Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.02.21 , 16:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Как "Укрзализныця" намерена измениться в ближайшие годы.

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11
Reply | Print
Author Topic: Как "Укрзализныця" намерена измениться в ближайшие годы.  (Read 20148 times)
tera
Active user

Posts: 1098


View Profile
« Reply #40 on: 27.08.17 , 00:08 »
Share Reply with quote

Знайдено трьох блогерів.
Володимир Наумов
Дмитро Вовнянко
Олександр Рудоманов

 
Зустріч Міністра інфраструктури з блогерами
Понеділок, 21 серпня 2017 12:44

Декілька слів про плани МІУ, щодо «Укрзалізниці» та залізничної галузі загалом:

«Я би дуже хотів, щоб парламент підтримав в проекті бюджету на 2018 рік нашу пропозицію про виділення 2.5 млрд. грн. на закупівлю нового рухомого пасажирського складу – це в першу чергу вагони, з них 50% будуть вагони для людей з обмеженими можливостями.»

«Спільно з німцями ми зараз у переговорному процесі, ми плануємо забрати у них списанні електрички, переобладнати на українську колію і використовувати їх тут в Україні.. Ці електрички в десятки разів кращі за українські електрички сьогодні і для людей це буде відчутно…»
http://vcrti.com.ua/haluzi/infrastruktura/zustrich-ministra-infrastruktury-volodymyra-omeliana-z-bloheramy

Між Києвом і Одесою може з’явитися швидкісна залізнична гілка
Купівлю нових швидкісних потягів планують профінансувати за рахунок коштів, конфіскованих у Віктора Януковича.
Нову швидкісну залізничну лінію планують прокласти між Києвом і Одесою. Як повідомив кореспондент видання "Лівий берег", що спеціалізується на темі Українських залізниць, Олександр Рудоманов на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook.
Він пояснив, що сьогодні в Києві проходила зустріч міністра інфраструктури Володимира Омеляна з українськими блогерами.
"Планують окреме полотно з Києва до Одеси за 15 мільярдів гривень + рухомий склад. Час поїздки планується в 2-2,5 години", – написав він.
У Міністерстві інфраструктури також запропонували наступні 100 мільйонів доларів, які конфіскують у Віктора Януковича, направити на нові швидкісні українські потяги. За планами міністерства, проект окупиться за 15 років, але точні терміни його реалізації поки назвати фахівцям важко.
http://zruchno.travel/News/New/635?lang=ua
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11480


View Profile
« Reply #41 on: 27.08.17 , 00:08 »
Share Reply with quote

С каких пор Наумов стал блогером?

"Планують окреме полотно з Києва до Одеси за 15 мільярдів гривень
Откуда эта цифра в 15? Подозреваю это только стоимость проектной документации. У них метро на Виноградарь планируется 11 млрд.
Logged
VB
Active user

Posts: 4406


View Profile
« Reply #42 on: 27.08.17 , 08:08 »
Share Reply with quote

Думаю ця цифра якраз без розробки проекту та без врахування кадастрових питань та питань землевідведення в натурі. Саме полотно.
Logged
Владимир Д
Active user

Posts: 11731


View Profile
« Reply #43 on: 27.08.17 , 09:08 »
Share Reply with quote

Я регулярно езжу на этом "хламе". А советы давать хватит.
Протяжённость железнодорожной сети Германии составляет 41315 км, из них электрифицированно 19887. Основная колея – 1435 мм, ток в контактной сети переменный, напряжением 15 кВ и частотой 16 2/3 Гц.

Ваша упертость поражает. Вы изучите технические данные, затем и выступайте.
У Вас есть технико-экономческое обоснование по адаптации старых электропоездов DB для УЗ? Один некомпетентный блоггер пернет, а все кричат какой аромат.
Logged
VB
Active user

Posts: 4406


View Profile
« Reply #44 on: 27.08.17 , 10:08 »
Share Reply with quote

Володя, немцы если захотят БУ сплавить, на себя это все возьмут. И базу сделают, и персонал обучат... Я по другим отраслям знаю, как это делается, даже и без БУ.
Logged
Владимир Д
Active user

Posts: 11731


View Profile
« Reply #45 on: 27.08.17 , 11:08 »
Share Reply with quote

Так вопрос в цене... И в чем выгода Украине?
Когда свое производство, это рабочие места, это рост ВВП (внутреннний валовый продукт), это налоги, сборы...
Лучше брать технологии и строить у себя. Посмотрите на Южную Корею. Средняя зарплата в стране 2500-3000 долл, в Сеуле около 5 тысяч. В Корее населения 50 млн. Производство свое.
Logged
Alexeich-07
Active user

Posts: 731


View Profile
« Reply #46 on: 27.08.17 , 12:08 »
Share Reply with quote

А что там у немцев за старые электрички? Какие модели? Кто производитель?
Logged
tera
Active user

Posts: 1098


View Profile
« Reply #47 on: 27.08.17 , 13:08 »
Share Reply with quote

Quote
logist
Цитата
С каких пор Наумов стал блогером?

Ну "Зустріч Міністра інфраструктури з блогерами
Понеділок, 21 серпня 2017 12:44 Автор  Володимир Наумов"
"Тепер про захід з Міністром. Він почався з невеличкої, вступної промови, частину з неї я переніс з промовленого у текст."
"Далі питання, які я встиг задати. Але впевнений, всі інші питання, що залишились не озвучені, я ще задам та пізніше їх опублікую."
Ви вважаєте,що він не блогер?Можливо так.Але з заголовка виходить що блогер.
Але то таке...

Quote
Цитата: tera від Сьогодні в 00:28
"Планують окреме полотно з Києва до Одеси за 15 мільярдів гривень
Откуда эта цифра в 15? Подозреваю это только стоимость проектной документации. У них метро на Виноградарь планируется 11 млрд.
Запитання певно до причетних...не до мене.

Цікаво- звідки знають,що 100 млн вічнозелених буде конфісковано.
Скільки Тарпанів за це вийде.
Скільки локомотивів та пас.вагонів буде закуплено за ті 2,5 млрд гривень в випадку прийняття рішення.

Є простір для гадань,бажано ще знайти блогерів що там були,є фото---вперед.



Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 993


View Profile
« Reply #48 on: 27.08.17 , 14:08 »
Share Reply with quote

Так вопрос в цене... И в чем выгода Украине?
Когда свое производство, это рабочие места, это рост ВВП (внутреннний валовый продукт), это налоги, сборы...
Лучше брать технологии и строить у себя. Посмотрите на Южную Корею. Средняя зарплата в стране 2500-3000 долл, в Сеуле около 5 тысяч. В Корее населения 50 млн. Производство свое.
Когда завод берет на себя больше заказов чем способен реально сделать начинаются темные схемы по перепродаже чужого ПС или же ломаются сроки, посмотрите на хотелки и то что смогли сделать заводы по грузовым вагонам в этом году, наростить производство это не поднять производительность у компа тут месяца и годы нужны. И я так думаю что чиновники это понимают.
Logged
www3
Active user

Posts: 1673


View Profile
« Reply #49 on: 27.08.17 , 16:08 »
Share Reply with quote

Если бы было желание чего либо поменять в пригородных перевозках, как минимум прибалтийские машины ездили бы уже у нас. И если чесно не вижу смысла априори серйозно обсуждать какие-либо заявления главы Мининфраструктуры, человека который вещает о постройке аэроекспреса в Борисполь, новой линии Киев-Одеса ну и теперь електричек из Германии нельзя серйозно воспринимать. Все как катилось, так и катится.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!