Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.08.18 , 11:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Укрзализныця купит сразу несколько дизельных поездов

Pages: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27
Reply | Print
Author Topic: Укрзализныця купит сразу несколько дизельных поездов  (Read 21464 times)
Doobey
Active user

Posts: 1405


View Profile
« Reply #220 on: 15.07.18 , 22:07 »
Share Reply with quote

Рейс Львов - Червоноград - Ковель - Сарны может быть актуален при реализации предложения Doobey, которое заключается в перенаправлении рейса 141/142 с участка Сарны - Ковель - Червоноград на  Сарны - Ровно - Здолбунов.

Это когда он успел эту ху#ню высрать?
Вікторе, попросив би акуратніше з висловлюваннями. Напевно, не всім форумчанам подобаються Ваші ідеї, але ж ніхто не каже, з якого проходу Ви їх видавлюєте.

Так, я подав таку ідею в темі оптимізації прикарпатських сполучень. Це було після того, як Валерій написав, що УЗ хоче позбутись 600-их поїздів. І там вже закрутилася дискусія щодо варіантів збереження кожного з 3-ох таких поїздів Львівської та доцільності кожного. І я (до речі, в доповнення на Вашу тезу стосовно переведення 667 через Рівне і надання йому категорії НШ) додав, що Ваш варіант добрий, а ще можна 667 дотягнути до Києва. Задля збереження і надалі прямого сполучення Чернівців з Ковелем при цьому, я подав як варіант маршрут Чернівці-Львів-Ковель-Сарни-Київ та, відповідно, зміну маршруту 142-му на Київ-Сарни-Рівне-Львів. Тут вже не принципово, який поїзд (667 чи 141) піде з Сарн до Львова через Ковель, а який через Рівне, але ідея така. Якщо в чомусь прорахувався, поясніть, будь ласка. Але бажано в цензурній формі. Виражатись яскраво я теж вмію, але волію це робити у відповідних колах.
Дякую.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3675


View Profile
« Reply #221 on: 15.07.18 , 22:07 »
Share Reply with quote

Потому что "667 схрестити зі 142 і тягнути аж до Києва" предусматривает дохрена вариаций и толкований, и со стороны Пасдепа тоже. Из-за подобного форум скатывается в хлам. Форум помогал нам определять невывоз, по отзывам из регионов я мог следить как меняются потоки. Собственно то, чего не делает Пасдеп. Но подавать предложения, ухудшающее сообщение в регионах, или одним за счёт других - это ху#ня полнейшая. Ни одно предложение не должно ухудшать сообщение где-нибудь, кроме отмены поездов на Москву. И предложение, написанное так, что его могут неправильно прочесть и ухудшить сообщение - в том числе.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1405


View Profile
« Reply #222 on: 15.07.18 , 22:07 »
Share Reply with quote

Я зовсім не збирався щось погіршувати. Почитайте далі по темі там. Навпаки - зберегти і 142, і 668, та прицьому надавши нові сполучення (Чернівців з Сарнами, Коростенем, новий поїзд на лінії Сарни-Рівне-Львів). Так, на радехівському ходу бажаю лише залишити видовжений 701. Бо чомусь вважаю це доцільнішим. Якщо для причетних ці маніпуляції важкі для розуміння чи вони не захочуть, щоб між Сарнами і Коростенем було 2 поїзди, хай так. Тоді просто 667 переводити на електрифікований рівненський хід, 701 тягнути до Луцька, а 141 не чіпати, якщо він користується чиєюсь популярністю. 
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3675


View Profile
« Reply #223 on: 15.07.18 , 22:07 »
Share Reply with quote

Рейс Львов - Червоноград - Ковель - Сарны может быть актуален при реализации предложения Doobey, которое заключается в перенаправлении рейса 141/142 с участка Сарны - Ковель - Червоноград на  Сарны - Ровно - Здолбунов. А если этот рейс вообще отменят (или сделают в формате экспресса Киев - Сарны - Ковель), то можно поэкспериментировать с кольцевыми рейсами Львов - Червоноград - Ковель - Сарны - Ровно - Луцк/Броды - Львов (и обратно).


Не рухайте  141/142. Він має добре продуманий маршрут і має дуже добру трамвайність . Посадка/висадка на 141/142 в напрямку Києва на ділянці Львів-Ковель складає в середньому 200-300 чоловік( і це враховуючи його далеко не ідеальний розклад) Тобто дає йому 30-40% заселеності. Що ви запропонуєте цим людям взамін щоб доїхати до Києва. Їхати на вбитих дизелях до Львова і там вигризати недорогі місця у Львівян. Ділянка Рівне -Сарни куди ви хочете його перевести генерує в рази менший пас потік .

Ви почали конкретизувати (точніше додумувати) після того, як вас почати тикати носом в написане. Ось раніше Sergius cходу зрозумів неправильно й накинув на вентилятор - "перенаправление". А вам було похуй, як він вас зрозумів. Мабуть, чекали на мене, щоб отримати гострих емоцій сумним недільним вечором.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2057


View Profile
« Reply #224 on: 15.07.18 , 23:07 »
Share Reply with quote

Ви мене вибачте, звичайно, але виділене в тезі

...667-ий, особисто я вважаю, або просто перевести через Рівне, або "схрестити" зі 142-им і тягнути аж до Києва. Так, кругалями. Але Сарни з Коростенем теж мають право на свій поїзд до Чернівець.

чомусь сприймається саме як "перенаправити". І тут ключове слово "схрестити". То як його правильно розуміти?
« Last Edit: 15.07.18 , 23:07 by sergius » Logged
nikooolay
Active user

Posts: 545


View Profile
« Reply #225 on: 15.07.18 , 23:07 »
Share Reply with quote

Ночью ехать сидя?
Если есть неудовлетворенный спрос почему бы и нет? см ночной ис Запорожье-Киев
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3675


View Profile
« Reply #226 on: 15.07.18 , 23:07 »
Share Reply with quote

Та хз, як його розуміти. Doobey не перший день на форумі, до того ж залізничник, бачив не один приклад того, як вони реалізовували пропозиції, в яких теоретично за збігом обставин могла вилізти ху#ня - і в реалізації Пасдепу вона обов'язково вилазила. Я б на місці міцного начальника зрозумів би і реалізував її так - від Чернівців до Луцька діючим маршрутом, далі під тим самим тепловозом коптити дріт до Рівного, у Рівному обігнатись, і поїхати на Сарни - Коростень. При цьому його улюблені Броди знову в прольоті. Бля, застопте 91/92 в Бродах та Дубному, він 8 місяців з 12 має вільні місця, і ці воплі про невивіз Бродів до столиці нарешті стихнуть.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1405


View Profile
« Reply #227 on: 15.07.18 , 23:07 »
Share Reply with quote

Рейс Львов - Червоноград - Ковель - Сарны может быть актуален при реализации предложения Doobey, которое заключается в перенаправлении рейса 141/142 с участка Сарны - Ковель - Червоноград на  Сарны - Ровно - Здолбунов. А если этот рейс вообще отменят (или сделают в формате экспресса Киев - Сарны - Ковель), то можно поэкспериментировать с кольцевыми рейсами Львов - Червоноград - Ковель - Сарны - Ровно - Луцк/Броды - Львов (и обратно).


Не рухайте  141/142. Він має добре продуманий маршрут і має дуже добру трамвайність . Посадка/висадка на 141/142 в напрямку Києва на ділянці Львів-Ковель складає в середньому 200-300 чоловік( і це враховуючи його далеко не ідеальний розклад) Тобто дає йому 30-40% заселеності. Що ви запропонуєте цим людям взамін щоб доїхати до Києва. Їхати на вбитих дизелях до Львова і там вигризати недорогі місця у Львівян. Ділянка Рівне -Сарни куди ви хочете його перевести генерує в рази менший пас потік .

Ви почали конкретизувати (точніше додумувати) після того, як вас почати тикати носом в написане. Ось раніше Sergius cходу зрозумів неправильно й накинув на вентилятор - "перенаправление". А вам було похуй, як він вас зрозумів. Мабуть, чекали на мене, щоб отримати гострих емоцій сумним недільним вечором.
Ось, будь ласка:
..............
3. А чому би 667 все-таки не витягнути до Києва (Чернівці-Франик-Львів-Червоноград-Ковель-Сарни-Київ), прицьому теперішній 142 трішки завернути (Київ-Сарни-Рівне-Львів зробити) так, щоб вийшло 2 потяги категорії НШ?! Знову ж таки, паспотік наявний збережеться плюс відкриються нові (не так давно похерені) напрямки.
4. Доповнення до 3. На лінії Сапіжанка - Радехів - Луцьк залишити щось швидке і економне (типу ПЕСА, ДПКр), що би довозило годин так за 6 пасажирів з Чернівців до Луцька.
І більше велосипедів видумувати, мабуть, не варто.
.......

Що написав в четвер, від того і сьогодні не відмовляюся.
І зовсім мені не байдуже, хто тут що пише. Просто якось не було часу сьогодні, зайшов ввечері, бігло пройшовся по темах і побачив, що мене згадали.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2156


View Profile
« Reply #228 on: 15.07.18 , 23:07 »
Share Reply with quote

177.000.000 грн за 160 мест - это на уровне цен Штадлер только без его комфорта, без его инновации и без его скорости (ускорения ,85м/с). Другими словами - зрада.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6876


View Profile
« Reply #229 on: 15.07.18 , 23:07 »
Share Reply with quote

Ночью ехать сидя?
Если есть неудовлетворенный спрос почему бы и нет? см ночной ис Запорожье-Киев
Не нужно ехать ночью сидя.
При выводе с маршрута Черновцы - Ковель вагонов локомотивной тяги (считай 667/668) этот маршрут нужно перевести на дневное обслуживание, ибо проход Львова среди ночи далеко не самый удобный вариант,  а при смещении графика, ночью будет другие областные центры, так как расстояние между ними небольшое. Поэтому Черновцы - Ковель вполне логично при переводе на моторвагонную тягу перевести на дневной график.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.13 seconds with 20 queries.