Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.09.17 , 01:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Stations and cities

      ст. Батьово

Pages: [1] 2
Reply | Print
Author Topic: ст. Батьово  (Read 1587 times)
wappoltava
Active user

Posts: 564


View Profile
« on: 19.04.17 , 18:04 »
Share Reply with quote

- темі обговорення руху пасажирських поїздів 2017 УЗ виникали питання по ст.Батьово, та обїздному ходу напрямку Мукачево-Королево без заходу потягів на ст.Батьово.
- якщо комусь цікаво, знайшов той хід, в 2015 був робочий, оригінали фото правда завеликі, все не вмістилося:




станція повністю, оригінал є, але він завеликий:



- виникло питання до знавців, пунктирами позначена євроколія?
Logged
jbond989
Active user

Posts: 687


View Profile
« Reply #1 on: 19.04.17 , 19:04 »
Share Reply with quote

- якщо комусь цікаво, знайшов той хід, в 2015 був робочий

Звідки інформація, що цей обхід в робочому стані?
Logged
VB
Active user

Posts: 2597


View Profile
« Reply #2 on: 19.04.17 , 22:04 »
Share Reply with quote


У "Відомості максимальних допустимих швидкостей руху потягів на дільницях головних колій на перегонах і станціях" ця колія має свій розділ, як і інші обвідні колії, чк то Королівська чи Чопська. Там вказано


                                                            БАТЬОВСЬКА ОБВІДНА КОЛІЯ                              
                              
БАТЬОВСЬКА ОБВІДНА КОЛІЯ ( закрита)                  40   40         
Logged
jbond989
Active user

Posts: 687


View Profile
« Reply #3 on: 19.04.17 , 23:04 »
Share Reply with quote

"( закрита)" - це означає, що рух поїздів по ній заборонено?
Logged
VB
Active user

Posts: 2597


View Profile
« Reply #4 on: 20.04.17 , 00:04 »
Share Reply with quote

Так. Наразі колії VII взагалі на подібній до вищеподаних схемі останньої редакції немає. З'їзди зі стрілками 505, 507 з боку Королевого та 282, 284 з боку приймально-відправного парку разом з вловлюючими тупиками демонтовані, а переїзд №4 зі світлофорами ПЧ, ЧК, ПЧС зліквідовані. Голе місце. Сама гілка мабуть теж демонтована мабуть. Принаймі зараз документально в ТРА станції ніщо не нагадує про існування обходу.
Logged
VB
Active user

Posts: 2597


View Profile
« Reply #5 on: 20.04.17 , 00:04 »
Share Reply with quote

- виникло питання до знавців, пунктирами позначена євроколія?
Так. Якщо пунктир суміщений з суцільною, - значить і колії суміщені 1435/1520 , якщо поодиноко, - значить і колія 1435 окрема.
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 564


View Profile
« Reply #6 on: 20.04.17 , 11:04 »
Share Reply with quote

- виникло питання до знавців, пунктирами позначена євроколія?
Так. Якщо пунктир суміщений з суцільною, - значить і колії суміщені 1435/1520 , якщо поодиноко, - значить і колія 1435 окрема.

- ще є питання: в цих схемах багатьох станцій я так зрозумів що чорним позначаються зїзди з головного при швидкості 40км/ч, так?
 - а червоні, сині, жовті та зелені колії про що говорять?
- це стосується не так Батьово, як розгляду режиму руху по самим станціям, якщо це можливо то в особистому повідомленні можете надіслати, просто мені ще не зрозумілі позначки колій різним кольором.
« Last Edit: 20.04.17 , 11:04 by wappoltava » Logged
VB
Active user

Posts: 2597


View Profile
« Reply #7 on: 20.04.17 , 14:04 »
Share Reply with quote

Швидкість на схемах не показується. Не зрозумію, що мається на увазі. Там просто можуть бути показані різні види стрілкових переведень. Колір, - це вже модерн, наслідок автоматизації при складанні схеми. Є спеціальні програми, якими роблять ці схеми. Зазвичай воно все чорно-біле, що й прописано у всіх талмудах. Першими головні колії стали показувати червоним кольором. Це вже стало як уніфіковане для всіх залізниць. Все інше, - показується для кращого сприйняття. І можна побачити те, що кожна залізниця УЗ має свою методику як розфарбування, так і оформлення самої схеми, хоча й спостерігається останнім часом напрямок на якийсь стандарт. Насамперед це стосується Південної залізниці. В них схеми відрізняються від решти. Раніше більше, зараз менше. Сама схема складається відповідно до офіційного документообігу, умовні знаки, насамперед, є непорушними. А вже кольори, - то бачимо те, що поки що немає централізованої уніфікації. При чому кольори, - це лише "фішка" УЗ. На інших залізницях, - там є головний червоний та все інше чорне. З того, що є в базі, - червоний, як вже згадувалось, - головні колії;  жовтий (чи помаранчевий, або брунатний) може (а подекуди ще може бути чорний залишений) показуватиь приймально-відправні колії. Синій, - колії депо, як локомотивного, так і вагонного парку.  Деякі пішли далі, та показують іншими кольорами: коричневим, - під'їздні колії, зеленим, - недіючі під'їздні. Дві останні дуже часто змінені місцями. Ще, в залежності від призначення схеми, можуть бути окремо показані колії пожежного чи відбудовчого потяга. Сортувальні, витяжні, ходові.... Або об'єднані в один колір парки. Або ж ті самі й швидкості на коліях чи з'їздах, якщо хтось захоче зробити таку варіацію. Саме важливе в цьому є те, що це є схема, точніше схематичний план. Один з додатків до ТРА. Його призначення, - наглядність та простота в сприйнятті.  А є ще масштабний план. Це також додаток до ТРА, але має набагато серйозніше як призначення, так і його виконання. Там вже ніяких самодіяльних хорових чи естрадно-циркових колективів немає.
Logged
Кондрат
User

Posts: 95


View Profile
« Reply #8 on: 28.05.17 , 07:05 »
Share Reply with quote

Уточнення: жовтим кольором всі електрифіковані колії, окрім головних.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 939


View Profile
« Reply #9 on: 28.05.17 , 11:05 »
Share Reply with quote

В останньому номері газети "Магістраль" є слова Н Львівської Груника про те, що зараз ведеться робота для скорочення часу в дорозі поїзда Київ - Солотвино. Після того, як по ст.Батьово налагодять процес розформовування даного поїзда, половина вагонів піде на Чоп, Ужгород, а половина - відразу на Солотвино, що дозволить зменшити час в дорозі на 2 години.
Logged
Tags:
Pages: [1] 2
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.089 seconds with 21 queries.