Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.09.17 , 05:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Обговорення Інтерсіті+ Київ-Перемишль

Pages: 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 [46] 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 ... 66
Reply | Print
Author Topic: Обговорення Інтерсіті+ Київ-Перемишль  (Read 26290 times)
VB
Active user

Posts: 2597


View Profile
« Reply #450 on: 10.04.17 , 14:04 »
Share Reply with quote

Оце діло!
Logged
sergius
Active user

Posts: 936


View Profile
« Reply #451 on: 10.04.17 , 15:04 »
Share Reply with quote

У світлі закупки нових п’ятивагонних составів будуть.
А скільки часу виготовляється 1 состав? За дизель казали близько 9 місяців.
Пора вже львіський і харківський напрямки переводити на такт кожні три години.
Тільки на Харків треба виключно Хундаями/Конями. А на Львів можна і щось локомотивної тяги на зразок транса.

На рахунок цього
там до Франика ще можна прискорити і часу на оборот вистачить
При передачі капців, хіба що. А от на ділянці до Львова - цілком ймовірно. Я у останьому звіті писам про те, що там був локомотив "на 120" і він проїхав ту ділянку за графіком + ще й ліквідував запізнення на старті. Хз чому так роблять. Але це дає зрозуміти, що час руху 5:40 для поїзда складом ЧС8+десяток вагонів - не межа. Вимоги => справна техніка і можливість тримати швидкість 140 км/год. Згадаймо, весною 14го поїзда добігали до Львова і за 5:20. Напевно там і була така швидкість.

Як на мене - перший кандидат на "перегляд" - Трепанг-марнотрат під номером 747/748
Ну тут - так. Там якщо і доведеться коригувати розклад, то мінімально.
Logged
sanyok_ua
Active user

Posts: 154


View Profile
« Reply #452 on: 10.04.17 , 15:04 »
Share Reply with quote

У світлі закупки нових п’ятивагонних составів будуть. Пора вже львіський і харківський напрямки переводити на такт кожні три години.

А запорізько-дніпровський напрямок не плануєте також на такт переводити? Там менший пасажиропотік, ніж на Харків та Львів?

Logged
XAN_
Active user

Posts: 1065


View Profile
« Reply #453 on: 10.04.17 , 16:04 »
Share Reply with quote

Новий швидкісний до Перемишля!

707 КИЇВ ― ПЕРЕМИШЛЬ з 11 по 14/04-17

КИЇВ     -    -    12:24
ЛЬВІВ    17:41    14 хв.   17:55
ПЕРЕМИШЛЬ    19:03    -    -


708 ПЕРЕМИШЛЬ ―  КИЇВ з 11 по 14/04-17

ПЕРЕМИШЛЬ    -    -    20:20
ЛЬВІВ    23:22    14 хв.   23:36
КИЇВ    05:23    -    


На великодні свята курсуватиме додатковий поїзд Інтерсіті+ Київ – Львів – Перемишль.

У зв’язку зі збільшенням попиту пасажирів на перевезення в період великодніх свят Укрзалізниця призначила додатковий поїзд Інтерсіті+ №707/708 Київ – Перемишль. Він курсуватиме складом швидкісного електропоїзда Hyundai Rotem із Києва та Перемишля 12, 13, 14, 17 та 18 квітня.
За словами голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Войцеха Балчуна, вже сьогодні залізничники спостерігають значний попит на подорожі поїздами Інтерсіті+ до Польщі, і не лише на свята. «Ми бачимо, що кількість охочих подорожувати залізницею до Європи зростає. Тим більше зараз, із перспективою безвізу до Європи. Тож ми вже активно працюємо над новими міжнародними напрямками для пасажирів», - зазначив Войцех Балчун.
Поїзд №707/708 Київ – Львів – Перемишль відправиться з Києва о 12:24 та прибуде до Перемишля о 19:03 (за польським часом) із зупинкою у Львові о 17:41/55.  
Зворотно з Перемишля поїзд відправиться о 20:20 (за польським часом) та прибуде на станцію Київ-Пасажирський о 05:23. Поїзд прослідує з зупинкою у Львові о 23:22/36.
Розклад руху розроблено з урахуванням можливості пересадки на станції Перемишль із поїзда №707 Київ – Перемишль на поїзд №33714/35170 Перемишль – Краків – Варшава – Гдиня, який відправиться з Перемишля о 21:48. Зворотно пасажири поїзда №8305 Слупськ – Познань – Вроцлав – Краків – Перемишль, що прибуває в Перемишль о 19:22, зможуть продовжити свою подорож поїздом №707/708 Перемишль – Київ.
У міжнародному сполученні вартість проїзду з Києва до Перемишля у вагонах І класу складає орієнтовно 597,83 грн, ІІ класу – 422,62 грн, зі Львова до Перемишля у вагонах І класу – 244,55 грн, ІІ класу – 178,49 грн. Вартість проїзду в гривнях залежить від курсу євро на день оформлення проїзного документа (зазначена вартість проїзду в гривнях розрахована по курсу 1 євро = 28,6734 грн станом на 10 квітня 2017 року).
Продаж квитків на поїзд Інтерсіті+ №707/708 Київ – Львів – Перемишль буде відкрито найближчим часом.

Якщо в УЗ разом з ПКП є здоровий глузд, - вони мають лишити цей потяг на постійний графік. Пасажирів на такому графіку з такими підв'язками по Перемишлю буде вдосталь.
Гм, а не лучше обратный отправлять только до Львова? А потом утренним на Киев?
Logged
Entony
Active user

Posts: 1680


View Profile
« Reply #454 on: 10.04.17 , 16:04 »
Share Reply with quote

Можливо і краще з перестоєм по Львову. Але як тоді з прямими пасажирами з Перемишля до Києва? Ще робити одну пересадку по Львові?
Плюс довгий перестій по Львові буде, а це не раціонально.
Я не прихильник нічної їзди на Хюндаї. Але якщо дивитись загально на всю картину, то в сторону Києва даний рейс мусить бути вночі.
« Last Edit: 10.04.17 , 16:04 by Entony » Logged
opex
Active user

Posts: 11101


View Profile
« Reply #455 on: 10.04.17 , 16:04 »
Share Reply with quote

По личным ощущениям, из Киева до Кракова сидячками 2 класса вполне комфортно, нет ощущения разбитости.

Надіслано від мого Lenovo P2a42, використовуючи Tapatalk

Logged
VB
Active user

Posts: 2597


View Profile
« Reply #456 on: 10.04.17 , 16:04 »
Share Reply with quote

Гм, а не лучше обратный отправлять только до Львова? А потом утренним на Киев?
Ні. Якраз до Києва й буде основна ріка, де розіб'ється вранці (а прибуття до Києва взагалі супер) на багато-багато струмочків.... Аеропорт Ряшів зараз аплодує стоячи!
Logged
sanyok_ua
Active user

Posts: 154


View Profile
« Reply #457 on: 10.04.17 , 16:04 »
Share Reply with quote

мне тоже кажется, что в полноценном расписании (не как для допа на Пасху)
1) может быть, лучше бы сделали возврат вечером только до Львова (сохраняя пересадку на ночники), потом с утра назад Львов-Пшемысль, например 7:30-8:30, и потом уже Пшемысль-Львов-Киев 9:30-12:30-17:30.
2) а почему бы тогда уже не Харьков-Киев-Львов-Пшемысль и назад?
Logged
Andersen
Active user

Posts: 1771


View Profile
« Reply #458 on: 10.04.17 , 20:04 »
Share Reply with quote

Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3299


View Profile
« Reply #459 on: 10.04.17 , 22:04 »
Share Reply with quote

У світлі закупки нових п’ятивагонних составів будуть. Пора вже львіський і харківський напрямки переводити на такт кожні три години.

А запорізько-дніпровський напрямок не плануєте також на такт переводити? Там менший пасажиропотік, ніж на Харків та Львів?



Якщо славнозвісний обідньо-нічний запорізький Хундай виконувати трансформером, а недостаючий в такті на Харків рейс в 10:15 виконувати Шкодою (зі стартом у Вінниці або Хмелі), то состави на такт до Львова і Харкова можна крутити в оборот просто вже, не чекаючи приходу нових. Або з осені, коли УЗШК влітку проганяє два Тарпани трьома рейсами на Одесу, розмін яких планується нічними рейсами.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 [46] 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 ... 66
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.184 seconds with 20 queries.