Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.07.19 , 02:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Обговорення Інтерсіті+ Київ-Перемишль

Pages: 1 ... 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 [108] 109 110 111 112 113 114
Reply | Print
Author Topic: Обговорення Інтерсіті+ Київ-Перемишль  (Read 137209 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22527


View Profile
« Reply #1070 on: 13.12.18 , 11:12 »
Share Reply with quote

я гадаю йдеться саме продаж купейного по конструкції вагона у режимі по 3 попи на полицю. В принципі норм варінт на 2 години, зважаючи що ціна  режимі нормального купейного надто немилосердна.
Logged
Tripper
User

Posts: 50


View Profile
« Reply #1071 on: 13.12.18 , 11:12 »
Share Reply with quote

Сподіваюсь, не шість місць в купе? :)
2С у купейному вагоні це як раз 6 місць на купе.
Цікаво як у цьому потягу здійснюється прикордонний контроль. Враховуючи що час у дорозі на 45 хвилин довше в напрямку Польщі і на 30 хвилин довше у напрямку до України ніж Хюндаї, то, напевне, прикордонний контроль не на ходу здійснюється.
Logged
sean
Active user

Posts: 3886


View Profile
« Reply #1072 on: 13.12.18 , 11:12 »
Share Reply with quote

2С у купейному вагоні це як раз 6 місць на купе.
Якщо по україні їздять так в трансформерах, то і на пшемисль поїдуть.
Logged
Tripper
User

Posts: 50


View Profile
« Reply #1073 on: 13.12.18 , 11:12 »
Share Reply with quote

2С у купейному вагоні це як раз 6 місць на купе.
Якщо по україні їздять так в трансформерах, то і на пшемисль поїдуть.
Впгони, наскільки я розумію, ті які у складі потягу Одеса-Пшемисль. Наскільки я пам'ятаю, там не трансформери. Тобто просто на кожніц полиці буде сидіти по 3 дупи.
Logged
sean
Active user

Posts: 3886


View Profile
« Reply #1074 on: 13.12.18 , 11:12 »
Share Reply with quote

Я розумію, що то не трансформери. Ну посидять дупки дві години, нічо страшного.
Logged
Evgenio
Active user

Posts: 206


View Profile
« Reply #1075 on: 13.12.18 , 12:12 »
Share Reply with quote

Впгони, наскільки я розумію, ті які у складі потягу Одеса-Пшемисль. Наскільки я пам'ятаю, там не трансформери. Тобто просто на кожніц полиці буде сидіти по 3 дупи.
непагано булоб на і до Одеса-Пшемисль на ділянці Львів-Пшемисль дочіпити один вагон у сидячому режимі. Дешевий ранковий варіант теж потрібен!
Logged
avek
Active user

Posts: 538


View Profile
« Reply #1076 on: 13.12.18 , 16:12 »
Share Reply with quote

Судячі з нумертації у букінгу,  35/36 як раз з трансформерів.
Logged
Evgenio
Active user

Posts: 206


View Profile
« Reply #1077 on: 13.12.18 , 16:12 »
Share Reply with quote

Судячі з нумертації у букінгу,  35/36 як раз з трансформерів.
з чого це ви так вирішили?
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1170


View Profile
« Reply #1078 on: 13.12.18 , 18:12 »
Share Reply with quote

Новость про 89/90 не чем не связано с IC+.
Прошу удалить.
Вы троллите? Она напрямую связана с альтернативой ИС+, к тому же и сопоставимой по цене. Правда, более актуальной для поляков, львовян и кого-то прибывающего во Львов после обеда.
Поддерживаю, что и утренний 35/36 необходимо осидячить. Даже более чем этот доп.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4721


View Profile
« Reply #1079 on: 13.12.18 , 18:12 »
Share Reply with quote

Щодо "осидячування" 35/36 є така пропозиція: http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=124076.msg509923#msg509923
Пропоную там і обговорити)
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 [108] 109 110 111 112 113 114
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!