Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.08.18 , 12:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Из Киева на румынский курорт Мангалия

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12
Reply | Print
Author Topic: Из Киева на румынский курорт Мангалия  (Read 8918 times)
Alice_Kiev
User

Posts: 41


View Profile
« Reply #40 on: 29.03.18 , 17:03 »
Share Reply with quote

З Чернівців до Вадул-Сірету о 9-25 ходить поїзд (локомотив і 2 вагони, до якого по суботах причипляють вагон Київ - Бухарест). Це приміський поїзд (чи вантажно-пасажирський), на нього білет коштує 9 грн, він не продається он-лайн, як і на інші приміські поїзди і не може такого бути, що немає білетів. З цього поїзду пересадка на поїзд Вадул-Сірет - Сучава. На нього я брав білети в Києві, хоча це можна було зробити і в Вадул-Сіреті. На два вагони пасажирів було я і моя дружина. А місць на пляжах в Мангалії в серпні на багато більше ніж відпочиваючих.
Розклад поїзда Сучава - Мангалія зрозуміло є, але ж він торішній, якщо буде треба я підкажу в інтернеті посилання на румунський службовий розклад
Знов дуже Вам дякую за вичерпану відповідь!
Якщо можна, киньте мені, будь ласка, посилання на румунський службовий розклад.
Logged
snookerok
Active user

Posts: 789


View Profile
« Reply #41 on: 29.03.18 , 21:03 »
Share Reply with quote

І ще хто знає, такий квиток можна розбити по Вікшанах і придбати далі по Румунії в електронній формі, чи цьому є якісь перешкоди?
Їздили так, немає перешкод. Розбивали, правда, квиток до Бухареста, тому виграш в ціні був суттєвий. Чи доцільно розбивати до Сучави треба рахувати мабуть.
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=122336.msg483161#msg483161
Logged
dots2004
User

Posts: 138


View Profile
« Reply #42 on: 29.03.18 , 21:03 »
Share Reply with quote

Ця ціна 396.62 була за одного чи за двох? Бо з написаного на "квитку-купоні" складається враження, що було придбано один повний квиток і один 50%.

Це два повні квитки
Logged
dots2004
User

Posts: 138


View Profile
« Reply #43 on: 29.03.18 , 21:03 »
Share Reply with quote

Знов дуже Вам дякую за вичерпану відповідь!
Якщо можна, киньте мені, будь ласка, посилання на румунський службовий розклад.

Будь-ласка https://ru.scribd.com/document/370618379/Livret-Central-CALATORI-2017-2018,
зі стор. 300
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21864


View Profile
« Reply #44 on: 29.03.18 , 22:03 »
Share Reply with quote

І ще хто знає, такий квиток можна розбити по Вікшанах і придбати далі по Румунії в електронній формі, чи цьому є якісь перешкоди?
можна, жодних перешкод немає, але це не завди доцільно.

Якщо їхати наприклад лише до Дорнешт будь-яким з поїздів - розбивка ніколи не вигідна. Якщо до Сучави - розбивка не вигідна, якщо їхати на бухарестському поїзді 380/381 і при проїзді на сучавському 1384/1385 - там приблизно однаково виходить (див. приклад розрахунків нижче). Якщо кудись далі Сучави - треба рахувати і залежить від того якими поїздами продовження поїздки, але починаючи з тої чи іншої відстані (для проїзду поїздами нижчих категорій - ця відстань менша, для проїзду поїздами більш високих - ця відстань буде більшою) - розбивка стає доцільною у поїзді будь-якої категорії. Наприклад при прямуванні Бухареста уже доцільно розбивати при проїзді у поїзді будь-якої категорії

Тобто треба не лише рахувати, як радить попередній дописувач, а ще дивитись з поїздом якої категорії маєш справу, бо в міжнародному сполученні тариф не залежить від категорії поїзда, а в вунтрішньорумунському - вони коштують по-різному.

Ось приклад розрахунку для маршруту Вадул Сірет - Сучава?

Дивіться, з урахуванням знижки УЗ-ЧФР (-40% по УЗ/-50% по ЧФР) ділянка Вікшани(гр) - Вікшани коштує 4,4*0,5= 2,2 євро
Вікшани (гр) - Сучава коштує 7,4*0,5=3,7 євро
ціна ділянки Вадул Сірет - Вікшани(гр) і комзбори в обох випадках однакові. Плацкарту УЗ на обидва поїзди в сидячий вагон дає з тарифом 0. Тобто різниця в ціні квитків Вадул Сірет - Вікшани і Вадул Сірет - Сучава - 3,7-2,2=1,5 євро. І вона однакова на обидва рейси.

У той же час внутрішньорумунський тариф на ділянку Вікшани - Сучава - він дуже різний на ці рейси. Попри те, що рейси виконуються фізично тими самими вагоами - але бухарестський 380/381 - це поїзд IR з обов'язковим вказанням місць і тариф Вікшани - Сучава 16,9 лей (це ~3,6 євро, сайт не пише як розподіляється тариф, але я так собі підозрюю, що там припадає 13 лей на  квиток і 3,9 лей плацкарта), а сучавський 1384/1385 - це RE, у внутрішньорумунському сполученні резервація місць добровільна, ціна Вадул Сірет - Сучава 6,8 лей (це приблизно ті-ж 1,5 євро).

По дорозі назад - розрахунок трохи інакший (вірніше залежність не від напрямку проїзду, а від місця покупки квитка на ділянку через кордон, але вони для більшості пасажирів на практиці збігаються). Якщо я правильно здогадуюсь - то резервація місць на ділянку Вадул Сірет - Вікшани чи Вікшани - Вадул - Сірет- насправді НЯР добровільна (хоча щодо 381/382 слід перевірити додатково), просто УЗ не здатна одночасно зберігати можливість видачі резервацій і щоб вони при цьому могли не бути обов'язковими, тому тулить їх всім обов'язково (втім УЗ їх видає з нульовим тарифом, тому для більшості пасажирів це скоріше перевага, а не недолік). Там з одного боку не буде халявної резервації від УЗ якщо використовується 380/381 (вигідніше буде взяти внутрішньорумунську плацкарту по 3,9 лей до Вікшан ділянку Вікшани - Вадул Сирет проїхати без резервації), з іншого - при проїзді на 1384/1385 - можна взагалі за резервацію не платити.
Logged
Alice_Kiev
User

Posts: 41


View Profile
« Reply #45 on: 29.03.18 , 22:03 »
Share Reply with quote

Знов дуже Вам дякую за вичерпану відповідь!
Якщо можна, киньте мені, будь ласка, посилання на румунський службовий розклад.

Будь-ласка https://ru.scribd.com/document/370618379/Livret-Central-CALATORI-2017-2018,
зі стор. 300
Дякую!
Logged
molik
User

Posts: 90


View Profile
« Reply #46 on: 30.03.18 , 10:03 »
Share Reply with quote

Уважаемый dots2004 ! Вы бы таки пару предложений о курорте написали ! Что именно порадовало?
Logged
dots2004
User

Posts: 138


View Profile
« Reply #47 on: 30.03.18 , 11:03 »
Share Reply with quote

Да, в принципе, всё. И расположение, и сервис, и отношение персонала (первый раз в жизни мистером назвали), и доступность и разнообразие сферы питания и пляжи (каждую ночь гребут тракторами) ну и конечно море. Также в пешеходной досягаемости к курортной части - городская инфраструктура - супермаркеты, обменники, жд, авто вокзал. Я правда, давненько не был в Затоке, но, говорят, сравнению не поддаётся. Также не был в Турции и Египте, но Черногория выигрывает только: наличием гор и море прозрачнее, но количество пунктов питания на порядок меньше, ну и дороже. Еще удивило, что румыны всё это сделали для себя - такое ощущение, что из иностранцев были только мы, что заставило персонал вспоминать английский. Ну и вообще - какая-то заманчивость нераскрученого курорта. Магнитиков со словом ROMANIA - не купишь. Румынам они не нужны. Если что-то пропустил - спрашивайте.
Logged
molik
User

Posts: 90


View Profile
« Reply #48 on: 30.03.18 , 11:03 »
Share Reply with quote

Еще бы спросил об общем впечатлении передвижения по Румынии. Поезда и пассажиры.
Logged
dots2004
User

Posts: 138


View Profile
« Reply #49 on: 30.03.18 , 12:03 »
Share Reply with quote

В принципе, мы были только в одном поезде (не считая Вадул-Сирет - Сучава, но даже в нём вакуумные туалеты, кондиционер тоже работал, что не делает стоянку на границе невыносимой). А поезд 1952/1953 Сучава - Мангалия это 10 вагонов из них один кушет 6(4). Чисто, постель, кондиционер регулируемый. Вежливые дамы в шляпах подсказали что в коридоре нужно взять лестницу, чтобы подняться на 3 полку. Очень чувствуется языковой барьер, хоть я и скачал с собой разговорник. Состав поезда, как выяснилось, используется днём как Мангалия - Констанца (не успел заметить, может он приписки Констанца?).  Мангалия - Констанца тепловоз 62, далее электровоз 46? Бузеу - смена направления. Опоздание минут на 30 в том году была "норма", может что-то ремонтировали?
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.075 seconds with 20 queries.