Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.07.17 , 09:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Site and forum

      Голос волаючого в пустелі?

Pages: [1]
Reply | Print
Author Topic: Голос волаючого в пустелі?  (Read 857 times)
kuklyuk
User

Posts: 11


View Profile
« on: 26.04.17 , 23:04 »
Share Reply with quote

Всім доброї пори доби. Щойно зареєструвався на форумі, оскільки знаходжу його близьким по духу. Досить часто подорожую залізницею, тому радію її успіхам (на жаль, не таким численним, як хотілось би), і тому мене теж, як і більшість, обурює недбалість, неповороткість, консервативність та іноді відверте ігнорування інтересів пасажирів на УЗ.
У звязку з цим прошу досвідчених форумчан просвітити мене, нуба, у простому питання: чи доносяться якось конструктивні думки, висловлені на цьому форумі, до тих, від кого залежить стан справ на УЗ? Наприклад, в питаннях зручності розкладу, гнучкості тарифів, інформування пасажирів тощо?.. Чи всі висловлені тут ідеї залишаються просто ідеями без втілення?
(п.с. якщо запостив не в ту гілку - сорі за оффтоп, я ненавмисне :) )
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 1894


View Profile
« Reply #1 on: 26.04.17 , 23:04 »
Share Reply with quote

Так, вихід на керівництво в певних реалістичних межах у тутешніх громадських активістів є. Прикладом тому може слугувати раховоз, який первісно існував лише як платонівська ідеальна форма у форумних дискусіях, але поступово набув матеріального втілення.
« Last Edit: 26.04.17 , 23:04 by Emblaze » Logged
kuklyuk
User

Posts: 11


View Profile
« Reply #2 on: 27.04.17 , 09:04 »
Share Reply with quote

Ви хочете сказати, що запуск раховоза був інспірований кимось зі спільноти форуму? Нічого собі. Така впливовість зробила б честь якій-небудь масонській ложі :)
Logged
jbond989
Active user

Posts: 663


View Profile
« Reply #3 on: 27.04.17 , 10:04 »
Share Reply with quote

Свої пропозиції відносно приміського сполучення можете залишати в цій темі: http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=122632.0
Вони попередньо опрацьовуються і передаються причетним на розгляд.
Стосовно поїздів далекого сполучення можете писати свої думки в будь-якій темі, яка відповідає по змісту. Якщо реалізація вашої пропозиції може привести до збільшення заселеності існуючих поїздів чи зменшення їх збитковості - вона теж буде передана причетним.
Ну а з призначенням нових поїздів дуже складно. Хіба що перестійними складами. Річ у тому, що кількість рухомого складу на УЗ скорочується за рік приблизно на 500 одиниць. Нових вагонів майже не закуповується. Закупка 50 нових вагонів, передбачених на 2017 рік та капітально-відновлювальний ремонт 200 вагонів не покривають цю кількість.
Logged
K-91
Active user

Posts: 1110


View Profile
« Reply #4 on: 28.04.17 , 21:04 »
Share Reply with quote

Щоб був хоч якийсь шанс на закупівлю нового рухомого складу, а отже і призначення нових маршрутів, як на мене, треба бомбити Кабмін письмовими зверненнями з вимогою виділити кошти на закупівлю не лише купейних, а й плацкартних вагонів. Вимагати збільшити обсяги закупівлі нового рухомого складу. Тоді зможемо відстояти те що є і примножити нові поїзди, які б курсували затребуваним для пасажирів графіком і максимально відповідали національним інтересам. Відмова від фінансових вливань на оновлення рухомого складу в подальшому принесе ще більші збитки для держави, аніж закупівля щорічно 500 вагонів (хоча б для збереження існуючих обсягів руху), замість тих, які за словами Валерія (jbond989), Укрзалізниця повинна списувати через вичерпання строків експлуатації.
« Last Edit: 28.04.17 , 21:04 by K-91 » Logged
Tags:
Pages: [1]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.137 seconds with 20 queries.