Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.02.18 , 10:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція: IC+ Przemysl - Львiв - Киев - Львiв - Przemysl

Pages: [1] 2 3 4
Print
Author Topic: Пропозиція: IC+ Przemysl - Львiв - Киев - Львiв - Przemysl  (Read 5142 times)
Andersen
Active user

Posts: 1836


View Profile
« on: 30.05.17 , 18:05 »
Share

Лучше признать провал 51/52 и отменить ночного из Львова на Польшу.
Главное будет успеть на 21:48 из Przemysl (- Krakow, Warsaw, Gdansk).
Т.е. Отправлять что-нибудь из Львова не позднее 20:20.
Желательно из Київ в качестве ИС+ заменяя 749, т.е.
Київ ~ 14:00
Львів ~ 19:00 (connection to Ivano-Frankivsk and Chernivsti 19:08)
Przemysl ~ 20:10 (connection to Krakow etc. 21:48))

That is a 7-in-1 railway service:
Это второй ИС+ из Киева до Польше
Это вечерний из Львова на Краков и далее
Это фiдер на 702 на Франк и Чернивцы
Это возможность успеть из властной столицы до культурной столице к вечерним мероприятиям (в отличии от прибытии 749ого в 19:50, по просьбе LWIEW).

Это еще фiдер из
Przemysl ~ 20:30 к поздним ночным далее из
Львова ~ 23:30 (connection to Kyiv on trains no. 43, 13 etc.)

Это и ранний экспресс на Польшу из
Львова 3:55
Przemysl 5:03 (connection to Krakow, arr. 9:27, from Dec. 2017 around 9:00)

Это и туристического и family-friendly ИС+ из Львова, альтернатива бизнес ИС+ отпр. из Львова 6:08:
Przemysl 5:30
Львів ~ 8:30
Киев ~ 13:40.

Так пока 4 дня недели, четверг - воскресенье.
On those days the Kyiv - Frankivsk day train (749) departs in the morning from Kyiv, at 9:30 (instead of 14:09) and extends to Vorokhta, arrival 20:05.
It returns from Vorokhta at 21:05 and goes according to the the current schedule, departure Frankivsk at 23:58, arr. Kyiv 9:04.

Rolling stock:
One piece of HRCS2 is taken from the day/night service Kyiv - Zap - Kyiv (736).
That Hyundai train (uncomfortable for pax on the night run back to Kyiv) is to be switched with the transformer cars from the overnight Kyiv - Frankivsk - Kyiv no. 149/749.  
- The missing overnight Kyiv - Frankivsk no. 149 is to be compensated by more regular commissioning of the Kyiv - Rakhiv overnight no. 217.
- The missing day run of the transformer cars Frankivsk 9:04 - Lviv 11:10 - Kyiv 16:49 (no. 749) is to be compensated by the above mentioned IC+ Lviv 8:30 - Kyiv 13:50.

Written in response to:
НМД найбільша проблема з нічним поїздом Львів - Вроцлав зараз - неадекватно низький попит на 51/52, особливо на вроцлавський вагон. Між іншим- на варшавський вагон попит вищий, причини цього ми вже обговорювали. Так от, щодо вроцлавського вагона - якщо ми не розглядаємо зниження тарифа, як вірогідне найближчим часом - то більшої кількості бажаючих їздити ним до Кракова - нема і навряд-чи ми її дочекаємось. Можливо то більше шансів знайти для нього пасажирів було б якщо його ще б трішки посунути, Бог би з тим, що він при цьому став би зовсім непридатним для проїзду у Кракі, але може більше бажаючих набереться, щоб їхати кудись далі на захід.

Тобто можна було б спробувати випхати 51 зі Львова десь о 20:50 (раз все-одно з 743 на нього не встигнути і все одно з Києва до нього лише на 749 можна встигнути) - тоді у Краків тоді ним тоді зовсім сенсу їздити не буде (ну і Бог з ним, все-одно мало хто ним у Краків їздить), але тоді він ставав-би продуктивнішим для поїздок кудись далі на захід.
« Last Edit: 18.07.17 , 01:07 by Andersen » Logged
volotar
Active user

Posts: 406


View Profile
« Reply #1 on: 31.05.17 , 15:05 »
Share

Лучше признать провал 51/52 и отменить ночного из Львова на Польшу.
Главное будет успеть на 21:48 из Przemysl (- Krakow, Warsaw, Gdansk).
Т.е. Отправлять что-нибудь из Львова не позднее 20:20.
Желательно из Київ в качестве ИС+ заменяя 749, т.е.
Київ ~ 14:00
Львів ~ 19:00 (connection to Ivano-Frankisk and Chernivsti)
Przemysl ~ 20:10 (connection to Krakow etc. 21:48))

Але ж там немає зручного сполучення з Вроцлавом, Познанем чи Щеціньом. Треба робити пересадку або в Кракові о 3-й ночі, або в Częstochowi о 4:30. Єдині місця, куди буде зручно так добиратись, - це Варшава та Ґданськ.

Взагалі, не надто зрозуміло, як такий потяг має вирішити задачу поїздок кудись дальше на захід від Вроцлава. Чи це не ставилось за мету?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3382


View Profile
« Reply #2 on: 31.05.17 , 16:05 »
Share

Взагалі, не надто зрозуміло, як такий потяг має вирішити задачу поїздок кудись дальше на захід від Вроцлава. Чи це не ставилось за мету?
Може варто пофантазувати на тему Львів - Краків - Вроцлав - Дрезден? Українці з того краю Німеччини вельми зацікавлені у такому сполученні. Не кажу, що їх надто багато, але наявність безпосереднього сполучення може привабити ширше коло пасажирів.
Logged
Slavko from Dresden
User

Posts: 3


View Profile
« Reply #3 on: 01.06.17 , 00:06 »
Share

Взагалі, не надто зрозуміло, як такий потяг має вирішити задачу поїздок кудись дальше на захід від Вроцлава. Чи це не ставилось за мету?
Може варто пофантазувати на тему Львів - Краків - Вроцлав - Дрезден? Українці з того краю Німеччини вельми зацікавлені у такому сполученні. Не кажу, що їх надто багато, але наявність безпосереднього сполучення може привабити ширше коло пасажирів.
Хороша ідея. Для мене особисто не дивно, чому потяг 51/52 Львів-Вроцлав не користується популярністю у львів"ян. Я особисто чимало подорожував з Дрездена в Київ і назад автобусом та літаком. Через Львів йде чимало автобусів на Дрезден, кожного разу як їду ним на Дрезден з Києва, майже кожен другий пасажир підсідає у Львові, тому що автобусом дешево, швидко (<12 годин) і зручно можна добратися до Німеччини. Те ж саме на зворотньому шляху. Їхати ж з Києва до Дрездена з пересадком у Львові поїздом ні я, ні мої знайомі ніколи не будуть через ризиковану і незручну пересадку, тому більшість моїх знайомих з Дрездена на даний момент переважно обирає автобус для поздки в Київ і далі, хоч це й дуже важко. Потяг 51/52 мав би успіх, якби він курсував з Києва, був би недорогим та мав би мінімальний час в дорозі і особливо проходження кордону (не більше 1 години, аби конкурувати з автобусами) та зберіг би своє прибуття до Вроцлава в ранковий час, відправлення на Київ в вечірній час з прибуттям до Києва в першій половині дня. Тоді пасажири, які подорожують з Німеччини залюбки б ним користувалися б, бо після відміни поїзда "Каштан" Київ-Берлін поїхати з Дрездена пасажирам з дітьми чи людям старшого віку в комфортних умовах банально нема можливості. Hині між Дрезденом та Вроцлавом тричі на день курсує прямий потяг, тому якщо у Вроцлаві буде зручна пересадка на прямий причіпний вагон до Києва, то я і чимало моїх знайомих охоче будуть користуватися можливістю по-людськи доїхати до Києва чи повернутися назад.

До речі, аналогічна сумна доля може чекати причіпний вагон Київ-Прага. При всьому бажанні подорожувати поїздом та маючи зручне сполучення між Дрезденом та Прагою навряд чи хтось схоче витратити на поїздку понад 36 годин (вагон Київ-Прага їде 32:25, де це таке видано?!) замість звичних 22-24 години автобусом. Якщо поїздка потягом з Дрездена до Києва буде хоча б такою ж за тривалістю, як автобусом при ненабагато вищій ціні, то думаю чимало українців з Дрездена будуть користуватися цим видом транспорту, хай і з нетривалою пересадкою в Празі чи Вроцлаві.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 1836


View Profile
« Reply #4 on: 01.06.17 , 01:06 »
Share

Нет, я не заставил цель доехать до Wroclaw или Dresden.
Если продлит 51/52 на Дрезден с вагонами на 160 км/ч, то плз.
Только отправите его из Львова в 22:30, не в 22:15.
С декабря 2017 ожидается переформат. расписания ПКП.
« Last Edit: 01.06.17 , 01:06 by Andersen » Logged
Ulf
Active user

Posts: 2642


View Profile
« Reply #5 on: 01.06.17 , 12:06 »
Share

Взагалі, не надто зрозуміло, як такий потяг має вирішити задачу поїздок кудись дальше на захід від Вроцлава. Чи це не ставилось за мету?
Може варто пофантазувати на тему Львів - Краків - Вроцлав - Дрезден?

Найдти походящи тепловоз в Саксонии...

С уважением, Ульф
Logged
volotar
Active user

Posts: 406


View Profile
« Reply #6 on: 01.06.17 , 12:06 »
Share

Взагалі, не надто зрозуміло, як такий потяг має вирішити задачу поїздок кудись дальше на захід від Вроцлава. Чи це не ставилось за мету?
Може варто пофантазувати на тему Львів - Краків - Вроцлав - Дрезден? Українці з того краю Німеччини вельми зацікавлені у такому сполученні. Не кажу, що їх надто багато, але наявність безпосереднього сполучення може привабити ширше коло пасажирів.

Як українець "з того краю Німеччини", я можу з радістю пофантазувати на тему Львів-Дрезден чи Львів-Берлін (де українців, набагато більше, як в Дрездені), за одно можна й про Sparpreis Ukraine за 39 або 49 євро. Але це, все ж таки, - фантастика. Між Краковом/Вроцлавом та Німеччиною давно немає ПДСів, швидкості там ганебно низькі (починаючи ще з Кракова) і якби не регіональні ініціативи KD, все б вже давно захиріло на користь автобусів та автомобілів. Для зміни статусу-кво там потрібна воля керівництва PKP Intercity, якої останні NN років не спостерігається.
Але пофантазувати, звісно, можемо :)
Logged
Slavko from Dresden
User

Posts: 3


View Profile
« Reply #7 on: 01.06.17 , 15:06 »
Share

Нет, я не заставил цель доехать до Wroclaw или Dresden.
Если продлит 51/52 на Дрезден с вагонами на 160 км/ч, то плз.
Только отправите его из Львова в 22:30, не в 22:15.
С декабря 2017 ожидается переформат. расписания ПКП.
Думаю, що для дрезденців час відправлення зі Львова не важливий, головне, аби вагон курсував з Києва та прибував у Вроцлав в першій половині дня перед відправленням потягів на Німеччину, а назад їхав надвечір після їх прибуття з Німеччини. Продовжувати потяг до Дрездена нема особливої потреби, оскільки на даний момент поїзд прибуває до Вроцлава та відправляється назад майже зручно. Критично для успішного фунціонування потягу 51/52 було б те, аби він їздив до/з Києва.
Logged
Slavko from Dresden
User

Posts: 3


View Profile
« Reply #8 on: 01.06.17 , 15:06 »
Share

Як українець "з того краю Німеччини", я можу з радістю пофантазувати на тему Львів-Дрезден чи Львів-Берлін (де українців, набагато більше, як в Дрездені), за одно можна й про Sparpreis Ukraine за 39 або 49 євро. Але це, все ж таки, - фантастика. Між Краковом/Вроцлавом та Німеччиною давно немає ПДСів, швидкості там ганебно низькі (починаючи ще з Кракова) і якби не регіональні ініціативи KD, все б вже давно захиріло на користь автобусів та автомобілів. Для зміни статусу-кво там потрібна воля керівництва PKP Intercity, якої останні NN років не спостерігається.
Але пофантазувати, звісно, можемо :)
Який сенс організовувати Львів-Берлін, якщо зі Львова до Берліна є пряме сполучення літаком + плюс безліч автобусів, з якими залізниця не зможе конкурувати? Чому просто не продовжити існуючий маршрут потягу 51/52 до Києва?
« Last Edit: 01.06.17 , 16:06 by Slavko from Dresden » Logged
tabo
Active user

Posts: 3196


View Profile
« Reply #9 on: 01.06.17 , 16:06 »
Share

Чому просто не продовжити існуючий маршрут потягу 51/52 до Києва?
Який сенс організовувати Київ-Вроцлав, якщо з Києва в ті краї "є пряме сполучення літаком + плюс безліч автобусів, з якими залізниця не зможе конкурувати"?

Але якщо серйозно, то в сучасних реаліях бажаючих платити за міжнародними тарифом за ділянку Київ-Львів буде обмаль, подивіться на долю Київ-Варшава. Тому доместік до кордону, а звідти вже за міжнародним тарифом це найбільше реальний варіант.
Logged
Tags: IC+ przemysl kyiv lviv feeder poland krakow 
Pages: [1] 2 3 4
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.081 seconds with 21 queries.