Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.08.18 , 01:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 [170] 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 ... 202
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 144787 times)
_vs_
Active user

Posts: 854


View Profile
« Reply #1690 on: 11.06.18 , 17:06 »
Share


Где тут Заліщиків? О чем Вы? 357/358 остаётся до Вохоты, правда?
Это не 357/358, а продленный до Кременчуга 143/144.
Исторически это был поезд Киев-Львов, обслуживающий удобным ночным сообщением пространство от Волочиска до Золочева. Что и планируется восстановить его передвижением на 2 часа вперед. Особенно идиотская ситуация получилась с Тернополем (областной центр, откуда много кому еще ехать автотранспортом) после отмены/трансформации всех трех удобных когда-то ночных поездов с прибытием после 6 утра. Хотя бы один поезд там нужен в более вменяемое время, чем 3:50 или 4:0x.
357/358 был внедрен для сообщения с южной Тернопольщиной (Теребовля, Чортков, Залещики) после перевода оттуда последнего поезда 117/118 на молдавский ход, но так как этот регион сам по себе не способен заполнить целый поезд — его решили совместить с экспериментальным на то время прямым сообщением с Гуцульщиной.
Т. к. это сообщение более чем прижилось — до Рахова целесообразно продлить более прямой 43/44, который и так уже давно не флагман в сообщении Киев-ИФ (для этого есть 7/8); плюс еще 15/16 и допы.
357/358 таким образом можно ограничить Ворохтой и сделать его зато более удобным для околочортковской ЦА.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2156


View Profile
« Reply #1691 on: 11.06.18 , 17:06 »
Share

Да понятно что речь не о 357.
Logged
Volodymyr
User

Posts: 118


View Profile
« Reply #1692 on: 11.06.18 , 18:06 »
Share

Через Коростень вже було... не так давно, до речі, 43/44. Але ж зробили по своєму, не 10-вагонну групу (8 вагонів із Чернівців та 2 вагони з Рахова), а усі 20 вагонів ганяли... з відповідними наслідками.
Також мені (ще минулої осені) писали, що з Чернігова в Коростень ніхто на 43/44 не поїде... до Львова (посеред ночі) - також ніхто не поїде... і тоді наголошували на необхідності проїзду подільським шляхом.
Volodymyr'е, важко усім догодити... ту радше чернігівська група підлаштована "під те, що є" - під Кременчук-Ворохта.
Можна було й так: 12 вагонів Кременчук-Ворохта (обслуга тільки в Кременчуку) і 6 вагонів Чернігів-Львів... але Чернігів-Ворохта виглядає привабливішим, та й Кременчуку не має потреби аж на 12 вагонів до Ворохти, тому тільки 6 - до Ворохти, а 6 - до Львова... це дуже логічно.
Volodymyr'е, запропонуйте до обговорення власний варіант для Чернігів - "гори" з орієнтовним розкладом.
В потяга Чернігів-гори є серйозна проблема: Є попит Чернігів-Львів і є високий попит Київ-гори. Тобто будь-який потяг гори-Чернігів переважно буде розкуповуватися до Києва, а щоб були місця зі Львова до Чернігова доведеться вводити обмеження продажу.
Тобто можливо краще робити групу Чернігів-Львів.
Ключовий момент - відносно зручне прибуття та відправлення
Я погано знаю яка там ситуація з вільними нитками, тому накину щось дуже схематично на основі вашого розкладу:
19:20  ЧЕРНІГІВ          09:10
22:19  КИЇВ-ПАС.         06:12
07:35  ЛЬВІВ             21:05
10:05  ІВАНО-ФРАНКІВСЬК  17:51
12:34  ВОРОХТА           15:42

Моя основна думка: потяг варто пробувати оптимізувати саме для зручності пасажирів, що їдуть повний маршрут.
Тобто маршрути з ІФ на схід від Києва краще пускати по коротшому ходу через Коростень щоб час в дорозі не виходив за 16 годин.
Крім того для дальніх потягів варто планувати якумога менше зупинок між 1:30 і 4:00 ночі (посадка/висадка і так буде мала, а затримка часу й искомфорт доволі помітні)
Logged
art-trans
User

Posts: 97


View Profile
« Reply #1693 on: 12.06.18 , 10:06 »
Share

Також мені (ще минулої осені) писали, що з Чернігова в Коростень ніхто на 43/44 не поїде... до Львова (посеред ночі) - також ніхто не поїде... і тоді наголошували на необхідності проїзду подільським шляхом.
Volodymyr'е, важко усім догодити... ту радше чернігівська група підлаштована "під те, що є" - під Кременчук-Ворохта.

Можна було й так: 12 вагонів Кременчук-Ворохта (обслуга тільки в Кременчуку) і 6 вагонів Чернігів-Львів... але Чернігів-Ворохта виглядає привабливішим, та й Кременчуку не має потреби аж на 12 вагонів до Ворохти, тому тільки 6 - до Ворохти, а 6 - до Львова... це дуже логічно.

Volodymyr'е, запропонуйте до обговорення власний варіант для Чернігів - "гори" з орієнтовним розкладом.

В потяга Чернігів-гори є серйозна проблема: Є попит Чернігів-Львів і є високий попит Київ-гори. Тобто будь-який потяг гори-Чернігів переважно буде розкуповуватися до Києва, а щоб були місця зі Львова до Чернігова доведеться вводити обмеження продажу.
Тобто можливо краще робити групу Чернігів-Львів.
Ключовий момент - відносно зручне прибуття та відправлення
Я погано знаю яка там ситуація з вільними нитками, тому накину щось дуже схематично на основі вашого розкладу:
19:20  ЧЕРНІГІВ          09:10
22:19  КИЇВ-ПАС.         06:12
07:35  ЛЬВІВ             21:05
10:05  ІВАНО-ФРАНКІВСЬК  17:51
12:34  ВОРОХТА           15:42

Моя основна думка: потяг варто пробувати оптимізувати саме для зручності пасажирів, що їдуть повний маршрут.
Тобто маршрути з ІФ на схід від Києва краще пускати по коротшому ходу через Коростень щоб час в дорозі не виходив за 16 годин.
Крім того для дальніх потягів варто планувати якумога менше зупинок між 1:30 і 4:00 ночі (посадка/висадка і так буде мала, а затримка часу й искомфорт доволі помітні)
1. Всі потуги з групами вагонів на Чернігів - дурниця. Навіть при найбільш ідеальному часі виключно під чернігівчан - окрім п'ятниці та неділі ви то діло не заповните більш ніж наполовину шестивагонного складу. Катати шестисотими нитками 3 вагони (як зараз через день москву) - "нєцелєсообразно" і "немає технічної можливості". Забудьте врешті решт ці ідеї.
2. Єдиний, теоретично можливий, варіант - це крутити на четвер-п'ятницю-суботу-неділю трикутник Одеса - Львів - Чернігів - Одеса та дзеркально навпаки. Причому навіть ненависний присутнім Лозовий з цього легко намалює адекватні нитки з мінімальним обігом локомотивної тяги (й відповідно локбригад) й зручним часом проходу всіх полустанків тощо. І саме схемами одеситів й короткими (до 9 вагонів еліти) складами. (взимку, до речі, легко ляже на нитку 94/93 або альтернативну +- година між Черніговом та Жмеринкою в обох напрямках).
3. Львівський, як і Одеський, потяги з Чернігова - матимуть шанс на заповнення (й відповідно хоч якесь життя) лише у випадку більш-менш пристойних стопів у Вінницях, Жмеринках, Хмельницьких, Тернополях, Підзамчах та, відповідно, кінцевому прибутті. І якщо такі потяги (у хворій підсвідомості мене й тих, кому це сподобається) таки і з'являться, то продаж від Києва має відкриватися лише тоді, як закриється продаж з Чернігова (тобто за 5 хв. до відправлення з міста Князя Чорного).

4. На зиму маю сподівання, що УЗ, ПасДеп і приміська з П-ЗАХ повернуть стик 74-6309 - цього в одному напрямку буде більш ніж достатньо. Знайти б альтернативу "туди" (на Львів) - буде повний профіт. Практика показала - зручно і сердито.
Logged
Volodymyr
User

Posts: 118


View Profile
« Reply #1694 on: 12.06.18 , 14:06 »
Share

Так, трикутний потяг Львів-Чернігів-Одеса-Львів матиме набагато більше шансів прижитися ніж будь-які групи вагонів Чернігів-Прикарпаття. Особливо якщо в ньому будуть одночасно і сидячі й купейні вагони.
А вже коли вдастся запустити стабільне сполучення Чернігів-Львів то тоді вже з ним можна буде планувати причепні вагони типу Чернігів-Ворохта.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3732


View Profile
« Reply #1695 on: 12.06.18 , 18:06 »
Share

Так, трикутний потяг Львів-Чернігів-Одеса-Львів матиме набагато більше шансів прижитися ніж будь-які групи вагонів Чернігів-Прикарпаття. Особливо якщо в ньому будуть одночасно і сидячі й купейні вагони.
А вже коли вдастся запустити стабільне сполучення Чернігів-Львів то тоді вже з ним можна буде планувати причепні вагони типу Чернігів-Ворохта.

В такому разі зелену (чернігівську) нитку можна обірвати по Київ-Пас. Баба з возу - коням легше. Може колись, дійсно, хтось зробить гарні трикутники для Чернігова, а тут я зі своїми причіпками нав'язуюсь...

Трохи змодифікував - додав Татарів та Кваси:

РОЗД. ПУНКТИ

                  НАЯВНИЙ 357       ПРОПОНОВАНИЙ 157 (початок)
КИЇВ-ПАС.           -   -  14:34        -   -  14:34
ФАСТІВ-1        15:31   1  15:32    15:31   2  15:33
КОЗЯТИН-1           -   -  16:45    16:47   2  16:49
ВІННИЦЯ         17:37   5  17:42    17:42   5  17:47
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ    19:48  17  20:05    19:53   5  19:58
ТЕРНОПІЛЬ-ПАС.  21:56  39  22:35    21:49   6  21:55
КРАСНЕ              -   -      -        -   - (23:10)

                  НАЯВНИЙ 217       ПРОПОНОВАНИЙ 157 (продовження)
ЛЬВІВ           23:50  20  00:10    23:50  20  00:10
ІВАНО-ФРАНК.    02:56  14  03:10    02:56  19  03:15
ЯРЕМЧЕ          04:40   2  04:42    04:49   2  04:51
ТАТАРІВ             -   -      -    05:26   2  05:28
ВОРОХТА         05:40   2  05:42    05:43   2  05:45
ЯСІНЯ           06:09   2  06:11    06:21   2  06:23
КВАСИ               -   -      -    06:41   2  06:43
РАХІВ           06:56   -      -    07:12   -      -


Для ПГВ Київ-Чернівці: ІФ (02:56-03:40) - Коломия (05:02-05:05) - Чернівці (06:45).

Варіант без заповільнення: ІФ (02:56-03:35) - Коломия (04:41-04:45) - Чернівці (06:04),
який можна продовжити для узгодження по Вадул-Сірету з поїздами CFR.

п.м. на літній період він би міг бути щоденним... і мав би добру популярність.
Нитка (попри незручне пообіднє відправлення з Києва) має своїх пасажирів, а коли ще розблокують продаж до Львова (бодай частково), то місця зі Львова до Рахова/Чернівців не залишаться порожніми. Поділля збереже за собою право відправлятися в гори "як зараз", з більш ранковим прибуттям в гори. Нарікань точно не буде.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2156


View Profile
« Reply #1696 on: 12.06.18 , 20:06 »
Share

Надо 157 на 1-2 часа поже пускать. Слишком он ранний из Киева и слишком он ранний в горах.
Logged
Entony
Active user

Posts: 2304


View Profile
« Reply #1697 on: 12.06.18 , 21:06 »
Share

А я б запропонував ось, що:
157/158 (екс 217/218) після прибуття до Рахова зразу відправити на Львів (година так 8 ранку). Прибуття до Львова буде десь в 15 годині. Дати йому номер 605.
В 16 годині зі Львова до Рахова (приблизна нитка від 606). Ну і зворотньо з Рахова до Києва відправлення після 24 години, Львів близько 6:30 - 7:00 і дальше на Київ.
Є певні плюси цього. Вивільнення складу від 605/606, не цілоденний простій 157/158 по Рахові. Можна прокласти через Стрий - Моршин і навіть через Коломию.
Вперше появиться зі Львова поїзд з виїздом після 7 ранку в сторону Тернополя/Хмельницького. На даний час зранку відправляються лише Львів - Москва (на який квитки не продаються завчасно) і через денний коротиш 086 Львів - Новоолексіївка.
Єдиним мінусом є те, що по Києві 157 не зможе обернутись на 158. Тобто потрібно придумати ще оборот по Києві кудись.
Відправлення в 14:34 з Києва може не подобатись всім (для таких будуть 043/044 в 18:50 з Києва чи в 20 годині 357/358 чи в 22 годині 143/144).
А 157/158 може стати не поганим трамваєм по всьому маршруту.
Не потрібно відправляти всі поїзди в Карпати ввечері. Ранкове прибуття також є прийнятним для багатьох.
« Last Edit: 12.06.18 , 21:06 by Entony » Logged
Andersen
Active user

Posts: 2156


View Profile
« Reply #1698 on: 12.06.18 , 23:06 »
Share

Ему надо уехать из Рахова около 7:15 чтобы успеет на 6403 в Ясине :)
Или уже отправляться после прибытие 43 в 10 :)
А то все равно застранет на пару часов в Ворохте :)
« Last Edit: 12.06.18 , 23:06 by Andersen » Logged
Andersen
Active user

Posts: 2156


View Profile
« Reply #1699 on: 13.06.18 , 10:06 »
Share

Срочно восстановить второй путь в Квасах и устроить там 2 блок участки.
И ускорть поезда, желательно до 30 минут Ясиня - Рахов (27 км).
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 [170] 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 ... 202
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.143 seconds with 22 queries.