Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.01.21 , 02:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 [299]
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 488951 times)
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5520


View Profile
« Reply #2980 on: 11.01.21 , 23:01 »
Share

А, зрозуміло. При 35 км/год має вмикатися, а при 40 -- гарантовано видавати не менше 32 кВт. Потужність кондиціонера менша, тому і працює без проблем.

З ТД
Quote
Кондиціонер, тип:   дахового розміщення АВК-30Р (або аналог), що працює на холодоагенті з фреоном R-134A
||
\/


https://dropdoc.ru/download/63233

Звичайно, є ще інші спожиачі. Та вдень, думаю там не більше кількох додаткових кіловат на камеру та туалети
« Last Edit: 12.01.21 , 00:01 by sergius » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10377


View Profile
« Reply #2981 on: 12.01.21 , 08:01 »
Share

Якщо про нові або недавно модернізовані вагони, то ще як мінімум мікрохвильовка та холодильник.
Але я наводив значення 40 км/год для оригінальних підвагонних кондиціонерів заводу Аммендорф.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5520


View Profile
« Reply #2982 on: 12.01.21 , 11:01 »
Share

Дані різняться. Зокрема, в залежності від генератора.
Quote
Реле обратного тока

Генератор работает совместно с реле-регулятором, который состоит из реле обратного тока, регулятора напряжения и ограничителя тока нагрузки. В большинстве случаев эти реле размещают на общей панели и называют реле-регулятором.

Реле обратного тока. Реле обратного тока (РОТ) предназначено для автоматического соединения генератора с внешней цепью, если напряжение на зажимах генератора больше э. д. с. аккумуляторной батареи.


http://static.scbist.com/scb/uploaded/1_1403287628.pdf

Для шуканого німця, на скільки я зрозумів, 32 км/год.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 416


View Profile
« Reply #2983 on: 12.01.21 , 21:01 »
Share

В цій групі причіпних вагонів з Тернополя  може не бути  сенсу, бо Ходорів, Стрий , Дрогобич та Самбір буде вночі, якщо брати відлік з часу по Тернополю що зараз у 358 (22:26). До Франківська/Трускавця як кінцева -тим більше, бо прибуття було б о третій/четвертій ночі. А ось зворотньо з усіх можливих та проміжних точок  був би потік , бо це денно-вечірнє сполучення. Доказ я наведу у власній темі : http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=125151.msg558955;topicseen#new
« Last Edit: 12.01.21 , 21:01 by Vovan » Logged
Entony
Active user

Posts: 5009


View Profile
« Reply #2984 on: Yesterday at 11:09 »
Share

Залишимо для історії. Якраз символічно у день Соборності.



PS. УЗ і дальше не може визначитись чи на -о, чи на -а закінчувати назву Вороненки. :)
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1397


View Profile
« Reply #2985 on: Yesterday at 15:18 »
Share

В цій групі причіпних вагонів з Тернополя  може не бути  сенсу, бо Ходорів, Стрий , Дрогобич та Самбір буде вночі, якщо брати відлік з часу по Тернополю що зараз у 358 (22:26). До Франківська/Трускавця як кінцева -тим більше, бо прибуття було б о третій/четвертій ночі. А ось зворотньо з усіх можливих та проміжних точок  був би потік , бо це денно-вечірнє сполучення. Доказ я наведу у власній темі : http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=125151.msg558955;topicseen#new
Цю причепку обговорювали в контексті перенесення 357 на 20:хх і по Тернополю відповідно о 2-3:хх.
Logged
sean
Active user

Posts: 5343


View Profile
« Reply #2986 on: Yesterday at 15:29 »
Share

Скоріше уже приватна залізниця в Україні відкриється, ніж УЗ через ен років перенесе відправлення 357 з Києва чи помиє свої вагони.
Logged
GenkaUA
User

Posts: 135


View Profile
« Reply #2987 on: Yesterday at 19:17 »
Share

Скоріше уже приватна залізниця в Україні відкриється, ніж УЗ через ен років перенесе відправлення 357 з Києва чи помиє свої вагони.
Коментар дня...))))) Згідний на всі 100%
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 [299]
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!