Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.11.18 , 20:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Укрзализныця купит сразу несколько дизельных поездов

Pages: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31
Reply | Print
Author Topic: Укрзализныця купит сразу несколько дизельных поездов  (Read 27502 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7163


View Profile
« Reply #260 on: 02.08.18 , 22:08 »
Share Reply with quote

.
Хоча я пам'ятаю, як восени 2013-го бачив цей ДПЛ взагалі в 6-вагонному складі, який виконував ранковий рейс Коломия - Івано-Франківськ.
То вже був ДТЛ. І там з обох кінців повинен був бути тепловоз.
Чомусь мені здалося що там теловоз був тільки з одного боку, з іншого - немоторний вагон із кабіною. Хоча можу й помилятися.
Logged
vitaliy_lviv
User

Posts: 76


View Profile
« Reply #261 on: 03.08.18 , 09:08 »
Share Reply with quote

Кримчанин правий. З одного кінця - половинка машки, з другого - безмоторний вагон з кабіною. схожий  як в луганських електричках
Logged
sergius
Active user

Posts: 2537


View Profile
« Reply #262 on: 03.08.18 , 10:08 »
Share Reply with quote

Ні. ДПЛ не було у шестивагонному складі. Тільки ДТЛ з тепловозами
Logged
lv
Active user

Posts: 162


View Profile
« Reply #263 on: 06.08.18 , 23:08 »
Share Reply with quote

Небольшой участок Моршин-Стрый для поезда Ивано-Франковск-Стрый получается под проводами,
но на электротяге там ходит только электричка Моршин-Львов (утром) и ЛЬвов-Моршин (вечером).
Раз уж тепловоз толкает вагоны от элетрички, было бы неплохо на этом участке использовать вагоны с бугелем
и ехать на электротяге.

Интересно, где ещё по электротягой так редко ходят поезда?

В 1993 году во Львове я видел такую картинку, как на вокзал приездали поезла с электровозом (для участка Краснэ-Львив) и тепловозом (линия от Краснэ на тернополь тогда была без электротяги).
Logged
vitaliy_lviv
User

Posts: 76


View Profile
« Reply #264 on: 07.08.18 , 11:08 »
Share Reply with quote

Електропоїзд "Львів-Шкло" на ділянці "Затока-Шкло". Дві пари на добу. весь інший трафік - під Чмухами, так як після ст. Шкло колія (вже не електрифікована) йде повз полігон до Яворова. Там взагалі - жодного пас. руху.
Logged
art-trans
User

Posts: 103


View Profile
« Reply #265 on: 07.08.18 , 13:08 »
Share Reply with quote

Прошу прощения за оффтоп, всегда было интересно, что помешало в те годы дотянуть шнурок до Яворова?
Logged
vitaliy_lviv
User

Posts: 76


View Profile
« Reply #266 on: 07.08.18 , 13:08 »
Share Reply with quote

Можливо близькість полігону могла вплинути на норм роботу конташки + всякі радіоперешкоди виникати. А можливо все значно банальніше - економічна недоцільність. Станція Яворів - на околиці міста, вантажів генерує і отримує вкрай мало. А для приміського руху - величезна петля получається залізницею. Автотранспортом буде рази в 2 швидше по прямій трасі. Крім того між Шклом і Яворовом особливо і населених пунктів в межах залізничної гілки немає. Всіх повиселяли під час спорудження військового полігону. Цілими селами. Жорстоко. Інша справа - Новояворівськ/Шкло. Тоді там одна "Сірка" генерувала не один вивозний состав на день з рудою.. От так і катаються зараз електрички двічі на добу на Шкло - до кінця мережі і "ареалу розповсюдження" привченого до залізниці пасажира.
« Last Edit: 07.08.18 , 13:08 by vitaliy_lviv » Logged
sergius
Active user

Posts: 2537


View Profile
« Reply #267 on: 18.08.18 , 00:08 »
Share Reply with quote

Обращаем внимание на выделенное
Quote
Укрзалізниця уклала угоду на постачання шести дизель-поїздів



Укрзалізниця уклала угоду на постачання шести дизель-поїздів. Це — найбільша закупівля такого типу рухомого складу за останні п’ять років. Комфортабельні потяги до 2019 р. виготовить ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод».

За словами в. о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євгена Кравцова, попри збитковість приміського сектору та незадовільну ситуацію з компенсацією за перевезення пасажирів пільгових категорій з боку місцевої влади, Укрзалізниця, розуміючи свою соціальну функцію, докладає зусиль для розвитку цих перевезень. Загальна сума контракту між ПАТ «Укрзалізниця» та ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» на постачання шести поїздів у тривагонному составі становить майже 1 млрд 62 млн грн.

Один дизель-­поїзд вартуватиме компанії 177 млн грн і складатиметься з двох моторних головних вагонів (з обох боків потяга) і проміжного причіпного немоторного вагона. У поїзді передбачається один вагон першого класу та два — другого. Для зручності пасажирів сидіння будуть ергономічними з м’яким покриттям, між ними встановлять столики. Також є місця для зберігання багажу, багажні полиці й гачки для одягу. Вагони будуть обладнані системою кондиціонування повітря, телевізійними моніторами та звуковими пристроями з регулятором гучності. Крім того, в нових дизель­поїздах встановлять екологічно чисті туалети замкнутого типу. В одному з вагонів передбачено два місця для пасажирів на інвалідних візках та їх супроводжуючих. Також там обладнають вбиральню для осіб з обмеженими фізичними можливостями.

До виготовлення поїздів завод­виробник має розробити й надати на розгляд Укрзалізниці декілька варіантів планування вагонів першого та другого класу з однобічним і зустрічним розташуванням крісел з метою забезпечення максимального комфорту пасажирів.

«Функціонування приміського сектору має відбуватися за тісної взаємодії з місцевими органами влади та компенсації останніми витрат залізничників, — підкреслює в. о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов. — Пасажири повинні чітко розуміти, що якість поїздів і поїздок — це не лише сфера відповідальності Укрзалізниці, а й місцевих адміністрацій, які за законами мають компенсувати витрати на перевезення пасажирів. Саме тому новозбудовані поїзди будуть використовуватись у тих регіонах, місцева влада яких укладе з Укрзалізницею угоди на перевезення пасажирів і компенсуватиме витрати товариства».

Источник: Медіацентр "Магістраль"

Вопрос к знатокам: какой регион больше всего компенсировал расходы (на льготников)?

Хотя звучит так, будто получит тот регион администрация которого больше всего "даст на лапу"
Logged
Jyraff
Active user

Posts: 197


View Profile
« Reply #268 on: 18.08.18 , 01:08 »
Share Reply with quote

Тільки от нові дизель-поїзди явно не для приміського сполучення передбачені, а до РП/РЕ/ІС договори з місцевою владою не мають відношення. Може, написали як замануху, щоб хоч хтось згаряча уклав договір )
Logged
sergius
Active user

Posts: 2537


View Profile
« Reply #269 on: 18.08.18 , 01:08 »
Share Reply with quote

Это как аукцион какой-то)). Былые руководители о своих регионах заботились. Новую технику направляли. А тут кто больше бабок даст))).
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.143 seconds with 20 queries.