Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.05.18 , 14:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 [167]
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 102935 times)
Iwan
Active user

Posts: 3548


View Profile
« Reply #1660 on: 11.05.18 , 17:05 »
Share


20 хвилин пошуку і пряма мова.Відео.
-28.27  - 27.19.
https://espreso.tv/video/256823

Можна добавити-- глядачка, котра знає про потяги,і від міністра порада звертатись і він звернерться до ...тих активістів.
Коліться активісти,звертався чи ні?
Місяць пройшов.
Дякую за "пряму мову". Глядачка каже: "Пане Омелян, я хочу сказати, з Івано-Франківська до Тернополя уже напевно від війни немає жилізної дороги...". Навіть не знаю, хто саме з активістів займається питанням "жилізної дороги"... але Міністр не збагнув, що питання не так про сполучення, як про відсутність залізничного полотна взагалі... тому й доводиться їздити чернівчанам та франківцям через Львів. Активісти тут ні при чім. Особисто мені вистачає справ з тим куцим 20-кілометровим відтинком залізниці з Рахова до Держкордону. Вже є принципова згода обох залізниць... справа за інвестором в рухомий склад (велодрезини).
« Last Edit: 11.05.18 , 17:05 by Iwan » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3569


View Profile
« Reply #1661 on: 14.05.18 , 14:05 »
Share

Іване, з румунами не варто реалізовувати жодних проектів. Я ще відходжу від поїздки в цю марамороську хуйню, де нас з Гібоном примушували на додачу до біопаспорта продемонструвати штуку євро налом, і відмовлялись дивитись виписки із залишками по карті.

Ви на велодрезинах теж будете з тисячами євро в кармані кататись? А як вилетить?

Не розумію, як можна наводити якісь спільні мости з тим, хто відкрито вважає тебе ворогом, має до тебе територіальні претензії, і ставиться до тебе як до лайна. При чому самі далеко від совка не втекли: я певен, відійди за кордон до першого марамороського села, то за штуку євро півсела blowjob буде робити. Так, це расизм, але мені категорично палає від того, що якась полоумна сука встановлює якість свої, окремі від ЄС норми, і по них вирішує, хто для нього вища раса, а хто нижча.

Я окремо обговорю ситуацію, що склалася, з твоїм ціце-прем’єром з європейської, блять, інтеграції. Таку "інтеграцію", коли до тебе зверхньо ставляться навіть цигани з постсовка, я їбав в ріт і в ніздрі. До того часу мене категорично буде воротити від усіх твоїх румунських полюцій тут, на форумі.

Тут і без фантазій можна займатись практичними приземленими речами: з червня один зі складів 117/118 Київ – Чернівці буде львівський, і ти прекрасно розумієш, що сам себе до Рахова він не продовжить.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 2606


View Profile
« Reply #1662 on: 14.05.18 , 14:05 »
Share

Специфика румынского зажопья, возможно? На молдавской границе такого не наблюдалось.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3548


View Profile
« Reply #1663 on: 14.05.18 , 14:05 »
Share

Тут і без фантазій можна займатись практичними приземленими речами: з червня один зі складів 117/118 Київ – Чернівці буде львівський, і ти прекрасно розумієш, що сам себе до Рахова він не продовжить.
Саме зараз займаюсь "проектуванням" 44 від Рахова до ІФ. 117/118 в моїх фантазіях найкраще віддати на обслугу до ІФ (з відповідним видовженням маршруту). Це вписується в концепцію інших активістів?
Якщо так, то буду акселерувати це питання. На інше - пізніше відповім.
Logged
jbond989
Active user

Posts: 915


View Profile
« Reply #1664 on: 14.05.18 , 15:05 »
Share

117/118 в моїх фантазіях найкраще віддати на обслугу до ІФ (з відповідним видовженням маршруту).
Тоді вже краще 117/118 аж до Львова дотягнути.
Logged
jbond989
Active user

Posts: 915


View Profile
« Reply #1665 on: 14.05.18 , 15:05 »
Share

Ну і депо Івано-Франківськ треба розганяти.
43/44 витягувати до Рахова, а 1/2 вкорочувати до Львова, бо на ділянці ІФ - Львів він возить 50 чоловік.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3569


View Profile
« Reply #1666 on: 14.05.18 , 19:05 »
Share

Тобі б тільки розігнати. Наші друзі по повній мають кременчуцький фістинг, ти їм подаси ще більше ідей? Щоб вони зовсім з нами спілкуватись перестали?
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 [167]
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.115 seconds with 21 queries.