Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
08.12.19 , 03:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Обговорення Інтерсіті+ Київ-Перемишль

Pages: 1 ... 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 [111] 112 113 114
Reply | Print
Author Topic: Обговорення Інтерсіті+ Київ-Перемишль  (Read 154912 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22777


View Profile
« Reply #1100 on: 10.04.19 , 11:04 »
Share Reply with quote

253 гривні (sic)? 6 (sic) купейних з місцями для сидіння 2 кл (sic). Це лише я бачу?

А хтось вже з форумчан їздив тим 89/90? Я збираюсь 29 квітня проїхатись ним зі Львова до Перемишля (під Берлінський нічний потяг), то ж було б непогано дізнатись, що то за звір.
я у складі групи учасників форума їздили на 35/36 минулого літа.

А 89/90 - це будуть вагони від 35/36, але в режимі по 3 пасажири на кожну нижню полицю в купейному по конструкції вагоні.

Каховський КВР у цьому варіанті - мені скоріше сподобався. Розетки і все таке.
Logged
vitaliy_lviv
User

Posts: 132


View Profile
« Reply #1101 on: 10.04.19 , 12:04 »
Share Reply with quote

Підтверджую високу якість Каховського КВР.
Завжди віддаю перевагу 35/36 при відрядженнях в Одесу, при чому як правило подорожую в сингл-режимі, так як  завжди можна взяти квиток у вільне купе перед відпаравкою поїзда.
Logged
Evgenio
Active user

Posts: 227


View Profile
« Reply #1102 on: 12.04.19 , 16:04 »
Share Reply with quote

У зв’язку з колійними роботами з 27 до 31 травня обмежено рух поїздів на дільниці Перемишль—Медика
https://info.uz.ua/news/u-zvyazku-z-koliynimi-robotami-z-27-po-31-travnya-obmezheno-rukh-poizdiv-na-dilnitsi-peremishl-medika
Logged
D
User

Posts: 50


View Profile
« Reply #1103 on: 13.05.19 , 22:05 »
Share Reply with quote

А взагалі реально отримати компенсацію за непрослідувану відстань від УЗ від Медики до Перемишля? Правила SCIC EWT цього в очевидний спосіб не передбачають, на відміну від внутрішніх правил перевезень.
Кейс від 5 травня 2019 р. - пасажирів поїзда №715 висадили ("евакуювали") польські прикордонники і митники у Медиці через знайдений у поїзді багаж без власника. До Перемишля ще 13 км. Це, здається, вже не вперше, і не востаннє.
Logged
Volotar
Active user

Posts: 602


View Profile
« Reply #1104 on: 24.05.19 , 00:05 »
Share Reply with quote

А взагалі реально отримати компенсацію за непрослідувану відстань від УЗ від Медики до Перемишля? Правила SCIC EWT цього в очевидний спосіб не передбачають, на відміну від внутрішніх правил перевезень.
Кейс від 5 травня 2019 р. - пасажирів поїзда №715 висадили ("евакуювали") польські прикордонники і митники у Медиці через знайдений у поїзді багаж без власника. До Перемишля ще 13 км. Це, здається, вже не вперше, і не востаннє.

А чим та історія закінчилась? Пасажирів висадили в Медиці і не забезпечили добирання до Перемишля? Якщо так, то – цілком реально, в претензійному порядку.
СМПС – стт. 35, 42
Logged
Volotar
Active user

Posts: 602


View Profile
« Reply #1105 on: 24.05.19 , 00:05 »
Share Reply with quote

А 89/90 - це будуть вагони від 35/36, але в режимі по 3 пасажири на кожну нижню полицю в купейному по конструкції вагоні.
Каховський КВР у цьому варіанті - мені скоріше сподобався. Розетки і все таке.

Мені Каховський КВР теж сподобався. Та й взагалі по часу відпривлення чи прибуття 89/90 – ідеальний потяг під EN 50456 Перемишль-Берлін. Шкода тільки, що від середини травня і до кінця літа він ходить лише по суботах та неділях. Хтось знає, з чим це пов'язано? І чи є ймовірність, що розклад протягом літа можуть змінити?
Logged
Undertaker
Active user

Posts: 489


View Profile
« Reply #1106 on: 24.05.19 , 08:05 »
Share Reply with quote

А взагалі реально отримати компенсацію за непрослідувану відстань від УЗ від Медики до Перемишля? Правила SCIC EWT цього в очевидний спосіб не передбачають, на відміну від внутрішніх правил перевезень.
Кейс від 5 травня 2019 р. - пасажирів поїзда №715 висадили ("евакуювали") польські прикордонники і митники у Медиці через знайдений у поїзді багаж без власника. До Перемишля ще 13 км. Це, здається, вже не вперше, і не востаннє.

А чим та історія закінчилась? Пасажирів висадили в Медиці і не забезпечили добирання до Перемишля? Якщо так, то – цілком реально, в претензійному порядку.
СМПС – стт. 35, 42
В Пшемысль прибыл +4.59
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4232


View Profile
« Reply #1107 on: 25.05.19 , 01:05 »
Share Reply with quote


В Пшемысль прибыл +4.59
А почему так старались уложиться именно в срок менее 5 часов? За этой отсечкой опиздания усиливались бы теоретические возможности для претензий?
Logged
Volotar
Active user

Posts: 602


View Profile
« Reply #1108 on: 25.05.19 , 16:05 »
Share Reply with quote


В Пшемысль прибыл +4.59
А почему так старались уложиться именно в срок менее 5 часов? За этой отсечкой опиздания усиливались бы теоретические возможности для претензий?

Думаю, що так склалось. Не бачу різниці між запізненням на 4:59 і на 5:01.

По суті, гроші за ділянку Medyka(Gr)-Przemyśl Glówny можна повернути в претензійному порядку, звернувшись з відповідною скаргою до УЗ чи PKP. Якщо я правильно трактую СМПС, перевізник, від якого вимагається компенсація, може бути іншим, аніж той, який продав квиток. Це непрямо підтверджує прес-реліз PKP-IC: https://www.rynek-kolejowy.pl/mobile/500-osob-wyproszono-z-pociagu-w-medyce-jest-stanowisko-pkp-intercity-91777.html

Quote
Jest nam niezmiernie przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Pragniemy poinformować, że pasażerowie mają możliwość złożenia reklamacji. Odpowiednie formularze i więcej informacji na temat reklamacji można znaleźć na stronie internetowej PKP Intercity

Є можливість подати таку скаргу на вказаній сторінці сайту PKP IC: https://www.intercity.pl/pl/site/dla-pasazera/informacje/reklamacje-i-skargi/podstawowe-informacje-na-temat-rozpatrywania-skarg,-reklamacji-i-wnioskow.html . Тільки я не бачу відповідного пункту в списку причин скарги, є "повернення коштів за невикористаний квиток", але немає опції "повернення коштів за частково невикористаний квиток". Можна спробувати вибрати "запізнення потягу" (згідно директиви ЄС 1371/2007) мали б повернути 50% (оскільки запізнення сталось на території ЄС). Теоретично, можна повернути і всі 100% при умові, що запізнення позбавило початковий маршрут пасажира сенсу, він відмовився від маршруту і вирішив повернутися в пункт відправлення (думаю, це треба буде довести документально). Скаргу на сайті PKP можна подати протягом місяця від дати міжнародної поїздки (тобто до 5 червня). Але є одне але: стосовно якраз цього способу (компенсація за запізнення) я не впевнений, чи можна подавати скаргу до PKP, якщо квиток був куплений в УЗ.

Сайт Rynek Kolejowy пише, що скаргу можна також подати в польське Управління Залізничного Транспорту:
Quote
Warto pamiętać, że sprawę można też reklamować w Urzędzie Transportu Kolejowego.

І звісно, якщо оплата була здійснена карткою, завжди є "термоядерний" спосіб повернути гроші через платіжну систему Visa/MasterCard, скориставшись процедурою Chargeback. Цим способом, я б радив користуватись вже на сам кінець, в разі відмови перевізника.
« Last Edit: 25.05.19 , 16:05 by Volotar » Logged
Valdys
User

Posts: 6


View Profile
« Reply #1109 on: 25.05.19 , 21:05 »
Share Reply with quote

Так на період ремонту автобуси будуть везти до Перемишля від Медики
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 [111] 112 113 114
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!