Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.12.18 , 19:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 [179] 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 ... 246
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 200378 times)
Jyraff
Active user

Posts: 216


View Profile
« Reply #1780 on: 01.07.18 , 02:07 »
Share

Вот это поворот(с).
Нардепи просять Міністерство інфраструктури відновити потяг "Шепетівка-Івано-Франківськ"
 19 березня 2018 15:25
Народні депутати Андрій Шинькович, Олександр Герега і Роман Мацола просять міністра інфраструктури Володимира Омеляна посприяти у відновленні дизель-поїзду Шепетівка-Івано-Франківськ.
А може їм закинути ідею РЕ Тернопіль-Київ через Шепетівку-Ланівці? Годин у 6 можна, мабуть і вкластись, і Тернопіль би дав непогане завантаження при нормальному розкладі.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #1781 on: 01.07.18 , 23:07 »
Share

Навіщо фантазувати, коли Mikolalex Давно опрацював це питання:
[Fantasy] Поїзд Київ - Чернівці через Житомир
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=122956.0

Не варто тут знову розгортати дискусію про ... і товкти ще раз воду в ступі. Там все описано... можна продовжити там.

Цю тему варто включити в топіковий "перелік тем". Наближаються вибори, тому активність депутатів зрозуміла. Якби потенційні пасажири не були б такими короткоглядними, і просили не відновлення поїзда 675/676 ІФ-Шепетівка, а щось більш вишуканіше і потрібніше. Навіщо їм прибуття до Тернополя о 22:30??? Натомість, вони можуть "замовити" для себе зручне прибуття до Тернополя о 6:00 (чи 7:00) і до Львова - 8:00..9:00. Навіщо їм той ІФ???

Наприклад (якби вони були здатні так фантазувати): відкусити 6..8 вагонів від 43/44 по ст. Шепетівка та пропустити їх через Ланівці до Львова із забороною наскрізного проїзду (продажу) через Шепетівка-Тернопіль (не включаючи ці пункти). Принаймні, від цього місцевим (лановецьким) жителям був би хоч якийсь толк... а так що з того Шепетівка-ІФ??? кому він зараз здався?

До речі, ту відкушену частину можна ще якось запхати в Перемишль (разом із запорізькими вагонами), щоб не стояла весь день у Львові... то таке... це лише приклад конструктивної фантазії.
Можна ще день на Перемишль, а день - на В.С. (через Чортків)... так хоч Чернівці-Тернопіль якось закриватиметься... але це може нашкодити Чернівці-Ковель через Чортків.
Logged
gooley
Active user

Posts: 613


View Profile
« Reply #1782 on: 02.07.18 , 12:07 »
Share

Вот это поворот(с).

Нардепи просять Міністерство інфраструктури відновити потяг "Шепетівка-Івано-Франківськ"
 19 березня 2018 15:25
Народні депутати Андрій Шинькович, Олександр Герега і Роман Мацола просять міністра інфраструктури Володимира Омеляна посприяти у відновленні дизель-поїзду Шепетівка-Івано-Франківськ.

https://www.youtube.com/watch?v=Q2C0Qa5ua5k
А министерство инфраструктуры, видимо думает так, как сказано на видео с 1:14 по 1:28).
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #1783 on: 02.07.18 , 14:07 »
Share

Не було б Яремчанського невивозу, то не було б таких новин:
http://www.galka.if.ua/na-rivnenshhini-perekinuvsya-avtobus-yaremche-kiyiv-foto-video/
https://www.pravda.com.ua/news/2018/07/1/7184994/
http://expres.ua/news/2018/07/01/300027-perekynuvsya-avtobus-yaremche-kyyiv-53-pasazhyramy
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #1784 on: 03.07.18 , 21:07 »
Share

або (як додаткова опція, що збереже прохід через облцентри) наявну нитку 357 продовжити до Львова, а далі - ниткою 217 - до Рахова.
217 в гори - це знущання над туристами. Після підйому о 5-й ранку тільки на бережку валятись, а не в гори лізти. 43/44 - саме те, що треба.
217 переважно в сніговий період призначали... і, можливо Ви читали кілька сотень попередніх сторінок, багато люду пищало, що їм кортить прибути в гори саме "спозаранку" аби вдосталь накататися.
217 приходить до Ворохти так само вранці, як 43 до ІФ... звідки ще потрібно добратись до гір. Кримчанин не дасть збрехати, що прибуття о 5:40 до Ворохти і о 6:40 до Квасів затребуване пішохідними туристами... поки ще сонце не так сильно припікає в потилицю...
Крім того - це "доп.". П'ятниця із Києва і в неділю - до Києва... із чернівецькою причіпкою (замість окремих 249 і 217)... враховуючи нестачу вагонів (про літо я мовчу... хоча на міжлітній період).
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7225


View Profile
« Reply #1785 on: 03.07.18 , 22:07 »
Share

Так. Іван правий на 100%.
Прибуття до Квасів о 6.40 дає можливість піднятись за день на Петрос та спуститися в Козьмещик. Це для "напівматрацників" як ми. Тобто йдемо багато, але з прогулянковими рюкзаками та ночівлею в садибі на м'якому ліжку -:)

Якщо у Ворохту 357 прибуває ще більш-менш терпимо, то до Квасів чи Рахова він вже для туристів приходить запізно.

Доречі 217/218 призначається не тільки в зимовий час, наприклад на Трійцю він точно був.

А 43/44 - це взагалі неприйнятний варіант для поїздки в гори. Це тільки якщо кудись в Осмолоду їхати. Бо приїзжати в Івано- Франківськ з Києва щоб далі їхати до Квасів пердушкою - це фініш.
Logged
Jyraff
Active user

Posts: 216


View Profile
« Reply #1786 on: 04.07.18 , 00:07 »
Share

Ну мова ж починалась з
Тепер ніхто вже не заперечуватиме, що туристам з Києва до Рахова варто видовжити 43/44, або (як додаткова опція, що збереже прохід через облцентри) наявну нитку 357 продовжити до Львова, а далі - ниткою 217 - до Рахова.
І в альтернативі продовження 43/44 до Рахова, або 357+217 на постійній основі, 43/44 набагато краще. + не забуваємо адекватне відправлення 43/44 з Києва, що теж важливо. Як доп. 217 має право на життя, зараз би влітку не завадив би, з Києва все вигребено.
Для "напівматрацних" походів на день-два можна і спозаранку приїхати, а в щось більш серйозне з рюкзаком 25+ кг в кінець невиспаним якось не лізеться. Та й з лижами трохи дивно, там же сонце сходить о 8-9 годині взимку.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2392


View Profile
« Reply #1787 on: 04.07.18 , 10:07 »
Share

They should at least commence the 217 right away to cope with the seasonal demand.
Logged
gooley
Active user

Posts: 613


View Profile
« Reply #1788 on: 11.07.18 , 11:07 »
Share

Придумайте, де більш ефективно може бути використаний ДПКр2, а то вони його точно туди запустять.
Львів - ІФ - Коломия - він безперечно затребуваний, а далі - 40-50 пасажирів (в п'ятницю часом до сотні буває). З Коломиї є альтернативний напрямок на Заліщики-Чортків через Гвіздець. Звісно, там швидкості не 100км/год, але жодної нормальної альтернативи там немає, тому попит буде. Тільки ті ж самі фахівцівці, в тому ж листі згадують про надзвичайну важливу соціальну роль цього "першокласного" недопоїзда для мешканців 200-тисячних Чернівців, а також про імовірне погіршення економічного результату... так начебто із Заліщик, Кострижівки, Стефанештів, Городенки та Гвіздця (при черезденному курсуванні Львів - Чернівці/Заліщики) не назбирається 50 пасажирів у будні дні і 150 - у пікові дні. Це звичайний дизель-поїзд, який вміє швидко їздити на магістральних ділянках, і нічого з ним в Заліщиках/Чорткові (при їзді через Гвіздець) не трапиться.

Повна версія листа:



Спасибо всей Укрзализныце, что не поддержали очередной бред. Это кто ж додумался пизд...нуть предложить такое Львов-Залещики, и оставить Черновцы без жд сообщения с Ивано-Франковском и Львовом???? Я кажется догадываюсь. Ваня, может запустим 702 по маршруту Рахов - Городенка - Залещики. Будешь там себе ездить... Достал уже. Оставь Черновцы в покое. Ночной Черновцы-Львов отменили в угоду Раховским покатушкам. Теперь ты за экспресс взялся?


Logged
gooley
Active user

Posts: 613


View Profile
« Reply #1789 on: 11.07.18 , 11:07 »
Share

ДТП случаются во всём мире, а не только на Яремчанском направлении. Следить нужно за техническим состоянием транспорта и за здоровьем и состоянием водителей. Они же не высыпаются элементарно и не отдыхают.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 [179] 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 ... 246
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!