Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.09.21 , 06:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  train reviews

    Відгуки про потяги

      Other trains

        R 615 Zemplín Братислава - Гуменне

Pages: [1]
Print
Author Topic: R 615 Zemplín Братислава - Гуменне  (Read 1497 times)
snookerok
Active user

Posts: 1024


View Profile
« on: 02.06.17 , 18:06 »
Share

Їхав 26 травня з Братислави до Михайлівців. Вагон 6 (4-місна кушетка), місце 73 (верхнє).

У складі було з десяток вагонів. Поки чекали відправлення спостерігав за посадкою у вагон УЗ до Києва на сусідній платформі - порожнім вагон точно не пішов.

У моєму вагоні стінки між купе і проходом були прозорі, завішувалися шторами. В купе було 6 розкладених полиць, але вагон продавався в режимі 4-місних купе, продаються нижні і середні полиці. Пасажири верхніх полиць можуть по суті обирати на якій полиці спати - середній чи верхній. Я спав на середній. Вони розкладається в спинку, можливо тому знаходиться трохи під кутом. Сусідка по купе залізла на верхню. В купе також є маленький столик. Провідник при посадці стоїть не на платформі, а тусується в своєму купе, де забирає квиток в тих хто заходить і одразу видає подушку і комплект постелі - 2 простиньки і наволочку. Можна ще взяти покривало. Зранку будив за півгодини до прибуття. Постіль всі йому заносили самі. В Михайлівцях з мого вагону зійшло десь п"ятеро людей.

В цілому все ок, але в спальниках словацьких якось затишніше. Цікаво тепер в шестимісному варіанті проїхатись.
Logged
Megapups
Active user

Posts: 12620


View Profile
« Reply #1 on: 02.06.17 , 19:06 »
Share

А пассажиры добровольно сдавали белье или проводник понукал: "Сдаем белье!"
Logged
snookerok
Active user

Posts: 1024


View Profile
« Reply #2 on: 02.06.17 , 19:06 »
Share

Добровільно, провідник не просив.
Logged
snookerok
Active user

Posts: 1024


View Profile
« Reply #3 on: 15.09.21 , 17:09 »
Share

12 вересня 2021
Кисак (23:59) - Братислава гл. ст. (05:49)
Вагон 4, 4-місна кушетка, місця 91, 92 - нижні.

Квитки брали за 4 дні до поїздки. Хотіли купити спецпропозицію Slovak Express за 19 євро в 4-місну кушетку, але сайт вперто не хотів видавати 2 місця за цією ціною. Вільних місць було багато, я робив кілька спроб купити, вказував конкретні місця (пробував виловити місця в широкі купе з "подвійними вікнами"), сайт майже кожного разу видавав інші місця, але за спецпропозицією схоже або було останнє місце або сайт не вміє продавати два місця в різні купе. В результаті забив і взяв за повну ціну, але одним квитком прямо з Бардейова, так вдалось уникнути перелому тарифа. Вийшло на ~4 євро дорожче з квитка, ніж якби брали спецпропозицію + окремий квиток Бардейов - Кисак (спецпропозиція доступна тільки на нічний поїзд, без додаткових сегментів), зате їхали разом і на нижніх місцях. Один квиток Бардейов - Братислава обійшовся у 26,44 євро. На словацькому сайті не можна вибрати собі конкретні місця, як на сайті УЗ наприклад, але можна вибрати місця біля якогось номера (для випадків якщо вже є куплені квитки і треба ще), можна вказати номер вагона і місця, і якщо сусідні місця вільні, то можна купити.

Їхали з Бардейова останнім поїздом (Бардейов 22:23 - Кисак 23:52). Таку стиковку пропонує сайт ZSSK, я так розумію, що поїзди узгоджені. Така стиковка працює лише раз на тиждень - по неділях. В інші дні цей поїзд курсує лише стандартно до Пряшева (це дизель-поїзд), а по неділях коптить дроти на ділянці Пряшів - Кисак, підвозячи пасажирів на нічний поїзд.

Рихлик запізнився до Кисака хвилин на 10-15, тому часу було більш ніж вдосталь. Зворотній поїзд Кисак - Бардейов до речі теж чекав на R614 (з нього пересіли кілька людей) і відправився з таким же запізненням. У складі був вагон-автомобілевоз з кількома автівками, спальник WLABmee, який в Братиславі відчепили разом з ним і потягнули до рампи, 3 сидячки, 2 кушети і ще 4 чи 5 спальників, більшість з яких старі автентичні і один новіший WLABmee. Ті, що WLABmee - всередині такі зелені, здається вони були куплені в РЖД років з 10-15 тому. На сайті vagonweb.cz можна подивитися схему і порівняти фото різних вагонів. Я в тих WLABmee ще не їздив, але виглядають вони значно сучасніше і можливо відрізняються в плані комфорту від старих вагонів, а ціна однакова.

В 4 вагон сідали тільки ми. Провідник один - чоловік років 35. Квитки показували з телефона, там є QR, але він переписував собі якийсь код. В нашому купе вже лежали двоє хлопців на верхніх місцях (по факту на середніх), а на нижніх лежла постіль (два простирадла і наволочка), подушка, коцик і пляшка води. Вагон - Bcmh з чорною смугою вздовж вікон. Всередині чисто і затишно, двері кожного купе інакшого кольору. В кожному купе по 6 полиць, якщо купе продається в 4-місному режимі, то продають нижні і середні полиці. Мені це не дуже подобається. Думаю якби продавали нижні і верхні, а середні примусово складали, то було б зручніше, принаймні сидіти могли б усі на нижніх (з іншого боку в них такі нічні графіки, що хз коли там сидіти). В принципі верхні полиці теж розкладені і хто їде на середніх, то може спати і на верхніх, але просити про таке незнайомих людей явно не варіант. Але якщо їхати компанією вчотирьох, то цілком можливо зробити собі таке компонування, яке захочеться. Я не дуже розумію як вони сплять на тих середніх полицях, бо вони горбаті, ось тут на фото це чудово видно. Мені доводилось на таких спати і більше якось не хочеться. У випадку коли в тебе нижня і сусіди по купе вирішують спати на середніх, то таке купе по комфорту мало чим відрізняється від 6-місного, хіба лиш тим, що людей менше. Біля полиць є маленькі, вмонтовані в стіну софіти, але мій не працював. Стандартно є драбина, два маленькі столики і смітники. Перегородка, яка відділяє купе і коридор - напівпрозора, з тонованим склом, але світло через неї нормально проникає, тому вона завішена синіми шторками, такі самі є на вікнах. Як на мене, то це таке собі рішення - як би ти не спав, головою до вікна чи до дверей, між тими шторками є щілини через які з коридору фігачить світло. Вночі було не жарко, коцик був не зайвим. Туалет біо. Вагон нормально так поскрипував, прямо як наші КВРи (можливо нам сильно було чути, бо ми були в передостанньому купе, близько до візків), не очікував такого тут. Поїзд їде швидко, не знаю для чого так рано прибувати і хто ним переважно їздить, але хотілося б звісно пізнішого прибуття, поспати нормально не вийшло. Провідник будив хвилин за 15, ми збиралися вже коли поїзд був на пероні. Його одразу не забирають, спершу відчепляють автомобілевоз і вагон, в якому їдуть власники автівок, потім той вагон причепляють назад, коротше поїзд ще хвилин 40 стоїть на платформі.

Загалом така собі поїздка. Чи то я вже дуже вибагливий став, чи то наклались всі чинники - скрипучий вагон, неприкольний графік і компонування купе, але цього разу не дуже сподобалось.
« Last Edit: 15.09.21 , 17:09 by snookerok » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 23171


View Profile
« Reply #4 on: 15.09.21 , 19:09 »
Share

WLABmee з зеленим інтер'єром - такі самі як у РЖД, але це мабуть колишні LGшні. Колись хоили за маршрутом Вільнюс - Берлин через Гродно. але маршрут був нежиттєздантим через необхідність білоруської візи, потім Словаччина їх викупила.
Logged
Ulf
Active user

Posts: 3765


View Profile
« Reply #5 on: 16.09.21 , 14:09 »
Share

WLABmee з зеленим інтер'єром - такі самі як у РЖД, але це мабуть колишні LGшні. Колись хоили за маршрутом Вільнюс - Берлин через Гродно. але маршрут був нежиттєздантим через необхідність білоруської візи, потім Словаччина їх викупила.

Если правильно помню, то РЖД не могла выкупить (полный) заказ,
то и Словакам продали напрямую новые вагоны. Только источника
не могу сейчас найдти.

С уважением, Ульф
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 23171


View Profile
« Reply #6 on: 16.09.21 , 14:09 »
Share

скорее всего имело место и то и другое, потому-что LG свои РИЦы из тех что на Берлин через Гродно ходили - продавала именно в Словакию.
Logged
snookerok
Active user

Posts: 1024


View Profile
« Reply #7 on: 16.09.21 , 15:09 »
Share

Так, детальний огляд і exLG i exRZD вагонів є на форумі МЖА:
https://rail-club.ru/forum/viewtopic.php?f=5&t=10026&hilit=602&start=3825#p526033
https://rail-club.ru/forum/viewtopic.php?f=5&p=578979#p571825
Logged
Ulf
Active user

Posts: 3765


View Profile
« Reply #8 on: 16.09.21 , 16:09 »
Share

WLABmee з зеленим інтер'єром - такі самі як у РЖД, але це мабуть колишні LGшні. Колись хоили за маршрутом Вільнюс - Берлин через Гродно. але маршрут був нежиттєздантим через необхідність білоруської візи, потім Словаччина їх викупила.

Литовские вагоны - под другим заказом и отличались дополнительным мазутным отоплением
для дизельных участков БЧ/ЛГ. Было время, международные поезда между Брестом и Москвой
ходили объездом, тоже не помешало бы. Не знаю насчет максималки литовских вагонов на
1435 мм.

С уважением, Ульф
Logged
Tags:
Pages: [1]
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!