Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
03.07.20 , 12:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 [212] 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 ... 295
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 405500 times)
VSK
Active user

Posts: 1042


View Profile
« Reply #2110 on: 17.09.18 , 15:09 »
Share

З нового графіка Пасдеп хоче 668 через день завернути на Київ через Красне - Здолбунів, а через день залишити діючим маршрутом.
Як варіант можна пропустити його через Рівне-Сарни. Орієнтовно  
Чернівці...Львів 2.30-Рівне-6;00-Сарни7.30-Коростень10.40-Київ 12.50.
Київ14.50-Коростень17.00-Сарни20.00-Рівне21.30-Львів00.30....Чернівці
Таким чином Рівне отримає хоч якусь альтернативу маршруткам в напрямку Києва та пряме сполучення з Чернівцями та ділянка Сарни-Рівне отримає сполучення з Києвом та Львовом.
зокрема там зупинку треба робити в Костополі та ще на 1-2 станціях .
Ось і добре, бо погодження 141/142 до Бахмута вже майже на фінальній стадії. Попри всі старання гробовщиків завести його в Київ о 4 ночі або відмінити в честь нього фастівську електричку, вдалось пропихнути його в Київ на 10 ранку, що є доволі офігенним розкладом. Красноштан тут показав себе досить добрим лобістом, здолавши опір усіх кріпких фахівців, гробовщиків, локомотивщиків та свідків секти "Поєзд нє зайдьот" з відділу ім. старого опердувача Лозового.
По цьому поїзду є декільк питань
приблизний час відправлення зі Львова та прибуття  до Бахмуту
Його все таки пускають через Житомир
приблизний час відправлення з Бахмуту проходження Києва та прибуття до Львова
Його пускають через Полтаву чи через Суми
« Last Edit: 17.09.18 , 15:09 by VSK » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5595


View Profile
« Reply #2111 on: 17.09.18 , 16:09 »
Share

Зараз пробую намовити "чернівці" на Чернівці-Дніпро замість ІФ-Дніпро. Це актуально? Це не суперечить "70-ти пропозиціям"? При цьому, 117/118 - до ІФ.

Не повіриш, разом з Валерієм включили це до 70 пропозицій. Я переконав Валеру не давати гробовщикам місця для маневрів і зіткнення лобами різних груп, а оформити класичний дабл пенетрейшн з усіх сторін.

З нового графіка Пасдеп хоче 668 через день завернути на Київ через Красне - Здолбунів, а через день залишити діючим маршрутом.
Як варіант можна пропустити його через Рівне-Сарни. Орієнтовно  
Чернівці...Львів 2.30-Рівне-6;00-Сарни7.30-Коростень10.40-Київ 12.50.
Київ14.50-Коростень17.00-Сарни20.00-Рівне21.30-Львів00.30....Чернівці

Красноштан однозначно заявив "самым быстрым маршрутом". Там ще є цікавий нюанс, вони збирають в Ужгороді доп.состав на Київ. Валера хоче наполюціонувати їх ганяти його через день, при цьому я казав їм, що треба через Здолбунів, ну от одною ниткою з чернівецьким зі Львова до Києва можуть піти.

Quote
приблизний час відправлення зі Львова та прибуття  до Бахмуту

Львів десь 19:30 плюс-мінус півгодини, Бахмут опівночі

Quote
Його все таки пускають через Житомир

Ya.

Quote
приблизний час відправлення з Бахмуту проходження Києва та прибуття до Львова

Дані відсутні, але логічно проситься Бахмут 01:50 - Київ 15:50-16:10 - Львів 07:00.

Quote
Його пускають через Полтаву чи через Суми

Дані відсутні. Але, ризикую припустити, що воплі Гробовщика про непотрібність цього поїзда на полтавському ходу є його особистою думкою, враховуючи те що більшість з його насерів досі не підтвердились, то - маршрут через Полтаву. Тим більше що сумчанам тепер чіпляють персональні вагони Суми - Ужгород до 45/46.
« Last Edit: 17.09.18 , 16:09 by Віктор Гарвона » Logged
Vert
Active user

Posts: 5682


View Profile
« Reply #2112 on: 17.09.18 , 20:09 »
Share

Думаю, добром это не кончится вместе с продлением 141/142 в Бахмут грохнут 123/124.

Два высвободившихся состава раздерибанить можно так:

1. Все хорошие вагоны с трех нефирменных составов собираем в один и делаем еще один состав 83/84 фирменным. По 600 грн Мариуполь ездит без криков и воплей. Всё нормально, деньги есть (с)
2. Удлиняем 69/70 до 18 вагонов и решаем проблему невывоза Приднепровья в Польшу.
3. 95/96 полностью передаем на обслуживание в Мариуполь, лишая в очередной раз харьковских проводников работы, которые похоже попали в немилость Пасдепу.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5595


View Profile
« Reply #2113 on: 17.09.18 , 20:09 »
Share

Отчего же? 123/124 во внутренних предложениях Пасдепа значится без изменений. Кривоштан, конечно, сетовал на грядущее списание вагонов, но оговорился, что пострадают только летние поезда, дословно: "сможем назначить только оборотные".
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5595


View Profile
« Reply #2114 on: 18.09.18 , 11:09 »
Share

Расширю тему оффтопиком. Ни один поезд кроме 6хх не планируют под отмену. Их жестко имеют деповские профсоюзы, настолько что они какое-нить Шевченко очкуют закрыть, и придумывают для них работу со сменой бригад проводников прям посреди маршрута. После истории с Кременчугом они вообще трижды подумают, прежде чем что-либо отменять, при чем Валера с упорством, достойным лучшего применения, продолжает писать в предложениях "При реалізації п.Х, відмінити поїзд УУУ/УУ1". Ну, мы сами заслужили такой бесконтрольный Пасдеп, других активистов у меня для вас нет.

О назначении на следующее лето лишь тех поездов, которые смогут обернуться сами на себя, знаю. Это решаемо, трагедии делать не надо. Всегда можно отменить на лето какой-нить "Кобзарь" и ему подобные и пустить их на Юх.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1652


View Profile
« Reply #2115 on: 18.09.18 , 12:09 »
Share

О назначении на следующее лето лишь тех поездов, которые смогут обернуться сами на себя, знаю. Это решаемо, трагедии делать не надо. Всегда можно отменить на лето какой-нить "Кобзарь" и ему подобные и пустить их на Юх.
При такій ситуації, то хоча б поїзд №86/85 Львів - Новоолексіївка треба робити щоденним по можливості (з можливим видовженням до Генічеська літом)!
P.S. Хоча і так не відомо, як ходитимуть поїзди із Придніпров'я на Захід!
Logged
sergius
Active user

Posts: 4574


View Profile
« Reply #2116 on: 18.09.18 , 13:09 »
Share

Думаю, добром это не кончится вместе с продлением 141/142 в Бахмут грохнут 123/124.

Два высвободившихся состава раздерибанить можно так:

1. Все хорошие вагоны с трех нефирменных составов собираем в один и делаем еще один состав 83/84 фирменным. По 600 грн Мариуполь ездит без криков и воплей. Всё нормально, деньги есть (с)
2. Удлиняем 69/70 до 18 вагонов и решаем проблему невывоза Приднепровья в Польшу.
3. 95/96 полностью передаем на обслуживание в Мариуполь, лишая в очередной раз харьковских проводников работы, которые похоже попали в немилость Пасдепу.
Отчего же? 123/124 во внутренних предложениях Пасдепа значится без изменений. Кривоштан, конечно, сетовал на грядущее списание вагонов, но оговорился, что пострадают только летние поезда, дословно: "сможем назначить только оборотные".
А как насчет такого варианта.
Схемы составов 83-123 укорачивается до 10 или 14 вагонов и максимально ускоряются. При этом 123/124 заворачивается с Лимана - Константновки на Купянск - Лисичанск (или через Лиман - Золотарёвку, как тут кто-то продвигал).
Высвободившиеся не дорогие вагоны передаются на рейс 69/70
Logged
Entony
Active user

Posts: 4162


View Profile
« Reply #2117 on: 18.09.18 , 14:09 »
Share

О назначении на следующее лето лишь тех поездов, которые смогут обернуться сами на себя, знаю. Это решаемо, трагедии делать не надо. Всегда можно отменить на лето какой-нить "Кобзарь" и ему подобные и пустить их на Юх.
При такій ситуації, то хоча б поїзд №86/85 Львів - Новоолексіївка треба робити щоденним по можливості (з можливим видовженням до Генічеська літом)!
P.S. Хоча і так не відомо, як ходитимуть поїзди із Придніпров'я на Захід!
Вже не перший рік хочуть видовжити 085/086 і 087/088 до Генічеська. Але це не вдається, бо колії в цей час зайняті іншими поїздами. Місцеві форумчани знають більше про це.
До речі, оборот 086 на 085 всього 1 година по Новоолексієвці,. Відповідно, видовжити до Генічеська не має можливості.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1652


View Profile
« Reply #2118 on: 18.09.18 , 14:09 »
Share

Вже не перший рік хочуть видовжити 085/086 і 087/088 до Генічеська. Але це не вдається, бо колії в цей час зайняті іншими поїздами. Місцеві форумчани знають більше про це.
До речі, оборот 086 на 085 всього 1 година по Новоолексієвці,. Відповідно, видовжити до Генічеська не має можливості.
1) Якщо ми говоримо про новий графік руху з 9 грудня 2018, то можна було б посунути його десь ~10 ранку (особливо, якщо 74/73 відмінять);
2) Якщо наступного літа запланують залишити № 232/231 і/або 282/281 (до Генічеська), ну тоді і говорити нічого про 86/85 (але щоденним було б не зле бути)!
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5595


View Profile
« Reply #2119 on: 18.09.18 , 15:09 »
Share

Как легко сделать наброс... И не ймется же.

Схемы составов 83-123 укорачивается до 10 или 14 вагонов и максимально ускоряются. При этом 123/124 заворачивается с Лимана - Константновки на Купянск - Лисичанск (или через Лиман - Золотарёвку, как тут кто-то продвигал).
Высвободившиеся не дорогие вагоны передаются на рейс 69/70

Сережа, можешь объяснить смысл отнять у одних и дать другим?

Идея дать еще состав на 69/70, правда, очень хорошая, потому что идея поезда Мариуполь - Солотвино нравится мне все больше. Но не за счет же отбирания у других! Они 103/104 пытаются проложить через Чаплино, и скорее всего с укорачиванием состава, тут приходит такой Сережа и говорит: а давайте мы еще и 83/84 кастранём. Нужно профистинговать Пасдеп по поводу наличия ещё вагонов в Мариуполе, хотели же в свое время делать Марик - Одесса мариупольского формирования, значит состав был. Если его уже порезали, тоже нет проблем, ищем в Днепре или Запоре, гоним с Мариуполя до Днепра или Запора по 14 вагонов, а там дополнять схему до полной вагонами Запор (Днепр) - Солотвино.
« Last Edit: 18.09.18 , 15:09 by Віктор Гарвона » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 [212] 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 ... 295
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!