Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
14.11.18 , 13:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 [240] 241 242
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 186457 times)
Entony
Active user

Posts: 2447


View Profile
« Reply #2390 on: 09.11.18 , 16:11 »
Share

Ну і загалом, якщо все обіцяне з 9 грудня відбудеться і 043/044 буде до Запоріжжя і призначать 003/004 Запоріжжя - Ужгород. І, вроді, ще має бути новий поїзд Львів - Дніпро через Вапнярку - Цвіткове (двогрупний з 095/096 Львів - Черкаси), тоді можна забути про якісь додаткові з Придніпров'я до Львова, бо поки не вигребуть все те, що понапризначають, нічого додаткового скоріш не буде. А 043/044 буде відправлятись зранку з Запоріжжя до ІФ.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2323


View Profile
« Reply #2391 on: 09.11.18 , 17:11 »
Share

Emblaze, читайте внимательнее. Слово "давно" звучало не о Вас - а о надобности сообщение с КП, факт на который Вы обратили внимание непосредственно постом выше.

Дневное сообщение из вагонов с полками для лежания - далеко не идеальная мера, а временный выход из бедноты. Это касается возможного переброска 26 на Черновцы, 117 на Львов и склад из 73 на Черновцы.

Почему временный?
- Потому что медленно. И в случае с 605ом много время уходит на смена лока. 605 вообще пережитое из прошлого. На автобусе намного быстрее.
- Потому что дорого. На те вагонах поезд может весить до 2 тонна в пересчёте на 'сидение.' На разгона такую массу уходит топливо и износится локомотивов.

Это при том что МВПС весит всего одна третья - 600-700 кг - и соответственно стоит намного меньше в эксплуатации.
Поэтому в принципе понятно что УЗ возмущается и говорит 'не чем возит сколько поездов в гор.'
Вопрос в том что с этом всем делать, пока не появляется адекватный МВПС.

Тут пригородные поезда бросается в глазах. Тем более что в Карпатах пригородные уже ездят в формате лок + ЦМВы. Предлагаю на них ездить, согласовать пересадки.
Ещё предлагаю раховчан вернутся из Львова на ночном. Можно во Львове садится в 22:15 на вагонах из Пшемысля и быть в Рахове 7:10. На возможном поезде Ковель/Пшемыль - Черновцы/Рахов (под 668, 01:01 из Львова). Чем плохо?

А когда МВПС когда появляется -
Львов 15 - 20 Рахов 20 - 01 Львов. И
Львов 19:05 - 24 Рахов 05 - 10 Львов 10 - 14 Ворохта 14:20 - 18:20 Львов (19:05 - Черновцы 23)

А ещё плюс ремонты полотно:
Львов 16 - 20 Рахов 20 - 24 Львов. И
Львов 19:15 - 23:20 Рахов 06 - 10 Львов 11:20* - 14:10 Ворохта 14:20 - 17:30 Львов  (19:05 - Черновцы 22)

*Пакс из 705 - в гор.
« Last Edit: 09.11.18 , 17:11 by Andersen » Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 364


View Profile
« Reply #2392 on: 09.11.18 , 17:11 »
Share

Ну і загалом, якщо все обіцяне з 9 грудня відбудеться і 043/044 буде до Запоріжжя і призначать 003/004 Запоріжжя - Ужгород. І, вроді, ще має бути новий поїзд Львів - Дніпро через Вапнярку - Цвіткове (двогрупний з 095/096 Львів - Черкаси), тоді можна забути про якісь додаткові з Придніпров'я до Львова, бо поки не вигребуть все те, що понапризначають, нічого додаткового скоріш не буде. А 043/044 буде відправлятись зранку з Запоріжжя до ІФ.
Сподіваюсь, що скоро побачимо графіки і все ясно стане. Бо я також думаю, щось тут не то: до всіх існуючих поїздів (41, 120, 70, 86) ще 44 з ІФ та 4 (на Ужгород) додаються... Якийсь аукціон небаченої щедрості!
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3912


View Profile
« Reply #2393 on: 09.11.18 , 17:11 »
Share

То есть в Запорожье ночью будет не только Запорожье-Львов простаивать, но и еще один ночной поезд. Жесть. Поезда с сидячими вагонами ездят ночью (Ху Зап - Киев) а поезда со спальными местами стоят ночью.
Це в рамках концепції "жити по новому".

Хочу ще раз повернутися до питання "скорочення" робочих місць, яким прикриваються причетні. Трохи відійду від абстракції, та подам у абсолютних величинах.

Розрахунок комерційного (для провідників "робочого") часу для 1 вагона.

Зараз за 6 діб 43/44 виконує 3 рейси ІФ-Київ та 3 рейси Київ-ІФ, що в годинах руху буде виглядати так:
3*(10:58+10:53)=3*21,85=65,55 (годин).

З 2019 за 6 діб 43/44 виконуватиме 2 рейси ІФ-Київ-Запоріжжя та 2 рейси Запоріжжя-Київ-ІФ, що в годинах руху буде виглядати так (орієнтовно): 2*(21+21)=2*42=84 (годин).

Тобто, маємо приріст часу за фіксовані проміжки (6 діб) = 1,28 рази. По іншому можна сказати так: якщо ми скоротимо в 1,28 рази к-ть рухомого складу, що задіяний у складі 43/44 (формування ПКВЧ6 ІФ), то це жодним чином не вплине на зменшення фонду робочого часу для провідників. Зараз ІФ має 40 вагонів, ділимо їх на 1,28 і отримуємо: 31,21 (вагони). Ділимо це на 3 склади, і отримуємо 10,41 (вагон). Заокруглюємо до ближнього цілого, і отримуємо 10 вагонів.

Таким чином, якщо ІФ надасть до кожного із трьох необхідних складів 43/44 тільки по 10 вагонів (усього 30 вагонів замість наявних зараз 40 вагонів (по 20 у кожному з двох складів)), то це не спричинить соціального напруження, оскільки не порушить наявний фонд робочого часу.

... і о, парадокс, на вільному місці можна вивільнити 10 вагонів (щось можна ще й списати через природне вибуття з експлуатації), і ніхто не втратить роботу. А що ж, спитаєте ви, робити з іншими 10-ма вагонами зі схеми? Чим наповнити схему до 20 вагонів? Відповідь проста, і лежить на поверхні: інші 10 вагонів у схемі 43/44 можуть бути із запорізьким формуванням. Хіба не так? Хіба їх там немає в наявності? ... і курсувати вони можуть аж до Рахова, що ще підвищить їх коефіцієнт комерційного використання (у порівнянні із франківською групою).

... а 357, тим часом, можна безболісно обрізати по Ворохті, а 143 змістити по Києву на +2 год у бік заходу... без зміни ЛБ по ІФ. ЛБ може курсувати за маршрутом ІФ-Львів + Львів-Ворохта, і в режимі туриста через 2 год повернутися до ІФ, а їх "змінники" сідають в режимі туриста в ІФ, і за 2 год приймають зміну, і тягнуть лок Ворохта-Львів + Львів-ІФ, і йдуть відпочивати в рідному ІФ. Це все за великого бажання чи натхнення причетні можуть вирішити за 1 день.

п.м. 143/144 при цьому може мати, як згадувалось раніше, такі групи:
Ворохта - Кременчук = 8 вагонів (формування Кременчук)
Ворохта - Гомель = вагони (формування Львів, по Гомелю в спільному обігу з групою Львів - Гомель)
Львів - Гомель = вагони (формування Львів, по Гомелю в спільному обігу з групою Ворохта - Гомель)

Зі Львова в гори тільки 12 вагонів, зупинка по ІФ 5хв без зміни ЛБ.
Усього 1 причеплення (Львів) і 1 розчеплення (Дарниця) у східному напрямку, а аналогічно у західному.

Критикуйте, будь ласка.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3912


View Profile
« Reply #2394 on: 09.11.18 , 17:11 »
Share

Додам ще, що економія на маневрах з локом по ІФ для 143/144 цілком тотожна маневрам по Львову з причепленням/відчепленням групи. Крім того по ІФ все одно зараз чіпляють/відчіпляють кілька вагонів крім зміни лока. Тому додасться маневр тільки по Дарниці... де, якщо врахувати 1-годинну технічку по Кірпи, це не спричинить до сповільнення поїзда.
Quote
ДАЛI ФАСТIВ-1 0Ч.Ч0-0Ч.Ч2 КИIВ-ПАС 05.51-06.06 ДАРНИЦЯ 06.25-06.36
М.Г.КIРПИ 06.50-07.50(ТЕХ.)БОРИСПIЛЬ 08.02-08.0Ч ГРЕБIНКА 09.20
Тому, я не бачу погіршень, враховуючи нове щоденне сполучення Гомель-Львів (4 вагони) + Гомель-Ворохта (4 вагони) в одному складі (усього 8 "гомельських" вагонів).
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3912


View Profile
« Reply #2395 on: 09.11.18 , 18:11 »
Share

Якось так (там детальніше розписано), можу фіналізувати, вже начебто усі погодились:


Logged
Philip
User

Posts: 89


View Profile
« Reply #2396 on: 09.11.18 , 20:11 »
Share

Хочу звернути увагу форумчан на одну проблему яку уз вже цілий рік ігнорує -це невивіз Львів-Чернівці  на ранкове прибуття до Львова та вечірнє відправлення . 701/702не справляється з паспотоком.
Найгірша ситуація по пятницях неділях та середах.(не курсує 701/702)
Тому пропозиція-назначити 500й Львів-Чернівці по пятницях неділях та середах перестійним складом від 73/74 орієнтовним розкладом Львів17.30-Чернівці 23.00-0000-Львів5.30.
Обслуговування по Львову з 5.30до 10.00-мусять встигнути
Ідея душе перспективна але чим вам не підходить нитка 607\608 який за вказівкою так і не поїхав?


Тому що він мав прибуття до Львова об 6.30 і за цей час він не встигне обслужитись по Львову.
З Львова до Чернівців цілком прийнятний графік хоча я б все таки зсунув за можливості його на 1 годину швидше відправлення таким чином по Коломиї мож пересісти на приміський поїзд і вийти на будь якій зупинці і не обов"язково його стопити по Заболотову і   Снятині ! Так само з Чернівців мож зробити оборот як по Рахову прибув постояв годинку і поїхав назад но там уже Снятин і Заболотів обов"язково зупинки потрібні
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3912


View Profile
« Reply #2397 on: 11.11.18 , 19:11 »
Share

Читаю хроніку 90-річної давнини:
Quote
Протягом 5 травня – 31 жовтня 56% знижку на квитки мали курортники, які поверталися додому з відпочинку. Пільга діяла за умови, що відстань від курортної місцевості не мала бути меншою від 100 км, а час перебування на відпочинку – не менше 15 діб. Дія знижки поширювалася на такі місцевості – Ворохта, Гребенів, Делятин, Дора, Косів, Микуличин, Сколе, Татарів, Яремче. З 1930-х рр. у неділю та на римо-католицькі свята і день наперед продавалися пільгові квитки до курортних місцевостейВорохти, Вороненки, Дори, Любіжні, Микуличина, Підлісного, Татарова, Ямної, Яремче. Надавався пільговий проїзд членам спортивних товариств. Залежно від обставин, 33% або 50% знижку на квитки отримували футбольні команди. На виїзні матчі вони їхали у вагонах третього класу. Футбольні арбітри мали 50% пільгу на залізничні квитки, причому дорогу їм оплачували спортивні товариства. З 1 грудня по 30 квітня 33% пільгою на проїзд користувалися члени лижних товариств. Знижки на залізничні квитки мали організовані групи релігійних паломників, серед яких було багато робітників та селян.
Зараз не те що про знижку, зараз про самі поїзди до курортних місцевостей можна тільки мріяти.

Quote
У Станиславівському воєводстві автомотриса з 1936 р. виконувала один рейс – сполучення «Львів – Коломия», відстань 195 км вона проїжджала за 2 години 8 хвилин, до Станиславова їхала 1 годину 32 хвилини. Подорожувати автомотрисою могли тільки заможні верстви населення.

О це б причетним прочитати в контексті вечірнього Львів-Коломия-Заліщики та ранкового Заліщики-Коломия-Львів, а не навпаки:
Quote
Розклад руху складався таким чином, що уночі та вранці можна було виїхати до потрібного місця, а в післяобідній час та ввечері повернутися додому.

Рекомендую: http://gk-press.if.ua/stanyslaviv-pasazhyrskyj/

Тут детальніше:
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=9&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwip3vTl3czeAhVNKywKHRLJCDYQFjAIegQIAhAC&url=http%3A%2F%2Fwww.ejournals.eu%2Fpliki%2Fart%2F5942%2F&usg=AOvVaw2in2YDV68oCdxOWfhqeHz5

Ще цікавіше першоджерело:
https://jbc.bj.uj.edu.pl/Content/370533/PDF/NDIGCZAS018195_1933_001.pdf
там на стор. 2 є реклама курорту DORA (поблизу Яремчого, тоді Дора була більшою, ніж Яремче)... і там написано ULGI KOLEJOWE (пільги залізничні).

Також там попутно прочитав ... майже як сьогодні про 357:
Quote
KOMUNIKACJA.
Przez powiat przebiega tylko jedna linja kolejowa, mianowicie część linji, łączącej Delatyn z Zaleszczykami. Linia ta odgrywa poważną rolę gospodarczą dla powiatu, łącząc go z jednej strony przez Rumunję i Zaleszczyki z woj. T arnrpolskiem, z drugiej zaś przez Kołomyję z główną linją Czerniowce - Lwów. Projektowana jest druga linja, łącząca Korszów przez Obertyn z Nieźwiskami, specjalnie planowana dla transportu fosforytów.
І знову - колія Коршів-Обертин-Незвиська для транспортування фосфоритів.

Ще цікавим є розповідь (стор 18, оригінальної нумерації) про проект продовбання "перемички" поблизу села Незвиська і Лука, якою можна перепустити воду Дністра дебетом 120 куб. метрів на секунду з перепадом висоти 18,7 метрів.
Quote
Przez Nieźwiska, gdzie krzyżują się drogi Buczacz-Kołomyja i Tłumacz-Horodenka i gdzie istnieją kopalnie fosforytów, wprost do jaru dniestrowego. Warto zobaczyć! Dniestr tworzy tutaj pętlę o łuku 27 km, podczas kiedy cięciwa jego wynosi zaledwie kilometr! Projektuje się tutaj już od niepamiętnych czasów budowa zakładu wodnego, który wykorzystawałby zarówno spadek wody przy różnicy poziomów 18.7 m, jak i siłę wody, wynoszącą 120 metrów sześciennych na sekundę. Byłby to największy zakład siły wodnej w Małopolsce. Niech się projektuje dalej! Naszym prawnukom również się przyda największy zakład siły wodnej w Małopolsce!
Той проект ще 1923 році був з "непам'ятних часів", однак і правнуки тих авторів не дочекалися його втілення... і Малопольська теж відсунулась у своїх межах. Зараз спритникам простіше перекрити греблею Дністер, ніж свердлити тунель до 1км в тій перемичці.
« Last Edit: 11.11.18 , 19:11 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3912


View Profile
« Reply #2398 on: 11.11.18 , 19:11 »
Share

Якось обійшли увагою свіжі висловлювання Міністра:

Quote
“В умовах подальшої культурної та економічної євроінтеграції, переорієнтації пасажирських та вантажних потоків, збільшення товарообігу між Україною та країнами ЄС надважливим є забезпечення пришвидшеного розвитку транспортного сполучення України з ЄС у цілому та Львівського регіону зокрема. Тому проектом Плану заходів з реалізації Національної транспортної стратегії України на період до 2030 року передбачено реалізацію проектів із відновлення європейської колії 1435 мм українського сегменту Пан’європейських залізничних сполучень від польського до румунського кордону через Львів – Івано-Франківськ – Чернівці, для поєднання основних TEN-T коридорів ЄС в обхід Карпат, будівництво суміщеної колії 1435 мм та 1520 мм: «Євроколія «Сухий порт» (Мостиська – Родатичі) та будівництво суміщеної колії 1435 мм та 1520 мм «Євроколія Львів-Рава-Руська – Варшава”,- зазначив Омелян.
https://www.ukrinform.ua/rubric-regions/2571980-omelan-nazvav-ukrainski-mista-cerez-aki-projde-panevropejska-zaliznica.html

Як це розуміти? І усього за 10 років? Тут 3 км аеропортівської колії будували 10 років. Мо нехай для початку подбають про двоколійні вставки між Львовом та ІФ. Крім того важко уявити поруч два стандарти, які б не заважили один одному своїми колійними розвитками. Може вони взагалі викинуть 1520 і замінять її на 1435? ... бо Чернівці можуть мати пряму колію на КП, з відгалуженням на Ларгу. ІФ може мати 1520 десь через Підгайці на Тернопіль, Коломия - на Заліщики, а поперечна траса Львів-ІФ-Чернівці буде повністю перешита на 1435, якою кожні пів години будуть курсувати поїзди Краків-Констанца. Було б не погано.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3912


View Profile
« Reply #2399 on: 11.11.18 , 20:11 »
Share

На початках траплялися кур'йози зі знижками для лижувальників: на лінії Львів-Ворохта можна було натрапити на сільську жіночку з повними кошиками яєць, сирів та ковбас ... і з лижами :)))

Quote
Z myślą o jadących na wypoczynek na początku lat trzydziestych wprowadzono specjalne ulgi na przejazdy PKP do 70 miejscowości uznanych za „turystyczne”. Ulgi, w zależności od pory roku wahały się od 25 do 66% ceny biletu kolejowego. Początkowo grzeszono naiwnością. Oto na przykład wprowadzając kolejowe zniżki dla narciarzy, niezbyt wyraźnie określono definicję „narciarza”. Dla PKP narciarzem był każdy, kto jechał z nartami. I w ten sposób na linii Lwów-Worochta można było spotkać wiejską kobiecinę z koszami pełnymi jaj, serów i kiełbas… oraz z nartami. Oczywiście na narciarstwie przekupka nie znała się ani trochę, ale umiała liczyć i tak oto taniej (od 25 do 66%) jechała sprzedać towar. Szybko ten mankament naprawiono i wprowadzono specjalne dokumenty uprawniające do zniżki kolejowej.
https://www.uw.edu.pl/z-plecakiem-luxtorpeda-czyli-wywczasy-w-ii-rp/
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 [240] 241 242
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.153 seconds with 22 queries.