Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.07.19 , 07:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Тамбур

      Travelogues

        Подорож до Бельгії (квітень--травень 2017)

Pages: 1 [2]
Reply | Print
Author Topic: Подорож до Бельгії (квітень--травень 2017)  (Read 2692 times)
interfan
Active user

Posts: 1180


View Profile
« Reply #10 on: 09.07.19 , 05:07 »
Share Reply with quote

Ну перший VIA у мене буде Брюсель\Антверпен, інакше воно веде напряму на Льєж з Ейндховена. А от де робити другий - ще не вирішив. Може дійсно в Льєжі буде цікавіше
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22525


View Profile
« Reply #11 on: 09.07.19 , 15:07 »
Share Reply with quote

Дякую, тоді буду брати з ІС. На ціну ж квитка впливає лише завантаженість і наявність акційних місць на ICE між Бельгією та Німеччиною і ІСЕ по Німечинні, правильно?
так.
Quote
Щодо терміну дії - я ставив стоповер в 40 годин, акційний квиток сайт видавав. Хоча в описі написано що подорож треба завершити до 10ї години наступного дня. Чи це мається тільки частини де їдеш регіоналами після останнього швидкісного?
А це та сама халепа, що й в описі цуґбіндунґа - на кожну країну по різному, тому їм ліньки виписувати, тому написали суто те, що стосується німецької ділянки і навіть полінувались виписати що це суто про німецьку ділянку.
Тому про чинність до 10 ранку 2-го дня - це сформульовано ту умову, що стосується німецької ділянки міжнародного квитка.
Це обмеження ввели кілька років тому, коли вчергове урізали чинність внутрішніх квитків по Німеччині. Нові терміни - для квитків по повному тарифу - 2 дні, для квитків по шпрарпрайсу - 1-й день і до 10 ранку 2-го дня. Тобто по внутрішньонімецькому шпару, навіть якщо у пасажира виїзд о 23:59 1-го дня - все-одно в 10:01 другого дня квиток перетворюється на гарбуз.
І це обмеження причепом перейшло на міжнародні шпари ДБ, бо ДБ-шний шпарпрайс-Європа по логіці ніби успадковує умови і обмеження від внутрішнього шпарпрайса на німецьку ділянку шляху.
Тобто іншими словами ДБ-шний шпарпрайс-Європа має 2 терміни чинності і треба дотриматись обох:
-термін чинності №1: загальний термін чинності (часто збігається з терміном чинності повних квитків у міжнародному сполученні на цю-ж країну)
-термін чинності №2 - стосується суто ділянки по Німеччині - що збігається з терміном чинності внутрішньонімецьких квитків.

Схоже на той напрямок що Вас цікавить - загальний міжнародний термін чинності 4 дні, а внутрішньонімецький - день №1 і до 10 ранку дня №2, де день №1 - це день в'їзду в Німеччину, що може припасти на будь-який з чотрирьох днів загально-міжнародного терміну чинності.

Тобто якщо стоповерами розтягти ділянку по Німеччині так, що ділянка по Німеччині вже не буде укладатись в день 1 до 10 ранку дня 2 - то Шпарпрайс-Європа на таку комбінацію поїздів не буде запропоновано, навіть попри те, що у загальний термін чинності Ви укладаєтесь.

Власне коли кілька років тому урізали термін чинності шпарів до 10 ранку 2-го дня - багато людей попадали на штраф - бо на те, що нагорі квитка з'явилась приписка GILT JE FAHRT MAX 1 TAG BUS FOLGETAG 10 UHR, багато хто не звертав достатньої уваги і за старою звичкою брав квиток де в день №1 у них ПДС з цугбіндунґом на основну частину шляху, а в -2 день - регіонали без цуґбіндунґа на якусь коротшу ділянку, раніше з таким квитком в будь-який час 2-го дня можна було проїхати (багато хто в місці стоповера спав наприклад у готелі досхочу і знав може що регіональним їхати на 2-й день коли заманеться). А тепер після 10 ранку другого дня - квиток стає не чинним, тих хто не знав - безжалісно штрафували, на те що умова нова і "рве шаблони" - поблажок не робили.
Quote

Там взагалі сумно, Дармштад знаходиться на межі земель і з самого края Гессена. І доволі важно бюджетно змотатись навіть групою в 4 людини кудись в сусідні цікаві місця за межами RMV, особливо після того як відмінили Schönes-Wochenende-Ticket, т.як Quer-durchs-Land-Ticket не включає міський транспорт...
та ні ж бо, не все так погано.
Там-же поряд чудесна тарифна спілка VRN, що чіпляє трохи Гессена і взагалі дуже прогресивна в плані тарифів - я далі поясню чому.
Якщо хочеться кудись в межах сусідньої спілки VRN поїхати (там багато всього цікавого - і міжміські трамваї, і Гайдельберґ і це зовсім близько) - то все на перший погляд погано, але насправді не дуже.

Я шукав шляхи вирішення цієї проблеми і мені у 2013 році у інфоцентрі RMV у Дармштадті підтвердили, що вони локально толерують проїзд ділянки Haehnlein-Alsbach - Zwingenberg (Bergstr) - що станом на той рік не входила ані до RMV ані до VRN якщо виконуються такі 3 умови:
- що у пасажира є одночасно і квиток RMV що покриває проїзд з місця початку поїздки у RMV до Haehnlein-Alsbach
- і одночасно є квиток RMV від Zwingenberg (Bergstr) кудись далі
- і пасажир їде на поїзді, що зупиняється і у  Haehnlein-Alsbach і у Zwingenberg (Bergstr), а не пролітає цю ділянку без зупинок.

При чому я ж боягуз, я про всякий випадок перепитував у залізничній довідковій вокзалу у Дармштадті і мені підтвердили.

Слід зауважити зазвичай у Німеччині все навпаки. Якщо 2 межі двох тарифних спілок зустрічаються в такий спосіб як вони зустрічались тоді в цьому місці у RMV і VRN - тобто коли володіння тарифних спілок не накладаються і навіть не зустрічаютсья по станції - тобто межа проходить посеред перегону - то для проїзду такого перегона може буди використано лише квиток по тарифу ДБ, а чинність квитків кожної зі спілок у випадку використання на залізниці закінчується на останній станції в їх володіннях і далі на той перегон, посеред котрого володіння обірвуться без роздільного пункту - уже не поширюються. Тобто відбутись стиковкою квитків транспортних спілок не можна. Але конкретно тут - мені сказали що VRM і VRN дозволяли стикувати свої квитки і вважаться що за цей "нічийний" перегон пасажир їде не зайцем.
Але порівнюючи з 2013 роком я бачу що проблему вирішено, і проїзд до Zwingenberg (Bergstraße) - тепер став тарифний по тарифу RMV, тому проблеми немає.
Але паскуди-ж RMVівці, схеми досі не перемалювали, на схемах володіння RMV закінчуються на залізниці по станції Haehnlein-Alsbach, а насправді тарифікація працює до Zwingenberg (Bergstraße) - можна пересвідчитись зробивши запит сайтом RMV в планувальнику, воно ціну рахує. Та і видно що сайт ДБ не пропонує квитки по ДБ-тарифу на ділянку між іншими станціями RMV і Zwingenberg (Bergstraße), а мав-би, якби ця ділянка справді була б "нічийною".

Отже просто купуєте квиток RMV до Zwingenberg (Bergstraße )і квиток VRN від Zwingenberg (Bergstraße) до місця призначення.

Надодачу звертаю Вашу увагу - у VRN є дуже вигідні проїзні на весь VRN - зокрема на весь VRN на 4 осіб на день за 30,4 євро.
У VRN до речі є експериментальний новаторський тариф - eTarif - і він до речі досить низький (зазвичай виходить дешевше, ніж по "класичному" тарифу, що досі також діє) - мабуть через його експериментальність - тобто тим пасажирам хто згоден долучитись до цього експерименту дають нижчий тариф за те що вони такі першопрохідці і добровольці. Якщо цікаво, почитайте на сайті, такого способу оплати проїзду я більше ніде не бачив, він можна сказати новаторський, там щоправда смартфон потрібен зі встановленим додатком VRN. Задум ось у чому - пасажир на смартфоні вказує точки звідки і куди він їде, додаток на смартфоні рахує відстань по ортодромії і тарифікує по тарифу 1,3 євро за посадку і 0,2 євро за кожен кілометр. І все, пасажир може їхати - при чому звісно не напряму (бо зазвичай наявні маршрути громадського транспорту так не ходять), а так, як дозволяє мережа громадського транспорту, тобто зазвичай більшу кількість кілометрів). Якщо витрати згідно нарахованих ортодромій сягають 12 євро на день - пасажир більше до кінця дня нічого не платить і може їздити по VRN до скільки завгодно до кінця дня. Але якщо раптом менше 12 євро - пасажир платить скільки накатав.
« Last Edit: 10.07.19 , 14:07 by Maxy » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22525


View Profile
« Reply #12 on: 09.07.19 , 20:07 »
Share Reply with quote

втім якщо хочеться покататись на цікавому трамваї і зекономити 5,7 євро з чотирьох - є така лазівка (я її для себе тоді у 2013 році знайшов, щоправда тоді не скористася бо мені розказали що можна поїздом їхати стикуючи квитки). Ця лазівка і досі діє, я тільки-що перевірив.

Суть у тому, що тариф VRN не дострілює до вокзалу Haehnlein-Alsbach (не дотягує буквально трохи більше ніж пів-кілометра), але дострілює до трамвайно-автобусної зупинки Alsbach/Am Hinkelstein
До цієї зупинки з півночі, з Дармштадта ходять трамваї 6 і 8, а з півдня (з боку VRN) туди приходить автобус, що возить до станції поїзда Bensheim.
У такому разі досить взяти RMVшний квиток до Alsbach/Am Hinkelstein - по ньому Ви приїдете на цю зупинку з Дармштадта на трамваї, а для подальшої поїздки на південь у вас чинний VRN-івський проїзний (чи додаток з е-Тарифом)

Якщо 4 особи їдуть разом і будуть повертатись назад в той-же день - там вигідно взяти Gruppentageskarte 5 Personen
На ділянку Дармштадт (наприклад вокзал) - Alsbach/Am Hinkelstein це коштує 10,9 євро, а на ділянку Дармштадт -   Zwingenberg (Bergstr) -   16,6 євро.
« Last Edit: 10.07.19 , 14:07 by Maxy » Logged
interfan
Active user

Posts: 1180


View Profile
« Reply #13 on: 10.07.19 , 11:07 »
Share Reply with quote

Дякую за таку детальну розповідь! VRN з її тарифами "те що треба"! Жити я буду в Griesheim і добиратись до самого Дармштада треба буде трамваєм , тому тариф RMV буде однаковий що до Zwingenberg (Bergstr), що до Alsbach/Am Hinkelstein. Вийде що за 47 євро можна буде вчотирьох змотатись в Гайдельберг та Шпайер і назад.

Квиток з Ейндхофена до Дармштада я теж замовив, стоповери зробив у Брюселі та Льєжі, при чому на ділянку Льєж-Дармштадт вибрав "без IC", тому з Кельна прописало маршрут регіоналами через Кобленц-Майнц. На жаль, квиток вони шлють поштою, електронний на цей маршрут не продали. Тому що буде конкретно в графі VIA зможу подивитись вже тільки коли його отримаю на руки.
Logged
Ulf
Active user

Posts: 3173


View Profile
« Reply #14 on: 10.07.19 , 11:07 »
Share Reply with quote

Квиток з Ейндхофена до Дармштада я теж замовив, стоповери зробив у Брюселі та Льєжі, при чому на ділянку Льєж-Дармштадт вибрав "без IC", тому з Кельна прописало маршрут регіоналами через Кобленц-Майнц. На жаль, квиток вони шлють поштою, електронний на цей маршрут не продали. Тому що буде конкретно в графі VIA зможу подивитись вже тільки коли його отримаю на руки.

Если нет ПДС на немецком участке, то и шпарпрейса не положено.

С уважением, Ульф
Logged
interfan
Active user

Posts: 1180


View Profile
« Reply #15 on: 10.07.19 , 11:07 »
Share Reply with quote

Квиток з Ейндхофена до Дармштада я теж замовив, стоповери зробив у Брюселі та Льєжі, при чому на ділянку Льєж-Дармштадт вибрав "без IC", тому з Кельна прописало маршрут регіоналами через Кобленц-Майнц. На жаль, квиток вони шлють поштою, електронний на цей маршрут не продали. Тому що буде конкретно в графі VIA зможу подивитись вже тільки коли його отримаю на руки.

Если нет ПДС на немецком участке, то и шпарпрейса не положено.

С уважением, Ульф

У мене ICE між Льєжем та Кельном, тому все ок, продали шпарпрейс. Чому поставив "без IC" - бо по перше буде час подивитись в Кельні без біганини собор, по друге всі німецькі поїзди IC якими я їздив були забиті, і складались з старих і незручних вагонів. Краще вже регіонал
Logged
Volotar
Active user

Posts: 565


View Profile
« Reply #16 on: 10.07.19 , 13:07 »
Share Reply with quote

На жаль, квиток вони шлють поштою, електронний на цей маршрут не продали. Тому що буде конкретно в графі VIA зможу подивитись вже тільки коли його отримаю на руки.

Дивно. Щойно спробував вибрати схожий маршрут – мені пропонує електронний квиток (що очікувано, бо і нідерландці, і бельгійці вміють перевіряти дойчебанівські е-квитки).
Logged
interfan
Active user

Posts: 1180


View Profile
« Reply #17 on: 10.07.19 , 13:07 »
Share Reply with quote

На жаль, квиток вони шлють поштою, електронний на цей маршрут не продали. Тому що буде конкретно в графі VIA зможу подивитись вже тільки коли його отримаю на руки.

Дивно. Щойно спробував вибрати схожий маршрут – мені пропонує електронний квиток (що очікувано, бо і нідерландці, і бельгійці вміють перевіряти дойчебанівські е-квитки).

Розібрався. Перехитрив сам себе і попав на гроші за пошту :)

Я коли купляв квиток - прибрав галочки "IC та ICE" на сегмент Ейдховен-Брюсель (вирішив перестрахуватись на всяк випадок :) )  . Якщо цю галочку не прибирати - то пропонує і електронний варіант.

При цьому грає роль лише наявність IC на перший сегмент подорожі, бо те що  у мене IC між Брюселем та Льєжем це допомогли зробити квиток електронним :(
« Last Edit: 10.07.19 , 14:07 by interfan » Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4719


View Profile
« Reply #18 on: 10.07.19 , 16:07 »
Share Reply with quote

Заодно розкажете скільки  часу йшов квиток поштою в Україну. 
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22525


View Profile
« Reply #19 on: 11.07.19 , 12:07 »
Share Reply with quote

На жаль, квиток вони шлють поштою, електронний на цей маршрут не продали. Тому що буде конкретно в графі VIA зможу подивитись вже тільки коли його отримаю на руки.

Дивно. Щойно спробував вибрати схожий маршрут – мені пропонує електронний квиток (що очікувано, бо і нідерландці, і бельгійці вміють перевіряти дойчебанівські е-квитки).

Розібрався. Перехитрив сам себе і попав на гроші за пошту :)

Я коли купляв квиток - прибрав галочки "IC та ICE" на сегмент Ейдховен-Брюсель (вирішив перестрахуватись на всяк випадок :) )  . Якщо цю галочку не прибирати - то пропонує і електронний варіант.

При цьому грає роль лише наявність IC на перший сегмент подорожі, бо те що  у мене IC між Брюселем та Льєжем це допомогли зробити квиток електронним :(
я маю підозру що проблема не в категорії поїзда (бо VIA для Бельгії і Нідерландів ніяк не позначає різну чинність залежно від категорії невисокошвидкісного поїзда), а в місці перетину кордону.Тобто що сайт ДБ "научили", що на маршруті через Hazeldonk(Gr) електронний квиток прийнятний, а про те, що є також маршрут через Roosendaal(fr) - просто забули.
Просто якщо вибрати лише регіонали - воно скеровує через Roosendaal(fr)

На підтвердження своєї гіпотези наведу такий приклад:
Roosendaal - Кельн через Брюсель - квиток лише паперовий
Essen (B) - Кельн через Брюсель - тими ж поїздами, бельгійський Essen - наступна станція після Роозендаала - квиток електронний, єдина різниця з попереднім квитком - тут не буде у VIA розділового пункта Roosendaal(fr)

Нажаль можливості скерувати маршрут через Hazeldonk(Gr) так щоб був регіональний поїзд і пересвідчитись що електронний квиток видається - не вийде, бо тією дорогою ходять лише IC.

« Last Edit: 11.07.19 , 12:07 by Maxy » Logged
Tags:
Pages: 1 [2]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!