Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.09.18 , 16:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Укрзализныця купит сразу несколько дизельных поездов

Pages: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Reply | Print
Author Topic: Укрзализныця купит сразу несколько дизельных поездов  (Read 23720 times)
Jyraff
Active user

Posts: 168


View Profile
« Reply #160 on: 10.07.18 , 13:07 »
Share Reply with quote

ТД те ж саме, що й попередні 2 спроби. Низькопідлоговості, шарфенберга і т.п. там ніколи не прописували. Моторних вагонів 2, середній - безмоторний.
Что значить "УЗ допустила КВБЗ і ХВБЗ до аукціону?" Чем раньше они были исключенные?
Раніше УЗ по формальним причинам не допускала до аукціону нікого, і тендер просто не відбувався. З нашим законодавством докопатись можна практично до будь-кого, було б бажання. На цей раз схоже, що дизель-поїзди таки вирішили закупити, а не розігрувати піврічні спектаклі з нескінченними скаргами до АМКУ.
Logged
nikooolay
Active user

Posts: 606


View Profile
« Reply #161 on: 10.07.18 , 13:07 »
Share Reply with quote

- до сих пор СА-3 а не шарфенберг
И это правильно. Или как предлагается при необходимости буксировать его?
Переходник. Опыт использования на хюндаях имеется.
« Last Edit: 10.07.18 , 13:07 by nikooolay » Logged
Andersen
Active user

Posts: 2217


View Profile
« Reply #162 on: 10.07.18 , 13:07 »
Share Reply with quote

Нет, это не правильно. Работа в режиме СМЕ - вполне может стать ежедневное явление. Например Ворохта/Черновцы - Львов и обратно. С расцепкой по Ив.Франка.
С Шарфенберг это дело меньше одной минуту.

Тут к стати ТД непонятно. С одной стороны написано что процедура не должна занимать более чем 10 минут. А в другом месте про адаптера весом макс 25 кг

А буксировки не ежедневного явления. Там адаптер. Точно также с составами Х.Ротем.
« Last Edit: 10.07.18 , 13:07 by Andersen » Logged
Andersen
Active user

Posts: 2217


View Profile
« Reply #163 on: 10.07.18 , 14:07 »
Share Reply with quote

So who can explain - как может быть одновреммо СА-3 и перехідні к СА-3?
И почему расцепка "не повинний перевищувати 10 хвилин" в пункте 2.2.2 а в пункте 4.3.7 "не більше 0,5 хвилини?"
ТД:

2.2.2 Повинна бути забезпечена можливість проведення операцій зі зчеплення і розчеплення двох або трьох дизель-поїздів на станціях за участю тільки локомотивної бригади з використанням інструменту з поїзного комплекту. Час проведення операції із зчеплення двох поїздів не повинний перевищувати 10 хвилин.

2.2.4 Для маневрової роботи, транспортування й пересилки дизель-поїзда або окремих вагонів допоміжним локомотивом повинне бути розроблене та передбачене в інвентарному комплекті обладнання кожного дизель-поїзда два перехідні пристрої для з'єднання його міжвагонного зчіпного пристрою з автозчепом типу СА-3.

4.3 Вимоги до зчіпних пристроїв
4.3.1 Зчеплення вагонів дизель-поїзда між собою повинне здійснюватися за допомогою беззазорних зчіпних пристроїв жорсткого типу, конструкція  яких виключає взаємні переміщення  у всіх площинах після з’єднання.
4.3.2  Зчіпні пристрої мають бути ударно-тяговими і забезпечувати пружний зв'язок між вагонами дизель-поїзда (передавати і демпфувати стискуючі і розтягуючі зусилля).
4.3.3 Зчіпні пристрої повинні виключати самовільне розчеплення вагонів.
4.3.4 Головні вагони дизель-поїзда (з боку кабіни управління) повинні бути обладнанні автозчепом типу СА-3 з установними розмірами згідно ГОСТ 3475 – та контуром зачеплення згідно з ГОСТ 21447, типові деталі автозчепного пристрою необхідно виготовляти з матеріалів, що відповідають вимогам ГОСТ 22703. Автозчепні пристрої повинні бути розташовані в рамі кузовів.
4.3.5 Зчеплення окремих вагонів з локомотивом з метою транспортування повинне здійснюватися за допомогою перехідного пристрою, що забезпечує зчеплення міжвагонних зчеплень з автозчепом СА-3, з висотою осі до головок рейок  (980 – 1080) мм.
4.3.6 Маса перехідного пристрою не повинна перевищувати 25 кг. У разі перевищення маси пристрій повинен складатися із кількох частин. Маса кожної із частин не повинна  перевищувати 25 кг.
4.3.7 Розчіплення автозчепів повинне забезпечуватися однією людиною без заходу між вагонами. Тривалість розчіплювання повинна бути не більше 0,5 хвилини.
4.3.8 Конструкція кузова вагона повинна забезпечувати заміну беззазорного зчіпного пристрою та поглинаючого пристрою без викочування візка.
Logged
nikooolay
Active user

Posts: 606


View Profile
« Reply #164 on: 10.07.18 , 14:07 »
Share Reply with quote

So who can explain - как может быть одновреммо СА-3 и перехідні к СА-3?
СА-3 должно быть на главных вагонах, между вагонами может быть не СА-3, но в этом случае нужен переходник к СА-3
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2217


View Profile
« Reply #165 on: 10.07.18 , 16:07 »
Share Reply with quote

Дякую. Это и объясняет 10 минут и 0,5 минут? Или как это понимать?
И ещё - никто не обвиняет Кравцов в разигрании в интересах ПЕСА? Тут же опять 156 мест...
Logged
XAN_
Active user

Posts: 1097


View Profile
« Reply #166 on: 10.07.18 , 16:07 »
Share Reply with quote

Дякую. Это и объясняет 10 минут и 0,5 минут? Или как это понимать?
И ещё - никто не обвиняет Кравцов в разигрании в интересах ПЕСА? Тут же опять 156 мест...
10 minutes for coupling and 0.5 minutes for decoupling.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2203


View Profile
« Reply #167 on: 10.07.18 , 17:07 »
Share Reply with quote

Якщо буде крюк, то сподіваюсь вистачить мізків замовити з усіма обмотореними вагонами.
Для трехвагонного поезда двух моторов вполне хватит.
Существующий ДПКр2 имеет в каждом вагоне по мотору. Если делать с двигателями только в двух вагонах , то нужно будет увеличивать мощность каждого на 50 процентов. В реализации такого есть сомнения, ибо для КВСЗ это будут дополнительные затраты. А покупать технику с заниженной мощностью как то не совсем правильно.
Logged
Jyraff
Active user

Posts: 168


View Profile
« Reply #168 on: 10.07.18 , 17:07 »
Share Reply with quote

У КВБЗ є проект ДПКр3, який і поданий на тендер, з двома моторними та безмоторним вагоном. Загальна потужність там 1140 кВт; у ДПКр2 1170 кВт, якщо вірити вікі.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2203


View Profile
« Reply #169 on: 10.07.18 , 18:07 »
Share Reply with quote

Значить таки переробили. Але попередня версія була би надійніша.
Наскільки пам'ятаю, під час випробувань ДПКр2 в горах, при максимальному завантаженні, потужності впритул вистачало для старту на перевалі.

Добре, що СБО передбачено

Logged
Tags:
Pages: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.073 seconds with 20 queries.