Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
27.04.17 , 23:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Train fares and tariffs

      Венгрия - Хорватия

Pages: [1]
Reply | Send this topic | Print
Author Topic: Венгрия - Хорватия  (Read 429 times)
portofranco
Active user

Posts: 1013


View Profile
« on: 30.03.17 , 23:03 »
Share Reply with quote

Доброго дня. Планируем путешествие в Хорватию транзитом через Венгрию из Чопа/Захони, выезд из Чопа подкидышем на 16.15 с одесского 22 апреля
На сайте венгерских ЖД билеты в сообщении Будапешт-Загреб показывают в продаже только акционные на отдельные даты.
На поезд Домбовар-Риека вообще не показывается продажа билетов. Интересует в первую очередь он.
Вопрос таков: можно ли в принципе купить на них билеты онлайн кроме акционных, заранее.
Или других билетов на них нет.
И будут ли на них продаваться билеты в обычной ЖД кассе в Венгрии
Есть ли смысл брать какие-либо внутривенгерские билеты от Захони до Gyékényes на хорватской границе или брать билеты туда/обратно?

Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 20608


View Profile
« Reply #1 on: 31.03.17 , 13:03 »
Share Reply with quote

Планируем путешествие в Хорватию транзитом через Венгрию из Чопа/Захони, выезд из Чопа подкидышем на 16.15 с одесского 22 апреля
На сайте венгерских ЖД билеты в сообщении Будапешт-Загреб показывают в продаже только акционные на отдельные даты.
не тільки.
За звичайним повним тарифом також можна купити квиток Будапешт - Загреб на сайті MAV, але просити треба туди-й-назад.
Те що квиток в один бік сайт не продає - це правильно, бо там тариф в один бік - загороджувальний.
Неправильно - лише те, що сайт не уміє запропонувати квиток туди-й-назад тим, хто просить лише в один бік.
Інша справа що для поїздки в один бік там є ще Zagreb-special (квиток в один бік по 29 євро, можна купити хоч перед відходом в необмеженій кількості, але є обмеження на умови використання, зокрема навідміну від квитка по повному тарифу - не можна робити зупинки в дорозі), продаж котрого на сайті зламався, хоча колись працював.
Quote
можно ли в принципе купить на них билеты онлайн кроме акционных, заранее.
А навіщо?

Якщо не йдеться по квитки новому (не було у минулі сезони на Хорватію) тарифу SparSchiene - Будапешт - Загреб 19 євро і Будапешт - Рієка по 29 євро - то все інше можна взяти в касі перед відходом з тим-же успіхом і не дорожче.

Між останньою угорською станцією і далі до кінця маршрута в Хорватії - резервації місць не обов'язковові. А резервацію місця на ділянку по Угорщині, там де вона обов'язкова - ви можете купити через сайт і ДО покупки квитка. Ділянки де резервація обов'язкова - все-одно внутрішні, тобтото резервацію Ви купуватимете все-одно внутрішньоугорську (хоч потім її комбінуватимете з міжнародним квитком). Внутрішньоугорські резервації сайт продає без проблем, можна обрати форму покупки -  PDF для друку вдома і до поїздки все пороздруковувати.
Втім в Угорщині вичерпання місць на поїзд з обов'язковою резервацією місць буває нечасто і зазвичай лише в останню годину перед відходом, а такого дефіциту місць, щоб резервацію не можна було взяти сьогодні на завтра - як правило не буває.
Тут більша привабливість покупки резервації через сайт у тому, що зараз на MAV є невеличка знижка за покупку внутрішньоугорської резервації завчасно (у попередній день до поїздки або раніше). Ця знижка надається незалежно від способу покупки (в касі теж продадуть зі знижкою, але треба брати  попередній день, якщо затримка в Будапешті не планується - одержати цю знижку можна лише купуючи через сайт).
Також існує зараз ще інша знижка - за те, що купуєш внутрішньоугорський проїзний документ саме на сайті і саме у вигляді PDFа для друку вдома (тобто економиш бланк для залізниці), при чому ці 2 знижки діють одночасно. Щоправда вартості самих резервацій невеликі, тому економляться копійки, але все-одно приємно.

Quote
На поезд Домбовар-Риека вообще не показывается продажа билетов. Интересует в первую очередь он.
міжнародні квитки сайт MAV в принципі ніколи і не умів продавати по довільному маршруту. Продаж міжнародних квитків на цьому сайті працює лише для конкретних пар станцій. Список пар станцій по котрим має продаватись міжнародний квиток - ось.
http://elvira.mav-start.hu/gyik.htm#jegyajanlataink
Домбовара, як бачите там немає. Насправді там ще для деяких пар станцій, що є в списку - продаж час від часу ламається (тобто квиток на сайті мав-би продаватись, але не продається). Наприклад Шіофок - Загреб не працює зараз.

Втім це не важливо, каса Вам все продасть.
Quote
Вопрос таков: можно ли в принципе купить на них билеты онлайн кроме акционных, заранее.
навіщо?
Quote
Или других билетов на них нет.
є.
Є повний тариф туди-й-назад (наприклад Будапешт - Загреб - Будапешт - 34 євро з копійками), є Zagreb-Special (29 євро, можна взяти перед відходом, кількість місць не обмежена)
Quote
И будут ли на них продаваться билеты в обычной ЖД кассе в Венгрии
якщо каса міжнародна - то будуть.
Quote
Есть ли смысл брать какие-либо внутривенгерские билеты от Захони до Gyékényes
залежно від того де починається поїздка і чи буде повернення назад в межах терміну чинності квитка. Якщо поїздка з Будапешта і поїздка назад буде - то розбвивка не вигідна. У іншому разі - треба рахувати.
Quote
на хорватской границе или брать билеты туда/обратно?
туди-й-назад - так, обов'язково, якщо укладаєтесь у термін чинності.
НЯР на сполучення Угорщина - Хорватія - Угорщина - термін чинності міжнародного квитка 1 місяць:
https://www.mavcsoport.hu/sites/default/files/upload/page/kszf_hz_menetterti.pdf

При чому тариф Угорщина - Хорватія - Угорщина - нижче ніж внутрішньоугорський і нижче ніж Угорщина - Україна, тому якщо поїздка туди-й-назад - то краще всі кілометри по Угорщині запхати до складу того квитка що до Хорватії.

Тобто - найдешевше дорогу з Чопа до Рієки і назад покрити комбінацією квитків Чоп - Zahony (ціна в один бік - еквівалент 2,3 євро) і  Zahony - Rijeka - Zahony 79,5 євро. Це дешевше ніж якщо вполювати шпари Будапешт - Рієка, бо дорога з Чопа до Будапешта і назад дорожче обійдеться, ніж різниця 79,5 - 2*29.

У цього варіанта є невеликі технічні складності (треба купувати квиток у Захоні, де касири буває не знають іншої мови крім угорської). Є ще нова проблема з квитком Захонь - Чоп. В Угорщині він продається тепер лише на станції Zahony. На інших станціях Угорщини - квиток Zahony - Чоп тепер не продається. Це зумовлено комп'ютеризацію продажу. Раніше коли був ручний продаж міжнародних квитків - Zahony - Чоп продавали по всій Угорщині. А зараз у програмі якась помилка і квиток Zahony - Чоп комп'ютер не дає. У касі станції Zahony - касирка його малює руками. На інших станціях - пропонують на вибір або квиток Zahony - Ужгород (2,9 євро), або від іншої станції Угорщини до Чопа або пропонують купувати у Zahony.
« Last Edit: 31.03.17 , 16:03 by Maxy » Logged
portofranco
Active user

Posts: 1013


View Profile
« Reply #2 on: 31.03.17 , 17:03 »
Share Reply with quote

Дякую за розгорнуту відповідь.
Що мене певною мірою цікавить у цьому сполученні - чому один з двох щоденних поїздів у Хорватію з Угорщини йде з такого екзотичного пункту як Добровар
Сайт пише про те, що до цього потягу нібито є вагони з Будапешт-Делі та Будапешт-Келеті, але при цьому у розкладі по станціях  їх немає
При цьому діставатися до Добровару пропонується поїздом 800 SOPIANAE IC до якого є примітка "Budapest-Déli -- Rijeka közvetlen kocsiban"
Я це переклав як "прямий вагон" Але як тоді вони його перечіплюють у Доброварі адже там різниця у 14 хв.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 20608


View Profile
« Reply #3 on: 31.03.17 , 18:03 »
Share Reply with quote

Дякую за розгорнуту відповідь.
Що мене певною мірою цікавить у цьому сполученні - чому один з двох щоденних поїздів у Хорватію з Угорщини йде з такого екзотичного пункту як Добровар
це просто станція починаючи з котрої вагони до Хорватії прямують з окремим локомотивом і від неї вони рахуються окремим поїздом з номером 200.
На ділянці Будапешт - Домбовар - вагони Будапешт - Рієка їдуть зчепленими з IC800 Будапешт - Печ, і основним маршрутом поїзда на ділянці Будапешт - Домбовар вважається саме маршрут до Печа (тобто вважається що це вагони до Рієки - ВБСи до поїзда IC Будапешт - Печ, а не навпаки). Хоча кількість вагонів до Рієки і до Печа насправді однакові - і там і там по 3 вагони.
По Домбовару - поїзди розчіпляються і їдуть в різні боки. Додаткових вагонів у Домбоварі - не додають, ті 3 вагони, що приїхали з Будапешта - далі окремим поїздом їдуть на Хорватію. Лише у Загребі - дочеплять 2-3 вагони.
Quote
але при цьому у розкладі по станціях  їх немає
у якому саме розкладі? Може у тій формі,  де Ви його дивитесь - ВБСи не вказано.
 
Quote
Сайт пише про те, що до цього потягу нібито є вагони з Будапешт-Делі та Будапешт-Келеті,
вони всі їдуть з Келеті. З Делі - немає окремого поїзда. Те що сайт показує з Делі - можливість під'їхати іншим поїздом на Келенфельд і там пересісти
Quote
При цьому діставатися до Добровару пропонується поїздом 800 SOPIANAE IC до якого є примітка "Budapest-Déli -- Rijeka közvetlen kocsiban"
Я це переклав як "прямий вагон" Але як тоді вони його перечіплюють у Доброварі адже там різниця у 14 хв.
MAV буває що і за 10 хвилин такі штуки робить. При тому що там ґвинтову стяжку мужик руками таскає і потім вручну прикручує

У SBB є двогрупні поїзди, що розчеплюються на 2-хвилинній стоянці, а на зворотньому напрямку - об'єднуються на 3-хвилинній стоянці. Але там зчепи Шарфенберґа, тобто повністю автоматичне зчеплення і одразу всі електричні і пневматичні контакти одразу самі встановлюються, руками взагалі нічого робити не треба.
У DB є об'єднання двогрупних поїздів на 4-хвилинній стоянці (але теж зчепи Шарфенберґа).
Logged
Ulf
Active user

Posts: 2252


View Profile
« Reply #4 on: 31.03.17 , 18:03 »
Share Reply with quote

Дякую за розгорнуту відповідь.
Що мене певною мірою цікавить у цьому сполученні - чому один з двох щоденних поїздів у Хорватію з Угорщини йде з такого екзотичного пункту як Добровар
Сайт пише про те, що до цього потягу нібито є вагони з Будапешт-Делі та Будапешт-Келеті, але при цьому у розкладі по станціях  їх немає
При цьому діставатися до Добровару пропонується поїздом 800 SOPIANAE IC до якого є примітка "Budapest-Déli -- Rijeka közvetlen kocsiban"
Я це переклав як "прямий вагон" Але як тоді вони його перечіплюють у Доброварі адже там різниця у 14 хв.

Домбовар. https://www.mavcsoport.hu/sites/default/files/upload/page/24_kvarner_2017.pdf
Ночевать там будете или в Будапеште?

https://www.mavcsoport.hu/sites/default/files/upload/line-lock/48130_15_30_0413_0616.pdf

800 поезд из Дели и поедет: https://www.mavcsoport.hu/mavinform/ideiglenes-valtozasok-pusztaszabolcsi-vonalon

С уважением, Ульф
Logged
portofranco
Active user

Posts: 1013


View Profile
« Reply #5 on: 05.04.17 , 11:04 »
Share Reply with quote

Спасибо за развернутые ответы, особенно за схему маршрутов
Теперь я понял как формируется и едет этот волшебный поезд в Риеку
К сожалению мы им не поедем в этот раз, т.к. из Будапешта выезд слишком ранний для того чтоб ночевать в гостинице и слишком поздний чтоб торчать на вокзале или бродить по городу. А гарантированно успеть до Домбовара (или другого вменяемого пункта по пути следования этого поезда который он проходит после 8 утра) накануне вечером из Чопа после прибытия одесского поезда чтоб заночевать там не получается.
Я планировал доехать 800-м до Ogulin чтобы дальше пересесть на местный поезд до Plaski но общественного транспорта далее этой станции в сторону Плитвицких озер не обнаружил. Там вроде как есть ЖД ветка мимо но сайт Хорватских жд не дает расписания  и поездов по станциям, расположенням ближе к озерам чем Plaski
Поэтому выедем автобусом "Будапешт-Загреб" в 7 утра, билеты обошлись в 52 евро на человека туда-обратно.
Я не знаю насколько этот автобус будет пунктуален (все же граница) но обратно в Будапешт он приходит в 20.30
Далее планирую попытаться уехать в Брашов - если успею то на 347 DACIA, а если нет - то на утреннем 75 TRANSSYLVANIA
Стоит ли брать при ночном переезде места в спальный вагон или ограничится кушетом, насколько ощутима разница в комфорте?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 20608


View Profile
« Reply #6 on: 05.04.17 , 12:04 »
Share Reply with quote

Quote
Я планировал доехать 800-м до Ogulin чтобы дальше пересесть на местный поезд до Plaski но общественного транспорта далее этой станции в сторону Плитвицких озер не обнаружил.
запросто може виявитись, що там його і немає, це ж інша жупанія (Плашки - карловацька жупанія, тобто місцевий автобус там скоріш за все буде везти на Карловац, а входи у Плітвицкькі озера - ліцько-сенська жупанія, звідки місцеві потоки найвірогідніше спрямовані на Госпіч).

3 поїзда Будапешт - Рієка я б виходив-би краще у Карловаці. Власне НЯЗ більшість автобусів, котрими можна потрапити до Плітвицьких озер - це автобуси з Загреба на море (Імотскі, деякі з автобусів на Спліт і Дубровник і т.д.), коротше ті. що ділянку Карловац - Удбіна проходять. На них можна сідати у Карловаці.
Втім там буде пізнуватий приїзд, я боюсь. Грубо кажучи поїзд о 12:40 приходить у Карловац,  НЯР найближчий автобус в потрібну сторону в 13:30, приїзд до Плітвицьких озер о 14:30, що на мій смак уже пізнувато, бо парк хоч формально до 19 працює, але починаючи з 17 там уже починають припиняти роботу деякі з паромів, і взагалі там-би годин так з 6 полазити.
Quote
там вроде как есть ЖД ветка мимо
ну а чим зупинки на цій ділянці Вам би помогли, навіть якби-б там якийсь поїзд ходив-би? Вам же треба потрапити не аби-куди на периметр меж національного парку, а до входів. НЯР входів там лише 2 і обидва по західній межі парку, а залізниця - проходить по східній.

Quote
но сайт Хорватских жд не дает расписания  и поездов по станциям, расположенням ближе к озерам чем Plaski
ліцько-сенська жупанія - одна з найменш заселених частин Хорватії. Приміського руху по ділянці Плашки - Кнін  немає, жодних інших поїздів крім ПДС (дві пари денних Загреб - Спліт і 1 нічна цілий рік, на літо може бути 3-я пара денних і буває один нічний, але здається не щодня) - там не ходить. При чому денні Загреб - Спліт - прямують без зупинок ділянку Плашки - Госпіч (ранковий - взагалі від Карловаца до Госпіча летить без зупинок). Тобто єдиний поїзд з проміжними зупинками між Плашками і Госпічем - це нічний Загреб - Спліт, що проходить там в найглухіші години ночі в обидва боки.
« Last Edit: 05.04.17 , 12:04 by Maxy » Logged
portofranco
Active user

Posts: 1013


View Profile
« Reply #7 on: 06.04.17 , 00:04 »
Share Reply with quote

Мені здавалося що вхід в парк Плітвицьких озер є десь у Plitvički Ljeskovac (зважаючи на наявність у селі туристичної інфратструктури та фізичного виходу в село тропи з парку)
А у Plitvički Ljeskovac реально потрапити з станцій Vrhovine і (менш зручно) Rudopolje. Найгірший варіант йти ці 10 км пішки, але скоріш за усе вдень там якісь транспорт тією дорогою бігає хоч раз на годину. Дивно що хорвати не додумалися підвозити туристів наявною залізницею
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 20608


View Profile
« Reply #8 on: 06.04.17 , 08:04 »
Share Reply with quote

ну, якщо погуглити Plitvički Ljeskovac Ulaz - можна знайти згадки про вхід №3 у національний парк. Але на сайті самого парку - чогось йдеться суто про входи 1 та 2. Цікаво, чого так?
Якщо Вам вдасться це з'ясувати - будь-ласка напишіть на форумі розгадку.
Quote
А у Plitvički Ljeskovac реально потрапити з станцій Vrhovine
при чому назва цієї станції в деяких джерелах Vrhovi-Plitvi Jezera, що теж мусило б натякати, що там мав-би бути вхід у парк.
Quote
але скоріш за усе вдень там якісь транспорт тією дорогою бігає хоч раз на годину
це Хорватія, а не Швейцарія, тому я б припустив що скоріше ні, ніж так.
Quote
Дивно що хорвати не додумалися підвозити туристів наявною залізницею
залізниця перевозить у Хорватії загалом досить небагато пасажирів. У значно потрібніших місцях - хорвати аж надто мало кого залізницею возять, а Ви про ділянку Карловац - Кнін говорите.
Наприклад денні ICN Загреб - Спліт - якщо там нема підміни - це двовагонний дизель-поїзд(такий самий як DB-шний RegioSwinger) і особливого аншлагу у них немає, навіть коли сезон.
« Last Edit: 06.04.17 , 13:04 by Maxy » Logged
Tags:
Pages: [1]
Reply | Send this topic | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.093 seconds with 20 queries.