Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.11.19 , 14:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Укрзализныця купит сразу несколько дизельных поездов

Pages: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38
Reply | Print
Author Topic: Укрзализныця купит сразу несколько дизельных поездов  (Read 48816 times)
Andersen
Active user

Posts: 2644


View Profile
« Reply #300 on: 14.11.18 , 16:11 »
Share Reply with quote

1. Совершенно верно. Длиннее 80 метров не стоит такие дизель секции построит.
2. Есть кандидат - продленого 117/118 Черновцы 8 - 12:30 Львов 14:30 - 19 Черновцы. Желательно с вагоном ресторан, к стати. Или бар.
Я в курсе что УЗ отказал ГК в введение такого поезда но это не правильно. И речь не идёт о пиковых дни а ежедневное движения. Или 6 раз в неделю.

Но отказ от применения ДПКр3 и поиск альтернатива как раз свидетельствует о не годность ДПКр3.
« Last Edit: 14.11.18 , 16:11 by Andersen » Logged
sergius
Active user

Posts: 3837


View Profile
« Reply #301 on: 14.11.18 , 18:11 »
Share Reply with quote

Но отказ от применения ДПКр3 и поиск альтернатива как раз свидетельствует о не годность ДПКр3.
Так а может он и не планировался именно под этот маршрут.

Общались с той бабулей?) Она тоже журналистка.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2644


View Profile
« Reply #302 on: 14.11.18 , 18:11 »
Share Reply with quote

Назовите хоть один маршрут где народ готов платить хотя бы 50 копеек за км и где 170 мест будет придостаточно. Т.е. не пригород.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3837


View Profile
« Reply #303 on: 14.11.18 , 18:11 »
Share Reply with quote

Николаев - Херсон - Днепр. Около 370 км. Цена билета в 165 грн будет очень дешевой.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #304 on: 14.11.18 , 20:11 »
Share Reply with quote

Некоторые "пассажиры" даже слить в туалете за собой не могут. Наверное, считают что это за них стюарты должны делать. О том, что пихают всевозможную хрень в биотуалеты даже вспоминать не хочется. Это всё не только хюндаев касается, а вагонов с биогоршками в целом. Но, блин, конечно, УЗ виновата, проводник "казёл" и т.п. А потом удивляются, что биогоршки на "дырка в полу" меняют. Ибо, сцуко, надёжней. Проводник "пикой" пробил, и оба туалета работают :)
В певній мірі УЗ і є винуватою, бо не запускає на екранах промороликів "як користуватися біотуалетами". Рівень 95% обізнаності явно недостатній, бо тих 5% цілком достатньо, щоб "не змили" і/або "вкинули сторонній предмет, що не може прослизнути крізь той невеличкий отвір"... і не важливо скільки там атмосфер вакууму, якщо вкинуть тенісну кульку. Чому УЗ не підвищує грамотність пасажирів... хоча ні, підвищує... скрізь застерігає, щоб не підкладати шию на колію перед прямуючим поїздом, щоб на мацати високовольні фідери на даху МВРС... а щоб навчити користуватися туалетом за 1 млн грн, то я такого ролика не бачив. Даруйте за подробиці, але пасажири не завжди можуть втрапити струменем в чашу унітазу... і де ви бачили хоча б якусь лійку... бодай би якийсь конус дорожній (вершиною до низу) там поклали, щоб пасажири не висцикували за межі чаші. Звісно, це все роблять пасажири, але залізниця усіляко повинна сприяти тому, щоб такого не було. От не може людина втрапити... буває... була б дешева лійка, то було б по іншому. Для жінок (на Промі) теж є відповідні пропозиції



Нехай воно входить у вартість квитка чи у вартість напою, тоді негативних наслідків буде менше.

...
Quote
За полгода поезда "Интерсити" перевезли почти 3 млн пассажиров
...
Источник: ЦТС
...
Досить цікава статистика у порівнянні із київським фунікулером, який перевозить майже 3 млн. пасажирів за рік (при тому, що 1 міс закритий на профілактику).
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4217


View Profile
« Reply #305 on: 15.11.18 , 02:11 »
Share Reply with quote

Аналогія цікава, але недостатньо коректна: в фунікулера конкурентів немає (якщо не користуватись власним шинокопитним транспортом), та й скільки там в ньому їхати. Метро доступне лише біля одного кінця його лінії (і навіть якби сісти на Поштовій, то наверх без пересадки в трикутнику не заїдеш), а рельєф не сприяє пішим прогулянкам. Для ІС альтернатива, навпаки,  існує майже завжди.

Нехай воно входить у вартість квитка чи у вартість напою, тоді негативних наслідків буде менше.
Якщо буде входити у вартість напою, то при умові обладнання вагона системами біорециклінгу можна налагодити безвідходне виробництво!
« Last Edit: 15.11.18 , 02:11 by Emblaze » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #306 on: 15.11.18 , 12:11 »
Share Reply with quote

В будь-якому разі тут повинні бути поступки з обох боків: УЗ буде випускати проморолики "як користуватись туалетами за 1 млн. грн.", а пасажири будуть дотримуватись цих рекомендацій. Я прихильник гасла "Сухо не там де прибирають, а тем де не висцикують за габарити унітазної чаші". Також важливою в плані "сухості підлоги санвузла" є ергономіка умивальної раковини. Часом вона зроблена так, що як би пасажир не старався акуратно вмити обличчя, однак вода все одно потрапить на підлогу. Це настільки всебічна проблема, що стосується також і конструкторів санвузлів рухомого складу. Автоматичне регулювання тиску води, тип та спосіб облаштування запірної арматури... це все теж позначається на "мокрій підлозі", що "викликає справедливі нарікання у пасажирів". Однак чомусь причетні не намагаються усунути причину - внесення змін до конструкції, натомість борються з допомогою швабри із наслідками.
Logged
niсk
Active user

Posts: 769


View Profile
« Reply #307 on: 21.11.18 , 13:11 »
Share Reply with quote

Даруйте за подробиці, але пасажири не завжди можуть втрапити струменем в чашу унітазу... і де ви бачили хоча б якусь лійку... бодай би якийсь конус дорожній (вершиною до низу) там поклали, щоб пасажири не висцикували за межі чаші. Звісно, це все роблять пасажири, але залізниця усіляко повинна сприяти тому, щоб такого не було. От не може людина втрапити... буває... була б дешева лійка, то було б по іншому. Для жінок (на Промі) теж є відповідні пропозиції
В европейских жд туалеты чистые и никаких костылей в виде леек нет. А у нас в УЗ пассажиры неправильные.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #308 on: 21.11.18 , 23:11 »
Share Reply with quote

... А у нас в УЗ пассажиры неправильные.
Виходить, що так... коли дітей змалечку не привчають до "культури сцяння"... потім вони виростають, і сцють "куди-попало", і "як-попало"...
УЗ може піти крок на зустріч, розвісити в туалеті якісь промоплакати про "культуру сцяння в рухомому складі"... на плакати про корупцію, в них гроші знайшлися, то й на культурний розвиток теж нехай знайдуть.

В німецькому суспільстві, до прикладу, не замовчують цю тему, як якусь "небажану", а навпаки інтенсивно розвивають цей напрямок - розробили цілий букет дуже наочних наочних антисцянькових агіток .

Одна із них виглядає так:



Хіба в наших дизайнерів бракує фантазії, щоб (навіть безкоштовно, як логотип УЗ) розробити цілу серію різноманітних наліпок... лише для того, аби в туалеті було чисто та сухо. Це такий стиль життя: в дома - все акуратно, а в вагоні можна сцяти так наче квіти на клубі з балкона зі шлангом поливають... це хіба нормально? Жодна прибиральниця тут не допоможе, ... навіть і по дві на кожен вагон.

Є більш скромні (майже монохромні, бо в нас економія) варіанти:



Якщо не економити на монохромності, то можна додати провідниці "червоний капелюшок"... для більшого страху.
Logged
niсk
Active user

Posts: 769


View Profile
« Reply #309 on: 22.11.18 , 01:11 »
Share Reply with quote

Жодна прибиральниця тут не допоможе, ... навіть і по дві на кожен вагон.
Поможет, разница очень хорошо заметна между вокзальными туалетами и туалетами в условном маке, на том же вокзале.
И очень хорошо помогают регулярная уборка и проверка. во многих заведениях в уборных присутствуют не только листочки с подписями, но и технические средства контроля персонала
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!