Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.10.19 , 20:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Тамбур

      Travelogues

        Подорож до Бельгії (квітень--травень 2017)

Pages: 1 2 3 [4]
Reply | Print
Author Topic: Подорож до Бельгії (квітень--травень 2017)  (Read 4071 times)
interfan
Active user

Posts: 1191


View Profile
« Reply #30 on: 11.08.19 , 18:08 »
Share Reply with quote

Дякую,скачав і знайшов потрібний мені абзац. Не очікував від німців такого несерьозного підходу до інформування пасажирів на сайті).
Тепер не буде переживати, і зупинюсь ще в Кобленці, обкатаю канатку через Рейн.
Logged
interfan
Active user

Posts: 1191


View Profile
« Reply #31 on: 15.10.19 , 09:10 »
Share Reply with quote

Дякую всім за поради!

Через турнікети в Нідерландах нормально впускали-випускали по квитку, щоправда на кожного приходилось окремо сканувати. Зробили зупинку в Бреді - цікаве містечко на 2-3 години.
По Бельгії їхали з зупинками в Антверпені, Мехелені (там піднялись на вежу собору)  та Брюсселі.  Питання виникли лише у контролера на ділянці від Брюсселя до Льєжа - він почав заявляти що квиток недійсний через те що я напряму повинен був їхати з Ейндховена на Льєж, але після того як я пояснив йому маршрут і вказав на Роосендааль як пункт перетину кордону, він згодився що квиток дійсний.

По Німеччині залізниця як завжди була "з пригодами". Спочатку DB Navigator показав, що на мій ICE Брюссель-Франфурт неочікувано великий попит, всі місця продані і перед відходом можна придбати лише перший клас навіть на маршрут Льєж-Аахен. По факту ж виявилось, що до Кьолна була купа незарезервованих місць і всі нормально зайняли сидячі місця, лише після Аахена двоє людей стояли.

При цьому ICE відправився з Брюссель-Норд замість Брюссель-Міді, а з Льєжа до Ааахена їхав кругалями, привізши більше півгодини запізнення. По радіо машиніст щось про проблеми з кабелем пробурчав, але нерозбірливо.

З Кьолна до Дармштада їхали регіоналами, була гарна погода і я не пожалів що вирішив поїхати саме так, а не прямим ICE. По дорозі зупинялись в Кьонігсвінтері піднятись на Драхенфельс, в Кобленці покататись канаткою через Рейн і в Майнці глянути собор.  Взагалі лінія вздовж Рейна дуже мальовнича - маленькі містечка, замки, пагорби, вигини річки. З пивом біля вікна взагалі кайф) Але навіть регіонали їдуть швидко, не встигаєш все роздивитись - і виникло бажання колись в майбутньому пройти від Бінгена до Бонна на кораблі)

З залізничних "цікавинок" бачили, але не катались зубатку на Драхенфельс і старий дизельний рейковий автобус в Лінці-на-Рейні, в який грузились якісь туристи.  Ну і звісно, майже всі регіонали якими ми їздили - запізнювались. В одному випадку поліцейські щось неспішно оформляли майже 20 хвилин (DB-Navigator назвав це гучно police investigation), в іншому пропускали IC, в третьому причиною запізнення була затримка інших поїздів на пересадковому вузлі.

Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 [4]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!