Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.02.18 , 07:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція: IC+ Przemysl - Львiв - Киев - Львiв - Przemysl

Pages: 1 2 [3] 4
Print
Author Topic: Пропозиція: IC+ Przemysl - Львiв - Киев - Львiв - Przemysl  (Read 5137 times)
volotar
Active user

Posts: 405


View Profile
« Reply #20 on: 02.07.17 , 20:07 »
Share

volotar, а вам товариш квиток до Вроцлава купляв? Ви не вияснили часом скільки вартує до Перемишля у вагоні УЗ?

~500 гривень станом на вчора. Тобто, очікувано - десь біля 18 євро. УЗ продовжує друкувати на квитках до нічних потягів SPECJAL /UZ-PKP (на квитках для 705 друкує UZ-PKP Intercity+ ).
Logged
snookerok
Active user

Posts: 748


View Profile
« Reply #21 on: 02.07.17 , 23:07 »
Share

volotar, а вам товариш квиток до Вроцлава купляв? Ви не вияснили часом скільки вартує до Перемишля у вагоні УЗ?

~500 гривень станом на вчора. Тобто, очікувано - десь біля 18 євро. УЗ продовжує друкувати на квитках до нічних потягів SPECJAL /UZ-PKP (на квитках для 705 друкує UZ-PKP Intercity+ ).
Дякую за інформацію. Розглядав такий варіант для добирання з Чехії до Львова, але після появи у чехів Вчасної їзденки для вагона УЗ я таки поїду в Чієрну.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21377


View Profile
« Reply #22 on: 03.07.17 , 08:07 »
Share

УЗ продовжує друкувати на квитках до нічних потягів SPECJAL /UZ-PKP (на квитках для 705 друкує UZ-PKP Intercity+ ).
назви спеціальних тарифів між країнами, навіть якщо це ті зі знижок, що симетрично працюють - мають право носити різні назви, так дуже часто буває.

Інша справа що я не можу пригадати такого неподобства як тут - , коли назва знижка 1 на країну 2 в термінології країни 1 є омонімом до назви знижки в термінології країни 2 з країни 2 на країну 1
« Last Edit: 03.07.17 , 08:07 by Maxy » Logged
Banderilliero
User

Posts: 129


View Profile
« Reply #23 on: 03.07.17 , 14:07 »
Share

ПАТ «Укрзалізниця» розпочала онлайн-продаж електронних квитків на міжнародний швидкісний поїзд Інтерсіті+ №705/706 Київ – Львів – Перемишль.

Про це повідомив на своїй сторінці глава правління «Укрзалізниці» Войцех Бальчун.

За його словами, через інтернет квитки можна придбати як у напрямку Польщі, так і у зворотному.

«Такий квиток не треба обмінювати у касі, його достатньо пред’явити під час посадки на своєму смартфоні або роздрукувавши заздалегідь, одразу йти до поїзда», – йдеться в повідомленні.



Читайте більше тут: http://zik.ua/news/2017/07/03/vidkryto_onlaynprodazh_kvytkiv_na_intersiti_do_peremyshlya_1125181
Logged
Andersen
Active user

Posts: 1832


View Profile
« Reply #24 on: 06.07.17 , 10:07 »
Share

Раз Вы против флуд, то прошу Вас, Логисту, перемещать все не-стратегических постов не касающишся вопрос второго ИС+ на Przemysl , т.е. все посты начиная с "Ответ 13" до последнего от Banderilliero, в соответствую тему "Обговорення Інтерсіті+ Київ-Перемишль," будьласка.
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=123092.msg464948;topicseen#msg464948

Дякую, Johannes
Logged
Andersen
Active user

Posts: 1832


View Profile
« Reply #25 on: 15.07.17 , 22:07 »
Share

А может быть, лучше продлить до Перемышля "зеркальный" по графику Интерсити+? Так чтобы утром он отправлялся из Перемышля, а вечером прибывал в Перемышль.
No that is a bad idea. The schedule would make the early morning departure from Przemysl and the late evening arrival to Przemysl far too extremely timed.
What is needed is a solution as I suggested here with an allocated intercity train (for 160 km/h) which has a tourist friendly morning departure from Lviv, the shortest possible turnaround in Kyiv and return to Lviv to make it to the departure of the 702 bound for Frankisk and Chernivtsi at 19:08.

The afternoon run from Kyiv to Przemysl will the replace the 14:09 Frankivsk transformer which instead can perform a 9:30 Kyiv - Lviv 15:10 run and make it to Vorokhta before it has to return towards Kyiv.

05:30 Przemysl 20:13
08:30 Lviv        18:55
13:35 Kyiv        13:50
Logged
Andersen
Active user

Posts: 1832


View Profile
« Reply #26 on: 18.07.17 , 11:07 »
Share

In other words, here is the proposal in schematic form.
It shows the effect of an added Hyundai EMU, which is to replace a transformer train.
The afternoon run of the transformer Kyiv - Lviv - Ivano-Frankivsk is served by the Hyundai + 702 for Ivano-Frankivsk.
The night run Ivano-Frankivsk - Kyiv can be replaced by deploying 217/218 more often.




« Last Edit: 18.07.17 , 12:07 by Andersen » Logged
_vs_
Active user

Posts: 756


View Profile
« Reply #27 on: 18.07.17 , 23:07 »
Share

Но зачем разбивать удобный график трансформера для ИФ и где взять еще один хюндай, тем более без времени на обслуживание по Киеву? Последнее также касается трансформера.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 1832


View Profile
« Reply #28 on: 23.07.17 , 08:07 »
Share

Скажите плз, о какому удобном графике Вы?

С уважением, Johannes
Logged
_vs_
Active user

Posts: 756


View Profile
« Reply #29 on: 23.07.17 , 23:07 »
Share

Скажите плз, о какому удобном графике Вы?

С уважением, Johannes
Об отправлении трансформера после 14, позволяющем вернуться в ИФ еще до вечера после половины бизнес-дня в Киеве.
А вот кому нужно отправлять его в 9 и убивать всю продуктивную часть дня, чтобы к вечеру оказаться в Ворохте?
Logged
Tags: IC+ przemysl kyiv lviv feeder poland krakow 
Pages: 1 2 [3] 4
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.076 seconds with 21 queries.