... во-вторых Пасдеп принял решение продлить часть вагонов 7/8 в Черновцы в свете отбирания летом "Буковины" на моря, в-третьих есть огромный медийный вой о транспортной изоляции Черновцов, который магическим образом совпал с желанием Пасдепа продлить туда семерку.
Вікторе, дякую за радісну звістку. Як кажуть, не збігло і три місяці. Гуртовий статевий акт (Черн ОДА, я, ти і Ко) допомогло причетним втілити те, що я подавав під "пунктом 7" далекого 23 січня 2019 напівприватними каналами комунікації до канцелярії ЦЦЛ:


Можливо, на даному етапі це стало "черговим досягненням ЦЛ" ... якоюсь там "N-ною ластівкою"... але мене це не бентежить, головне, що це буде.
При цьому курсування 135/136 до Чернівців виглядає якось "не в тему" - будуть цілувати один одного в дупу: спочатку 8 цілує 136, а потім десь по Отині поміняються ролями.
Тому, нитку 136 пасувало б після ІФ перекинути на Рахів, а 25/26 - на Чернівці. Час (тривалість) перебування по БД буде незмінним.
Катання перемишлянських причіпок ниткою 135/136 в деякому сенсі може мати позитив (головне, щоб не було колізій із києво-перемишлянськими ІС).
За трансформер до Ворохты забудьте уже сейчас, во-первых там все нитки заняты Шостаком, он нам писал чтоб с форума не совались, ...
І дуже дякую, що слова було дотримано. В іншому разі ще 1 нитка у бік Ворохти могла б там створити нитковий колапс - ускладнення для наступних покрокових модернізацій ниток.
За задумом зі Львова у бік Прикарпаття:
о 03:11 (як є) вибігатиме 43 Київ - ІФ - Рахів (на 4 год швидше в гори у порівнянні із 357, з тотожним прибуттям в гори)
о 04:53 ниткою 135 вибігатиме Одеса - Рахів;
о 05:23 (як є) вибігатиме 7 Київ - ІФ - Чернівці;
о 07:00 повинен вибігати Харків - Рахів 15-й (стає під обгін у Полтаві на 23хв, попускає наявний ІС Харків - Київ, у Києві (15-й) - незадовго по опівночі);
о 07:07 ниткою 25 повинен вибігати Одеса - Чернівці;
о 08:25..40 (дуже орієнтовно) повинен вибігати Кременчук - Ворохта (по Києву замість 20:19 буде 22:19 ОРІЄНТОВНО, по Львову залишає 6 вагонів, в гори тільки 12 вагонів, по Дарниці 6..12 вагонів можуть прямувати на Чернігів/Гомель/Суми... це окрема тема).
Таким чином між Львоовм та ІФ буде нормальний гаусівський розподіл, а не наявний "парад поїздів до Ворохти/Рахова", а до того і перед тим - прірва.
Одним словом, магія в дії.
Про поляков... Даже если получится сертифицировать этот хендмейд, вряд-ли они захотят гнать вагоны в сложенном виде, поскольку этот гребаный трансформер в любом случае будет разбирать туда-сюда таможня, это тупо добавит им головняка и увеличит время.
Я теж не бачу сенсу в трансформерах до Перемишля. Хіба кепсько чуються пасажири денного короткого Перемишль - Львів на м'яких класичних купейних лавках одеських вагонів? Немає підлокітників... але не так тісно, як у трансформері.