Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
04.08.20 , 17:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 [211] 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 ... 295
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 417840 times)
Emblaze
Active user

Posts: 5076


View Profile
« Reply #2100 on: 05.09.18 , 00:09 »
Share

Для тех, кто дал консультацию по части поездки - алаверды: расписание косовской автостанции (ул. Небесной сотни, 13) по состоянию на прошлую неделю и ее интерьер









Возможен заказ железнодорожных билетов. Для финансово стесненных путешественников при АС имеется ломбард. В комплекс АС интегрированы мясная лавка "Прометей" и ресторанчик "Затишок", оба сносного качества и дешевые.

Увы, никого подобного девушке с последнего фото среди обслуживающего персонала не нашлось. Впрочем, есть в ее чертах нечто, заставляющее вспомнить "Сказание о старом мореходе" Кольриджа...
« Last Edit: 05.09.18 , 01:09 by Emblaze » Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 2012


View Profile
« Reply #2101 on: 15.09.18 , 19:09 »
Share

З нового графіка Пасдеп хоче 668 через день завернути на Київ через Красне - Здолбунів, а через день залишити діючим маршрутом.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1537


View Profile
« Reply #2102 on: 15.09.18 , 23:09 »
Share

З нового графіка Пасдеп хоче 668 через день завернути на Київ через Красне - Здолбунів, а через день залишити діючим маршрутом.
О це вже цікаво. Напевно. "вони" нас читають тут час від часу.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4460


View Profile
« Reply #2103 on: 16.09.18 , 12:09 »
Share

З нового графіка Пасдеп хоче 668 через день завернути на Київ через Красне - Здолбунів, а через день залишити діючим маршрутом.
О це вже цікаво. Напевно. "вони" нас читають тут час від часу.
Час од часу... окремі речення в абзаці. Таке враження, що цей Чернівці-Київ готують замість 129/130 з причини невміння домовитись про молдовський транзит. Якимось дивом Росія могла за 1 грн/рік транзитувати українською колією, а тут їм важко домовитись про будь-що адекватне. З іншого боку: нарешті Шепетівка отримає омріяне (щоправда, кругосвітне) сполучення із Чернівцями... можна возити школярів для практичного закріплення знань з географії західного регіону. Сподіваюсь :), що його прокладуть через Житомир "з метою задоволення потреб пасажирів із Житомира у сполученні зі Львовом, ІФ та Чернівцями". Чудова ідея... причетні поступово наближаються до моєї давньої ідеї рокадного поїзда (141/142 продовжений до Чернівців), а з урахуванням нових тенденцій - видовження на Схід, буде Чернівці - Бахмут. Універсальний поїзд для усієї України :) ... в перспективі - видовження до Одеси через Кишинів: Бахмут-Харків-Суми-Київ-Житомир?Коростень-Ковель-Львів-ІФ-Чернівці-Окниця-Кишинів-Одеса. Супер-поїзд!
« Last Edit: 16.09.18 , 12:09 by Iwan » Logged
Entony
Active user

Posts: 4290


View Profile
« Reply #2104 on: 16.09.18 , 13:09 »
Share

Думаю тут наклалось пару нюансів.
Хтось, комусь обіцяв новий поїзд з Чернівців до Києва. Всі ми думали, що це має бути 129/130 через КП аналогічний до 117/118. Але під цей 129/130 потрібно було взяти десь вагони.
Так як виявилось, що вагонів немає і домовлятись з Молдовою, можливо, не хочеться, то почали мудрувати як обійтись "малою кров'ю". І от надумали. Скоріш за все 667/668 в сполученні Ковель - Чернівці передадуть на обслуговування Ковелю (вагонів 8-10 десь там знайдуть на один склад).
А два чернівецькі склади з 667/668 стануть одним повноцінним складом для нового поїзда Чернівці - Київ.
І так Чернівці отримують новий, правда через денний поїзд до столиці. Та ще й через Здолбунів, Шепетівку (звісно, що хотілося б і Житомир) але скоріш за все буде просто Коростень.
До речі, якщо трохи подумають і змістять прибуття до Львова з Києва, то можливо, нарешті появиться зручне вечірнє сполучення Здолбунова (Рівного) зі Львовом.
« Last Edit: 16.09.18 , 13:09 by Entony » Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5076


View Profile
« Reply #2105 on: 16.09.18 , 17:09 »
Share

З нового графіка Пасдеп хоче 668 через день завернути на Київ через Красне - Здолбунів, а через день залишити діючим маршрутом.
Оригинальное решение. Но НЭ в Черновцы все равно нужен, не отвертятся. ;)
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5643


View Profile
« Reply #2106 on: 17.09.18 , 12:09 »
Share

Чудова ідея... причетні поступово наближаються до моєї давньої ідеї рокадного поїзда (141/142 продовжений до Чернівців), а з урахуванням нових тенденцій - видовження на Схід, буде Чернівці - Бахмут

Сподіваюсь, далі твоєї голови це не піде?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4460


View Profile
« Reply #2107 on: 17.09.18 , 13:09 »
Share

Чудова ідея... причетні поступово наближаються до моєї давньої ідеї рокадного поїзда (141/142 продовжений до Чернівців), а з урахуванням нових тенденцій - видовження на Схід, буде Чернівці - Бахмут
Сподіваюсь, далі твоєї голови це не піде?
Я сам на це сподівався:) цілком вистачить цього 668:
З нового графіка Пасдеп хоче 668 через день завернути на Київ через Красне - Здолбунів, а через день залишити діючим маршрутом.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5643


View Profile
« Reply #2108 on: 17.09.18 , 13:09 »
Share

Ось і добре, бо погодження 141/142 до Бахмута вже майже на фінальній стадії. Попри всі старання гробовщиків завести його в Київ о 4 ночі або відмінити в честь нього фастівську електричку, вдалось пропихнути його в Київ на 10 ранку, що є доволі офігенним розкладом. Красноштан тут показав себе досить добрим лобістом, здолавши опір усіх кріпких фахівців, гробовщиків, локомотивщиків та свідків секти "Поєзд нє зайдьот" з відділу ім. старого опердувача Лозового.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4460


View Profile
« Reply #2109 on: 17.09.18 , 14:09 »
Share

Ось і добре, бо погодження 141/142 до Бахмута вже майже на фінальній стадії. Попри всі старання гробовщиків завести його в Київ о 4 ночі або відмінити в честь нього фастівську електричку, вдалось пропихнути його в Київ на 10 ранку, що є доволі офігенним розкладом. Красноштан тут показав себе досить добрим лобістом, здолавши опір усіх кріпких фахівців, гробовщиків, локомотивщиків та свідків секти "Поєзд нє зайдьот" з відділу ім. старого опердувача Лозового.
Ось і добре. Нарешті сокаляни (і волиняни) зможуть поїхати з торбами по сіль до бахмутських копалень :)
Зараз пробую намовити "чернівці" на Чернівці-Дніпро замість ІФ-Дніпро. Це актуально? Це не суперечить "70-ти пропозиціям"? При цьому, 117/118 - до ІФ.
Що там чути про 43/44 до Дніпра? Якщо вже так хочуть, то не 20 вагонів, а хоча б 10, а решту 10 - Київ-Рахів ниткою наявного 43/44, а 143/144 нехай вкорочують до ІФ (з більш пізнім виходом з Києва).
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 [211] 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 ... 295
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!