Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.11.18 , 19:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      "Укрзалізниця" планує запустити пасажирський "поїзд п'яти столиць" до країн Балтії.

Pages: 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 [46] 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 ... 81
Print
Author Topic: "Укрзалізниця" планує запустити пасажирський "поїзд п'яти столиць" до країн Балтії.  (Read 65128 times)
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4230


View Profile
« Reply #450 on: 15.08.18 , 20:08 »
Share

Швидкий фірмовий потяг "Збитковий")))
Logged
nikooolay
Active user

Posts: 676


View Profile
« Reply #451 on: 16.08.18 , 00:08 »
Share

При наименовании нужно учитывать как оно будет звучать и на других языках, если конечно если желание что бы название использовалось. 
Швидкий фірмовий потяг "Збитковий")))
нічний швидкий...
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3225


View Profile
« Reply #452 on: 16.08.18 , 00:08 »
Share

Не следил за темой последнее время. В общем, как я понимаю, о скидках договориться пока не получается?
Logged
sergius
Active user

Posts: 2549


View Profile
« Reply #453 on: 16.08.18 , 00:08 »
Share

Не следил за темой последнее время. В общем, как я понимаю, о скидках договориться пока не получается?
Если по сегодняшнему курсу швейцарского франка НБУ:
- Киев - Рига - 1825,09 грн. за купе и 3633,99 за СВ
- Киев - Вильнюс - 1257,39 грн. за купе и 2500,22 грн. за СВ
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3225


View Profile
« Reply #454 on: 16.08.18 , 00:08 »
Share

Спасибо. В принципе 60 евро за купе до Риги вполне приемлемо, это вам не питерский за 100 евро и зачастую, судя по отзывам, с недееспособным кондишеном.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 969


View Profile
« Reply #455 on: 16.08.18 , 01:08 »
Share

Так это уже со скидкой, я так понимаю. Ибо без скидки там до одного только Минска под 2к выйдет.

Еще бы с молдаванами договориться о более удобном сообщении. Там сейчас в принципе божеские цены от/до МП — 400+ грн плацка, 600+ купе и УЗ как-то научилась бронировать билеты оттуда с РЖД-подобным функционалом, но вот туда купить нельзя ни на УЗ, ни на РЖД, ни на ЧФМ (который тупо перенаправляет на РЖД). Конечно, там поезда полупустые ходят и уехать из МП за Днестр не будет проблем даже сейчас, приехав туда наобум на ночь глядя, но стоило бы сделать функционал более удобным или даже запустить УЗшный вагон-другой (как вариант, из Львова).
Logged
Алекс75
Active user

Posts: 1825


View Profile
« Reply #456 on: 16.08.18 , 10:08 »
Share


Еще бы с молдаванами договориться о более удобном сообщении.
Ну тогда уже по аналогии с пятью столицами что-то новое и глобальное: Кишинев-Бухарест-София и далее.
Logged
Sargis
User

Posts: 57


View Profile
« Reply #457 on: 16.08.18 , 11:08 »
Share

Ну тогда уже по аналогии с пятью столицами что-то новое и глобальное: Кишинев-Бухарест-София и далее.
Київ - Кишинеу - Бухарест - Бєлград - Погоріца (Бар)
Київ/Одеса - Кишинеу - Бухарест - Стамбул-Халкали
Київ/Львів - Могилів-Под. - Окніца - Бесарабяска - Рені - Галац (Широкоторови)

І дизель-поїзд CFM:  Ясси (Сокола) - Кишинеу - Одеса
Logged
_vs_
Active user

Posts: 969


View Profile
« Reply #458 on: 17.08.18 , 00:08 »
Share

Ну тогда уже по аналогии с пятью столицами что-то новое и глобальное: Кишинев-Бухарест-София и далее.
Київ - Кишинеу - Бухарест - Бєлград - Погоріца (Бар)
Київ/Одеса - Кишинеу - Бухарест - Стамбул-Халкали
Київ/Львів - Могилів-Под. - Окніца - Бесарабяска - Рені - Галац (Широкоторови)

І дизель-поїзд CFM:  Ясси (Сокола) - Кишинеу - Одеса
1) За Бухарест - Бєлград, до речі, скажуть не тільки "мульцумеск" чи "хвала", але й "thank you" мандрівники з усього світу, бо з минулого року було повністю розірвано залізничне сполучення Румунії з Сербією і спричинило великий логістичний гемор на тій ділянці, бо там і автобусів регулярних нема, окрім маршруток на замовлення, орієнтованих на підвіз до аеропортів.
Якщо ж серйозно — Бар перспективна тема на літо, але, звісно, найшвидшим шляхом через Угорщину (і після закінчення сербських колупалок) і просувати її варто в контексті організованого туризму, для чого і вагони потрібні адекватні (хоча б один, раз на 10 днів). Так само Спліт, Рієка чи Пула (а прикольно було б пустити туди поїзд через Румунію:) але румуни можуть не оцінити).
Усе інше на Бухарест і далі через Молдову має сенс хіба що з Одеси. Там ще є якась закинута чи частково розібрана лінія 1520 на Галац, до речі, що з нею?
Зараз молдавани зробили свій дизель на Одесу щоденним майже до кінця вересня, а в окремі дні пускають його подвійним складом, і заодно підняли ціни на 1-2 клас.
Одеса - Ясси може бути теж перспективним, якщо хоча б узгодити по Кишиневу. З київського боку теж варто було б до чогось підв'язати по Унгенах — зі зміною графіка 61 зірвалася навіть "пішохідна" пересадка зі ст. Берешть, залишається тільки на Соколу півтора раза на тиждень.
Коротше, молдавсько-румунська тема перспективна, але так швидше варто оптимізувати пересадки для добирання до таких міст, як Ясси, Галац тощо.
Найкоротший шлях з Києва на Бухарест через Молдову оминає Кишинеу (там і пересадка відносно зручна по Унгенах), тому гіпотетичний поїзд 3+ столиць не має сенсу. (Його можна було б назвати "Іван Мазепа" і запустити через Бендери:)) З Одеси — інша справа, можливо звідкись ще за Одесою. І там знову ж доцільно відновлювати прямий шлях на Галац, а не робити гака. Відтак можна буде зробити і найкоротший маршрут Одеса - Софія (через Болград, де болгари).
2) Київ - Стамбул (був реально такий поїзд у 1995) — це тема для Чернівців (заодно + Львів). Зараз найшвидший шлях туди (звісно, з пересадкою) передбачає відправлення з Сучави о 5:20 ранку. В принципі можна домовитися з румунами підігнати щось туди під ранок, але це хіба після вирішення питання з човниками Чернівці - ВС - Сучава, бо зараз там і два денних потяга возять повітря майже в нікуди через фейл УЗ. Такий варіант забезпечить і зручніше прибуття в Бухарест об 11:31 (з нашого боку це потребуватиме окремого потяга до ВС, схожого на 145/146, тільки мабуть з ІФ) і далі о 12:45 на південь.
Таким самим шляхом можна пустити і вагон на Софію, але прибуття вийде пізно ввечері, бо зараз на румунському боці альтернатив немає, а цілий поїзд ми туди хіба влітку раз на 10 днів завантажимо.
Це все може відправлятися разом із Київ-Відень о 14:хх і з усіма трансформерами через Львів до ІФ, потім куцим човником на Чернівці (можуть заповнити і не дуже куций, а Обрій тоді геть) і ВС.
Одеса - Стамбул — це вже або гак через Придністров'я та Кишинеу, або вже згадане відновлення шляху на Галац.
3) На Рені через усю Молдову — це яка ціна вийде? Чи через наявність молдавських зупинок там буде як із покійним 235/236 ІФ-Одеса?
4) Потенційно може бути ще літній ВБС Київ - Мангалія в міру зростання популярності румунського узбережжя. Тут теж ключ лежить у сфері організованого туризму, НМД.
Logged
Алекс75
Active user

Posts: 1825


View Profile
« Reply #459 on: 17.08.18 , 10:08 »
Share


Усе інше на Бухарест і далі через Молдову має сенс хіба що з Одеси. Там ще є якась закинута чи частково розібрана лінія 1520 на Галац, до речі, що з нею?

3) На Рені через усю Молдову — це яка ціна вийде?
Вроде бы анонсировали что-то типа Одесса-Бухарест по примеру Мукачево-Будапешт.
Там и подкидыша Рени-Галац многим хватило бы. Очень обидный "разрыв" в кратчайшем пути в Румынию.

Поезд Кишинэу-Рени ходил лет 10 назад.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 [46] 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 ... 81
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.073 seconds with 20 queries.