Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.04.21 , 18:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 [303]
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 538839 times)
Utopist
Active user

Posts: 3526


View Profile
« Reply #3020 on: 11.02.21 , 23:02 »
Share

Наприклад якщо немає окремого парку для вантажних і це одноколійка і вантажний чомусь неодмінно треба прийняти на ближчу колію, а пасажирський поставити на дальню - значить вантажний у такому разі його притримають перед платформами станції і дозволять перегородити підхід до пасажирського поїзда лише після того як всі сядуть і вийдуть.
Да, у нас такой дисциплины со стороны железной дороги много где не хватает.
Хотя тоже могут быть нюансы. Например переезд в 100 м от станции, который получится перегороженным товарняком, который остановится перед пешеходным переходом, не заехав полностью на станцию. Поэтому все равно лучшее решение - платформа нормальной ширины с возможностью попасть на нее с обоих сторон от железной дороги по мосту или пешеходному тоннелю, еще и с лифтами.
Logged
Entony
Active user

Posts: 5323


View Profile
« Reply #3021 on: 27.03.21 , 13:03 »
Share

Класно співпало, що призначили спецрейси до Закарпаття, відповідно 217/218 як Київ - Рахів ще встигає "попрощатись" на останок.
Крайній рейс буде сьогодні з Києва о 15:02, відповідно, ще завтра 218 поїде як Рахів - Київ, але вже графіком 244.






Згідно попередніх планів 217/218 як Київ - Рахів ми не побачимо до нового графіку. Вже з нового графіку на 2021-2022 роки все може змінитись.

З 19/05 схема 243/244 і 79/80 трохи змінять.

До 18/05:

ПКУЗ      01   КИЇВ ПАС-РАХІВ    П      001   052   052
ПКУЗ      02   КИЇВ ПАС-РАХІВ    П      001   052   052
ПКУЗ      03   КИЇВ ПАС-РАХІВ    К      001   036   036
ПКУЗ      04   КИЇВ ПАС-РАХІВ    К      001   036   036
ПКУЗ      05   КИЇВ ПАС-РАХІВ    К      001   036   036
ПКУЗ      06   КИЇВ ПАС-РАХІВ    К      001   036   036
ПКУЗ      07   КИЇВ ПАС-РАХІВ    К      001   036   036
ПКУЗ      08   КИЇВ ПАС-РАХІВ    К      001   036   036
ПКУЗ      09   КИЇВ ПАС-РАХІВ    К      001   036   036
ПКУЗ      10   КИЇВ ПАС-РАХІВ    К      005   036   032
ПКУЗ      10   КИЇВ ПАС-РАХІВ    К      037   040   004
ПКУЗ      11   КИЇВ ПАС-РАХІВ    Л      001   020   020

З 19/05:

ПКУЗ      01   КИЇВ ПАС-РАХІВ    К      001   036   036
ПКУЗ      02   КИЇВ ПАС-РАХІВ    К      001   036   036
ПКУЗ      03   КИЇВ ПАС-РАХІВ    П      001   054   054
ПКУЗ      04   КИЇВ ПАС-РАХІВ    П      001   054   054
ПКУЗ      05   КИЇВ ПАС-РАХІВ    К      001   036   036
ПКУЗ      06   КИЇВ ПАС-РАХІВ    К      001   036   036
ПКУЗ      07   КИЇВ ПАС-РАХІВ    К      001   036   036
ПКУЗ      08   КИЇВ ПАС-РАХІВ    К      001   036   036
ПКУЗ      09   КИЇВ ПАС-РАХІВ    К      001   036   036
ПКУЗ      10   КИЇВ ПАС-РАХІВ    К      005   036   032
ПКУЗ      10   КИЇВ ПАС-РАХІВ    К      037   040   004
ПКУЗ      11   КИЇВ ПАС-РАХІВ    Л      001   020   020

Обслуга вагонів повністю Дніпра, плацкартні теж.

Відповідно, після 19/05 плацкартні вагони будуть попадати у дві сторони у Рахівському регіоні.

Наступний крок після відновлення порядку зі схемами та платформами, розібратись з іншими потягами (15/16, 25/26, 133/134 та 357/358). Бо у 243/244 вже визнали, що у Рахові "магічної платформи" не існує.

ЩОДО КУРСУВАННЯ ПОІЗДІВ НР 217/218 ТА НР 2Ч3/2ЧЧ КИІВ-ІВАНО-ФРАНКІВСЬК, РАХІВ: У ЗВЯЗКУ З НАЯВНІСТЮ
КОРОТКОІ ПЛАТФОРМИ ПРОДАЖ ПО СТ. РАХІВ ЗДІЙСНЮВАТИ ПРИ СЛІДУВАННІ З РАХОВА З 12.03.2021 У ВАГОНИ З 11 ПО Ч (ЗАМІСТЬ З 1 ПО 8).
ПРИ НАЯВНОСТІ РАНІШЕ ОФОРМЛЕНИХ ПРОІЗНИХ ДОКУМЕНТІВ ПОСАДКА ЧЕРЕЗ ВАГОНИ В МЕЖАХ ПЛАТФОРМИ. В ОСТАННЬОМУ БЕЗ ЗМІН.
РАХIВ ПРИ СЛIДУВАННI З КИЕВА - З 11 ПО Ч.

А от із іншими поки ще ні.

НР 133/13Ч МИКОЛАIВ-РАХIВ:
РАХIВ ПРИ ПРЯМУВАННI ІЗ МИКОЛАЄВА У ВАГОНИ З 1 ПО 8, ІЗ РАХОВА З Ч ПО 11.

НР 357/358 КИIВ-РАХIВ:
РАХIВ ВIДПРАВЛЕННЯМ IЗ КИЕВА У ВАГОНИ З 1 ПО 8,  ІЗ РАХОВА У ВАГОНИ З 5 ПО 12.

НР 25/26 ОДЕСА-РАХIВ:
У ЗВ"ЯЗКУ З НАЯВНIСТЮ КОРОТКIХ ПЛАТФОРМ НА ХОДУ ПРЯМУВАННЯ ПРОДАЖ ПРОIЗНИХ ДОКУМЕНТIВ НА ДIЛЬНИЦI ЯРЕМЧА-РАХIВ ЗДIЙСНЮВАТИ ПРИ СЛIДУВАННI IЗ ОДЕСИ У ВАГОНИ З Ч ПО 12, ПРИ СЛIДУВАННI IЗ РАХОВА У ВАГОНИ З 12 ПО Ч.

З 25/26 взагалі окрема історія, бо по факту перші три вагонм (1, 2 і 3) просто так собі катаються з ІФ до Рахова.

І ще мала перемога, що з і до Ясіні тепер немає обмежень по платформі.



У ЗВ"ЯЗКУ З ПОБУДОВОЮ ПЛАТФОРМИ НЕ ОБМЕЖУВАТИ ПРОДАЖ ПРОIЗНИХ ДОКУМЕНТIВ ПО СТ.ЯСИНЯ ПОIЗДАМ:
НР 25/26 ОДЕСА-РАХIВ,
НР 133/13Ч МИКОЛАIВ-РАХIВ,
НР 217/218 КИIВ-РАХIВ (в 243/244 аналогічно),
НР 357/358 КИIВ-РАХIВ.
« Last Edit: 27.03.21 , 13:03 by Entony » Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5977


View Profile
« Reply #3022 on: 27.03.21 , 15:03 »
Share

Раз тема всплыла в трекере, то напомните, что там по поводу дырки в западном направлении от Здолбунова после полудня и до утра следующего дня. Ее так и не чешутся закрывать?

По-моему, тут даже отдельный топик посвящен ей с активным участием страждущих вроде коллеги Doobey, но дело не двигалось, а ведь график на том участке изысканно абсурден даже для Провайдера Страданий.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10595


View Profile
« Reply #3023 on: 28.03.21 , 22:03 »
Share

Обслуга вагонів повністю Дніпра, плацкартні теж.
Тю, так давно вже так. Як мінімум з нового розкладу (а може й раніше). Я про це вже писав.
Logged
Entony
Active user

Posts: 5323


View Profile
« Reply #3024 on: 05.04.21 , 12:04 »
Share

Теж варто для історії залишити. Через ремонт колії на перегоні Микулинці-Струсів - Теребовля.






І чому мова йшла про пропозицію зміщення 357 з Києва на 28-34 хвилин пізніше.
Варто зазначати, що 358 (за 7 годин в дорозі з Тернополя до Києва) має додаткову зупинку у Гнівані, водночас 357 (за 7 год. 28 хв. з Києва до Тернополя) немає цієї зупинки.
« Last Edit: 05.04.21 , 12:04 by Entony » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 [303]
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!