Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
13.12.18 , 11:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      "Укрзалізниця" планує запустити пасажирський "поїзд п'яти столиць" до країн Балтії.

Pages: 1 ... 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 [61] 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 ... 81
Print
Author Topic: "Укрзалізниця" планує запустити пасажирський "поїзд п'яти столиць" до країн Балтії.  (Read 68112 times)
sergius
Active user

Posts: 2656


View Profile
« Reply #600 on: 01.10.18 , 08:10 »
Share

К вопросу о населенности первой ходки


« Last Edit: 01.10.18 , 08:10 by sergius » Logged
jbond989
Active user

Posts: 1158


View Profile
« Reply #601 on: 01.10.18 , 09:10 »
Share

031Р Рига-Пасажиеру - Київ  29.09.2018
Висадка пасажирів по Києву:
СВ - 12 пасажирів із 18 місць (67%)
К - 59 пасажирів із 320 місць (18%)

Так дійсно, якщо порахувати середнє арифметичне між 67% та 18%, то Красноштан не збрехав)))

Пи.Си. Дайош Красноштана у Верховну Раду!
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4296


View Profile
« Reply #602 on: 01.10.18 , 10:10 »
Share

В СВ,  то мабуть всі залізничні босси їхали?  Рязанцев знову селфі з "генеральськимм погонами"  робив?)
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4081


View Profile
« Reply #603 on: 01.10.18 , 13:10 »
Share

031Р Рига-Пасажиеру - Київ  29.09.2018
Висадка пасажирів по Києву:
СВ - 12 пасажирів із 18 місць (67%)
К - 59 пасажирів із 320 місць (18%)

Так дійсно, якщо порахувати середнє арифметичне між 67% та 18%, то Красноштан не збрехав)))

Пи.Си. Дайош Красноштана у Верховну Раду!
КШ не чув про існування вагових коефіцієнтів? (12+59)/(18+320)=71/338=21%
Коефіцієнт брехні КШ = ((338*55%)-71)/338=114,9/338=+33,99%
для керівника-початківця це типовий показник приписок. Варто взяти до уваги, що до загальної кількості пасажирів увійшла одноразова делегація чиновників/активістів/зівак.

п.м. київський раховоз з першого разу мав омріяні 100%.
Logged
Ngregory
Active user

Posts: 11535


View Profile
« Reply #604 on: 01.10.18 , 15:10 »
Share

Интересно, почему латыши не пустили к себе литовский тепловоз?

Копейку все хотят заработать лишнюю, в т.ч. и ЛДЗ.
Logged
vitaliy_lviv
User

Posts: 78


View Profile
« Reply #605 on: 01.10.18 , 16:10 »
Share

І лише УЗ платить білорусам за тягу свого составу по своїй же території на 100 з лишнім кілометрів вглиб території, а не від прикордонної станції, але то таке - ми ж найбагатші ((.
Logged
dmitro
Active user

Posts: 5510


View Profile
« Reply #606 on: 01.10.18 , 16:10 »
Share

І лише УЗ платить білорусам за тягу свого составу по своїй же території на 100 з лишнім кілометрів вглиб території, а не від прикордонної станції, але то таке - ми ж найбагатші ((.

Очень мне интересно где УЗ найдет локомотивы. Особенно на линии Лунинец - Сарны (не думаю, что на Овруч - Коростень нет проблем с локомотивами). До Удрицка только? Да легко. Только что дальше? Забить всю небольшую станцию вагонами? А так хоть до Сарн БЧшные 2М62 тягают. И все Сарны забиты грузовыми вагонами.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2656


View Profile
« Reply #607 on: 01.10.18 , 16:10 »
Share

dmitro, он про другое. Почему рейс 31/32 на участке Коростень - Словечно (Жлобин) не ведут наши М62. Но он почему то не берет во внимание то, что
1. Это может привести к замедлению (экспресс, ага).
2. Пассажирские поезда на участках Удрицк - Лунинец (57 км) и Горностевка - Гомель (45 км) водят тепловозы УЗ. Паритет же, верно?
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3340


View Profile
« Reply #608 on: 01.10.18 , 17:10 »
Share

Интересно, почему латыши не пустили к себе литовский тепловоз?

Копейку все хотят заработать лишнюю, в т.ч. и ЛДЗ.
В особенности LDZ (достаточно посмотреть, какие тарифы на питерский поезд их формирования).
Logged
opex
Active user

Posts: 11748


View Profile
« Reply #609 on: 01.10.18 , 18:10 »
Share

А латыши между прочим свой тапочек катали резаком в Елгаву из Риги дважды - сначала под поезд, потом из-под него. Интересно, такое выгодно?
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 [61] 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 ... 81
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!