Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.02.21 , 16:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Как "Укрзализныця" намерена измениться в ближайшие годы.

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11
Reply | Print
Author Topic: Как "Укрзализныця" намерена измениться в ближайшие годы.  (Read 20145 times)
Emblaze
Active user

Posts: 5847


View Profile
« Reply #30 on: 26.08.17 , 00:08 »
Share Reply with quote

Обычная межсезонная болтология в преддверии осеннего политического обострения и индексации тарифов. А фэйсбучные министры и рады себе хайпом посещаемость чуток поднять.

Кроме внедрения Ху-ев и трепангов к Евро-2012, для развития скоростного движения ничего не было сделано вплоть до запуска НЭ, который все еще не умеет в ежедневное курсирование и до Закарпатья, и до Буковины. Пусть сначала Подольский мост достроят, а потом на всю страну замахиваются.
« Last Edit: 26.08.17 , 00:08 by Emblaze » Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5953


View Profile
« Reply #31 on: 26.08.17 , 06:08 »
Share Reply with quote

Б/у электрички из Германии - повеселило.
Видимо предполагается кучу денег присвоить на процедуре их "переобувания".
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5847


View Profile
« Reply #32 on: 26.08.17 , 07:08 »
Share Reply with quote

А вот этот пункт как раз может быть реалистичен. Б/у трамваи же из Австрии и Германии возят. Они даже в убитом состоянии относятся к "Татрам" так, как седан бизнес-класса к семейной малолитражке.
Logged
Sath
Active user

Posts: 4462


View Profile
« Reply #33 on: 26.08.17 , 07:08 »
Share Reply with quote

+1, вот покупка б/у электричек в Германии и их переобувание на наши тележки - имхо, самый реальный план.
Logged
Владимир Д
Active user

Posts: 11731


View Profile
« Reply #34 on: 26.08.17 , 19:08 »
Share Reply with quote

Да это переобувание выйдет дороже намного. Нужно свое развивать, а не говно старое закупать. Ещё ВЛ8м можно докупить.... Не?
Logged
Sath
Active user

Posts: 4462


View Profile
« Reply #35 on: 26.08.17 , 19:08 »
Share Reply with quote

Нет. А старое не всегда говно. В целом разумная страна не все у себя производит: хорошее и выгодное делает сама и продает другим, остальное берет у других.
Logged
tera
Active user

Posts: 1098


View Profile
« Reply #36 on: 26.08.17 , 19:08 »
Share Reply with quote

Ще можливе або не можливе майбутнє ,яке стосується УЗ.

З Австрії до українського кордону хочуть прокласти широку залізничну колію

сьогодні, 09:45
В Австрії представлено техніко-економічне обґрунтування будівництва залізниці від Кошице до Відня з шириною колії 1520 мм. Про це повідомляє ЦТС.

ТЕО було підготовлено аудиторською компанією Deloitte, яка оцінила вартість проекту в 6,5 млрд євро.

Майбутня магістраль буде одноколійною, її протяжність становитиме 400 км. Австрії будівництво 30 км залізниці на своїй території обійдеться в 85 млн євро, ще 850 млн євро доведеться витратити на спорудження контейнерного терміналу.

Крім того, 1 млрд євро буде направлено на оновлення діючих ділянок залізниці.
Згідно ТЕО, роботи планується почати у 2023 році. Перший етап проекту буде завершено до 2033 року. У повному обсязі магістраль буде введена в експлутацію у 2050 році.
Пропускна здатність дороги оцінюється в 20 тис. поїздів на рік, що складатимуться з 67 вагонів. Це забезпечить вантажопотік в 16-24 млн тонн на рік.

В Австрії вважають, що цей проект стане стимулом для розвитку економіки.

Водночас, австрійські видання відзначають, що проект прохолодно сприймається Словаччиною. Нині вантажі, що їдуть до Європи, перевантажуються на словацьких терміналах, розташованих поблизу кордону з Україною.
Якщо залізниця Кошице-Відень буде побудована, необхідність перевантаження відпаде, оскільки перевантажувальним центром стане Відень.

Ідея будівництва широкої колії Кошице-Відень належить РЖД. Російська компанія вперше запропонувала її ще у 2006 році. У 2009 році залізничні компанії Росії, України, Словаччини та Австрії створили спільне підприємство Breitspu Planungsgesellschaft mbH для реалізації цього проекту.

Зазначимо, що словацький Кошице з’єднується широкою колією (1520 мм) з українським Ужгородом.
Міністерство інфраструктури та Укрзалізниця працює над питанням запуску прямого залізничного пасажирського сполучення між цими містами.
До слова, найпоширенішою у світі шириною колії є 1435 мм (4 фути та 8,5 дюймів). Таку колію мають 60% залізниць світу, зокрема залізниці Північної Америки, Китаю і Європи (за винятком країн СНД, Балтії, Фінляндії, Ірландії, Іспанії і Португалії).
В Україні наразі експлуатуються колії шириною 1520 мм, тому для проїзду потягів у західному напрямку на кордоні з Польщею, Словаччиною, Угорщиною та Румунією побудовані близько 15 стикувальних вузлів.
https://zaxid.net/z_avstriyi_do_ukrayinskogo_kordonu_hochut_proklasti_shiroku_zaliznichnu_koliyu_n1434771
Logged
Владимир Д
Active user

Posts: 11731


View Profile
« Reply #37 on: 26.08.17 , 20:08 »
Share Reply with quote

Нет. А старое не всегда говно. В целом разумная страна не все у себя производит: хорошее и выгодное делает сама и продает другим, остальное берет у других.
старые немецкие электрички.... Не смешите меня. На УЗ нет ремонтной базы этого хлама. Нужно свое строить, а не завозить хлам. Это не ауди подержанная. У электрички просто колеса не поменяешь.
Logged
Sath
Active user

Posts: 4462


View Profile
« Reply #38 on: 26.08.17 , 22:08 »
Share Reply with quote

Я регулярно езжу на этом "хламе". А советы давать хватит.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11480


View Profile
« Reply #39 on: 27.08.17 , 00:08 »
Share Reply with quote

А я вам скажу, как УЗ будет меняться в ближайшее время. Будут церквушки строить, у каждой станции. Ловите новый мем...

Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!