Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.12.18 , 19:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 [246]
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 201095 times)
Iwan
Active user

Posts: 4117


View Profile
« Reply #2450 on: 05.12.18 , 14:12 »
Share

Ось які вади вилазять, коли мільйони людей вимагають у причетних "давайте швидше відкривайте продаж квитків":



Букінг висить. Зараз не можу перевірити чи продають одночасно (на одну дату прибуття) квитки на 25 і 15 до Рахова.

п.м. Згадка про Яремче у маршруті 25/26 геть недоречна, хіба як маркетинговий трюк для тих, хто не знає де Рахів, але знає де Яремче.
« Last Edit: 05.12.18 , 14:12 by Iwan » Logged
Entony
Active user

Posts: 2635


View Profile
« Reply #2451 on: 05.12.18 , 15:12 »
Share

Хахаха. Так в тому розкладі на сайті УЗ ще багато прикольчиків і неточностей є.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4117


View Profile
« Reply #2452 on: 11.12.18 , 22:12 »
Share

143 СУМИ — ВОРОХТА на 28,30/12/2018, 3,5,7,9/01-2019

Суми      13:40
...
Ворохта   11:56   

144 ВОРОХТА — СУМИ на 27,29/12-2018, 2,4,6,8/01-2019


Ворохта      13:46
...
Суми   12:04   
Змінили номер на 243/244 Суми - Ворохта.
І цікава схема в цього 234/244 буде.

Информация по вагонам поезда.

01   Купейный ( УСЛ)   ЮГО-ЗАПАДНАЯ
02   Купейный ( УСЛ)   ЮГО-ЗАПАДНАЯ
03   Купейный ( УСЛ)   ЮГО-ЗАПАДНАЯ
04   Купейный ( УСЛ)   ЮГО-ЗАПАДНАЯ
05   Купейный ( УСЛ)   ЮГО-ЗАПАДНАЯ
06   Купейный ( УСЛ)   ЮГО-ЗАПАДНАЯ
07   Купейный ( УСЛ)   ЮГО-ЗАПАДНАЯ
08   Купейный ( УСЛ)   ЮГО-ЗАПАДНАЯ
09   Купейный ( УСЛ)   ЮГО-ЗАПАДНАЯ
10   Плацкартный ( УСЛ)   ЮГО-ЗАПАДНАЯ
11   Плацкартный ( УСЛ)   ЮГО-ЗАПАДНАЯ
12   Плацкартный ( УСЛ)   ЮГО-ЗАПАДНАЯ
Поступово виходять на мою пропозицію - без відчіпок по ІФ. За баження та потреби можуть додати по Львову 6-вагонну групу до повної схеми. Тепер дуже "наочно видно" зайвість 40-хвилинних зупинок по ІФ, що, сподіваюсь, стане добрим аргументом для того, щоб по ІФ не робити жодних маневрів, натомість скоротити час між Львовом та Ворохтою на 30 хв (5хв - на зупинку по ІФ, і ще 5хв на збільшення зупинки по Львову). То хіба це не можна було зробити до щойно введеного графіка? В тім числі зі зміщенням праворуч на 2 год графіка у бік гір. Це б точно нікому не завадило.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3983


View Profile
« Reply #2453 on: 11.12.18 , 23:12 »
Share

Іване, ти не хочеш злучити Чернівівці з Харковом через Київ, а заодно відновити вагінчики з Чернівіць на Мааскву? Це, правда, не зовсім злука, але все одно, я тему закинув в тему про поїзд злучки.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4117


View Profile
« Reply #2454 on: 11.12.18 , 23:12 »
Share

:))) я попутно пишу зараз трохи інше:

Вікторе, що там з тією ідеєю "скасувати 605/606 & призначити Миколаїв - Рахів" ? Якщо готовий, то можу зібрати десяток рішень сесій Рахівщини та Яремчанщини. У разі, якщо Рахів - Миколаїв буде о ~3:00 з Рахова, то пропоную розглянути варіант можливого формування у Чернівцях з обігом на (ОРІЄНТОВНО): Чернівці (16:30) - Рахів (22:00) та Рахів (0:30) - Чернівці (6:00). Можна і без такого обігу - це буде допустима опція. В тексті рішень буде якось так: Підтримуємо ідеї: Віктора щодо призначення поїзда Миколаїв - Рахів, та Івана щодо призначення поїзда Чернівці - Рахів.

Заодно оптимізуємо непотрібний (бо фактично засилковий) 6443 Коломия - Делятин та майже нічний (яким з Делятина до Коломиї їде 3,5 калік) 6442 Рахів - Коломия, який з Рахова повинен вийти о ~16:15, а після Делятина - ниткою 6444 Делятин - Коломия, під якого власне і засилався той 6443. В той же час наявною ниткою 6442 Рахів - Коломия поїде 6404 Рахів - ІФ, який забезпечить збережність функціоналу наявного  6442 Рахів - Коломия на ділянці Рахів - Делятин. Також модифікований (зміщений на вечір) 6404 Рахів - ІФ забезпечить підвіз до ІФ (~ на 23:40) пасажирів на перспективний поїзд Чернівці - Запоріжжя/Бердянськ.

Про всяк випадок додаю "картинку/ілюстрацію":



Короткий опис пропонованих змін:
26 Рахів - Одеса з Рахова поїде орієнтовно ниткою 6404 Рахів - ІФ;
6442 Рахів - Коломия з Рахова поїде орієнтовно ниткою 26 Рахів - Одеса з виходом по Делятину на нитку 6444 Делятин - Коломия;
6404 Рахів - ІФ з Рахова поїде орієнтовно ниткою 6442 Рахів - Коломия.
« Last Edit: 11.12.18 , 23:12 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4117


View Profile
« Reply #2455 on: 11.12.18 , 23:12 »
Share

Іване, ти не хочеш злучити Чернівівці з Харковом через Київ, а заодно відновити вагінчики з Чернівіць на Мааскву? Це, правда, не зовсім злука, але все одно, я тему закинув в тему про поїзд злучки.
І щоб це мало бути (тезово)? Через КП, МП чи ... Заліщики? Чи може через Львів, Луцьк з виходом по Ківерцях на Московську нитку? ... вже побачив там кілька варіантів... який з них наближений до фінального?
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 [246]
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!