Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.11.18 , 04:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Обговорення Інтерсіті+ Київ-Перемишль

Pages: 1 ... 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 [98] 99 100 101 102 103 104 105
Reply | Print
Author Topic: Обговорення Інтерсіті+ Київ-Перемишль  (Read 100200 times)
vitaliy_lviv
User

Posts: 76


View Profile
« Reply #970 on: 10.09.18 , 18:09 »
Share Reply with quote

Не все так просто з Рудно / Рудне. Дві назви існують паралельно. Тобто і документи на землю і на будівництво видані в 2017 році . і жодних офіційних змін назви населеного пункту в цей час не відбувалось. І до того - теж . Мало того - взагалі перейменувань як таких не відбувалось ніколи. Я розумію, що є офіційна назва на сайті ВР, але от такі казуси мають у нас місце.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3227


View Profile
« Reply #971 on: 10.09.18 , 23:09 »
Share Reply with quote

Мій приклад стосувався не топонімічних маразмів, а тієї обставини, що станція перебуває в межах міста, а от населений пункт, за яким вона названа, віддалений від неї настільки, що його фактично обслуговує станція у сусідньому селі. Наскільки розумію, ви це лише підтвердили?

заліхнична станція - Рудно (хоча і знаходиться поза межами селища, в самому ж селищі - з.п. Зимна вода).
Logged
MORRO
Active user

Posts: 323


View Profile
« Reply #972 on: 11.09.18 , 02:09 »
Share Reply with quote

Вроде бы станция Днепрострой-2 находится не в черте Запорожья.
Все верно. Название тоже ни о чем, до ДнепроГЭСа по прямой 8 км, если ее переименовать по названию района, в запорожье-хортицкое - тоже возникает путаница, тк есть остров хортица, зп-правобережное тоже не подойдет, тк правый берег неофициальное название другого района

Вспомнилась станция Запорожье-Каменское - вообще в другом городе находится, в бывшем Днепродзержинске)
А Днепрострой-2 это же часть стройки, как Днепрострой-1, всё было для ДнепроГЭСа, причём на этой линии есть промежуточная станция Хортица, которая вообще не на острове Хортица находится. Как бы можно было назвать Днепрострой-2, например Запорожье-Бабурка, или Запорожье-3, или Запорожье-Старый Днепр, но всё-же привычней оставить Днепрострой-2.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2562


View Profile
« Reply #973 on: 11.09.18 , 09:09 »
Share Reply with quote

Большинство называют станцию Днепрострой-2 Бабуркой. Многие проводники спрашивают: "Вы на Бабурке будете выходить или на первом", что не запорожцев в легкий шок повергает.
Туда бы еще продлить 49 маршрутку, то не совсем нормально, когда от остановки ПДС почти нет маршруток.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7174


View Profile
« Reply #974 on: 12.09.18 , 00:09 »
Share Reply with quote

В які саме райони Одеси можна потрапити, перейшовши вулицю? Аж цілий один мікрорайон. Чи може звідти купа транспорту? Ага, так, - аж дві маршрутки, - одна до Привозу, що потягом швидше буде, а друга - в те село, на землях якого знаходиться станція.
Тобто, до Привозу цей 250 автобус прямує без жодних зупинок? Мабуть йому двері опломбовують після посадки пасажирів, а на Привозі розпломбовують, щоб пасажири не втікли? Це якраз і є той самий громадський траснпорт і є для Суворовського району (східної частини міста) більш зручним, ніж їхати в корках з центру.   


Я зараз ось запитав п'ять осіб, всі знають, де знаходиться в Одесі Котовського, й жоден не знає де є Одеса-Східна. Так що не треба зараз оце розказувати про якісь каравани Ашанів.
Так само я можу опитати своїх, наприклад, колег по роботі, котрі часто бувають у Києві, і вони знають, де знаходиться Святошинський район (і навіть метро "Святошин"), але й гадки не мають, що там є ще залізнична станція з однаковою назвою.
Logged
VB
Active user

Posts: 3474


View Profile
« Reply #975 on: 12.09.18 , 11:09 »
Share Reply with quote

І коли цим люди побачать Київ-Святошин, то зразу зрозуміють про що мова. А якби побачили до прикладу Київ-Західний, - то й далі б не знали.
Це якраз і є той самий громадський траснпорт і є для Суворовського району (східної частини міста) більш зручним, ніж їхати в корках з центру.   
Яка вона східна? На карту погляньте. Автобус хай собі буде, а ось Одеса-Східна, - є дезорієнтація. Саме про це мова.
Logged
www3
Active user

Posts: 561


View Profile
« Reply #976 on: 13.09.18 , 10:09 »
Share Reply with quote

Со Святошино с Вами принципиально не соглашусь, это как Куяльник или Дарница. Но если перефразировать Ваше предложение и писать в выпадающем списке Святошино (Киев) или Дарница (Киев) будет ИМХО самое оно.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2562


View Profile
« Reply #977 on: 13.09.18 , 13:09 »
Share Reply with quote

Святошино (Киев) или Дарница (Киев) будет ИМХО самое оно.
+1. Как Бугаз (Затока).
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7174


View Profile
« Reply #978 on: 19.09.18 , 19:09 »
Share Reply with quote

Яка вона східна? На карту погляньте. Автобус хай собі буде, а ось Одеса-Східна, - є дезорієнтація. Саме про це мова.
А яка вона, якщо не Східна? Так, якщо з геодезичної точки зору, там є певний румб до східного напрямку з від'ємнмним значенням, але для 90% населення які мають лише базові знання з географії то вона все-таки східна, а не північна чи північно-східна, або під кутом ен градусів до Сходу.
Logged
Jyraff
Active user

Posts: 198


View Profile
« Reply #979 on: 14.10.18 , 13:10 »
Share Reply with quote

Зі "статистики по поїздах":
З нового графіку 705/706 і 715/716 без серйозних змін. Лише плюс-мінус 1-2 хвилини туди-сюди.
Дійсно пора вже закладати в графіку "на Київ" якісь зайві 15-20 хвилин щоб хоч якось можна було б скоротити час.
Чи, можливо, з прибуттям в Київ вже всім пофіг, коли той Хюндай приїде.
Якщо  вже всім пофіг на час прибуття в Київ,  то може б варто було і 705/706, і 715/716 в новому графіку час відправлення з Перемишля змістити на 30-40 хв. пізніше?
Споганити прибуття у Київ обом поїздам якось не гарно. Може краще зробити 705/706 нормальне відправлення і прибуття у Київ, а 715/716 прибуття або відправлення споганити в кінець, визнавши, що його цільова аудиторія - це пасажири з Вінниці/Хмельницького/Тернополя до Львова/Пшемисля. Наприклад, повернути 705/706 майже на старий графік з оборотом сам на себе, Київ (6.30) - Пшемисль (12.55/14.00) - Київ (22.10). А 715/716 теж з оборотом сам на себе, Київ (6.52) - Пшемисль (15.03/16.00) - Київ (02.10), або Київ (4.00) - Пшемисль (12.10/13.10) - Київ (23.10). Втрачається зручність для пасажирів з Києва до Вінниці/Хмельницького/Тернополя або зворотніх, але там на підстраховці є 137/138, все одно він за Києвом повітря возить. Враховуючи, що пасажирів в Польщу більше, ніж назад, краще споганити відправлення по Києву, інакше зворотній рейс може бути повітровозом.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 [98] 99 100 101 102 103 104 105
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.083 seconds with 21 queries.