Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
13.12.18 , 11:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      "Укрзалізниця" планує запустити пасажирський "поїзд п'яти столиць" до країн Балтії.

Pages: 1 ... 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 [69] 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81
Print
Author Topic: "Укрзалізниця" планує запустити пасажирський "поїзд п'яти столиць" до країн Балтії.  (Read 68125 times)
sergius
Active user

Posts: 2656


View Profile
« Reply #680 on: 09.10.18 , 15:10 »
Share

Взагалі-то це було питання, планують чи не планують. Раз Ви добре обізнані про рух локомотива і бригади зараз, то напевно можете знати і плани на майбутнє?
Чому спитав про це. Ближче до початку теми наш залізничник розповідав як водили цей рейс раніше
Зачем изобретать велосипед, когда всё уже давно придумано. (...).
По поводу тяги:  ходил от Киев-пасс. до Коростеня под ЧС4,8 в Коростене поезд брал тепловоз ТЭП60,70 ТЧ Рига со сменой бригад по Минску.
Тобто ведення поїздів однією бригадою на ділянці Мінськ - Коростень не є чимось новим.
А зараз мене збентежило оце
Всього задіяно по три бригади в один бік на плечі Коростень - Мінськ - Коростень, тепловоз (1 од) всього 936 км з потягом, 340 км резервом. Бригади (6 од) 936 км з потягом, 340 км резервом, 1170 км пасажиром.
Тут бригади більше "катаються", ніж ведуть поїзд.
« Last Edit: 09.10.18 , 15:10 by sergius » Logged
VB
Active user

Posts: 3488


View Profile
« Reply #681 on: 09.10.18 , 15:10 »
Share

Якщо мінські бригади, - їх треба обкатувати на Жлобин - Калінковичі - Коростень. Туди їздять або Калінковичі, або Жлобин (бригади). Або УЗ їхати туди, а їхати нема чим. Тому УЗ бере те, що пропонують на БЧ. А БЧ пропонує те, за що можна брати гроші. Всі ці покатушки БЧ не зі своєї кишені ж спонсорує. Щодо "а колись було", то зараз вже не ті часи. Тоді можна було ув'язати щось з чимось, а тут один потяг, до якого нічого не прив'яжеш. Крім того він з'явився тоді, коли всі підв'язки надійно функціонують, і вигідніше кататись пасажиром, чим ламати цілий механізм. Можливо щось з нового графіку й зміниться (пасажири Мінськ - Калінковичі чи навпаки, напр. поїдуть з потягом), але про це ще нічого не відомо. Щодо тепловозу, - наразі це самий оптимальний варіант. Для всіх, в першу чергу для УЗ, яка зараз через тягу на межі дефолту.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2656


View Profile
« Reply #682 on: 09.10.18 , 17:10 »
Share

Тоді можна було ув'язати щось з чимось, а тут один потяг, до якого нічого не прив'яжеш.
А як же ж 61/62. Якщо новий графік буде мало відрізнятись від того, що з 30.10, то локомотив з-під 61/62 видавати на 31/32. Правда бригади, скоріше за все, таки доведеться змінювати
« Last Edit: 09.10.18 , 17:10 by sergius » Logged
VB
Active user

Posts: 3488


View Profile
« Reply #683 on: 09.10.18 , 21:10 »
Share

Не розумію. Тобто тепловоз, який прибув з Новосокольників (а він туди ще ж тоже їхав, причому необов'язково відразу з депо), має їхати ще й зразу з Коростеня на Мінське коло? Якби там було все так просто, - то так би й зробили.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2656


View Profile
« Reply #684 on: 09.10.18 , 21:10 »
Share

Звідки впевненість, що він їхав саме з Новосокольників, а не Орши? І приїхавши до Коростеня локомотив одразу "тікає" у напрямку Калинкович. Декілька разів бачив. А так міг би забрати і 31/32.
Logged
VB
Active user

Posts: 3488


View Profile
« Reply #685 on: 10.10.18 , 00:10 »
Share

А чому не забирає?
Logged
sergius
Active user

Posts: 2656


View Profile
« Reply #686 on: 10.10.18 , 02:10 »
Share

Зараз не забирає, як мінімум, із-за банальної неузгодженості по Коростеню з рейсом 61/62, що прибуває на 14 хвилин пізніше за 31/32.
З яким поїздом цей локомотив потенційо міг би поїхати з Калинкович я так і не знайшов, бо усі інші (окрім 31/32) є щоденними. Тому припускаю, що після цього він їде до депо приписки.
Logged
VB
Active user

Posts: 3488


View Profile
« Reply #687 on: 10.10.18 , 08:10 »
Share

То як же пишете що
А так міг би забрати і 31/32.
, якщо це неможливо фізично? І це не банальна неузгодженість,  а навпаки, - чіткий план-графік роботи локомотивів та локомотивних бригад, який через один потяг раз у 8 днів ніхто ломати не буде, якщо в майбутньому будуть щось робити, - то це теж буде включене в загальну картину. Причому ця картина, цей план, - частинка роботи всієї локомотивної служби БЧ. Тим більше щось ув'язувати з цим потягом. Так само й графік ламати зараз, коли воно "ні туди, ні сюди". Це як "випробувальний термін". Впишеться поїзд, аналіз затримок, відчіпок та все таке інше покажуть. Дуже добре, що під потяг цей (мова саме про зараз) БЧ виділяє локомотив та бригади, які технічно не пов'язані з іншими потягами, хоча опосередковано, - то маруда добра з цими бригадами для гомельського депо, підсобила УЗ гарно, так само як і з тепловозом. Інструкторам не позаздриш. А графік? Для цього потягу перекроїли графіки 9-х кругів. Це нічого, та нормально коли потяг щоденний чи хоча б черезденний. Але коли дизель стає на станції під зхрещення і 7 днів стоїть і пропускає фантом, а на 8-й день реальний потяг, - це не нормально. Вантажний на цю нитку не посадиш, так і гуляє вона.
  Інше питання, - де береться в Коростені той тепловоз, який бере 62?
До депо приписки ніхто не їде. Приписка, - Орша. А їде він до Гомелю.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2656


View Profile
« Reply #688 on: 10.10.18 , 08:10 »
Share

То як же пишете що
А так міг би забрати і 31/32.
, якщо це неможливо фізично? .

Можливо раз на два тижні.

Добре. По Гомелю куди цей лок дівається?
Logged
sergius
Active user

Posts: 2656


View Profile
« Reply #689 on: 10.10.18 , 09:10 »
Share

Можливо раз на два тижні.
Пардон, за умови ліквідації тієї неузгодженності, що може бути через три неділі.

По Гомелю лок з-під 61/62 міг би їхати з 53/54. Він також через день. І час дозволяє доїхати. Але по датам не співпадає.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 [69] 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!