Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.09.21 , 02:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  train reviews

    Train reviews

      081/082 Ужгород - Київ "Десна"

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13
Print
Author Topic: 081/082 Ужгород - Київ "Десна"  (Read 94578 times)
Entony
Active user

Posts: 5550


View Profile
« Reply #100 on: 12.07.16 , 14:07 »
Share

Напевне були в голові. Наш вагон був в хвості.
Logged
Kaban
Active user

Posts: 2223


View Profile
« Reply #101 on: 12.07.16 , 14:07 »
Share

так, РІЦи завжди ставлять в голову
Logged
snookerok
Active user

Posts: 1024


View Profile
« Reply #102 on: 19.08.16 , 12:08 »
Share

11.08.16 Київ - Львів 31М.

Приїхав до Києва без зворотнього квитка, довелось виловлювати те, що випадало на протязі дня. Плацкарт і купе на 143 і 13 я успішно провтикав, сподівався на будапештський вагон і в нього зрештою і купив. Раніше продаж відкривали за добу, тепер чомусь по іншому. Дуже хороший касир попалась на бульварі Шевченка, при відсутності квитків до Львова запропонувала відправити мене з Білої Церкви, але мені це не дуже сподобалось. Запитав чи даний вагон ще не відкрили чи вже продали, на що вона запропонувала глянути місця за кордон, і справді висіло 4 місця. Касир припустила, що викинуть їх за 6 годин, і так в результаті і сталося, в 14:22 я купив собі середню полицю.

Вагон як завжди WLABm 81 року, КВР 2010 року, в нормальному стані. На нижній полиці їхала жіночка до угорської столиці і їй дуже не сподобалось, що з нею в купе їдуть дві особи протилежної статі (на верхній полиці був чоловік до Закарпаття). Вона думала, що купила квиток у жіноче купе (в нас таке взагалі практикують в міжнародці?) В цілому вагон нормальний, розетки працювали, в туалеті все було, провідники не нав"язливі. Заповнюваність 100%, висадка по Львову 2 людини, якщо викинули лише 4 місця за 6 годин, решта походу таки за кордон їде.
Logged
sean
Active user

Posts: 5838


View Profile
« Reply #103 on: 19.08.16 , 15:08 »
Share

Вона думала, що купила квиток у жіноче купе (в нас таке взагалі практикують в міжнародці?)
Нема такого в РІЦах, то цьоці якась інша цьоця лапші навішала, а тій сусідка куми казала, шо братова так сваху відправляла.
І ше от зрозуміти не можу: якого теліпатись до БП півтори доби тим вагоном? Він же коштує як Візз, якщо не дорожче.
« Last Edit: 19.08.16 , 15:08 by sean » Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 2294


View Profile
« Reply #104 on: 08.10.16 , 20:10 »
Share

Щойно проїхав у вагоні класу "Люкс підвищеного комфорту".
Це не вагон - це СПРАВЖНІЙ ГОТЕЛЬ НА КОЛЕСАХ ПРЕМІУМ КЛАСУ !!!

Кожне з 6 двомісних купе містить:
1. Широке розкладне двоспальне ліжко трансформується в зручний для сидіння диван.
2. Відкидна верхня полиця.
3. Столик-трансформер.
4. Шафа для одягу з вмонтованим невеличким сейфом для цінних речей.
5. Чотири невеличкі вбудовані полички для дрібних речей з дверцятами.
6. Індивідуальний вмикач електричного підігріву в купе.
7. Телевізор з DVD та USB-флеш плеєром.
8. Індивідуальні регулятори яркості світильників.
9. Електронний регулятор радіо-трансляції (під час поїздки транслюється одна з ефірних радіостанцій).
10. Індивідуальний санвузол в кожному купе: умивальник, душ та біотуалет (причому ніяких неприємних запахів не чутно, бо змиває водою з ароматизатором).
11. Комплектація купе: 2 пари одноразових тапочок, мило, гель для душу, косметичний набір, одноразові зубні щітки, гребінець, набір для шиття, освіжувач повітря, серветки, папір.
12. Ну і звичайно розетки і в купе, і в санвузлі.

А про чистоту годі вже й казати!

Єдиний такий вагон в Україні курсує в складі поїзда 81/82 Київ - Ужгород.
Вартість квитка по повному маршруту - 700 грн.

Оцінка 10+ із 10.

Фотозвіт з поїздки:
https://www.facebook.com/V.M.Dovgopol/posts/978562298939964
« Last Edit: 09.10.16 , 18:10 by logist » Logged
snookerok
Active user

Posts: 1024


View Profile
« Reply #105 on: 09.10.16 , 01:10 »
Share

Їхав 2 вересня по маршруту Чоп – Львів. Вагон 33/434 Будапешт – Львів.

Касири в Чопі дуже милі, вже не раз в цьому пересвідчувався. Запитала купейний вагон я хочу чи м’який. Попросив львівський вагон, щоб поменше народу, вона мене зрозуміла. Ціна квитка 105 грн (п’ятниця).

Вагон стандартно WLABm, однак КВР його трохи відрізняється від київських вагонів. Провідники хороші,  випускали на прохання гуляти на довгих стоянках. Туалети вакуумні, все що треба було. Розетки працювали справно. Населеність – одна дівчина з-за кордону і ще пару паксів з Чопа до Львова. Їхалось супер.
Logged
Riesgo
Active user

Posts: 2468


View Profile
« Reply #106 on: 30.12.16 , 21:12 »
Share

22.12.2016, Четверг
Маршрут: Львов - Киев, 624 км (22.44 - 7.43)
Вагон 29М, стоимость билета 130 грн (без постели)
Формирование: Ю-З филия УЗ

Немного подумал чем возвращаться в Днепр: сразу на 70-м или подсесть в него позже. Увидел, что в РИЦы вывалилось много свободных мест и решил проехаться в одном из них. В пражском вагоне по отпр из Мукачево было свободно 26 мест, взял в 8-е купе. Перед посадкой уже было свободно только 15 мест. В основном садилась молодежь. И разбираются ж что брать, свободных купе не осталось, но и я всю дорогу ехал один, ура) В соседнем купе ехало 3 человека, заробитчане из-за границы, бухали, негромко использовали разные крепкие словечки из чешского и польского с такой интонацией, это надо было только слышать:) Вышли в Виннице, утром на столе увидел билет остался, глянул Жилина - Винница 37,5 евро на влак 443.

В купе все работало: зарядка, светильник, умывальник, все режимы света, было даже жарковато. Поскоку ехал сам, залез на третью полку глянуть как там оно, ни разу не пробовал так ездить, гм. Прилег на минуту, а проснулся от толчка, сбрасывали скорость у платформы по Тернополю:) Конечно это все прикольно третья полка и тд, но когда едешь один-вдвоем.

Проводница принесла билет за 30 минут до прибытия, поезд тащился как черепаха, ну и хорошо, еще вздремнул и одевался уже, когда снова прибывали на Киев-Пасс. Еще пошел в туалет на минутку, но второй проводник вставил в дырку унитаза сосновый кол (Оо), сказал туалет забился. Пошел в миниатюрный туалет с рабочей стороны вагона, но оказывается если забивается один туалет, то и второй уже толком ничего не смывает - странная система.

Оценка 9/10 Неисправные туалеты поутру, но это "спс" пассажирам.
« Last Edit: 31.12.16 , 00:12 by Riesgo » Logged
snookerok
Active user

Posts: 1024


View Profile
« Reply #107 on: 07.01.17 , 22:01 »
Share

11 грудня Чоп - Львів. Вагон 33/434М Будапешт - Львів.

У вагоні чисто і тепло, освітлення і розетки працювали справно. Туалет біо, було кускове мило і паперові рушники. Провідники хороші. З-за кордону їхало пару людей, ще декілька сіло в Чопі, двоє в Мукачеві. Провідники почали прибирання/скручування коврів після Стрия. Від Сколе до Стрия здається взяли зайця. Графік витримувався.
Logged
snookerok
Active user

Posts: 1024


View Profile
« Reply #108 on: 03.04.17 , 14:04 »
Share

18 березня Львів - Чоп. Вагон 33/434М Львів - Будапешт.

Поїздка мало відрізняється від попередніх подібних. У вагоні тепло і все справне. Провідники - чоловік і жінка середніх років. Постійно говорять по телефону з кимось (від нічого робити схоже). У Стрию сіли четверо людей за кордон. Я потім спитав провідника - той казав що і квитки від Стрия, значить і зупинка тарифна для їзди за кордон. У кінці вагона висів розклад причіпного вагона Львів - Зугло (??) з 13 і 33 поїздами туди і 34/82 назад. Але розклад старий. В цілому як завжди в цьому вагоні все класно. Як на мене, то це найкращий маршрут для роботи провідником на УЗ.
Logged
snookerok
Active user

Posts: 1024


View Profile
« Reply #109 on: 03.10.17 , 17:10 »
Share

29 серпня Чоп - Львів. Вагон 33/434М Львів - Будапешт.

У складі було 4 РІЦи. На момент покупки квитка в касі перед відправленням ще було кілька вільних купе, однак в цілому людей було більше ніж зазвичай. Багато сідало по Чопу саме в РІЦи, навіть у львівський вагон до десятка людей. Один хлопець навіть пакував велосипед в братиславський вагон (цікаво як він його розмістив якщо купе було повним). Хтось замовив піцу з доставкою до вагону, провідники бігали шукали замовника (у Чопі як виявилось таке практикують, одна піцерія знаходиться за 100 метрів від вокзалу, однак у вечірній час коли ми їхали поїздом Солотвино - Львів, нам відмовлялись доставляти, тому довелось ходити самим). Посадка майже по всіх станціях, навіть у мій вагон. В сусіднє купе сіла компанія не зовсім тверезих студентів з бидломузичкою з телефона (я думав такі вже вимерли). До мене в купе у Воловці підсіла дівчина, яка щойно з Боржави спустилась. Казала, що про ці вагони знає і вже кілька разів користувалась. Провідники норм. У вагоні все справне. Приїхали по графіку.

Висновок: коли настає пік перевезень, то навіть вагон Будапешт - Львів може опуститись до рівня солотвинського поїда, зокрема, через контингент пасажирів.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Google visited last this page 09.10.16 , 06:10