Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.09.18 , 00:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  train reviews

    Train reviews

      005/006 Москва-Киев "Україна"

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7]
Print
Author Topic: 005/006 Москва-Киев "Україна"  (Read 38784 times)
Megapups
Active user

Posts: 11949


View Profile
« Reply #60 on: 10.01.10 , 22:01 »
Share

Да, Оболонь. Пиво твоєї батьківщини.
Logged
joy
Active user

Posts: 24993


View Profile
« Reply #61 on: 11.01.10 , 09:01 »
Share

Не понял. Не киевское?
Logged
Megapups
Active user

Posts: 11949


View Profile
« Reply #62 on: 11.01.10 , 09:01 »
Share

Киевское. Это у Оболони слоган такой. Не знал что ли?
Logged
joy
Active user

Posts: 24993


View Profile
« Reply #63 on: 11.01.10 , 09:01 »
Share

Не знал. Это не мой любимый сорт и пью его я редко.
Logged
camry
Active user

Posts: 432


View Profile
« Reply #64 on: 15.05.13 , 16:05 »
Share

Маршрут: Брянськ Орловський - Київ Пасажирський
Дата: 20.04.2013
Вагон 6К
Квитки на потяг були розкуплені десь відсотків на 95. В нашому вагоні були вільні тільки 2 верхні останніх місця. У Брянську посадки не було, окрім нас. З Москви вийшла пара чоловік. Вагон тверськой без біотуалету у хорошому стані. У вагоні чисто, але впадає в очі килимок-доріжка в замученому стані. Назву потяга "Україна" на вагоні добре б відновити, оскільки фарба вже стала злізати. Купували з ранку чай (4,50 грн.) було трохи холодно. Провідники ні чим не запам'яталися. Взагалі хороший потяг, але чекав чогось іншого, може новенького вагону.
Оцінка 8 з 10 включаючи до уваги ціну квитка.
Logged
Petrovich
User

Posts: 76


View Profile
« Reply #65 on: 16.05.13 , 10:05 »
Share

Маршрут: Москва Київська - Київ Пасажирський
Дата: 02.05.2013
Вагон купейний, номер не пам*ятаю
Амендорф після ремонту (пластикові панелі кольору "беж", склопакети). Санвузли "на шпали", не модернізовані 8(
Килимки, на вікнах сині гофрошторки. чай, кава / мило, папір - все було і пропонувалось.
Оцінка 4 із 5.
-1 : була помітна в туалетах розводи від ганчірки, опалення було явно зайвим - довелося просити, щоб давали "менше шміру"
Моя дружина була більш категоричною - "Крепкий "трояк"
Logged
Megapups
Active user

Posts: 11949


View Profile
« Reply #66 on: 11.08.18 , 15:08 »
Share

Дата поїздки – 10 серпня 2018 року, Київ-Москва, вагон 10К фірмовий.
Посадка в поїзд проводилася в стилі пана Ґібонідзе, за 5 хвилин до відправлення. Поїзд знаходився на 12 колії, що було мені на руку, оскільки на Південному вокзалі я лишив свою сумку в камері схову. Вдень в камері схову у підвалі Головного вокзалу був шалений натовп, тому я перейшов на інший бік, де не було майже жодної людини. Проте отримання речей трошки затягнулося, оскільки біля моєї комірки виймало речі сімейство. Причому вони окупували їх аж три і ще вони крім валіз та рюкзаків мали скрипку та баян.
Поки я йшов від сходів конкорсу до вагону, то бачив лише відносно нові вагони: купейний крюк, тверський св та потім був вже мій крюківець 2008 року. Провідник – чоловік років 50 - на посадці спитав квитка, я йому віддав аж три (Київ-Конотоп, Конотоп-Брянськ та Брянськ-Москва), але він не зрозумів цього.
У купе вже були інші пасажири: на верхніх полицях лежали молоді люди, на іншій нижній – молода мати з дівчинонькою років 4. Я с початку трохи нервувався через наявність дитини в купе, але ніяких проблем з цим не було. На полицях вже були пакети з білизною.
Після відправлення провідник пройшовся по купе та зібрав квиточки, взяв мої, зрозумівши що вони на одне місце. Візуально, вільних місць у вагоні не було. Взагалі, на Москву з Києва місць не було не тиждень вперед. Тільки від Козятина або Коростеня можна було взяти квитка на 56 чи 78 потяги, а саме на «Україну» - ні. Чай – каву не пропонували. В інших купе були звичайні пасажири, було декілька сімей з маленькими дітьми, люди, які їхали до відрядження. Якихось сумнівних особистостей не було. Лише у сусідньому купе їхали дві бабці селянського вигляду, які іноді голосно розмовляли.
Трошки посидівши, я розклав білизну та ліг, заснувши хвилин через 10. Я ще недовго сумнівався, чи треба спитати провідника за білизну, оскільки у квитку Київ – Конотоп білизни не було. Але я вирішив, що нічого страшного не буде, і якщо було б треба, провідник мені б сам сказав, щоб я не стелився.
Верхні сусіди лежали мовчки, не стелилися, підклавши згорнуті матраци під голову. Потім вони вийшли у Конотопі. Дівчинка трохи пофарбувала розкраску, а потім мати її уложила спати. Взагалі, поведінка матері була дуже приємною, вона робила все необхідне, щоб не надати іншим пасажирам незручностей своєю дитиною, швидко заспокоїла дівчину, коли вона трохи почала гомоніти.
Кордон у Конотопі проходив спокійно, стрункий, охайний прикордонник перевірив паспорти, вставивши їх у «тетріс», навіть світло не вмикали, дитину не будили. Ніяких питань ані до мене, ані до жіночки з дитиною не було. Митників не було. На вивільнені місця ніхто не сів (по Брянську теж).
Наступна зупинка була у Суземці. Російський прикордонник перевіряв паспорти, шльопнув штамп. Знову без світла і без побудки дитини. Потім прийшов митник, він також без світла мовчки подивився на мою валізу, спитав що я везу, я відповів, що тільки одяг та блок цигарок.
Так склалося, що в мене на останній день лишилося трохи більше 1000 гривень готівкою, які я не хотів лишати, всі прожерти я не зміг, та і не намагався, вирішив витратити майже 500 гривень на блок цигарок, які коштують майже вдвічі дешевше в Україні, ніж в Росії, не займають багато місця, неважкі. Решту я прожер, прокатав на таксі та ще й залишилося 200 гривень на майбутнє.
Таким чином, можна констатувати, що наявність маленької дівочки не тільки не заважала їхати, а навіть врятувала від ретельної перевірки митниками, оскільки за останні декілька разів саме російські митники на в’їзді чомусь дуже цікавилися моїми речами.
Потім я прокинувся десь вночі та побачив відносно велике місто, то був Брянськ. Я вирішив скористатися цією нагодою та вийшов покурити на стоянці. До речі, було достатньо холодно вночі, коли на вулиці лише +12, а ти в шортах та футболці, не дуже комфортно.
Далі я спав аж до Обнінську, згодом прокинулася і дівчинка. Спочатку сусіди попили чаю, а я вже ближче до Москви випив стакан кави з печивом.
Що стосується туалетів, то вони були не дуже приємні, було тільки рідке мило і одношаровий туалетний папір з макулатури, але ж вони були сучасного замкненого типу, щоправда в одному з них була несправна одна з форсунок зливу і вода потрапляла на підлогу, від чого на полу було волого.
В цілому враження від поїздки позитивні, вдалося добряче виспатися під стукіт коліс. Температурний режим був комфортний, ввечері працював кондиціонер, вночі було навіть холоднувато при вимкненому кондиціонері.
Загальна оцінка – 7/10.
Logged
joy
Active user

Posts: 24993


View Profile
« Reply #67 on: 15.08.18 , 12:08 »
Share

Я так понял, заполняемость купейных вагонов высокая, невзирая на конский межгос.
Или реально пол вагона в Конотопе сошло?
Logged
Megapups
Active user

Posts: 11949


View Profile
« Reply #68 on: 15.08.18 , 13:08 »
Share

В мой вагон изначально была открыта продажа Киев-Конотоп, поэтому несколько человек вышли и, видимо, на часть их мест сели. В Суземке посмотрел наличие билетов до Москвы от Брянска, было мало мест, не больше 20 купейных. То есть заполняемость высокая.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7]
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.126 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 17.06.13 , 21:06