Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.10.18 , 10:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 [227] 228 229
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 173168 times)
Undertaker
Active user

Posts: 213


View Profile
« Reply #2260 on: 30.09.18 , 12:09 »
Share

jbond989, у вас же есть телега, там ведь ничего про оборот не сказано.
« Last Edit: 30.09.18 , 12:09 by Undertaker » Logged
tera
Active user

Posts: 445


View Profile
« Reply #2261 on: 01.10.18 , 23:10 »
Share

Тут було про 136.
Про мене, потяг зі Львова зранку в Чернівці нормальний.
10:24 прибуття нормальне,повагом можна почати огляд міста.
З огляду на згадування Заліщиків в іншій темі,в контексті Львів -Заліщики,слід би  цьому потягу прибувати в Коломию до відправлення Поїзд №6452 Коломия - Заліщики о 08:30.
В Коломиї 136  о 08:54.Правда має зупинку і І-Ф 07:20 -07:48.Скоротити можливо?
Правда є  Чернівці  Львів   702 о 07:58 в І-Ф. Певно не вийде.

П.С.В Заліщиках не тільки помідори,краєвид,але і храм на горі,певно ще поки МП.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3856


View Profile
« Reply #2262 on: 03.10.18 , 13:10 »
Share

В Коломиї 136  о 08:54.Правда має зупинку і І-Ф 07:20 -07:48.Скоротити можливо?
А як же бути з "чернівецьким активістом", з легкої руки якого (за випадкової підтримки нардепа) 136-му зробили таку тривалу зупинку "з метою організації узгодженої пересадки із 8-го на 136-ий" ?
Logged
Entony
Active user

Posts: 2367


View Profile
« Reply #2263 on: 03.10.18 , 15:10 »
Share

З нового графіку має бути ще один Київ - Чернівці на постійній основі (або новий 129/130 Київ - Чернівці або видовжений 667/668 до Києва). Відповідно, узгоджена пересадка з 007 на 135 по ІФ буде не актуальною.
Logged
Undertaker
Active user

Posts: 213


View Profile
« Reply #2264 on: 03.10.18 , 15:10 »
Share

А як же бути з "чернівецьким активістом" ?
Евгений Семехин?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3856


View Profile
« Reply #2265 on: 03.10.18 , 22:10 »
Share

А як же бути з "чернівецьким активістом" ?
Евгений Семехин?
Еге-ж, саме він. Тут як ковдра, якою не можна вкрити трьох слонів: "або" "або" "або". Хочете "тут", то втратите "там". Одні - отримали, інші - втратили.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3856


View Profile
« Reply #2266 on: 03.10.18 , 23:10 »
Share

Приклад оптимізації нерухомого майна - з.п. Лазещина (раніше ст. Зімір/Лазещина)



Quote
Залізнична станція Зимир поблизу села Лазещина Рахівського району у 1935 році.

Будівлю колишньої залізничної станції зведено у кінці XIX століття за типовим проектом. Ще донедавна це був зупиночний пункт Лазещина.

У 2013 році пам'ятку архітектури та технічної спадщини австро-угорської доби відчужено у приватну власність, після чого знищено «євроремонтом» та перебудовано під житловий будинок.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1842066399213616&set=gm.988122191365480&type=3&theater

Тепер люди мерзнуть під шматком бляхи, що закріплена на чотирьох трубах.
Logged
VB
Active user

Posts: 3362


View Profile
« Reply #2267 on: 06.10.18 , 19:10 »
Share

Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу разом з Брошнів-Осадською ОТГ працює над проектом відновлення старої вузькоколійки.
Про це під час Ярмарки вакансій в Івано-Франківську заявила професор кафедри фінансів Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу Ліліана Гораль, повідомляє кореспондент Укрінформу.

"Брошнів-Осадська ОТГ хоче реконструювати стару колію, використовуючи її для перевезення лісу та туристичних послуг. Це – стара вузькоколійка. Наразі ми робимо техніко-економічне обґрунтування  проекту, з яким об’єднана громада  буде працювати вже з європейськими структурами", – повідомила Гораль.

Відомо, що йдеться про вузькоколійку, яка з’єднувала свого часу селище Брошнів-Осада з Осмолодою. Її протяжність – близько 70 км. Вузькоколійка існувала ще за часів Австро-Угорщини й була прокладена до резиденції Митрополита Шептицького, відомої під назвою "Кедрова палата", що в урочищі Підлюте Рожнятівського району. Раніше на цій вузькоколійці працював батько Глави УГКЦ Блаженнішого Святослава.

На створення проекту відновлення вузькоколійки з обласного бюджету скеровано 50 тис. грн.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2332


View Profile
« Reply #2268 on: 16.10.18 , 19:10 »
Share

Вырезка из последнего интервью с Красноштаном.

Какие еще будут открыты международные направления?

Если говорить о направлениях, было бы неплохо сделать поезда сообщением Минск—Ивано-Франковск, Минск—Ужгород. В Беларуси нет гор, и с точки зрения туризма эти поезда имели бы большой спрос. Сейчас договариваемся с белорусской стороной.
Кажись, когда-то уже был Минск - Франковск (не сегодняшний ли 371/372?). И ехал он через Стрый. Как вариант, в наше время могли бы сделать двухгруппный. С разъединением по Львову или Стрыю.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4184


View Profile
« Reply #2269 on: 16.10.18 , 19:10 »
Share

Кажись, когда-то уже был Минск - Франковск (не сегодняшний ли 371/372?). И ехал он через Стрый.

Так, було таке. Фото розкладу на ст.Моршин (квітень, 2011 р.)
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 [227] 228 229
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.087 seconds with 22 queries.