Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
26.09.20 , 12:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 [294] 295
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 435419 times)
Tr_Temp
Active user

Posts: 352


View Profile
« Reply #2930 on: 12.02.20 , 21:02 »
Share

Іване, як справи з листами до прем'єра? Вже якісь відповіді надходять?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4461


View Profile
« Reply #2931 on: 12.02.20 , 22:02 »
Share

Так, надходять. На разі надходить на ті, що були найперші. Ще мають надійти на "січневі" ... за 1-2 тижні.
У трафаретах "без змін", але іноді бувають дива. Телеграма перекриває трафарети.

Тим часом пропоную ознайомитись із новою ідеєю: поїзд №34/33 Миколаїв - Заліщики
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5681


View Profile
« Reply #2932 on: 13.02.20 , 16:02 »
Share

Так, надходять. На разі надходить на ті, що були найперші. Ще мають надійти на "січневі" ... за 1-2 тижні.
У трафаретах "без змін", але іноді бувають дива. Телеграма перекриває трафарети.

А що хоч пишуть? Немає технічної можливості?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4461


View Profile
« Reply #2933 on: 22.02.20 , 16:02 »
Share

А що хоч пишуть? Немає технічної можливості?

На разі маю тільки першу реакцію, коли УЗ не знала що тих звернень сукупно буде понад 3 сотні. Крайні висилали 14 січня, або й ще пізніше. То на ті поки що відповідь не надходила.

Відповідь УЗ від 27.12.2019 на лист Котиківської сільради від 04.12.2019:







Аналогічне відповідь УЗ від 23.12.2019 на лист Вережака І.М. від 10.12.2019:





Отримаю нові версії - викладу тут.
Logged
Entony
Active user

Posts: 4430


View Profile
« Reply #2934 on: 28.02.20 , 10:02 »
Share

Нє, ну йопта, ради того щоб вольвачйо мало час дрочити в пункті формування, зробили прибуття в Київ в 04:00. Шкода ми свого часу не дотисли розформування цієї клоаки. Тепер істошні крики "сдайом пастєль" для вас починаючи з 02:55. Зустрічайте!
Хтось може придумати для них маршрут, якого не жалко? Хай собі там возять відрами воздух, і бажано щоб пасажирам воно не дуже треба було.
Загалом 129/130-149/150 прискорили на 1,5 годин через Шепетівку. Змогли втиснути відправлення з Києва після 22 години. І намалювати до Красного нову нитку. Там, до речі, можна спокійно на ділянці Красне - Львів "втулити" прибуття до Львова в 06:00 - 06:05 (без використання спільної нитки з 143/144) і будемо мати досить хорошу нитку Київ 22:00 - Львів 06:00.
Потрохи (півкроком) пасдеп іде до того щоб і 143/144 скинути на Шепетівку. Сенсу катати два поїзди з окремими нитками на ділянці Київ - Красне - Київ немає. Тоді вивільниться нитка для відправлення 357/358 після 20:00 (половина складу в гори, половина до Ужгорода).
А щодо пропозицій по 129/130-149/150, то можна вже починати думати над Ворохта/ІФ - Суми або Ворохта/ІФ - Гомель. Так як обслуга буде тепер в Кременчуку та Полтаві. Дати трохи більше роботи провідникам. Будуть менше будити пасажирів в 02:55 :)
« Last Edit: 28.02.20 , 10:02 by Entony » Logged
VSK
Active user

Posts: 1049


View Profile
« Reply #2935 on: 28.02.20 , 11:02 »
Share


Я надіюся що місцеві закидають УЗ листами, і їм вернуть туди 149/150 або черезденно пустять 143/144, а Вольвачам дадуть інший маршрут. Там в нього на всіх станціях між Львовом та Вінницею шикарна посадка і высадка. Навіть на невеликих. Причому з деяких станцій, в напрямку Києва та зворотньо цей поїзд є безальтернативний.
Logged
Entony
Active user

Posts: 4430


View Profile
« Reply #2936 on: 28.02.20 , 11:02 »
Share

Погоджуюсь. Але час покаже, яка буде реакція у людей.
Єдине, що може бути проблемою, так це зупинка у Зборові, яка для 143/144 і 149/150 є єдиною для цієї станції зі всіх інших пасажирських поїздів.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9689


View Profile
« Reply #2937 on: 28.02.20 , 12:02 »
Share

Тоді вивільниться нитка для відправлення 357/358 після 20:00 (половина складу в гори, половина до Ужгорода).
Двогрупний Київ - Рахів/Ужгород??? -:/

А для чого на напрямі Київ - Ужгород двогрупні поїзди? Там поток скажений, це ж не Кривий Ріг - Одеса, щоб половинкою склдау можна закрити транспортні питання. Там вже зараз лише з Києва 3 пари + транзитні цілорічні + мінімум три нитки 200-х допів. І от якраз нитка 235/236 з Києва після двадцятої, як саме Ви й хочете. Склад під неї є і навіть досить часто вона використовується. При зростанні потоку можна її зробити постійною. 
Logged
Entony
Active user

Posts: 4430


View Profile
« Reply #2938 on: 28.02.20 , 12:02 »
Share

По-перше, 8-9 вагонів буде Київ - Ужгород і через Сянки. Можливо, якщо приблизно в цей час буле щось прибувати зі сторони Чернівців (через Стефанешти) до Тернополя, то і можна буде вагони дочіпляти до цих Київ - Ужгород і появиться сполучення Чернівців/Заліщиків/Чорткова з Самбором/Сянками та Ужгородом. Про це вже згадувалось в цій темі якраз.
По-друге, 013/014 тоді спокійно може курсувати через Мукачево.
З 29/03 перші півкроку для 357/358 після 20:00 зроблено. Інколи потрібно по півкроку робити зміни, бо по іншому пасдеп не вміє. :)
« Last Edit: 28.02.20 , 12:02 by Entony » Logged
VSK
Active user

Posts: 1049


View Profile
« Reply #2939 on: 28.02.20 , 12:02 »
Share

26 "Біла акація" ОДЕСА - УЖГОРОД (4/06-30/08/2020 по парних, при двох непарних 30,2,4)

Одеса-Головна      18:25
Роздільна-1   19:24   19:26
Подільськ   21:03   21:18
Кодима   22:09   22:11
Рудниця   22:33   22:35
Вапнярка   23:11   23:13
Рахни   23:46   23:48
Жмеринка-Пас.   00:27   00:53
Хмельницький   02:19   02:24
Волочиськ   03:21   03:23
Підволочиськ   03:31   03:33
Тернопіль-Пас.   04:19   04:24
Злочів   05:19   05:21
Красне   05:46   05:49
Львів   06:35   07:50
Стрий   09:03   09:08
Сколе   09:46   09:48
Славське   10:24   10:28
Воловець   11:20   11:22
Свалява   11:52   11:54
Карпати   12:02   12:03
Мукачево   12:18   12:22
Батьово-Пас.   12:55   12:57
Ужгород   13:54

25 "Біла акація" УЖГОРОД-ОДЕСА (5/06-31/08/2020 по непарних, при двох непарних 31, 3, 5)

Ужгород      16:43
Чоп-Сорт.   17:09   17:15
Батьово-Пас.   17:36   17:38
Мукачево   18:15   18:25
Карпати   18:42   18:43
Свалява   18:53   18:57
Воловець   19:28   19:31
Славське   20:23   20:27
Сколе   20:58   21:01
Стрий   21:39   21:45
Львів   22:56   23:28
Красне   00:08   00:10
Злочів   00:32   00:34
Тернопіль-Пас.   01:28   01:33
Підволочиськ   02:23   02:25
Волочиськ   02:34   02:36
Хмельницький   03:29   03:34
Жмеринка-Пас.   05:00   05:26
Рахни   06:04   06:06
Вапнярка   06:38   06:40
Рудниця   07:07   07:09
Кодима   07:28   07:30
Подільськ   08:23   08:43
Роздільна-1   10:13   10:15
Одеса-Головна   11:15
Звісно, краще ніж перестій. Але це явно не вирішує проблему.
Дуже симпатизує ідея Івана, коли він пропонував в напрямку Рахова/Чернівців поміняти 135/136 і 25/26 нитки.
Тоді 135/136 буде мати адекватний час відправлення в напрямку Чернівців, а 25/26 зможе привести в ранковий час пасажирів в горы І з нього по Франківськ в обидва боки буде пересадка на/з 43/44.

Ну і само собою і 135/136 і 25/26 щоденно до Рахова/Чернівців. Було б дуже гарно.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 [294] 295
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!