Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.08.18 , 06:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 [171] 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 ... 201
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 144040 times)
Entony
Active user

Posts: 2299


View Profile
« Reply #1700 on: 13.06.18 , 11:06 »
Share

Ну так це не на зараз. Можна з нового графіка таке придумати з 157/158.
Дійсно гіпотетичний ранковий Рахів - Львів буде йти проти потоку.
Витягнення 043/044 до Рахова ще не доконаний факт. Схрещення з приміським можна перенести. Також під питанням курсування 015/016 до Рахова. Тобто чи потрібен він саме до Рахова? Можливо варто обмежитись Яремчею чи Ворохтою.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2153


View Profile
« Reply #1701 on: 13.06.18 , 11:06 »
Share

Витягнення 043/044 до Рахова - це приоритет номер один!
А 15 ускорит по Харьков - Львов, отправлением из Львова в 7 и добаить остановки в Татариве...
« Last Edit: 13.06.18 , 11:06 by Andersen » Logged
sergius
Active user

Posts: 2057


View Profile
« Reply #1702 on: 13.06.18 , 11:06 »
Share

...ускорть поезда, желательно до 30 минут Ясиня - Рахов (27 км).
Сейчас разве что с Ясени (с горы). Реально проехать за 37-40 минут. Для большего ускорения им нужно продолжать капиталить путь. И скорость хоть чуть-чуть, но поднять. Ибо сейчас по тем серпантинам не более 50 км/ч.
Тобто чи потрібен він саме до Рахова? Можливо варто обмежитись Яремчею чи Ворохтою.
Краще Ворохта. Там є пандус у тупику. Можна ганяти автомобілевоз, як це колись було. Ну а на зекономлений час руху, що складатиме трохи більше трьох годин, перенести прибуття до Харкова ближче до 9 ранку.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2153


View Profile
« Reply #1703 on: 13.06.18 , 13:06 »
Share

Там по профилю 60 км/ч реально. Вообще Надвирне - Рахив вытянуть до тех. стандарта 80 км/ч.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2057


View Profile
« Reply #1704 on: 13.06.18 , 13:06 »
Share

Кстати, на участке Яремче - Делятин - Коломыя появились куски с допуском 80 км/ч. А до Ворохты 60 и так было. Местами.
« Last Edit: 13.06.18 , 13:06 by sergius » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3715


View Profile
« Reply #1705 on: 13.06.18 , 21:06 »
Share

З великим подивом для себе дізнався, що з ІФ до Кракова є 17 автобусних рейсів (принаймні на 22 червня).
Тому, за умови нормального цінника (від 700грн =30 USD до 999грн) охочі на 4х36 місць знайдуться. Якщо організувати (Ковель-Здолбунів)-Львів-ІФ з перемишлянськими вагонами через Калуш з однаковим прибуттям до ІФ із наявним Ковель-Чернівці, то їм можна через день взаємно змінювати кінцеві пункти Чернівці/Рахів:
умовно парний день: Ковель-(Сапіжанка)-Чернівці та Ковель-(Здолбунів)-Рахів з перемишлянською групою
умовно непарний день: Ковель-(Здолбунів)-Чернівці з перемишлянською групою та Ковель-(Сапіжанка)-Рахів.
Проїзд до Рахова ниткою приміського ІФ-Рахів зі зміщенням на 22хв (орієнтовно).

На днях спробую нафломастирувати.
« Last Edit: 13.06.18 , 21:06 by Iwan » Logged
VB
Active user

Posts: 3192


View Profile
« Reply #1706 on: 13.06.18 , 22:06 »
Share

З великим подивом для себе дізнався, що з ІФ до Кракова є 17 автобусних рейсів (принаймні на 22 червня).
16. Там один заїзд на льотнісько ма. Ну й ще одне, - там з них є такі, що косять під прямі, а насправді, - пересадка у Львові. Ну то таке... Я думаю, ти не будеш здивований, якщо взнаєш, що там десь до сотні мінімум є бусиків "від брами до брами"по всій Польщі, причому не за 600 грн. 100 злотих мінімум. З Коломиї 120 і навіть 200 з якоїсь полонини. Їздять же... якщо зробиш прямий потяг без пересадок, - поїдуть. Якщо буде хоч одна, - можеш не старатись. Поїде за 200 злотих на Віваро від хвіртки до хвіртки, а не за 700 гривень. Перевага таких перевізників, -  надійність, торби завантажить, можливість палити, а саме головне, - водій дасть енну к-ть  доларів для демонстрації стражі та все таке. Сервіс, так би сказати.
 Р.С. З того списку лише один перевізник є достойним... Мова про Регабус Чернівці - Прага. Не знаю, відколи вони почали до Кракова квитки продавати так завчасно. Зазвичай продавали за кілька днів до виїзду, Польща не їх профіль.
Logged
Volodymyr
User

Posts: 116


View Profile
« Reply #1707 on: 13.06.18 , 22:06 »
Share

Iwan, як на мене найкращим способом задовільнити попит на потяги ІФ-Польща було б продовження 702 (Чернівці-Львів) до Перемишля - це взагалі не вимагає ніяких серйозних вкладень в рух і матиме мінімальні проблеми з контрабандою.
* До речі значна частина рейсів автобусів ІФ-Краків ідуть далі (наприклад 8 щоденних рейсів на Прагу) і в них пасажиропотік до Кракова незначний.
Logged
Philip
User

Posts: 74


View Profile
« Reply #1708 on: 14.06.18 , 13:06 »
Share

Iwan, як на мене найкращим способом задовільнити попит на потяги ІФ-Польща було б продовження 702 (Чернівці-Львів) до Перемишля - це взагалі не вимагає ніяких серйозних вкладень в рух і матиме мінімальні проблеми з контрабандою.
1. Де обслуговувати ДРКР?
2. В чернівцях він ночує в ЛВЧД.
3. Колись був №75/76 Чернівці-Перемишль з відправкою з Чернівців о 08.10 і поверненням близько 05 години ранку.
Logged
jbond989
Active user

Posts: 998


View Profile
« Reply #1709 on: 14.06.18 , 14:06 »
Share

ДПКР може обслуговуватись у Львові 1 день на тиждень.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 [171] 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 ... 201
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.077 seconds with 22 queries.