Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
12.12.18 , 05:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Укрзализныця купит сразу несколько дизельных поездов

Pages: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Reply | Print
Author Topic: Укрзализныця купит сразу несколько дизельных поездов  (Read 30055 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7212


View Profile
« Reply #210 on: 15.07.18 , 19:07 »
Share Reply with quote

Да, это было бы неплохо,  чтобы они из Черновцов ехал в Тернополь на ТО и обратно по очереди выполняя обычные рейсы.

Относительно старого ДПКр - чтобы он так и ходил из Львова в Черновцы как и сейчас,  ибо одного рейса Львов - Черновцы будет мало.
 
Logged
Traffic
Guest
« Reply #211 on: 15.07.18 , 19:07 »
Share Reply with quote

Рейс Львов - Червоноград - Ковель - Сарны может быть актуален при реализации предложения Doobey, которое заключается в перенаправлении рейса 141/142 с участка Сарны - Ковель - Червоноград на  Сарны - Ровно - Здолбунов. А если этот рейс вообще отменят (или сделают в формате экспресса Киев - Сарны - Ковель), то можно поэкспериментировать с кольцевыми рейсами Львов - Червоноград - Ковель - Сарны - Ровно - Луцк/Броды - Львов (и обратно).


Не рухайте  141/142. Він має добре продуманий маршрут і має дуже добру трамвайність . Посадка/висадка на 141/142 в напрямку Києва на ділянці Львів-Ковель складає в середньому 200-300 чоловік( і це враховуючи його далеко не ідеальний розклад) Тобто дає йому 30-40% заселеності. Що ви запропонуєте цим людям взамін щоб доїхати до Києва. Їхати на вбитих дизелях до Львова і там вигризати недорогі місця у Львівян. Ділянка Рівне -Сарни куди ви хочете його перевести генерує в рази менший пас потік .
Logged
sergius
Active user

Posts: 2648


View Profile
« Reply #212 on: 15.07.18 , 19:07 »
Share Reply with quote

Це не моя пропозиція. Читайте уважніше!
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4064


View Profile
« Reply #213 on: 15.07.18 , 20:07 »
Share Reply with quote

Вариант 1: одностороннее размещение кресел
Якусь невдалу термінологію використав КВБЗ. Ніяк не міг збагнути, що воно таке, бачачи крісла по обидва боки від проходу. Варто було б написати: "розташування крісел в одному напрямку" замість "одностороннє розташування крісел". Вади машинного перекладу.

Забыл дописать. Теперь УЗ нужно будет решать что делать с ДПКр2-001. Ведь там схема кресел во втором классе 3+3, а в ДПКр3 будет 2+3 во втором и 2+2 в первом. Значит либо делать его 3 классом/вторым "туристическим", либо сбагнить куда то пускать его так как есть в другом регионе.
Не бачу проблем, він повністю відповідає класифікації "третій клас" для РП. Навіть, колись могутній Піх, казав: варто зробити один із вагонів - першого класу. Тепер, коли він достатньо набігав км, після появи нових (наприкінці 2019) цей ДПКр-2 можна послати на КВБЗ з метою перекомпонування салону. Можна 2+3 клас... для "Покутського експреса" Львів-Заліщики буде саме те :)

Up: пардон, там есть не три туалета, а два. Но все равно на 700-хх рейсах типа Николаев-Днепр или Черновцы-Луцк бар был бы кстати.
Я не знавець в галузі туалетної справи, однак, щось мені підказує, що 2 туалети на 170 осіб може забракнути. За усередненими підрахунками (чоловіки+жінки) маємо: 170 осіб по 3 хвилини = 510 хвилин = 8,5 годин (!). При рівномірному розподілі на 2 туалети матимемо по 4 год 15 хв навантаження на кожен туалет. За цей час (4 год 15 хв) у світлу пору дня імовірність відвідання туалету буде близько 1. Висновок такий: пасажир гарантовано потрапить до туалету за умови, що його поїздка триватиме понад 4 год 15 хв.

А чи не свідчить це
Quote
Місце поставки товару – відокремлений структурний підрозділ «Моторвагонне депо Тернопіль» регіональної філії «Львівська залізниця» ПАТ «Українська залізниця» (м. Тернопіль, вул. Татарська, буд. 26)
куди буде поставка.
З офіційної відповіді більш як річної давності (по пам'яті, не дослівно): УЗ ще не визначилась із місцем для базування поїздів... вони також можуть бути передані до Христинівки.
В той час (вже точно не згадаю через кого... найімовірніше через Терн ОДА) просили завчасно подбати про інфраструктуру - встановити електричні колонки у Заліщиках та Ланівцях на виконання обіцянки Бальчуна.
Всі добре розуміють, що трапиться з фекальними баками за мінусових температур... з вимкненим двигуном, без сторонньої енергії (під час кількагодинного відстою у пункті обігу).

Надо учитывать что вместимость новых состава будет на уровне ~160 мест. Это значительно меньше чем дпкр2, 289 мест. Уже мест в 702ом не хватает. А добавить 30 мест - ничего не решает (если два состава). Поэтому придется с 702 сразу делать 3 состава (может под СМЕ из-за дефиците ниток).
Черновцы  \                    / Черновцы \                   / Черновцы
Ворохта        > Львов >     Ворохта      > Львов >   Ворохта
Залищики  /                    \  Ровне        /                   \ Залищики
Постойте, мы же рассматриваем маршруты исходя из наличия пассажиропотока, верно? ...
Саме так і є: раніше зі Львова до Чернівців на ділянці Коломия-Чернівці спостерігалась шалено низька населеність. Чому? Тому, що коломийські та франківські пасажири "перебивали трафік", а з Коломиї та ІФ до Чернівців у цей час їхав інший привабливий поїзд 607/608. У випадку із Заліщиками: пасажири зі Львова висядуть у ІФ та Коломиї, а на їх місця сядуть нові пасажири до станцій заліщицького напрямку. Раніше 656/657, що проходив Коломию в той самий час, що зараз Львів-Чернівці, пасажири брали штурмом при складовості 7-10 вагонів (схема 2006 року)... і в одну прекрасну мить його вирішили "скасувати". При цьому з Коломиї у заліщицькому напрямку немає навіть вечірнього ДП. На всі напрямки з Коломиї щонайменше по 4 пари, а туди - тільки 2,5 (одна коротка). Тепер, коли буде кілька РС, не гріх мати один швидкий поїзд Львів-Заліщики (через Коломию). Саме так ходив до 1939 року поїзд із Варшави (та Гдині) до Заліщиків (транзитом через румунські Стефанешти).
Далі: прибувши до Заліщиків (за розрахунками причетних - 23:59) РС може постояти до 2:04 і рушити на Тернопіль ниткою 62:70 Заліщики - Тернопіль. Те ж саме - у зворотному напрямку: 6277 Тернопіль - Заліщики прибуває до Заліщиків о Тернополя о 23:34, а далі - близько 4:00 - рушає через Коломию на Львів. Ось і вирішується обіг на Тернопіль без нічного Чернівці-Тернопіль.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7212


View Profile
« Reply #214 on: 15.07.18 , 20:07 »
Share Reply with quote

Ночью ехать сидя?
Почему сразу ночью? Дневным графиком
Logged
sergius
Active user

Posts: 2648


View Profile
« Reply #215 on: 15.07.18 , 21:07 »
Share Reply with quote


Up: пардон, там есть не три туалета, а два. Но все равно на 700-хх рейсах типа Николаев-Днепр или Черновцы-Луцк бар был бы кстати.
Я не знавець в галузі туалетної справи, однак, щось мені підказує, що 2 туалети на 170 осіб може забракнути. За усередненими підрахунками (чоловіки+жінки) маємо: 170 осіб по 3 хвилини = 510 хвилин = 8,5 годин (!). При рівномірному розподілі на 2 туалети матимемо по 4 год 15 хв навантаження на кожен туалет. За цей час (4 год 15 хв) у світлу пору дня імовірність відвідання туалету буде близько 1. Висновок такий: пасажир гарантовано потрапить до туалету за умови, що його поїздка триватиме понад 4 год 15 хв..
Враховуйте відсутність бару)). Ну і частина людей просто миє руки за 20-30 секунд.
Далі: прибувши до Заліщиків (за розрахунками причетних - 23:59) РС може постояти до 2:04 і рушити на Тернопіль ниткою 62:70 Заліщики - Тернопіль. Те ж саме - у зворотному напрямку: 6277 Тернопіль - Заліщики прибуває до Заліщиків о Тернополя о 23:34, а далі - близько 4:00 - рушає через Коломию на Львів. Ось і вирішується обіг на Тернопіль без нічного Чернівці-Тернопіль.
Наворочений склад графіком приміського ДРІА!
« Last Edit: 15.07.18 , 21:07 by sergius » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4064


View Profile
« Reply #216 on: 15.07.18 , 21:07 »
Share Reply with quote

1. Іншій же частині необхідно 360 секунд. В т.ч. на зачіску, парфуми та губну помаду.. часом ще щось там гігієнічне міняють. Як же без цього. Тому в середньому = 3хв.
2. Звісно, наворочений склад може бути швидшим з деякою зміною контингенту (в т.ч. за рахунок оптимізації к-ті зупинок).
Logged
sergius
Active user

Posts: 2648


View Profile
« Reply #217 on: 15.07.18 , 21:07 »
Share Reply with quote

.
2. Звісно, наворочений склад може бути швидшим з деякою зміною контингенту (в т.ч. за рахунок оптимізації к-ті зупинок).
А як щодо стиковки з 747/748 по прибуттю до Тернополя? А відправлення після прибуття з Києва 715/716. За цей час можна і ТО провести.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3964


View Profile
« Reply #218 on: 15.07.18 , 22:07 »
Share Reply with quote

Рейс Львов - Червоноград - Ковель - Сарны может быть актуален при реализации предложения Doobey, которое заключается в перенаправлении рейса 141/142 с участка Сарны - Ковель - Червоноград на  Сарны - Ровно - Здолбунов.

Это когда он успел эту ху#ню высрать?
Logged
sergius
Active user

Posts: 2648


View Profile
« Reply #219 on: 15.07.18 , 22:07 »
Share Reply with quote

Віть, зараз важко шукати. Але напевно на цій неділі)).
Це типу було сказано в контексті дефіциту потягів через Здолбунів. Здається так.
Не так.


Up: Наче це

Нинішнє керівництво Пасдепу свято вірить, що дешевше тягати напівпорожні вагони кількасот кілометрів, аніж відчепити/розчепити їх по Львову. У них це називається "непродуктивні маневри".
Ну, тоді, не робити "салат", а видовжувати кожен "овоч" окремо. У нас на Львівській 600-их аж 3 (601, 605 і 667). Напевно, оптимально буде витягнути 601-ий хоча б до Ковеля (Маріуполь - це класно, але це ще плюс 30 годин в дорозі), 605-ий десь до Дніпра чи Причорномор'я, а 667-ий, особисто я вважаю, або просто перевести через Рівне, або "схрестити" зі 142-им і тягнути аж до Києва. Так, кругалями. Але Сарни з Коростенем теж мають право на свій поїзд до Чернівець.
« Last Edit: 15.07.18 , 22:07 by sergius » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!