Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
30.04.17 , 02:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Xому "Чайка" як ШП не такий швидкий?

Pages: [1] 2
Print
Author Topic: Xому "Чайка" як ШП не такий швидкий?  (Read 975 times)
wappoltava
Active user

Posts: 520


View Profile
« on: 08.04.17 , 12:04 »
Share

- якось "надихнуло" на написання данного посту дві фотографії що побачив в інеті, з них і почну:



https://trainpix.org/photo/191334/

ЧС4-083 ст.Полтава-піденна, поїзд 91 Москва-Кременчук 28.03.2017


- а тепер друге фото:



https://vk.com/photo-81555526_456242979

ЧС4-083 ст.Одеса-головна поїзд 60 Одеса-Харків 29.03.2017(як автор фото каже, час на годиннику 18.36).


- тепер саме буду пробувати викликати обговорення та питання до УЗ по потягу 59/60 Одеса-Харків, сама суть обговорення полягає в тому, що чому "Чайка" як ШП не такий швидкий, адже він може бути значно швидше. Адже один пасажирським локомотивом перемінного струму(типу ЧС4, ЧС8, ДС3)  можливо від Огульців до Одеси-головної можливо потяг дуже швидко доправити(зміна електровоза в Огульцях, далі бригада ТЧ-5 ПЗ до Знамянки, зі Знамянки(я не знаю хто там воде ЧС, одесити мабуть, це Олег ЄТ та Сірий можуть підказати) і всім буде краще, але чомусь швидкий потяг "Чайка" в народі називають всі "гівночайка", чиновникам з УЗ мабуть подобається графік такого швидкого потяга з багажними вагонами та зупинками незрозумілими, але ж можливість даний потяг в НЄ є, і вона реальна, але мабуть(крім Логіста) всім на це чх-х-х, краще мабуть потяг з Єнергодара на Київ, чи з Голованевська, якось так...
Logged
XAN_
Active user

Posts: 1045


View Profile
« Reply #1 on: 08.04.17 , 21:04 »
Share

По Огульцам электровоз можно поменять только с помощью маневрового тепловоза, что вряд ли быстро.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 20613


View Profile
« Reply #2 on: 08.04.17 , 23:04 »
Share

Quote
ле чомусь швидкий потяг "Чайка" в народі називають всі "гівночайка"
головна претензія до нього не за швидкість, а за стан вагонів і обстановку в них.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 10513


View Profile
« Reply #3 on: 08.04.17 , 23:04 »
Share

Власе, чому чайка повинна стати НЕ? НЕ Харків-Одеса повинен бути, але це не чайка, це окремий потяг, і наскільки я розумію УЗ, цього літа Оберіг буде в якості НЕ їздити в Одесу. А от чайка нехай залишається як є, ну зробіть трохи швидше, але ту чехорду зі зміною тяги поки що не побороти, бо це робота для бригад.

По Огульцам электровоз можно поменять только с помощью маневрового тепловоза, что вряд ли быстро.
Так тільки в одному напрямку - на Харків.
Огульці не розраховані на зміну локомотиву взагалі, на Полтаву можно зробити без маневрів, але локомотиви змінного струму базуються в Ковя"гах, а от на Харків то дійсно біда, маневровий лок відтягує до Люботина-Західного, в цей час з Люботина звичайного виїжджає лок на заміну, потім з "західного" той лок буксують до Огульців, що далі він поїхав до Ков"яг чи Полтави.
При чому, с початку вони казали, що не вистачає ВЛ82м, дуже ламаються, не можуть давати струм на опалення та .т.і., потім мені приватно сказали, що ВЛ82м такі не вистачає, але не настільки, а ця схема з Огульцами дає роботу "жовтенятам", на пасажирів в загалі пофіг, бо "ті пів години нічого не вирішують, типу хтось піде на автобус чи що"
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5048


View Profile
« Reply #4 on: 09.04.17 , 00:04 »
Share

От цікаво, такий дроч по цих Огульцях з цими кренделями дійсно вартий задля забезпечення роботи бригад? Може дешевше їм просто платити гроші "по середьому" без таких викрутасів?
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 10513


View Profile
« Reply #5 on: 09.04.17 , 00:04 »
Share

От цікаво, такий дроч по цих Огульцях з цими кренделями дійсно вартий задля забезпечення роботи бригад? Може дешевше їм просто платити гроші "по середьому" без таких викрутасів?
Звісно дешевше, але ... [багато матірних слів]
Logged
Crazy-Angel
User

Posts: 35


View Profile
« Reply #6 on: 12.04.17 , 00:04 »
Share

По Огульцам электровоз можно поменять только с помощью маневрового тепловоза, что вряд ли быстро.

Я как-то задумался на эту тему. Если речь только в работе для ТЧ-2 ЮЖН, то почему бы им не ездить до Граково (вместо Огульцов).
Граково полностью под постоянкой, ЧМЭ3 не нужен для смены локомотива (при условии использования ВЛ82м на участке Купянск - Граково)
До Граково плечо побольше, чем до Огульцов, "+" к поездной работе.

Там 2 пары пригорода ЦМО, 2 ежедневных пассажирских, 1 через день (до мая) и 1 по дням.
на Огульцы ТЧ-2 водит 4 пары пассов, т.е. поездов даже больше.

При небольшой корректировке расписания можно устроить схему "ЧС с Харькова с поездом, ВЛ с Купянска с поездом, одновременно приехали, "поменялись" поездами, и разъехались. экономится 1 ВЛ на ровном месте

Если совсем улетать в фантазии "Всё для ТЧ-2", то для поездов 133/134 и 233/234 пилится плечо Граково - Зел.Колодец - Лосево - Харьков-Бал - Н.Бавария - Люботин (Огульцы) с длинной около 90-100 км

Ну и 409/610 до Святогорска. По старой версии расписания, когда 409 уходил после 23.00 с Харькова, оба поезда были на ст.Святогорск в одно время со стоянками 30 и 44 минуты. Можно не только локомотивы поменять, но и в Лавру сбегать
Logged
Gname
User

Posts: 34


View Profile
« Reply #7 on: 12.04.17 , 00:04 »
Share

Возможно, что изначально вариант с Граково не был реализован из-за того, что ВЛ82 базируются в ТЧ Купянск-Сорт и удобно перегонять ВЛки из Купянска в Харьков под поездами без смены по Граково (это лишь предположения).
Logged
Crazy-Angel
User

Posts: 35


View Profile
« Reply #8 on: 12.04.17 , 00:04 »
Share

ВЛ82 базируются в ТЧ Купянск-Сорт и удобно перегонять ВЛки из Купянска в Харьков под поездами без смены по Граково (это лишь предположения).

на ВЛ82м ездит и Основа и Харьков-Глав (Октябрь). Для обмена локомотивами между ТЧ-2/3 и ТЧ-15 есть грузовые.

Сейчас нужно не логику искать, а уменьшить идиотизм по Огульцам. 3 часа Харьков-Полтава на скором поезде - да ну, куда оно годится
Logged
Zilberg1985
User

Posts: 47


View Profile
« Reply #9 on: 12.04.17 , 07:04 »
Share

Quote
ле чомусь швидкий потяг "Чайка" в народі називають всі "гівночайка"
головна претензія до нього не за швидкість, а за стан вагонів і обстановку в них.
Як тільки Уз замінить старі вагони на нові, відразу підскочить і цінник. Для мене найкращий приклад це 13 поїзд Київ - Ужгород.
Logged
Tags:
Pages: [1] 2
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.076 seconds with 20 queries.