Дякую, тоді буду брати з ІС. На ціну ж квитка впливає лише завантаженість і наявність акційних місць на ICE між Бельгією та Німеччиною і ІСЕ по Німечинні, правильно?
так.
Щодо терміну дії - я ставив стоповер в 40 годин, акційний квиток сайт видавав. Хоча в описі написано що подорож треба завершити до 10ї години наступного дня. Чи це мається тільки частини де їдеш регіоналами після останнього швидкісного?
А це та сама халепа, що й в описі цуґбіндунґа - на кожну країну по різному, тому їм ліньки виписувати, тому написали суто те, що стосується німецької ділянки і навіть полінувались виписати що це суто про німецьку ділянку.
Тому про чинність до 10 ранку 2-го дня - це сформульовано ту умову, що стосується німецької ділянки міжнародного квитка.
Це обмеження ввели кілька років тому, коли вчергове урізали чинність внутрішніх квитків по Німеччині. Нові терміни - для квитків по повному тарифу - 2 дні, для квитків по шпрарпрайсу - 1-й день і до 10 ранку 2-го дня. Тобто по внутрішньонімецькому шпару, навіть якщо у пасажира виїзд о 23:59 1-го дня - все-одно в 10:01 другого дня квиток перетворюється на гарбуз.
І це обмеження причепом перейшло на міжнародні шпари ДБ, бо ДБ-шний шпарпрайс-Європа по логіці ніби успадковує умови і обмеження від внутрішнього шпарпрайса на німецьку ділянку шляху.
Тобто іншими словами ДБ-шний шпарпрайс-Європа має 2 терміни чинності і треба дотриматись обох:
-термін чинності №1: загальний термін чинності (часто збігається з терміном чинності повних квитків у міжнародному сполученні на цю-ж країну)
-термін чинності №2 - стосується суто ділянки по Німеччині - що збігається з терміном чинності внутрішньонімецьких квитків.
Схоже на той напрямок що Вас цікавить - загальний міжнародний термін чинності 4 дні, а внутрішньонімецький - день №1 і до 10 ранку дня №2, де день №1 - це день в'їзду в Німеччину, що може припасти на будь-який з чотрирьох днів загально-міжнародного терміну чинності.
Тобто якщо стоповерами розтягти ділянку по Німеччині так, що ділянка по Німеччині вже не буде укладатись в день 1 до 10 ранку дня 2 - то Шпарпрайс-Європа на таку комбінацію поїздів не буде запропоновано, навіть попри те, що у загальний термін чинності Ви укладаєтесь.
Власне коли кілька років тому урізали термін чинності шпарів до 10 ранку 2-го дня - багато людей попадали на штраф - бо на те, що нагорі квитка з'явилась приписка GILT JE FAHRT MAX 1 TAG BUS FOLGETAG 10 UHR, багато хто не звертав достатньої уваги і за старою звичкою брав квиток де в день №1 у них ПДС з цугбіндунґом на основну частину шляху, а в -2 день - регіонали без цуґбіндунґа на якусь коротшу ділянку, раніше з таким квитком в будь-який час 2-го дня можна було проїхати (багато хто в місці стоповера спав наприклад у готелі досхочу і знав може що регіональним їхати на 2-й день коли заманеться). А тепер після 10 ранку другого дня - квиток стає не чинним, тих хто не знав - безжалісно штрафували, на те що умова нова і "рве шаблони" - поблажок не робили.
Там взагалі сумно, Дармштад знаходиться на межі земель і з самого края Гессена. І доволі важно бюджетно змотатись навіть групою в 4 людини кудись в сусідні цікаві місця за межами RMV, особливо після того як відмінили Schönes-Wochenende-Ticket, т.як Quer-durchs-Land-Ticket не включає міський транспорт...
та ні ж бо, не все так погано.
Там-же поряд чудесна тарифна спілка VRN, що чіпляє трохи Гессена і взагалі дуже прогресивна в плані тарифів - я далі поясню чому.
Якщо хочеться кудись в межах сусідньої спілки VRN поїхати (там багато всього цікавого - і міжміські трамваї, і Гайдельберґ і це зовсім близько) - то все на перший погляд погано, але насправді не дуже.
Я шукав шляхи вирішення цієї проблеми і мені у 2013 році у інфоцентрі RMV у Дармштадті підтвердили, що вони локально толерують проїзд ділянки Haehnlein-Alsbach - Zwingenberg (Bergstr) - що станом на той рік не входила ані до RMV ані до VRN якщо виконуються такі 3 умови:
- що у пасажира є одночасно і квиток RMV що покриває проїзд з місця початку поїздки у RMV до Haehnlein-Alsbach
- і одночасно є квиток RMV від Zwingenberg (Bergstr) кудись далі
- і пасажир їде на поїзді, що зупиняється і у Haehnlein-Alsbach і у Zwingenberg (Bergstr), а не пролітає цю ділянку без зупинок.
При чому я ж боягуз, я про всякий випадок перепитував у залізничній довідковій вокзалу у Дармштадті і мені підтвердили.
Слід зауважити зазвичай у Німеччині все навпаки. Якщо 2 межі двох тарифних спілок зустрічаються в такий спосіб як вони зустрічались тоді в цьому місці у RMV і VRN - тобто коли володіння тарифних спілок не накладаються і навіть не зустрічаютсья по станції - тобто межа проходить посеред перегону - то для проїзду такого перегона може буди використано лише квиток по тарифу ДБ, а чинність квитків кожної зі спілок у випадку використання на залізниці закінчується на останній станції в їх володіннях і далі на той перегон, посеред котрого володіння обірвуться без роздільного пункту - уже не поширюються. Тобто відбутись стиковкою квитків транспортних спілок не можна. Але конкретно тут - мені сказали що VRM і VRN дозволяли стикувати свої квитки і вважаться що за цей "нічийний" перегон пасажир їде не зайцем.
Але порівнюючи з 2013 роком я бачу що проблему вирішено, і проїзд до Zwingenberg (Bergstraße) - тепер став тарифний по тарифу RMV, тому проблеми немає.
Але паскуди-ж RMVівці, схеми досі не перемалювали, на схемах володіння RMV закінчуються на залізниці по станції Haehnlein-Alsbach, а насправді тарифікація працює до Zwingenberg (Bergstraße) - можна пересвідчитись зробивши запит сайтом RMV в планувальнику, воно ціну рахує. Та і видно що сайт ДБ не пропонує квитки по ДБ-тарифу на ділянку між іншими станціями RMV і Zwingenberg (Bergstraße), а мав-би, якби ця ділянка справді була б "нічийною".
Отже просто купуєте квиток RMV до Zwingenberg (Bergstraße )і квиток VRN від Zwingenberg (Bergstraße) до місця призначення.
Надодачу звертаю Вашу увагу - у VRN є дуже вигідні проїзні на весь VRN - зокрема на весь VRN на 4 осіб на день за 30,4 євро.
У VRN до речі є експериментальний новаторський тариф - eTarif - і він до речі досить низький (зазвичай виходить дешевше, ніж по "класичному" тарифу, що досі також діє) - мабуть через його експериментальність - тобто тим пасажирам хто згоден долучитись до цього експерименту дають нижчий тариф за те що вони такі першопрохідці і добровольці. Якщо цікаво, почитайте на сайті, такого способу оплати проїзду я більше ніде не бачив, він можна сказати новаторський, там щоправда смартфон потрібен зі встановленим додатком VRN. Задум ось у чому - пасажир на смартфоні вказує точки звідки і куди він їде, додаток на смартфоні рахує відстань по ортодромії і тарифікує по тарифу 1,3 євро за посадку і 0,2 євро за кожен кілометр. І все, пасажир може їхати - при чому звісно не напряму (бо зазвичай наявні маршрути громадського транспорту так не ходять), а так, як дозволяє мережа громадського транспорту, тобто зазвичай більшу кількість кілометрів). Якщо витрати згідно нарахованих ортодромій сягають 12 євро на день - пасажир більше до кінця дня нічого не платить і може їздити по VRN до скільки завгодно до кінця дня. Але якщо раптом менше 12 євро - пасажир платить скільки накатав.