Львова на Чернівці (Рахів) - штука класна. В ідеалі його ще можна через Калуш завернути.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #1675 on: 10.06.18 , 21:06 »
Share

Овернайт зі Львова на Чернівці (Рахів) - штука класна. В ідеалі його ще можна через Калуш завернути.
Через Калуш в планах Перемишль-Рахів-(Сігет або Клуж... це вже як повезе з візками 1520-1435... навіть Краків-Рахів-Клуж).
Румунські залізниці зацікавлені в такому проекті, залишилось зацікавити "наших" причетних.
Орієнтовно якось так:


    -   -  18.09  ПШЕМИСЛЬ          09.45 -      -
21.50  80  23.10  ЛЬВІВ             05.45 125  07.50
00.15  25  00.40  СТРИЙ             04.20  20  04.40
01.01   2  01.03  МОРШИН            03.56   2  03.58
01.18   2  01.20  БОЛЕХІВ           03.39   2  03.41
01.40   2  01.42  ДОЛИНА            03.17   2  03.19  
02.05   2  02.07  РОЖНЯТІВ          02.47   2  02.49
02.34   2  02.36  КАЛУШ             02.16   2  02.18
03.53  27  04:20  ІВАНО-ФРАНКІВСЬК  00.25  25  00.50
05:23   2  05.25  НАДВІРНА          
06.10   3  06:13  ЯРЕМЧЕ
07.06   3  07.09  ВОРОХТА
07.51   3  07.54  ЯСІНЯ
08.51   -      -  РАХІВ             20.20


Щось потрібно посунути, щоб утворилось реальне схрещення поблизу Калуша.
Потрібно ще дещо дофломастирувати. Вагони одеські з розміном груп по Перемишлю... а колись пізніше, можливо, і по Кракову. Краків-Рахів, я так розумію, в теперішніх політичних віяннях більш реальний, ніж Москва-Рахів.

п.м. з ІФ до Рахова - ниткою "приміського із ЦМВ", адже цей поїзд матиме у своєму складі бодай один сидячий вагон зі Львова... а чи навіть із Ковеля, бо кілька вагонів можуть курсувати з Ковеля у складі Ковель-Солотвино, як ПГВ.
« Last Edit: 10.06.18 , 21:06 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #1676 on: 10.06.18 , 22:06 »
Share

Ще раз повернуся до теми Кременчук - Ворохта.

Для зручності, скопіюю розклад з попередньої сторінки:

ОРІЄНТОВНИЙ РОЗКЛАД РУХУ
поїзда №143/144 Кременчук – Ворохта – Кременчук


Приб. Зуп. Відпр. Роздільний пункт  Приб. Зуп. Відпр.
    -   -  16:00  КРЕМЕНЧУК         12:10   -      -
                  - - - - -
21:59  20  22:19  КИЇВ-ПАС.         05:51  21  06:12
23:16   2  23:18  ФАСТІВ-1          04:44   2  04:46
00:25   5  00:30  КОЗЯТИН-1         03:38   2  03:30
01:08   2  01:10  КАЛИНІВКА-1       02:49   2  02:51
01:29   3  01:32  ВІННИЦЯ           02:25   5  02:30
        -      -  ДЕРАЖНЯ           00:59   2  01:01
03:26  22  03:48  ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ      00:14  15  00:29
04:46   2  04:48  ВОЛОЧИСЬК         23:15   2  23:17
04:57   2  04:59  ПІДВОЛОЧИСЬК      23:04   2  23:06
05:45  10  05:55  ТЕРНОПІЛЬ-ПАС.    22:10   5  22:15
06:35   2  06:37  ЗБОРІВ            21:30   2  21:32
06:56   2  06:58  ЗЛОЧІВ            21:09   2  21:11
07:23   2  07:25  КРАСНЕ            20:45   2  20:47
08:10  25  08:35  ЛЬВІВ             19:35  30  20:05
09:42   2  09:44  ХОДОРІВ           18:13   2  18:15
10:26   3  10:29  ГАЛИЧ             17:20   2  17:22
10:58   7  11:05  ІВАНО-ФРАНКІВСЬК  16:46   5  16:51
    -   -  11:14  ХРИПЛИН               -   -  16:38
    -   -  11:25  БРАТКІВЦІ             -   -  16:28
    -   -  11:45  ТАРНОВИЦЯ             -   -  16:13
11:58   2  12:00  НАДВІРНА          16:00   3  16:03
    -   -  12:30  ДЕЛЯТИН               -   -  15:30
12:43   3  12:46  ЯРЕМЧЕ            15:17   3  15:20
    -   -  13:03  МИКУЛИЧИН             -   -  15:05
13:17   3  13:20  ТАТАРІВ           14:52   3  14:55
13:34   -      -  ВОРОХТА               -   -  14:42

                       | 1:08 |


Можна позбутися 40-хвилинних зупинок по Львову заради маневрів із 2..3-ма вагонами. Це абсурд.
Я пропоную утворити 3 групи по 6 вагонів: Львів-Кременчук, Ворохта-Кременчук та Ворохта-Чернігів, які можна обертати з циклом на 6 ночей... аби не було заморочливо для провідників, то вони можуть їздити по 2 або по 4 ночі, кому як буде зручніше. Схема обігу груп виглядатиме таким чином (рух груп за стрілками):


          ЛЬВІВ → КИЇВ → КРЕМЕНЧУК
ВОРОХТА ← ЛЬВІВ ← КИЇВ ← КРЕМЕНЧУК
ВОРОХТА → ЛЬВІВ → КИЇВ → ЧЕРНІГІВ
ВОРОХТА ← ЛЬВІВ ← КИЇВ ← ЧЕРНІГІВ
ВОРОХТА → ЛЬВІВ → КИЇВ → КРЕМЕНЧУК
          ЛЬВІВ ← КИЇВ ← КРЕМЕНЧУК


Словесно звучить так:
1) група із 6 вагонів* вирушає зі Львова (20:05) до Кременчука (12:10), де змінює трафарет на Кременчук-Ворохта;
2) група із 6 вагонів** вирушає із Кременчука (16:00) до Ворохти (13:34), де змінює трафарет на Ворохта-Чернігів;
3) група із 6 вагонів*** вирушає із Ворохти (14:42) до Чернігова (9:30), де змінює трафарет на Чернігів-Ворохта;
4) група із 6 вагонів**** вирушає із Чернігова (19:00) до Ворохти (13:34), де змінює трафарет на Ворохта-Кременчук;
5) група із 6 вагонів*** вирушає із Ворохти (14:42) до Кременчука (12:10), де змінює трафарет на Кременчук-Львів;
6) група із 6 вагонів** вирушає із Кременчука (16:00) до Львова (8:10), де змінює трафарет на Львів-Кременчук (і далі за циклом).

* - у складі тригрупного 18-вагонного поїзда;
** - у складі двогрупного 12-вагонного поїзда, ПГВ Чернігів-Ворохта дочіпляється у Києві, і до Львова - у складі тригрупного 18-вагонного поїзда;
*** - у складі двогрупного 12-вагонного поїзда, ПГВ Львів-Кременчук дочіпляється у Львові, і до Києва - у складі тригрупного 18-вагонного поїзда;
**** - окремою 6-вагонною групою до Києва, далі - до Львова у складі тригрупного 18-вагонного поїзда.

Формування може бути половину вагонів (18) львівських і ще половину вагонів (18) - кременчуцьких... в Кременчуку майже 4 години, але це не заважає обслуговувати вагони у Львові, більш ретельно (майже 12 годин).
Провідники можуть змінюватись як по Львову, так і по Кременчуку (в т.ч. комбіновано): Львів-Кременчук-Львів (на 2 ночі) та Кременчук-Ворохта-Чернігів-Ворохта-Кременчук (4 ночі). Варіантів - більш, ніж достатньо.

На перспективу Ворохта-Чернігів може перетворитися на Ворохта-Гомель з обіднім прибуття до Гомеля і пообіднім відправленням із Гомеля. В Гомелі - близько 3-х годин, що цілком достатньо. Лижники (та й звичайні туристи) з південних та східних теренів Білорусі повинні гідно оцінити такий поїзд. Головне - швидкий обіг Львів-Ворохта-Львів.

п.м. Якщо для повного розуміння знадобиться картинка в кольорі - кажіть - я зроблю.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #1677 on: 10.06.18 , 22:06 »
Share

Для повного розуміння графіків від ІФ до Рахова подаю їх графічне відображення (масло масляне):





Те, що напівпрозорим - це наявний розклад, який відкореговано. 44* - це варіант без заповільнення при наближенні до ІФ (з гір) за умови доцільності = якщо існує можливість зробити раніше прибуття до Києва, бо зараз є 7, який прибуває до Києва по слідах 44. Як там втулитися між пакетом електричок з Коростенського напрямку... ще не розумію.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1468


View Profile
« Reply #1678 on: 10.06.18 , 22:06 »
Share

Однозначно, невеликим містам непотрібні повноскладові поїзди на довгі маршрути (колись писалося, що довгі поїзди західніше Львова - потенційні повітровози, те ж саме, мабуть, стосується Чернігова, Полтави чи Кременчука), краще групи ВБСів. І якщо "вони" справді погодяться на такі кількагрупні поїзди з такими складними для їхнього розуміння маневровими операціями, це має статись якесь справжнє диво. Стосовно внутрішніх причепок, це ще півбіди, а от Ворохта - Гомель - це вже міжнародні домовленості, міжнародні тарифи та інші менінгіти, пов'язані з міждержавними перевезеннями пасажирів, тому тут важко передбачити їхню реакцію.
Logged
Г-дзе
Co-moderators
Active user

Posts: 4848


View Profile
« Reply #1679 on: 10.06.18 , 23:06 »
Share

Овернайт зі Львова на Чернівці (Рахів) - штука класна. В ідеалі його ще можна через Калуш завернути.
Через Калуш в планах Перемишль-Рахів-(Сігет або Клуж... це вже як повезе з візками 1520-1435... навіть Краків-Рахів-Клуж).
Румунські залізниці зацікавлені в такому проекті

500 євро готівкою теж Румунська залізниця буде видавати???
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 [168] 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 ... 288
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!