Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.05.17 , 08:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Обговорення Інтерсіті+ Київ-Перемишль

Pages: 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53
Reply | Print
Author Topic: Обговорення Інтерсіті+ Київ-Перемишль  (Read 11745 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 20654


View Profile
« Reply #390 on: 14.02.17 , 17:02 »
Share Reply with quote

Quote
Це я до того, що той же 91/92 має популярність серед заможних пасажирів не того, що він швидше за інші поїзди, а через рівень комфортності та зручність графіку.
інакшість публіки у 91/92 полягає не стільки і не тільки іншій товщині її гаманця. Не бачу можливість заглибитись у це питання глибше у рамках цієї теми, але коротше не в рівні достатку тут справа.
Хай буде звичайний НШ з нормальним графіком, проте із комфортними вагонами і вискоим коефіцієнтом фірмовості, що буде підтверджуватися комфортом.
досяжність чогось подібного на практиці - під питанням.

Одна справа накрутити максимальний множник і пустити поїзд з нових крюківців у краї, де крім відер з паршивим графіком пасажири нічого не бачили. А зі Львовом такий фокус не пройде, тут люди звикли що їх возять на крюківцях по ціні і графіком як у 91/92 і сприймають це як належне. Те що існують дорожчі 113, 115, 149 і 129 - не має значення, бо ними переважно між Києвом і Львовом не їздять.
Quote
Тобто це буде зручно і для пасажирів
для тих хто цим поїздом їхав-би Київ - Львів чи Львів - Перемишль - точно ні. Для тих, хто поїзде по повному маршруту - ну, може бути.
Quote
і буде захищати від перемитників.    
в тому то і біда, що не буде.

Как по мне - для сообщения именно Киева (не Винницы/Хмельницкого, и не Львова) с Перемышлем предпочтительнее ночной поезд с лежачими местами.

Якби ми з Вами жили б у паралельній реальності, де все інше було б таке саме, як в нашій реальності, а єдина різниця полягала-б у тому, що там-би не існувало проблеми нищення поїздів внаслідок розкручування - я б з Вами цілковито погодився-б.

Нажаль наша реальність значно гірша, при чому на напрямку Україна - Польща неприємні властивності нашої реальності постають особливо гостро. Тому, як це не прикро - саме на цьому напрямку доводиться крутитись як вуж на сковороді, перш за все вигадуючи, як зробити, щоб поїзд не розкручували, і щоб при цьому поїзд не возив-би повітря. А чи вийде при щоб поїзд був найбільш підходящий більшісті, чи може більшість лишиться за бортом, а поїзд вдасться заповниться хоча-б меншістю, котра завдяки щасливому збігу обставин краще вписалась в стратегію боротьби з розручуванням - це вже як пощастить.

Quote
Большинство пассажиров в Польшу из Львова или из Киева?
Це не має значення в наших обставинах, бо йдеться не так про потреби пасажирів, а в можливість їх вписати в стратегію боротьби з розкручуванням.

Поки-що пасажири зі Львова показали кращу придатність до вписування, але це нічого не значить. IC+705/706 є живим прикладом однієї зі стратегій, підстав вважати що ця стратегія є єдиною можливою - немає. Не виключено що можна винайти якусь інакшу стратегію і там пасажири з Києва вписуватимуться краще.

Quote
Если из Львова, то может для них лучше 3 раза в день гонять 4-вагонную электричку постоянного тока?
знову ж таки, у тій вигаданій паралельній реальності, де проблем на митниці не існує - саме так було б краще. Щоб проїзд був не по ~7 євро, а по ~2, але при цьому рухомий склад трохи паршивіший. Бажаючих було б у рази більше, їздило б не по 300-500 осіб на день, а може по кілька тисяч.

Але як у другому разі вберегти рухомий склад - науці не відомо. А з IC+705/706 - Бог милував, принаймні поки-що.
Quote
The issue is that I perceive this train both as an overnight Kyiv - Przemysl and as a morning train Lviv - Przemysl. Evening same thing reverse.
yes, that's the additional issue. There are also few other issues.
Quote
maybe the wow-effect can be achieved in another way?
I afraid no.
Moreover, even with higher speed it's too big risk it will not work, simply because overnight train is not the thing which tend to be interpreted as "hip".
Quote
A new train number?
lolwut?
There is still the smuggling issue, so I would start out light with some 4-6 wagons to see if it is controllable.
I don't see the reason why the observed behavior of smugglers should be different to what we've observed in old trains which was canceled in the past.
« Last Edit: 14.02.17 , 18:02 by Maxy » Logged
volotar
Active user

Posts: 239


View Profile
« Reply #391 on: 14.02.17 , 17:02 »
Share Reply with quote

Если из Львова, то может для них лучше 3 раза в день гонять 4-вагонную электричку постоянного тока?
А хто контрабандистів відстрілювати відловлювати буде? Бо якщо ніхто, то та електричка в кращому разі проживе кілька місяців.

Quote
А в Киев продлить поезд Львов - Вроцлав.
Дозвольте поцікавитись, з яким саме тарифним коефіцієнтом? Бо якщо зі стандартним для UZ-PKP коефіцієнтом 0.7, то квиток+плацкарта в трьохмісне купе УЗ з Києва до Вроцлава коштуватиме 79 євро. Як думаєте, багато людей погодиться їхати 20 годин в трьохмісному купе, де сидіти в принципі неможливо, за 79 євро? Особливо зважаючи на той факт, що WizzAir-ом можна подолати то й ж маршрут за 2 години й удвічі дешевше.
Якщо ж розраховувати на коефіцієнт з угоди UZ-PKP Specjal (0.2), то виникає інша проблема - переконати поляків їздити собі в збиток (про те, наскільки такий потяг буде вигідний УЗ, я вже мовчу).
« Last Edit: 14.02.17 , 19:02 by volotar » Logged
Ulf
Active user

Posts: 2263


View Profile
« Reply #392 on: 26.02.17 , 14:02 »
Share Reply with quote

Ульф, Вы может видели международный билет, где другая ставка налога?

5,99:

http://www.drehscheibe-online.de/foren/read.php?030,8099424,8099424#msg-8099424

С уважением, Ульф
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 1735


View Profile
« Reply #393 on: 28.02.17 , 00:02 »
Share Reply with quote

Тоді контрабандисти йому дадуть джазу на повний Ла-ла-ленд, образно кажучи.

http://zaxid.net/news/showNews.do?potyag_do_yevropi&objectId=1371477

До 2007 року на цьому відрізку вже курсував щоденний пасажирський поїзд Чернівці-Перемишль. Однак через сигаретних контрабандистів, які перетворили поїзд на засіб доставки тютюнових виробів до Польщі, у 2007 році поїзд скасували. В історії залізничних перевезень між Львовом і Перемишлем був ще один денний поїзд, який припинив курсувати у жовтні 2007 року.
Logged
birys5
User

Posts: 94


View Profile
« Reply #394 on: 28.02.17 , 00:02 »
Share Reply with quote

Тоді контрабандисти йому дадуть джазу на повний Ла-ла-ленд, образно кажучи.
Та Київ-Перемишиль вроді більш менш)Але все можливо з нашими людьми)
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 1735


View Profile
« Reply #395 on: 28.02.17 , 01:02 »
Share Reply with quote

Там статус потяга є вищим, як і цінник. А от Чернівці-Хелм як раз був би доволі точним аналогом понищеного папіросниками перемишлянського.
Logged
ПЧ
Active user

Posts: 200


View Profile
« Reply #396 on: 28.02.17 , 02:02 »
Share Reply with quote

Интересно, что когда был из Одессы прямой туда поезд, то Пэрэмышль у нас в Одессе никогда не говорили и не писали, а только Пшемысль, как город официально называется в Польше.
« Last Edit: 28.02.17 , 02:02 by ПЧ » Logged
Emblaze
Active user

Posts: 1735


View Profile
« Reply #397 on: 28.02.17 , 03:02 »
Share Reply with quote

Это не принципиально. Берегово вон с этой стороны границы ЕС сплошь и рядом называют Берегсас, на венгерский манер. Даже во Львове я слышал такое название и видел граффити с его употреблением.
Logged
sergiy
User

Posts: 116


View Profile
« Reply #398 on: 02.03.17 , 19:03 »
Share Reply with quote

Месяца через два можно будет купить билет на международный поезд онлайн!  И в первую очередь - до Перемышля

http://biz.censor.net.ua/news/3021830/pokupat_bilety_na_mejdunarodnye_poezda_onlayin_mojno_budet_k_kontsu_vesny_balchun
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 10572


View Profile
« Reply #399 on: 03.03.17 , 06:03 »
Share Reply with quote

Месяца через два
Больше всего боюсь, когда УЗ озвучивает сроки, думаю, стоит ожидать реализацию через заднее место. Предвижу флажок - купить билет до/от станций PKP.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.093 seconds with 20 queries.