Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
13.11.18 , 06:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 [181] 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 ... 241
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 184867 times)
gooley
Active user

Posts: 609


View Profile
« Reply #1800 on: 11.07.18 , 22:07 »
Share

Спасибо всей Укрзализныце, что не поддержали очередной бред. Это кто ж додумался пизд...нуть предложить такое Львов-Залещики, и оставить Черновцы без жд сообщения с Ивано-Франковском и Львовом???? Я кажется догадываюсь. Ваня, может запустим 702 по маршруту Рахов - Городенка - Залещики. Будешь там себе ездить... Достал уже. Оставь Черновцы в покое. Ночной Черновцы-Львов отменили в угоду Раховским покатушкам. Теперь ты за экспресс взялся?
Таке враження, що ти провалився в часі на кілька років назад.
1. це було 1,5 роки тому
2. майже 3 роки тому для цього була окрема тема: http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=116725.0
3. як правильно опонує Кримчанин, скасування 607/608 жодним чином не пов'язане з цією ідеєю про Львів-Заліщики... я б сказав навпаки, через те, що УЗ вважала, що Чернівцям із 701/702 та 607/608 краще залишити 701/702... , то так і з робили... всім було очевидно, що два поїзди з інтервалом по 12хв не можуть ходити напівпорожніми... там (тема: обговорення 701/702) навіть була статистика по пікових п'ятницях - населеність на ділянці Коломия-Чернівці... згадай, хто ним їхав по "першокласній ціні"... краще скажи мені "дякую", що тепер пасажири можуть їздити по "другокласній" ціні, а студенти можуть скористатися з пільг.
Ваня, я полагаю, что можно было оставить 607\608 в качестве овернайта-трамвая на Львов и запустить его через Залещики, Толстое, Чертков, Теребовлю, Тернополь с остановками у каждого столба, как в свое время ездил Шепетовка-Ивано-Франковск. Ведь он выполнял социальную функцию по перевозке льготной категории пассажиров. А его отмену связываю с необходимостью освобождения вагонов для формирования поездов на Рахов. Об этом когда-то упоминал и Maxy, правда не припомню сейчас в какой теме. Может быть я и провалился во времени-не отрицаю. Просто чуть ли не с каждым вводом нового расписания у Черновцов что-то да отбирают. Обидно - ведь пассажиров в Черновцах немало. И если бы он стыковался с 744-м, то был бы прекрасной альтернативой "Буковине". Но это опять же если бы, если бы....возобновить 607\608 через Залещики, увязав его по прибытию во Львов с 744-м, а отправление со Львова с 715-м. На мой взгляд было бы здорово.
« Last Edit: 11.07.18 , 22:07 by gooley » Logged
Doobey
Active user

Posts: 1424


View Profile
« Reply #1801 on: 11.07.18 , 22:07 »
Share

Gooley, давайте я Вам трішечки поясню, що, куди і як віддали, щоб не було пустослів'я.



До грудня 2017 року поїзди 605 і 607 чернівецького депо обслуговувались 3-ма коротенькими складами із загальним оборотом по Львову. Також в той час в Чернівцях був ще 1 состав для черезденного 667 поїзда. Разом виходить 4 коротиші по 8 вагонів, себто 32 вагони. Із вводом нового графіку хтось вирішив, що Чернівцям недостатньо мати черезденний потяг лише до Одеси, треба тягнути аж до Білгород-Дністровського. Враховуючи те, що в Б-Д немає пас.депо, цей тягар ліг на плечі Чернівців, на що викроїли 16 вагончиків із 32 вищезазначених. Решту 16 чернівецьких вагонів чомусь вирішили пустити на щоденний 667 поїзд Чернівці - Ковель (2 состави по 8 вагонів). На 605 поїд дали 8 вагонів львівського депо, а на 607 не знайшли. От і вся історія. Тому, не бачу сенсу для мови, що Чернівці постраждили в користь Рахову, якщо мова йде про відміну 607.


607-ий ще реально відновити львівськими вагонами, бо там точно є состав від 275 (а, може, і ще щось після переведення обслуговування 26 на Одеське депо), а от чернівецькі вагончики всі впритик розподілені.
Logged
gooley
Active user

Posts: 609


View Profile
« Reply #1802 on: 11.07.18 , 23:07 »
Share

Gooley, давайте я Вам трішечки поясню, що, куди і як віддали, щоб не було пустослів'я.



До грудня 2017 року поїзди 605 і 607 чернівецького депо обслуговувались 3-ма коротенькими складами із загальним оборотом по Львову. Також в той час в Чернівцях був ще 1 состав для черезденного 667 поїзда. Разом виходить 4 коротиші по 8 вагонів, себто 32 вагони. Із вводом нового графіку хтось вирішив, що Чернівцям недостатньо мати черезденний потяг лише до Одеси, треба тягнути аж до Білгород-Дністровського. Враховуючи те, що в Б-Д немає пас.депо, цей тягар ліг на плечі Чернівців, на що викроїли 16 вагончиків із 32 вищезазначених. Решту 16 чернівецьких вагонів чомусь вирішили пустити на щоденний 667 поїзд Чернівці - Ковель (2 состави по 8 вагонів). На 605 поїд дали 8 вагонів львівського депо, а на 607 не знайшли. От і вся історія. Тому, не бачу сенсу для мови, що Чернівці постраждили в користь Рахову, якщо мова йде про відміну 607.


607-ий ще реально відновити львівськими вагонами, бо там точно є состав від 275 (а, може, і ще щось після переведення обслуговування 26 на Одеське депо), а от чернівецькі вагончики всі впритик розподілені.

Спасибо за пояснение, а то я тут слюной своей гневной забрызгал, Ваню, возможно обидел. Простите Христа ради, если обидел кого.

P.S. Меня Андреем зовут.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1424


View Profile
« Reply #1803 on: 11.07.18 , 23:07 »
Share

Андрію, я з Іваном знайомий особисто, і він не з тих, хто так легко ображається на когось. Але сам інколи люблю кинути промінець світла людям, коли знаю щось напевно.


А стосовно ковбойських поїздів, то на Львівській (та й, можливо, на УЗ взагалі) інколи доцільно використати наявний вагонний парк на оптимальних маршрутах та з нормальними графіками, ніж чекати, поки ті вагони зогниють під деповськими березами.
Logged
gooley
Active user

Posts: 609


View Profile
« Reply #1804 on: 11.07.18 , 23:07 »
Share

Андрію, я з Іваном знайомий особисто, і він не з тих, хто так легко ображається на когось. Але сам інколи люблю кинути промінець світла людям, коли знаю щось напевно.
Тем не менее, чувствую, что был неправ-поэтому прошу понять и простить.

А стосовно ковбойських поїздів, то на Львівській (та й, можливо, на УЗ взагалі) інколи доцільно використати наявний вагонний парк на оптимальних маршрутах та з нормальними графіками, ніж чекати, поки ті вагони зогниють під деповськими березами.
Так и я ж об этом. На мой взгляд 607\608 через Залещики, Тернополь хоть и ковбойский, как Вы говорите, но и он найдёт своего пассажира.
Маленький оффтоп. Сейчас вспомнил о дизеле Тернополь-Черновцы, который лет 8-10 назад запустили и грохнули. Информация о нём была только на бумажке у справочного бюро типа с такого-то числа назначается дизель-поезд повышенной комфортности Черновцы-Тернополь. Отправление тогда-то, прибытие тогда-то и всё.  А в расписании прибытия и отправлении поездов по ст. Черновцы его НЕ БЫЛО! Ни в здании вокзала, ни в печатном виде, ни на страницах интернета. Откуда же пассажиры могли о нём узнать? Вот и сдох поезд, хотя ещё раньше ездил и был заполнен (жена в 90-х ещё на нём к подружке до ст. Микулинцы-Струсов ездила).
« Last Edit: 11.07.18 , 23:07 by gooley » Logged
Doobey
Active user

Posts: 1424


View Profile
« Reply #1805 on: 11.07.18 , 23:07 »
Share

Однозначно, я з Вами погоджуюся. Потрібен і поїзд Чернівці - Тернопіль - Львів (-Ковель), і Ковель - Рівне - Львів - Солотвино... І ресурс для цього є, і технологічна можливість. От тільки нема основного - бажання впливових людей зрозуміти, що бодай малесенький крок здатен щось змінити на краще.
Logged
gooley
Active user

Posts: 609


View Profile
« Reply #1806 on: 11.07.18 , 23:07 »
Share

Рад, что разделяете мои мысли. Нас уже двое - а это в два раза лучше, чем один!)
Предвкушаю отписки - " в зв'язку з відсутністю пасажирсько-рухомого складу\з недостатньою кількістю локомотивів\відсутністю скарг з боку громадян (ненужное зачеркнуть) задовольнити Ваше прохання немає можливості".
Но попробовать всё-таки стоит. Иван меня немного просветил в вопросе что, кому, как и куда писать. Вот, думаю, может попробовать свои силы в этом вопросе? Рискую, конечно, завалить всю идею на корню, хотя, полагаю, хуже не будет - ведь поезда всё равно нет.
Logged
gooley
Active user

Posts: 609


View Profile
« Reply #1807 on: 11.07.18 , 23:07 »
Share

Вот не понимаю, какое отношение имеет отмена 607/608 к раховским покатушкам? Вот совсем не понимаю....
А вот я уже понимаю - никакого. Просветили добрые люди.
Logged
gooley
Active user

Posts: 609


View Profile
« Reply #1808 on: 11.07.18 , 23:07 »
Share

При такой петиции эта отписка будет еще и логичной.
Читали? Особенно улыбнул пункт про студентов, которым не хватает билетов на "Буковину". А на Интерсити они будут ездить - это же недорого и быстро.
« Last Edit: 12.07.18 , 00:07 by gooley » Logged
Entony
Active user

Posts: 2417


View Profile
« Reply #1809 on: 12.07.18 , 10:07 »
Share

В світі того, що 043/044 буде видовжений до Рахова (одна половина вагонів), а друга, можливо, до Чернівців (можуть обслуговувати провідники і вагони від 117/118).
Я б запропонував витягнути 117/118 до Львова. Частину вагонів можна залишити в Чернівцях щоб не кричали, що знову все до Львова чи Рахова. Цю чернівецьку групу можуть і дальше обслуговувати ті самі провідники і вагони, що зараз є в 117/118. Відповідно, покращиться трохи сполучення Чернівців зі Львовом. Також ІФ та Львів зможуть поїхати до КП (хоч і не дуже зручно буде). Але це краще чим нічого.
По суті склад 117/118 ділиться на дві групи. Вони і дальше обслуговують напрям Чернівці - Київ просто з різними поїздами.
До речі, 117/118 можна ще прискорювати і прискорювати. Хочу звернути увагу на то, що з Києва до Чернівців час в дорозі становить 11 год. 25 хв., а з Чернівців до Києва  аж 12 год. 20 хв. Тобто майже ціла година. Відповідно, видовження до Львова і зміщення в сторону до Києва на 45-50 хвилин можливе.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 [181] 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 ... 241
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.133 seconds with 22 queries.