А в чем прикол ехать в Вену через Венгрию, кроме мажорства и ламерства?
4 причини:
1. через Угорщину трішки менший час у дорозі і трішки більше варіантів. Хоч без можливості нічного переїзду з дешевою плацкартою у кушеткові вагони (тут Словаччина поза конкуренцією). Тут нічого не змінилось, так було і раніше. Ну невелика зміна - це той графік, яким возять київський вагон (звісно якщо треба зранку раненько у Відень і пізно ввечері назад - він програє нічним варіантам через Словаччину, але меншою мірою ніж програвали варіанти попередніх сезонів).
2. А от що помінялось - це те, що через Угорщину може за певних обставин вийти і дешевше (особливо якщо не мухлювати і можливість проїзду ділянки Будапешт - Відень автобусом до уваги не брати). У минулі сезони не було шпара по 19 євро Загонь - Відень (лише на прямий поїзд) і повного тарифа по 34 євро Чоп -Відень. Без автобуса - менш ніж за євро з Чопа в Відень через Словаччину не потрапити
Знову ж таки, 9-єврового регіоджета Кошице - Братислава, що встиг поїздити певний час у минулому - більше немає.
3. Якщо треба не у Відень, а кудись далі і нічого завчасно куплено не було - то є напрямки куди з Угорщини буває привабливий тариф, а зі Словаччини - ні.
Наприклад якщо раптом приперло і вирішуєш їхати в день виїзду - у Будапешті перед відходом в необмеженій кількості доступні квитки Будапешт - Лінц -Будапешт по 39, або Будапешт - Зальцбурґ - Будапешт по 45. Тут істотно нічого не змінилось у порівнянні з попереднім сезоном (але приїзд графіком як у київського вагона дозволяє до Зальцбурґа не надто пізно приїхати, як у попередні сезони)
4. Якщо це поїздка з зупинками у дорозі і хочется відвідати по дорозі саме Будапешт. Тут різниця з попереднім сезоном у тому, що на ділянку Чоп - Будапешт - Відень тепер можна відбутись квитком по 34 євро з Чопа (а раніше це коштувало мінімум 19+13 якщо піймати по 13 шпар завчасно, або 19+33 якщо ні).