Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.03.19 , 07:03

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 [246] 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 ... 271
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 239103 times)
Iwan
Active user

Posts: 4229


View Profile
« Reply #2450 on: 05.12.18 , 14:12 »
Share

Ось які вади вилазять, коли мільйони людей вимагають у причетних "давайте швидше відкривайте продаж квитків":



Букінг висить. Зараз не можу перевірити чи продають одночасно (на одну дату прибуття) квитки на 25 і 15 до Рахова.

п.м. Згадка про Яремче у маршруті 25/26 геть недоречна, хіба як маркетинговий трюк для тих, хто не знає де Рахів, але знає де Яремче.
« Last Edit: 05.12.18 , 14:12 by Iwan » Logged
Entony
Active user

Posts: 2865


View Profile
« Reply #2451 on: 05.12.18 , 15:12 »
Share

Хахаха. Так в тому розкладі на сайті УЗ ще багато прикольчиків і неточностей є.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4229


View Profile
« Reply #2452 on: 11.12.18 , 22:12 »
Share

143 СУМИ — ВОРОХТА на 28,30/12/2018, 3,5,7,9/01-2019

Суми      13:40
...
Ворохта   11:56   

144 ВОРОХТА — СУМИ на 27,29/12-2018, 2,4,6,8/01-2019


Ворохта      13:46
...
Суми   12:04   
Змінили номер на 243/244 Суми - Ворохта.
І цікава схема в цього 234/244 буде.

Информация по вагонам поезда.

01   Купейный ( УСЛ)   ЮГО-ЗАПАДНАЯ
02   Купейный ( УСЛ)   ЮГО-ЗАПАДНАЯ
03   Купейный ( УСЛ)   ЮГО-ЗАПАДНАЯ
04   Купейный ( УСЛ)   ЮГО-ЗАПАДНАЯ
05   Купейный ( УСЛ)   ЮГО-ЗАПАДНАЯ
06   Купейный ( УСЛ)   ЮГО-ЗАПАДНАЯ
07   Купейный ( УСЛ)   ЮГО-ЗАПАДНАЯ
08   Купейный ( УСЛ)   ЮГО-ЗАПАДНАЯ
09   Купейный ( УСЛ)   ЮГО-ЗАПАДНАЯ
10   Плацкартный ( УСЛ)   ЮГО-ЗАПАДНАЯ
11   Плацкартный ( УСЛ)   ЮГО-ЗАПАДНАЯ
12   Плацкартный ( УСЛ)   ЮГО-ЗАПАДНАЯ
Поступово виходять на мою пропозицію - без відчіпок по ІФ. За баження та потреби можуть додати по Львову 6-вагонну групу до повної схеми. Тепер дуже "наочно видно" зайвість 40-хвилинних зупинок по ІФ, що, сподіваюсь, стане добрим аргументом для того, щоб по ІФ не робити жодних маневрів, натомість скоротити час між Львовом та Ворохтою на 30 хв (5хв - на зупинку по ІФ, і ще 5хв на збільшення зупинки по Львову). То хіба це не можна було зробити до щойно введеного графіка? В тім числі зі зміщенням праворуч на 2 год графіка у бік гір. Це б точно нікому не завадило.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4211


View Profile
« Reply #2453 on: 11.12.18 , 23:12 »
Share

Іване, ти не хочеш злучити Чернівівці з Харковом через Київ, а заодно відновити вагінчики з Чернівіць на Мааскву? Це, правда, не зовсім злука, але все одно, я тему закинув в тему про поїзд злучки.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4229


View Profile
« Reply #2454 on: 11.12.18 , 23:12 »
Share

:))) я попутно пишу зараз трохи інше:

Вікторе, що там з тією ідеєю "скасувати 605/606 & призначити Миколаїв - Рахів" ? Якщо готовий, то можу зібрати десяток рішень сесій Рахівщини та Яремчанщини. У разі, якщо Рахів - Миколаїв буде о ~3:00 з Рахова, то пропоную розглянути варіант можливого формування у Чернівцях з обігом на (ОРІЄНТОВНО): Чернівці (16:30) - Рахів (22:00) та Рахів (0:30) - Чернівці (6:00). Можна і без такого обігу - це буде допустима опція. В тексті рішень буде якось так: Підтримуємо ідеї: Віктора щодо призначення поїзда Миколаїв - Рахів, та Івана щодо призначення поїзда Чернівці - Рахів.

Заодно оптимізуємо непотрібний (бо фактично засилковий) 6443 Коломия - Делятин та майже нічний (яким з Делятина до Коломиї їде 3,5 калік) 6442 Рахів - Коломия, який з Рахова повинен вийти о ~16:15, а після Делятина - ниткою 6444 Делятин - Коломия, під якого власне і засилався той 6443. В той же час наявною ниткою 6442 Рахів - Коломия поїде 6404 Рахів - ІФ, який забезпечить збережність функціоналу наявного  6442 Рахів - Коломия на ділянці Рахів - Делятин. Також модифікований (зміщений на вечір) 6404 Рахів - ІФ забезпечить підвіз до ІФ (~ на 23:40) пасажирів на перспективний поїзд Чернівці - Запоріжжя/Бердянськ.

Про всяк випадок додаю "картинку/ілюстрацію":



Короткий опис пропонованих змін:
26 Рахів - Одеса з Рахова поїде орієнтовно ниткою 6404 Рахів - ІФ;
6442 Рахів - Коломия з Рахова поїде орієнтовно ниткою 26 Рахів - Одеса з виходом по Делятину на нитку 6444 Делятин - Коломия;
6404 Рахів - ІФ з Рахова поїде орієнтовно ниткою 6442 Рахів - Коломия.
« Last Edit: 11.12.18 , 23:12 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4229


View Profile
« Reply #2455 on: 11.12.18 , 23:12 »
Share

Іване, ти не хочеш злучити Чернівівці з Харковом через Київ, а заодно відновити вагінчики з Чернівіць на Мааскву? Це, правда, не зовсім злука, але все одно, я тему закинув в тему про поїзд злучки.
І щоб це мало бути (тезово)? Через КП, МП чи ... Заліщики? Чи може через Львів, Луцьк з виходом по Ківерцях на Московську нитку? ... вже побачив там кілька варіантів... який з них наближений до фінального?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4229


View Profile
« Reply #2456 on: 20.12.18 , 09:12 »
Share

Щодо 357/358 Черкаси - Ворохта - Черкаси, то отримаємо приблизно так:

Шевченка 15:25 - Черкаси 16:00-16:05 - Київ 19:45-20:05 - Тернопіль 02:17-02:56 - Коломия 09:45-10:00 - Ворохта 11:58

Ворохта 14:18 - Коломия 15:54-16:20 - Тернопіль 23:13-23:46 - Київ 06:34-06:54 - Черкаси 10:35-10:40 - Шевченка 11:15

Обіг по ст. ім. Т. Шевченка = 4 год. 10 хв.

Обіг по ст. Ворохта = 2 год. 20 хв.
Logged
Entony
Active user

Posts: 2865


View Profile
« Reply #2457 on: 20.12.18 , 10:12 »
Share

Краще маршрут починати з Черкас, а дальше Шевченко, Миронівка і тд. Плюс менша частина під тепловозом, ніж через Гребінку.
На ділянці Гребінка - Київ вже є два поїзда на Ворохту/Рахів, третього там точно не потрібно.
І саме маршрут НЕ ЧЕРЕЗ ЛЬВІВ буде кращим і не буде прямої конкуренції для 095/096 Черкаси - Львів.
« Last Edit: 20.12.18 , 10:12 by Entony » Logged
delphin_7
Active user

Posts: 872


View Profile
« Reply #2458 on: 20.12.18 , 12:12 »
Share

Краще маршрут починати з Черкас, а дальше Шевченко, Миронівка і тд. Плюс менша частина під тепловозом, ніж через Гребінку.
На ділянці Гребінка - Київ вже є два поїзда на Ворохту/Рахів, третього там точно не потрібно.

в тих обох поїздів зупинок немає крім Борисполя, хоча в цілому дійсно краще через Шевченко-Миронівку, якщо не занадто довго по часу
Logged
Entony
Active user

Posts: 2865


View Profile
« Reply #2459 on: 20.12.18 , 12:12 »
Share

Нічого страшного. Якщо будуть звернення від людей, то зупинку по Гребінці тому ж таки 149/150 легко можуть призначити. Але це напевне нікому не потрібно. Тому цей гіпотетичний Черкаси - Ворохта краще прокласти через Миронівку, адже дана ділянка взагалі немає поїзда, чи то в Рахів, чи то у Ворохту.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 [246] 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 ... 271
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!