Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.10.20 , 15:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Чому американські потяги такі відстійні

Pages: 1 [2]
Reply | Print
Author Topic: Чому американські потяги такі відстійні  (Read 2756 times)
Leonid
Active user

Posts: 251


View Profile
« Reply #10 on: 17.09.17 , 23:09 »
Share Reply with quote

Странно, мне YouTube тоже недавно предложил для просмотра этот ролик. При всем при том, что train sucks in America, Штаты по протяженности ж.д. путей, если правильно перевел опцию RailwayLength, занимают первое место. Украина, как ни странно, 13-е сразу за Польшей. Это при том, что площадь Польши почти в два раза меньше.

Эти данные наверняка можно вытянуть из сети. Но я это делаю при помощи проги, которую не хочу рекламировать. К сожалению, из доступных там опций есть еще только непонятные RailwayGaugeLengths и RailwayGaugeRules Было бы интересно подыскать и другие параметры, естественно, англоязычные, начинающиеся как-то по-другому.
Logged
Volotar
Active user

Posts: 661


View Profile
« Reply #11 on: 18.09.17 , 01:09 »
Share Reply with quote

Эти данные наверняка можно вытянуть из сети.

Легко і невимушено: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_rail_transport_network_size
Тільки не сприймайте ці дані, як істину в останній інстанції.

При всем при том, что train sucks in America, Штаты по протяженности ж.д. путей, если правильно перевел опцию RailwayLength, занимают первое место

У відео йдеться про пасажирські перевезення. А, як я вже писав в іншій темі, з вантажними перевезеннями в американської залізниці все набагато краще, ніж в Європі:
https://data.oecd.org/transport/freight-transport.htm  (виберіть в Perspectives секції Rail замість Road)

Для порівняння можете там само подивитись показники пасажирських перевезень: https://data.oecd.org/transport/passenger-transport.htm  (так само, не забудьте перемкнутись на Rail).
Logged
Сергій_П
User

Posts: 123


View Profile
« Reply #12 on: 19.09.17 , 00:09 »
Share Reply with quote

Воно так легко сказати: шо за нах, чому не TGV.

Подивіться з іншого боку: жила-була вантажна залізнична компанія Florida East Coat Railway, яка останній пасажирський поїзд бачила в 1960-х. Звідки в неї гроші на повністю ізольовану електрифіковану лінію на 300 км/год? Позичити?.. А віддавати чим?
Я ще дивуюсь як ій дозволили підвищити швидкість до 80 м/год: від Майaмі до Кокоа потяги використовуватимуть стару лінію, яка зовсім без шляхопроводів та знаходится на відстані в 1 км від моря - читатимемо незабаром новини про туристів, зарізаних потягом.
Також мені не зрозуміла ціла концепція маршруту:
1. Їхали ми їхали, та приїхали з Майaмі в аеропорт Орландо. А навіщо?
2. Далі колій немає. Що робити? Міський автобус?
3. Чому аеропорт Орландо, а не дешевший Санфорд?
4. Звідки пасажири?
5. Приватна компанія хотітиме мати прибуток. Яка ціна квитків? Це ж не Європа, хто поїде поїздом, якщо поруч 2 швидкісні автомагістралі. Так, потягом трохи швидше (30 хв - 1 год на цілому маршруті), але коштує більше.
Logged
Tags: usa amtrak 
Pages: 1 [2]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!