Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.07.17 , 03:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Обговорення Інтерсіті+ Київ-Перемишль

Pages: 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 ... 60
Reply | Print
Author Topic: Обговорення Інтерсіті+ Київ-Перемишль  (Read 19181 times)
lv
User

Posts: 34


View Profile
« Reply #440 on: 28.03.17 , 14:03 »
Share Reply with quote

Що можу сказати, щоденно ходить 4 таких Intercity за маршрутом СПб-Хелсінки. Там це називається "Алегро".
Що один досить швидкий потяг Москва-Хелсінки (але це не сидячий)

Для України, що прагне у Європу, одного експресу мабуть замало скоро буде.
Logged
opex
Active user

Posts: 11052


View Profile
« Reply #441 on: 01.04.17 , 20:04 »
Share Reply with quote

Сьездил. Очень понравилось. В четверг населенность вагона 2 класса в Польшу процентов 60, из Польши в субботу в мяско.
Птк не суровый. Некоторых спрашивали про цель визита, но не кошмарили подтверждающими документами. В чемодан заглянули, но мельком.
Вокзал в Пшемысле вполне приятный для пересадки далее на запад. Чисто. Есть вифи даром. Камера хранения автоматическая, для чемодана 9 зл сутки, для сумки меньше 6 зл.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 1887


View Profile
« Reply #442 on: 02.04.17 , 00:04 »
Share Reply with quote

Що можу сказати, щоденно ходить 4 таких Intercity за маршрутом СПб-Хелсінки. Там це називається "Алегро".
Що один досить швидкий потяг Москва-Хелсінки (але це не сидячий)

Для України, що прагне у Європу, одного експресу мабуть замало скоро буде.
Виходячи з цього порівняння, Росія вже давно в Європі, хоча й не дуже туди прагне. :- D Ще сидячка на Талін є.
Logged
Megapups
Active user

Posts: 11196


View Profile
« Reply #443 on: 02.04.17 , 08:04 »
Share Reply with quote

Сидячки помимо Хельсинки из России в ЕС ходят не только в Таллин, но и в Ригу, Варшаву и Берлин.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 1887


View Profile
« Reply #444 on: 02.04.17 , 17:04 »
Share Reply with quote

Да, ну это по расстоянию несколько менее корректные аналогии...
Logged
Andersen
Active user

Posts: 1713


View Profile
« Reply #445 on: 08.04.17 , 16:04 »
Share Reply with quote

I today witnessed how IC+ 705 Przemysl - Kyiv departed late by at least 20 minutes from Przemysl today due to late arrival of the connecting Polish IC from Krakow (departure was after 14:45 instead of the planned 14:26). The Polish IC arrived around 14:25 instead of the planned 13.13, carrying an estimated 250 passengers for the Ukrainian IC+.
Who can check whether the IC+ 705 is able to catch up? Which time it departs from Lviv and arrives to Kyiv today?
« Last Edit: 08.04.17 , 16:04 by Andersen » Logged
VB
Active user

Posts: 2494


View Profile
« Reply #446 on: 10.04.17 , 14:04 »
Share Reply with quote

Новий швидкісний до Перемишля!

707 КИЇВ ― ПЕРЕМИШЛЬ з 11 по 14/04-17

КИЇВ     -    -    12:24
ЛЬВІВ    17:41    14 хв.   17:55
ПЕРЕМИШЛЬ    19:03    -    -


708 ПЕРЕМИШЛЬ ―  КИЇВ з 11 по 14/04-17

ПЕРЕМИШЛЬ    -    -    20:20
ЛЬВІВ    23:22    14 хв.   23:36
КИЇВ    05:23    -    


На великодні свята курсуватиме додатковий поїзд Інтерсіті+ Київ – Львів – Перемишль.

У зв’язку зі збільшенням попиту пасажирів на перевезення в період великодніх свят Укрзалізниця призначила додатковий поїзд Інтерсіті+ №707/708 Київ – Перемишль. Він курсуватиме складом швидкісного електропоїзда Hyundai Rotem із Києва та Перемишля 12, 13, 14, 17 та 18 квітня.
За словами голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Войцеха Балчуна, вже сьогодні залізничники спостерігають значний попит на подорожі поїздами Інтерсіті+ до Польщі, і не лише на свята. «Ми бачимо, що кількість охочих подорожувати залізницею до Європи зростає. Тим більше зараз, із перспективою безвізу до Європи. Тож ми вже активно працюємо над новими міжнародними напрямками для пасажирів», - зазначив Войцех Балчун.
Поїзд №707/708 Київ – Львів – Перемишль відправиться з Києва о 12:24 та прибуде до Перемишля о 19:03 (за польським часом) із зупинкою у Львові о 17:41/55.  
Зворотно з Перемишля поїзд відправиться о 20:20 (за польським часом) та прибуде на станцію Київ-Пасажирський о 05:23. Поїзд прослідує з зупинкою у Львові о 23:22/36.
Розклад руху розроблено з урахуванням можливості пересадки на станції Перемишль із поїзда №707 Київ – Перемишль на поїзд №33714/35170 Перемишль – Краків – Варшава – Гдиня, який відправиться з Перемишля о 21:48. Зворотно пасажири поїзда №8305 Слупськ – Познань – Вроцлав – Краків – Перемишль, що прибуває в Перемишль о 19:22, зможуть продовжити свою подорож поїздом №707/708 Перемишль – Київ.
У міжнародному сполученні вартість проїзду з Києва до Перемишля у вагонах І класу складає орієнтовно 597,83 грн, ІІ класу – 422,62 грн, зі Львова до Перемишля у вагонах І класу – 244,55 грн, ІІ класу – 178,49 грн. Вартість проїзду в гривнях залежить від курсу євро на день оформлення проїзного документа (зазначена вартість проїзду в гривнях розрахована по курсу 1 євро = 28,6734 грн станом на 10 квітня 2017 року).
Продаж квитків на поїзд Інтерсіті+ №707/708 Київ – Львів – Перемишль буде відкрито найближчим часом.

Якщо в УЗ разом з ПКП є здоровий глузд, - вони мають лишити цей потяг на постійний графік. Пасажирів на такому графіку з такими підв'язками по Перемишлю буде вдосталь.
Logged
sergius
Active user

Posts: 837


View Profile
« Reply #447 on: 10.04.17 , 14:04 »
Share Reply with quote

Якщо в УЗ разом з ПКП є здоровий глузд, - вони мають лишити цей потяг на постійний графік. Пасажирів на такому графіку з такими підв'язками по Перемишлю буде вдосталь.
А достатня кількість відповідного рухомого складу для цього є? Бо здається, якщо запустять додатково 1-2 нових рейси (не тільки на Перемишль), то доведеться забирати РС з інших маршрутів і заміняти їх на ЧС8+вагони.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5426


View Profile
« Reply #448 on: 10.04.17 , 14:04 »
Share Reply with quote

Так, це вагомий аргумент, щодо достатньої кількості рухомого складу, особливо влітку, коли буде ще 2 рейси на Одесу.
Як на мене - перший кандидат на "перегляд" - Трепанг-марнотрат під номером 747/748
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3267


View Profile
« Reply #449 on: 10.04.17 , 14:04 »
Share Reply with quote

Якщо в УЗ разом з ПКП є здоровий глузд, - вони мають лишити цей потяг на постійний графік. Пасажирів на такому графіку з такими підв'язками по Перемишлю буде вдосталь.
А достатня кількість відповідного рухомого складу для цього є? Бо здається, якщо запустять додатково 1-2 нових рейси (не тільки на Перемишль), то доведеться забирати РС з інших маршрутів і заміняти їх на ЧС8+вагони.

У світлі закупки нових п’ятивагонних составів будуть. Пора вже львіський і харківський напрямки переводити на такт кожні три години. 12:20 на Перемишль це саме то, трансік на Франик зсунути на 15:20 (там до Франика ще можна прискорити і часу на оборот вистачить). Трускавецький зсунути на 18:20. Між рейсами 06:20 і 12:20 на Перемишль ще треба всунути рейс на 09:20, його можна потім південним ходом обернути, південний хід в львівський такт немає смислу включати, там має бути інший такт, кожні дві години на Вінницю, теж над таким фломастуємо.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 ... 60
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.081 seconds with 20 queries.