Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.02.18 , 22:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 [151]
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 74287 times)
Putnik
User

Posts: 38


View Profile
« Reply #1500 on: 15.02.18 , 20:02 »
Share

Залізничний полон або чому з Чернівців далеко не доїдеш

Транспортні проблеми Із Чернівців потягом нині можна дістатися лише у лічені міста України. І це – в ХХІ столітті, коли, здається, проблем із транспортним сполученням узагалі не мало би виникати.
Натомість, ситуація критична: щоби дістатися з Чернівців до Харкова, потрібно… 2 дні!
Чи є шанс повернути Чернівцям нормальне залізничне сполучення, «Впливовому АССпекту» розповів Володимир Трепко, начальник управління інфраструктури Чернівецької ОДА.
Про те, що доїхати до Чернівців дуже непросто, нещодавно на своїй сторінці у Фейсбук написала Неля Малько, виконавчий директор агенції «Розвиток громад Буковини»: «Плануємо візит групи з Донецької та Луганської областей на Буковину. І стикнулись з проблемою: харківський потяг відмінено, альтернативи не запропоновано. Щоб доїхати в Чернівці та повернутись назад, людям потрібно 4(!!!) дні. Ось така логістика у ХХІ столітті від Укрзалізниці - до речі, наразі державного підприємства. Емоції зашкалюють». З 10 грудня 2017 року «Укрзалізниця» справді запровадила новий розклад залізничного руху. Відповідно до нього по станції Чернівці залишили лише… 6 пар потягів! - На сьогодні з Чернівців щоденно курсує 1 потяг до Києва і 3 – міжрегіональних: до Львова (6 разів на тиждень), Ковеля через Львів (щоденно), Білгород-Дністровського (Одеси) (через день), а також 2 внутрішньообласних та раз на тиждень причепний вагон до Бухареста, - розповідає Володимир Трепко. – При тому, що сусідні області мають чудове залізничне сполучення практично з усіма обласними центрами України. Наприклад: Івано-Франківськ – 4 прямих потяги до Києва та ще з 7-ма обласними центрами; Тернопіль – 1 примий і 16 транзитних до Києва та з 12-ма обласними центрами; навіть станція Рахів Закарпатської області має 2 прямих і 1 транзитний потяг до Києва, прямі залізничні сполучення з 5-ма обласними центрами України, у тому числі потяг Харків-Рахів, перенаправлений з Чернівців. - Які потяги у грудні минулого року були відмінені? - На 2017-2018 роки відмінено курсування потягів №607/608 Чернівці-Львів, натомість, як альтернативу, залишили потяг №668/667 Чернівці-Львів. А потяг №115/116 Харків-Чернівці змінив маршрут курсування від Івано-Франківська до Рахова та відповідно нумерацію на 15/16. В «Укрзалізниці» пояснюють: необхідність переорієнтування маршруту руху поїзда 115/116 до станції Рахів викликана збільшенням попиту пасажирів на проїзд до рекреаційних зон Рахівського району Закарпатської області. Нагадаємо, Потяг №608/607 Чернівці-Львів таки не відновлять. Кажуть - вагонів нема - Мабуть, такого скрутного становища із залізничним сполученням на Буковині ще не було… - Залізнична мережа Буковини (до речі, третя за щільністю в Україні!) розбудована у ХІХ-ХХ столітті як ключове перехрестя історичних напрямків «Шовкового шляху» через Поділля і Карпати до Австрії, Італії та Адріатичного узбережжя. Через Чернівці і Львів пролягають найкоротші та безпечні сполучення між Балтійським і Середземноморсько-Чорноморським регіонами через Україну в обхід Карпат. На початку минулого століття саме цей транзитний потенціал забезпечив один з найвищих у Європі показників інтенсивності регіонального розвитку Буковини. Після Другої Світової війни через головний українсько-румунський залізничний пункт пропуску «Вадул-Сірет-Вікшань» прямували потяги «Берлін-Софія», «Варшава-Бухарест», «Київ-Стамбул», а також з Москви, Мінська і Санкт-Петербурга. Тобто ми мали не те, що краще залізничне сполучення всередині країни, а міжнародне! - Володимире Віталійовичу, що ж робити? Як повернути Чернівецькій області нормальне залізничне сполучення? - У зв`язку з ситуацією, яка зараз склалася на Буковині, ми написали звернення до ПАТ «Укрзалізниця», Кабінету Міністрів України, Міністерства інфраструктури та Президента України з проханням відновити рух ряду потягів. Наразі в офіційному листі, який ми отримали від «Укрзалізниці» сказано, що основною перепоною щодо збільшення обсягів руху пасажирських поїздів з Чернівців є дефіцит та незадовільний технічний стан рухомого складу через його значний знос. З усього інвентарного парку пасажирських вагонів, який налічує 4523 одиниці, лише 2930 вагонів відповідають вимогам і мають право курсувати в складі пасажирських поїздів. Окрім того, «Укрзалізниця» апелює до того, що продовжує забезпечувати перевезення 16-ти пільгових категорій громадян. Проте заборгованість з боку органів влади за 11 місяців минулого року склала 406,8 млн. грн., зокрема, по Чернівецькій області – 2,8 млн. Це додатково стримує можливості залізниць щодо розширення меж пасажирських перевезень. Тож ми продовжуватимемо звертатися до вищих органів влади і акцентувати на реальній потребі у збільшенні кількості потягів з Чернівецької області. Адже розуміємо: із таким сполученням втрачаємо туристів, не маємо можливості потужніше розвиватися.

http://acc.cv.ua/chernivtsi/31185-vplivovij-asspekt-zaliznichnij-polon-abo-chomu-z-chernivtsiv-daleko-ne-dojidesh
« Last Edit: 15.02.18 , 20:02 by logist » Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 406


View Profile
« Reply #1501 on: 15.02.18 , 21:02 »
Share

Ничего нового что мне что чиновнику одна отписка: вагонов нет потому что нет, повернуть (продлить) нельзя... Да вы еще тут за льготников нам денег должны (почему-то думал это касается только пригорода) Как это еще за дорогое ДТ не написали.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 [151]
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.124 seconds with 21 queries.