Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.07.18 , 19:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 [180] 181 182 183 184 185 186
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 130606 times)
gooley
Active user

Posts: 578


View Profile
« Reply #1790 on: 11.07.18 , 11:07 »
Share

Вот, сегодня увидел на официальном сайте города Черновцы.

https://petition.kmu.gov.ua/kmu/Petition/View/1604
Прошу небезразличных подписать данную петицию.  Если она наберёт необходимое количество голосов-интересно будет понаблюдать за дальнейшим развитием событий.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6792


View Profile
« Reply #1791 on: 11.07.18 , 12:07 »
Share

Вот не понимаю, какое отношение имеет отмена 607/608 к раховским покатушкам? Вот совсем не понимаю....
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3676


View Profile
« Reply #1792 on: 11.07.18 , 14:07 »
Share

Спасибо всей Укрзализныце, что не поддержали очередной бред. Это кто ж додумался пизд...нуть предложить такое Львов-Залещики, и оставить Черновцы без жд сообщения с Ивано-Франковском и Львовом???? Я кажется догадываюсь. Ваня, может запустим 702 по маршруту Рахов - Городенка - Залещики. Будешь там себе ездить... Достал уже. Оставь Черновцы в покое. Ночной Черновцы-Львов отменили в угоду Раховским покатушкам. Теперь ты за экспресс взялся?
Таке враження, що ти провалився в часі на кілька років назад.
1. це було 1,5 роки тому
2. майже 3 роки тому для цього була окрема тема: http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=116725.0
3. як правильно опонує Кримчанин, скасування 607/608 жодним чином не пов'язане з цією ідеєю про Львів-Заліщики... я б сказав навпаки, через те, що УЗ вважала, що Чернівцям із 701/702 та 607/608 краще залишити 701/702... , то так і з робили... всім було очевидно, що два поїзди з інтервалом по 12хв не можуть ходити напівпорожніми... там (тема: обговорення 701/702) навіть була статистика по пікових п'ятницях - населеність на ділянці Коломия-Чернівці... згадай, хто ним їхав по "першокласній ціні"... краще скажи мені "дякую", що тепер пасажири можуть їздити по "другокласній" ціні, а студенти можуть скористатися з пільг.
Logged
Entony
Active user

Posts: 2261


View Profile
« Reply #1793 on: 11.07.18 , 14:07 »
Share

Вот, сегодня увидел на официальном сайте города Черновцы.

https://petition.kmu.gov.ua/kmu/Petition/View/1604
Прошу небезразличных подписать данную петицию.  Если она наберёт необходимое количество голосов-интересно будет понаблюдать за дальнейшим развитием событий.
Коли побачив ось таке "Інтресіті марки «Hyundai» сполученням Чернівці-Київ-Чернівці", то зразу відпало бажання щось читати дальше, а тим більше підписувати дану пропозицію. Той, хто знає як УЗ вміє писати відмазки, той зрозуміє. Тим більше, коли вони побачать ось таке: "Інтресіті марки «Hyundai» сполученням Чернівці-Київ-Чернівці", то просто поржуть, і з автора, і зі всіх, хто це попідписував.
« Last Edit: 11.07.18 , 15:07 by Entony » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3676


View Profile
« Reply #1794 on: 11.07.18 , 15:07 »
Share

Вот, сегодня увидел на официальном сайте города Черновцы.

https://petition.kmu.gov.ua/kmu/Petition/View/1604
Прошу небезразличных подписать данную петицию.  Если она наберёт необходимое количество голосов-интересно будет понаблюдать за дальнейшим развитием событий.

Таке на тверезу голову мало хто погодиться підписати. На Рахівщині та Тячівщині теж мешкає 266070 осіб... які б теж не відмовились від Інтерсіті... навіть посмітюха таке б не написав.
але чому не пишуть петиції про електрифікацію ділянки Гречани- КП та продовження колії, яку ще при російському царі почали будувати? (з КП до Чернівців через Мельницю Подільську з приєднанням до Іване-Пусте).
Чому, перш ніж писати такі петиції, петиціонери не прочитають хоча б це:
http://klyuch.com.ua/articles/economy/rayon-potentsial-mae-ta-ne-rozvyvae/
http://www.bukinfo.com.ua/show/news?lid=21068

Як можна запустити Інтерсіті там де немає для цього належної інфраструктури... ще про молдовський транзит забув згадати.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2107


View Profile
« Reply #1795 on: 11.07.18 , 16:07 »
Share

Надо Бар - КП построит. Но там км 100, не просто.
А Черновцы же просто имеет ввиду поезд класса интерсити плюс. А форма тяги им не важно. И правильно.
« Last Edit: 11.07.18 , 16:07 by Andersen » Logged
_vs_
Active user

Posts: 819


View Profile
« Reply #1796 on: 11.07.18 , 17:07 »
Share

Надо гиперлуп Бар - КП построит.
— вот так правильно.
Для начала хотя бы элементарный обход молдавского участка и одвухпутить/электрифицировать Львов-ИФ. Бары и прочие рестораны — по мере развития экономики.
Кстати, о ресторанах: наблюдал (списанный?) ВР где бы вы думали — в Бучаче! Интересно, зачем его туда затащили:)
Logged
Jyraff
User

Posts: 124


View Profile
« Reply #1797 on: 11.07.18 , 17:07 »
Share

Чернівці максимум на що можуть розраховувати - це видовження франківського трансформера, та й то, якщо його з чимось в оборот по Києву ув'язати. Час ходу буде під 10 годин сидячи, треба їм таке щастя? Рік чи два тому на рівні кабміну піднімали питання про денний поїзд на Чернівці, але все очікувано заглохло.  
Logged
gooley
Active user

Posts: 578


View Profile
« Reply #1798 on: 11.07.18 , 21:07 »
Share

Вот, сегодня увидел на официальном сайте города Черновцы.

https://petition.kmu.gov.ua/kmu/Petition/View/1604
Прошу небезразличных подписать данную петицию.  Если она наберёт необходимое количество голосов-интересно будет понаблюдать за дальнейшим развитием событий.

Таке на тверезу голову мало хто погодиться підписати. На Рахівщині та Тячівщині теж мешкає 266070 осіб... які б теж не відмовились від Інтерсіті... навіть посмітюха таке б не написав.
але чому не пишуть петиції про електрифікацію ділянки Гречани- КП та продовження колії, яку ще при російському царі почали будувати? (з КП до Чернівців через Мельницю Подільську з приєднанням до Іване-Пусте).
Чому, перш ніж писати такі петиції, петиціонери не прочитають хоча б це:
http://klyuch.com.ua/articles/economy/rayon-potentsial-mae-ta-ne-rozvyvae/
http://www.bukinfo.com.ua/show/news?lid=21068

Як можна запустити Інтерсіті там де немає для цього належної інфраструктури... ще про молдовський транзит забув згадати.
Я понимаю бесперспективность и безрассудность данной петиции. Её автор создавал её с мыслью "Даёшь Интерсити" без малейшего представления по каким путям он будет ехать? С какой скоростью? Выстрел из пушки по воробьям. Раховщине уже грех жаловаться - поездато там всё. А вот про электрификаию участка Гречаны-КП и продление пути КП-Черновцы это мысль стоящая. А петицию на мой взгляд интересно подписать, дабы увидеть реакцию УЗ, хотя 99,9999999999% будет отписка.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6792


View Profile
« Reply #1799 on: 11.07.18 , 22:07 »
Share

При такой петиции эта отписка будет еще и логичной.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 [180] 181 182 183 184 185 186
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.145 seconds with 22 queries.