Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
13.12.17 , 13:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Обговорення Інтерсіті+ Київ-Перемишль

Pages: 1 ... 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 [57] 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 ... 79
Reply | Print
Author Topic: Обговорення Інтерсіті+ Київ-Перемишль  (Read 41877 times)
Doobey
Active user

Posts: 1112


View Profile
« Reply #560 on: 13.07.17 , 16:07 »
Share Reply with quote

Якщо напрямок на Перемишль такий популярний, чому ЛьвЗал досі не додумалася запустити ЕПЛку Львів - Перемишль - Львів?! На 807 і 829 закручені в оборот 3 машини. Замість того, щоб 1 з них щоденно не парилася у Львові, можна було би зганяти її до Польщі і назад. Так, там салони вже не першої свіжості, але на короткому маршруті можна використати. Чи зробити мінімальний косметичний ремонт.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 348


View Profile
« Reply #561 on: 13.07.17 , 17:07 »
Share Reply with quote

Якщо напрямок на Перемишль такий популярний, чому ЛьвЗал досі не додумалася запустити ЕПЛку Львів - Перемишль - Львів?! На 807 і 829 закручені в оборот 3 машини. Замість того, щоб 1 з них щоденно не парилася у Львові, можна було би зганяти її до Польщі і назад. Так, там салони вже не першої свіжості, але на короткому маршруті можна використати. Чи зробити мінімальний косметичний ремонт.

мабуть тому що на ЕПК поїде небажаний контингент
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1112


View Profile
« Reply #562 on: 13.07.17 , 21:07 »
Share Reply with quote

Якщо напрямок на Перемишль такий популярний, чому ЛьвЗал досі не додумалася запустити ЕПЛку Львів - Перемишль - Львів?! На 807 і 829 закручені в оборот 3 машини. Замість того, щоб 1 з них щоденно не парилася у Львові, можна було би зганяти її до Польщі і назад. Так, там салони вже не першої свіжості, але на короткому маршруті можна використати. Чи зробити мінімальний косметичний ремонт.

мабуть тому що на ЕПК поїде небажаний контингент
А на чернівецькому ДПКрі чи на ківерецькій ПЕСі поїхав би бажаний контингент?
Logged
VB
Active user

Posts: 2742


View Profile
« Reply #563 on: 13.07.17 , 22:07 »
Share Reply with quote

Почему вы не едете поездом?
Тому що мені так зручно.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 2336


View Profile
« Reply #564 on: 13.07.17 , 23:07 »
Share Reply with quote

Якщо напрямок на Перемишль такий популярний, чому ЛьвЗал досі не додумалася запустити ЕПЛку Львів - Перемишль - Львів?! На 807 і 829 закручені в оборот 3 машини. Замість того, щоб 1 з них щоденно не парилася у Львові, можна було би зганяти її до Польщі і назад. Так, там салони вже не першої свіжості, але на короткому маршруті можна використати. Чи зробити мінімальний косметичний ремонт.


Та ж під самий кордон елька ходить.

Напрямок на Перемишль став популярним через синергію трьох факторів: 1) можливість здійснити поїздку в прийнятних умовах, а не на умовному роздовбаному мерсі-спринтері з минулого тисячоліття, 2) відчутні поступки у тарифікації ділянки, 3) неможливість рутинного використання ІС+ для потреб контрабандистів. ЕПЛка не забезпечить такої синергії. І жодного з цих факторів — так само не забезпечить.
« Last Edit: 13.07.17 , 23:07 by Emblaze » Logged
Andersen
Active user

Posts: 1820


View Profile
« Reply #565 on: 14.07.17 , 13:07 »
Share Reply with quote

So is this what is brewing?
це не чутки, а вологі мрії Бурбака.
Чутки теж є, але трохи інакші - тобто 2-й поїзд на Перемишль мабуть буде, але трохи не таким графіком.
747 південним ходом прискорять, орієнтовно Київ 06:30 – Львів 13:30 і продовжать до Перемишля, на 30 хв у кожний бік скоротять митні процедури, щоб
назад він повернувся північним ходом орієнтовно Львів 18:30 – Київ 23:30.

Аналогічно дзеркальна пара, Київ 06:45 – Львів 11:45 (Перемишль) Львів 16:45 – Київ 23:45.
« Last Edit: 14.07.17 , 13:07 by Andersen » Logged
sergius
Active user

Posts: 1249


View Profile
« Reply #566 on: 15.07.17 , 15:07 »
Share Reply with quote

Продолжение сериала.

Quote
Войцех Балчун додає 3 нові світлини.
1 год. ·
Позаду – відрядження до Сполучених Штатів.
Найліпші враження від спілкування з представниками General Electric, Amsted Rail і The Greenbrier Companies, відвідали заводи, провели переговори з керівництвом міністерства торгівлі США, представниками фінансових та банківських установ. Бачимо живий інтерес до співпраці та високу оцінку наших ініціатив. Докладно про американські домовленості та плани пізніше.
Сьогодні ж хочу поділитися деякими нашими ініціативами щодо швидкісного руху в Україні.
Євроасоціація, безвіз – зараз активно розглядаємо низку варіантів продовження курсування інших поїздів львівського напрямку до сусідніх держав Європейського Союзу. Ви знаєте, з 23.12.2016 призначено курсування поїзда № 705/706 Київ – Перемишль складом електропоїзда HRCS2 Хюндай. А сьогодні вже опрацьовуємо питання подовження маршруту курсування поїзда №747/748 Дарниця, Київ – Львів до Перемишля. Це дозволить зв’язати швидкісним рухом Вінницьку, Хмельницьку та Тернопільську області з Польщею. [1].
Думаємо і над популярними внутрішніми маршрутами.
У перспективі, враховуючи наявний рухомий склад, та за рахунок придбання додаткових міжрегіональних двосистемних електропоїздів філією «УЗШК», плануємо з’єднати швидкісним залізничним сполученням обласний промисловий центр Дніпро із чорноморським узбережжям, містом Одесою. [2] Це особливо актуально для перевезення пасажирів у період літніх відпусток.
Також у планах - за рахунок подовження існуючого маршруту Київ – Львів до Одеси та Київ – Одеса до Львова по трикутнику Київ-Львів-Одеса-Київ поєднати місто Лева з Одесою.
Ведемо роботу, щоб продовжити і маршрут поїзда Київ – Запоріжжя до Новоолексіївки.
Плануємо також розширити мережу швидкісного руху за напрямками Київ – Івано-Франківськ (за умови електрифікації дільниці Львів – Ходорів – Івано-Франківськ) та Київ – Миколаїв – Херсон (за умови електрифікації дільниці Долинська – Миколаїв – Херсон). [3].


Источник: https://www.facebook.com/golovauz/posts/1960481907532112

1. Особенно весело читать на фоне ухудшения состояния жд полотна. Как они смогут обернуть его...
2. "Внезапно" появились бабки на скоростной мвпс. А до этого и на лококрюк не хватало.
3. Ну а это вообще гон. Сам же раньше запускал "швидкісні" на Херсон и Франковск. Хотя...словосочетание "за умови електрифікації..." как бы намекает, что этот пункт выполнят ой как не скоро.
Logged
Tripper
Guest
« Reply #567 on: 15.07.17 , 16:07 »
Share Reply with quote

А может быть, лучше продлить до Перемышля "зеркальный" по графику Интерсити+? Так чтобы утром он отправлялся из Перемышля, а вечером прибывал в Перемышль.
Logged
sergius
Active user

Posts: 1249


View Profile
« Reply #568 on: 15.07.17 , 20:07 »
Share Reply with quote

А может быть, лучше продлить до Перемышля "зеркальный" по графику Интерсити+? Так чтобы утром он отправлялся из Перемышля, а вечером прибывал в Перемышль.
Тогда придется отказаться от Трускавца.

Если они реализуют задуманное через Хмель, то хватит ли Ху/Коней. Не придется ли где-то менять мвпс на локомотивную тягу.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 2336


View Profile
« Reply #569 on: 15.07.17 , 23:07 »
Share Reply with quote

А может быть, лучше продлить до Перемышля "зеркальный" по графику Интерсити+? Так чтобы утром он отправлялся из Перемышля, а вечером прибывал в Перемышль.
Тогда придется отказаться от Трускавца.
Тогда лучше не надо. ;)
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 [57] 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 ... 79
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.095 seconds with 20 queries.