Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.11.19 , 03:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Укрзализныця купит сразу несколько дизельных поездов

Pages: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36
Reply | Print
Author Topic: Укрзализныця купит сразу несколько дизельных поездов  (Read 47558 times)
ЛиС
Active user

Posts: 10441


View Profile
« Reply #320 on: 25.11.18 , 20:11 »
Share Reply with quote

Якщо знайдете трохи більше часу, то можете переглянути інші аспекти провідницьких буднів.
Я провідницкі будні знаю і без відео :) І час на прибирання не з довідника "стеля" брав. Якщо, звісно, нормально прибирати, а не створювати видимість прибирання.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3814


View Profile
« Reply #321 on: 31.01.19 , 17:01 »
Share Reply with quote

...........
Керівник Укрзалізниці також зазначив, що для регіональної філії «Львівська залізниця» цього року планується придбати 3 приміські дизель-поїзди у тривагонній комплектації виробництва також Крюківського вагонобудівного заводу за договором, що підписаний у серпні минулого року.

https://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/489978/
Щось не те говорить.
График поставок:
до 19.08.19 1 состав
до 18.10.19 2 состава
до 20.12.19 3 состава




Источник: Договір_дизель поїзд.pdf

Logged
Jyraff
Active user

Posts: 282


View Profile
« Reply #322 on: 31.01.19 , 17:01 »
Share Reply with quote

Значить, останні 3 перенесуть на наступний рік... Або, якщо в договорі є якась відстрочка по оплаті, то здадуть у грудні, а по оплаті вже буде 2020-й.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3814


View Profile
« Reply #323 on: 31.01.19 , 18:01 »
Share Reply with quote

Якась дурня.
Минулого року у фінансовому плані зазначалось 11 одиниць. По факту розіграли на тендері 6.
Цього року у фінансовому плані пишуть 3 одиниці. Говорять по ЗМІ про намір придбати. Але позиціонують це, як виконання минулого контракту.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2642


View Profile
« Reply #324 on: 31.01.19 , 18:01 »
Share Reply with quote

Which is why I asked - now only 3??
Logged
Jyraff
Active user

Posts: 282


View Profile
« Reply #325 on: 01.02.19 , 01:02 »
Share Reply with quote

Передивився договір, дійсно, оплата протягом 30 днів з поставки товару. Так що 3 поїзди, які заплановані на кінець грудня цілком можуть прийти вчасно, але враховуватись вже в наступному фінансовому році. А от з обіцяними ще 5-а точно печаль :(
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2996


View Profile
« Reply #326 on: 01.02.19 , 09:02 »
Share Reply with quote

Возможно боятся перед выборами делать масштабные закупки, ждут.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3814


View Profile
« Reply #327 on: 06.02.19 , 21:02 »
Share Reply with quote

Відносно цього. Відписки по ДПКр2 на Чортків.
А наразі маємо ось такий результат:


Через специфічний профіль колії із значними ухилами та великою кількістю кривих малого радіусу і S-подібних кривих,  для забезпечення можливості руху та дотримання графіка руху дизель-поїзда під час поїздки систематично застосовувалася велика кількість піску, виникало буксування колісних пар, що призводило до застосування повної потужності силових установок дизельного поїзда та ризику неможливості продовження руху поїзда у разі виходу з ладу хоча б однієї силової установки, а також спостерігалося підвищення температури охолоджуючої рідини дизельних двигунів (...).

Якась лірика. Є чітки параметри проходження тих же кривих з визначеними радіусами чи максимальної робочої температури охолоджуючої рідини.

Або такий склад відпочатку проектувався без урахування їзди по подібному профілю. Або вони його просто вграли в хлам, і не хочуть "палитись" на цьому.

Виникла цікавість про можливості ДПКр3. Поглянемо на технічне завдання

З документації






Максимальний ухил 30 ‰. Для порівняння, біля Чорткова вони складають до 40 ‰. UPD: хоча в такій інтерпретації це сприймається скоріше як "мінімальний максимум".

Стосовно довжини ділянки обороту - до 1000 км. Якщо обмежуючим фактором є паливо, то нічого не заважатиме заправитись на кінцевій станції. Відповідно, проїхати вже до 2000 км.
« Last Edit: 06.02.19 , 22:02 by sergius » Logged
sergius
Active user

Posts: 3814


View Profile
« Reply #328 on: 22.03.19 , 23:03 »
Share Reply with quote

************
Передбачається придбати та виготовити в 2019 році рухомого складу на загальну суму 5 079,5 млн. грн., зокрема
..................
-   1 дизель-поїзд на суму 147,5 млн. грн. по перехідному договору 2018 року;

************
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4963


View Profile
« Reply #329 on: 03.05.19 , 12:05 »
Share Reply with quote

************
Передбачається придбати та виготовити в 2019 році рухомого складу на загальну суму 5 079,5 млн. грн., зокрема
..................
-   1 дизель-поїзд на суму 147,5 млн. грн. по перехідному договору 2018 року;

************

КВБЗ каже,  що УЗ їх навіть не попередила про зменшення
замовлення.

https://cfts.org.ua/news/2019/05/03/uz_kupit_u_kvsz_tolko_odin_dizel_poezd_vmesto_ozhidavshikhsya_shesti_v_2019_godu_53058

Може решту 5 куплять в 2020 р.?
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!